Talitha, Sittard, Priveontvangst

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Talitha, Sittard, Priveontvangst

Thalita ontving me in een sexy zwart stoeipakje en begon meteen met me te tonzoenen in het halletje. Ze heeft een leuk stoeikamertje ingericht en appartement is netjes. Ze is een lieve geile meid en zeker geen klokkijkster. Ze is mollig maar erg lief. Ontspannen date gehad met heerlijk en overtuigend tongzoenen en diep pijpen. Tijdens het zoenen werd ze heerlijk nat en heb haar een fijn orgasme kunnen bezorgen. Really!! Ze kwam echt klaar. Voor mij zeker herhalingsgevaar.

https://www.sexjobs.nl/dames-van-ple...ssing-_6519083

Oorspronkelijk geplaatst door Joe56
    Hoi
    is het een discrete buurt waar ze ontvanht?
    joe
    Geen probleem is flat langs grote weg en parkeren gaat prima.

Commentaar

Mijn eerste recensie hier, maar ben al langere tijd actief op dit forum.

Wegens de bovenstaande, positieve recensie afgelopen week uit nieuwsgierigheid eens een afspraak gemaakt met Thalita. Contact maken en afspreken ging vrij vlot en eenvoudig. Dezelfde dag kon ik nog geen uur later terecht. Zij ontving me in een sexy zwart pakje en bij binnenkomst begonnen we meteen met knuffelen. Verder heeft ze ook echt die heerlijke Aziatische uitstraling. Vervolgens even kort kennis gemaakt en de financiële zaken gedaan. Het appartement is leuk, schoon en netjes ingericht.

We begonnen daarna lekker te zoenen/tongzoenen, waarna ik al snel uitgenodigd werd om haar uitgebreid te beffen en te vingeren. Hier genoot zij ook duidelijk van. Na een tijdje zei ze dat het haar beurt was en begon zei mij heerlijk te pijpen, wat ook zeker heel lekker was. Daarna heb ik haar lekker in missionaris mogen neuken (met condoom uiteraard) en zijn we heerlijk klaargekomen. Na even een adempauze, waarin we wat zaten te babbelen en elkaar zaten te strelen, nodigde ze mij uit voor ronde twee. Ronde twee was zeker niet minder, dit beviel ons beiden erg goed. Meerdere standjes zijn uiteraard mogelijk bij haar.

Na afloop wat te drinken aangeboden gekregen en nog even lekker geknuffeld. De klik tussen ons is dus erg goed. Ze is een hele lieve meid en zeker geen klokkijkster.

Als laatste met een lekkere tongzoen afscheid genomen en ze weet al dat zij mij zeker nog vaker terug zien. Wat heb ik een heerlijke tijd met haar gehad. Herhalingsgevaar 100%.

Commentaar

Zie wel een prijs verschil in jullie beide 45 min ??

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door honeybear99 Bekijk bericht
          Zie wel een prijs verschil in jullie beide 45 min ??
          Hoort iets langer te zijn, mijn fout. Ik ben er tussen de 50-60 min geweest, maar had voor 45 min betaald.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Narasan Bekijk bericht

Hoort iets langer te zijn, mijn fout. Ik ben er tussen de 50-60 min geweest, maar had voor 45 min betaald.
            Dat klopt dus niet.
            Jij bent dus voor 45min €100 kwijt
            Terwijl Malcom voor 45min €80 kwijt

Commentaar

voor geïnteresseerde
              dit zijn de prijzen
              voor een half uur 80, 45 min 100 en een uur 120 xx

Commentaar

Ik had afgesproken voor halfuurtje a 80. Maar zoals de dame zelf schrijft is ze geen klokkijkster. Is dus wat uitgelopen.

Oorspronkelijk geplaatst door honeybear99 Bekijk bericht

Dat klopt dus niet.
                Jij bent dus voor 45min €100 kwijt
                Terwijl Malcom voor 45min €80 kwijt

Commentaar

Vanwege de bovenstaande recensies ook maar eens een afspraak gemaakt, contact verliep soepel via WhatsApp. Ik er vanmiddag dus naartoe gereden en haar een appje gestuurd voor het huisnummer, krijg ik vervolgens een appje terug dat ze mij was vergeten af te zeggen... Kans op herhaling: nul.

Commentaar

Afspreken met deze dame is een ramp. Heb al 3 afspraken gemaakt maar alle 3 gingen ze op het allerlaatste moment niet door. Ik ben er wel klaar mee..........

Commentaar

Ik heb vorige week gewoon met haar kunnen afspreken. Ze had het er wel over dat haar telefoon kapot was geweest.

Commentaar

Ik ben er anderhalf jaar geleden 2x geweest. Toen zat zij nog op een andere locatie. Op mijn verzoek deden we rollenspel. Dat heeft ze ook de hele tijd volgehouden. Een heerlijke meid. Ga er zeker binnenkort nog eens naar toe.

Commentaar

Degenen die niet tot een afspraak kwamen kunnen blij zijn. Is niet echt schoon daar en zij is verre van strak. Verder beetje passief. Te duur vind ik.

Commentaar

Vandaag weer eens bij Talitha geweest. Heerlijk wat kan die vrouw lekker tongen. Ze had zich net gedouched en ze had een sexy leren jurkje aan. Had gevraagd om wat sexy kleding aan te doen.
                            na het uitgebreide zoenwerk en het uitpellen van elkaars kleding zakte ze door de knieen en begon me heerlijk te pijpen. Nagels krasten over mijn balzak die ze soms ook nog in de mond nam.
                            samen op bed waar ik haar heerlijk heb gevingerd en gebeft. Je voelt en ziet gewoon dat ze er echt van geniet. Natte boel van het squirten.
                            ik wrong me tussen haar benen en wreef met mij pik over haar kutje. Moest me echt inhouden om hem er niet keihard in te stoten en ik weet zeker dat ze dat niet erg had gevonden. Nee hoor eerst cobdoom gevraagd en toen alsnog in missio afgemaakt. Heerlijke vrouw.
                            idd mollig maar daar hou ik van.

herhaling 100%

Commentaar

Zowel de advertentie van Talitha als de voorgaande reacties kloppen wat mij betreft grotendeels.

Het appartement waar ze ontvangt is goed bereikbaar, anoniem en klein. De woonkamer is nog redelijk schoon ,het afwerk hok ruikt en is niet fris. Aangezien het een klein hok is, met veel kleding etc kan ik mij dat ook wel voorstellen dat het niet echt fris te krijgen is.

Talitha is een leuke lieve vrouw, goedlachs en knuffelig. Ze ontvangt gekleed in een niemendalletje met een lach en zoen. Ze is zeker niet dik, een beetje goed gevuld zullen we maar zeggen. Al snel op het bed beland, veel tongzoenen met overgave. Vingeren, lekker een beetje stoeien. Op een gegeven moment kwam ze op me liggen en ja.. dan floept die er zomaar in zullen we maar zeggen. (Nu is ze ook wel heel erg loose daaronder.. ;-) ) Toen maar zonder cd doorgegaan.

Tja, wat moet ik er van zeggen? Qua sex was het top!, qua ontvangst ruimte, niet echt schoon. Douchen kon achteraf weer wel. Leuke meid met een leuke babbel, ze geniet er zelf ook van. Alleen dat zomaar zonder vragen, alsof het vanzelfsprekend is, zonder cd sexen schrik ik achteraf toch wel van. Ondanks de op dat moment geweldige ervaring denk ik dat het bij een keer zal blijven.

Commentaar

Aan het werk...
                              X