Hoogezand, Priveontvangst , Elize

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Hoogezand, Priveontvangst , Elize

Ik ben afgelopen week op bezoek geweest bij Elize, zij adverteert op speurders.nl als oude slet 55 ontvangt. Ben een uur bij haar geweest en heb heerlijk met haar gespeeld, lekker zoenen, dit ging lekker geil, ik had mijn pik nog niet in haar geile kut gestopt of ik spoot al over haar heen, ik werd zo geil van haar dat mijn pik bleef staan, toen heeft zij mij heerlijk lang en diep gepijzt zc oh wat kan zij dat goed, toen weer lekker klaargekomen, ik was nog zo geil dat mijn pik nog steeds hard was. Zij ging toen weer opnieuw mijn geile pik zuigen en likken zelfs zo geil dag ze het laken bijna in mijn kont zoog. Ze likt en pijpte mij weer tot een heerlijk hoogtepunt. Dit is een aanrader voor iemand die van geile sex houd, zij is wel wat ouder 55+ zit ruim in haar vel en heeft geile hangtieten, maar met de sex compenseert zij dat driedubbel.

Huidige contactinfo:

Gebruikte namen: Eliza

Locaties: Hoogezand

Websites waar ze op te vinden is:

Link naar Eliza
    Laatst gewijzigd door theinspector; 22-04-13, 21:35. Reden: Contactinfo toegevoegd

Re: Hoogezand, Priveontvangst , Elize (uitstekend)

wat jan vertelt is allemaal waar,ook ik ben een paar keer bij
    elize(55+) geweest en nu nog kom ik er steeds.
    allereerst je wordt daar relax ontvangen een praatje een drankje.
    en dan naar boven in een mooie kamer waar het knus is.
    waar ik haar mag tongzoenen en beffen(ze heeft 2piercings en ruikt fris) en pijpen en neuken kan ze als de beste ze geeft alles.
    wat haar lichaam en leeftijd betreft heb ik geen problemen mee mijn lichaam is ook niet perfekt.
    voor mij is ze een wereldwijf waar ik vaker komt.

Commentaar

Beschrijving precies zoals ze zelf aangeeft.
      Mij iets te mager.
      Vriendelijke ontvangst door Elize en partner.
      Wat te drinken, praatje; daarna naar boven.
      Ze begon hevig te tongzoenen en had er volgens mij echt zin in.
      Na klaar gekomen te zijn even wassen (voor de hygiëne).
      Ik had dat liever ook gehad voor we begonnen; ze heeft mij niet bekeken op ziektes enz. en ook niet gewassen.
      Daarna lang en heerlijk gepijpt.
      gewassen in nette badkamer; schoon washandje en handdoek.
      Had 80 euro gegeven; kreeg 5 euro terug.
      Op zich een fijn adres.
      Elize bedankt; ik heb genoten.

Commentaar

Na deze recensies ook maar eens naar Elize geweest. Tja, wat moet je hier nu van zeggen. Ze kan pijpen als de beste, maar het is gewoon niet mijn type.Als je puur voor goede sex komt is het een topadres, dan moet haar lichaam op de koop toenemen. Ik kom er niet weer.

Commentaar

ik ben bij elize geveest en wat ze zeggen is waar wat is zij goed ondanks haar leeftijd is mij dat geen bezwaar ze lijkt wel 18 zo goed is zij in bed ik heb er van genoten en ga er zeker vaker heen wat moordvrouw is dat sorrie dat ik zo laat regeer maar zo als je ziet het staat er groetjes en dikke kus ANNE

Commentaar

Nieuwe recensie

Onlangs met Elize een afspraak gemaakt. De recencies waren positief. Het viel mij echter niet mee. Elize is een lieve vrouw en doet goed haar best.
            Ze geeft echter zelf in haar advertentie aan dat het een oud vel is en daar is niets van gelogen. Prestaties waren zeker voldoende, maar ik kijk de volgende keer toch maar elders.

Commentaar

hoi ik ben afgelopen week bij elize geweest .
              Net wat men al zei ze is heerlijk.
              Ik heb haar zonder condoom geneukt en heb haar geile kutje heerlijk volgespoten met mijn zaad.

Ze is heel vriendelijk en erg gastvrij ,in een woord uitstekend

Commentaar

Vorige week weer eens bij Elize geweest. Het was weer groot feest, heerlijk geil gezoend ik boven op en zij onder, maar heb haar niet geneukt, had nog geen condoom om. Maar het was zo geil en ze zoende zo lekker dat ik spontaan een spermalozing kreeg, en ik had al een volle zak dat ik het niet meer tegen kon houden, ik schoot zo haar oog vol met sperma ze zat er helemaal onder, maar ook dan blijft zij zeer vriendlijk. Even schoonmaken en toen verder met de rest, zij heeft mij heerlijk helmaal leeggezogen, wel drie keer achter elkaar het was alsof ik in de hemel was zo lekker. Hoop binnenkort weer eens langs te gaan. Tevens zag ik ook Maria, een dikke negerin met een zeer knap gezicht. Misschien ook eens met haar afspreken, maar met Elize is het altijd geil en goed, ondanks haar leeftijd. Elize bedankt voor die heerlijke hoogtepunten

Commentaar

Hallo
                  Ben voor en paar weken bij Elize geweest, na de berichten hier had ik geen hoge verwachting van haar uiterlijk en en hoge verwachting van de sex.
                  Haar uiterlijk viel mij heel erg mee, ok zij is geen 18 maar je weet dat zij over de 50 is en mag er noch best zijn. De sex is boven dat wat ik had verwacht.
                  Elize is en live vrouw die weet hoe ze en man moet verwennen, als alle vrouwen zo konden vrijen dat hadden wij geen Hookers meer nodig.
                  Ik heb heeeeel wat afgewandeld maar Elize hoort bij de top

Commentaar

Hallo Medewandelaars,

Ik heb jl. ook maar eens de stoute schoenen aangetrokken en een bezoek gebracht aan Elize.
                    Haar advertentie op Marktplaza klopt helemaal.
                    Ze is oud en heeft hangtieten maar de sex is super perfect.
                    Ze geniet ze er ook van. We hebben een uur liggen genieten met z'n tweeen.
                    Ik kom zeker vaker terug in Hoogezand.
                    Momf loopt niet vaak meer, maar wel lekker

Commentaar

Helaas ik had afgelopen week een afspraak gemaakt met deze dame maar ze is hem niet na gekomen, ik had met haar een afspraak gemaakt om haar te bezoeken op 29 juli om 21.00. Ik belde toen ik in groningen reed (handsfree uiteraard) en toen gaf zijn mij het adres beukenlaan 1 (het politie buro).
                      nogmaals helaas na het lezen van de recenties dacht ik een leuk uurtje te hebben.

Jammer dan Kolan.

Commentaar

Re: Hoogezand, Priveontvangst , Elize(uitstekend)

Ik heb Elize vorig jaar in Hoogezand bezocht, na telefonische afspraak. Bij aankomst bij een eengezinswoning werd de deur door haarzelf geopend, en ik werd vriendelijk binnengelaten. Elize is een wat oudere vrouw met heerlijke grote borsten, en zoals ze zelf adverteerde heerlijk ruim in haar vel. Ze ging me voor naar een gezellige, schone, opgeruimde slaapkamer; ik mocht me op mijn verzoek opfrissen in een aangrenzende badkamer. Terwijl we heerlijk nat aan het zoenen waren pelde ik haar kleding uit, waarna ze door haar knieën ging en mijn reeds staande en stevig kloppende paal tussen haar lippen nam (PZC). Ik haar gevraagd langzaam, zacht en nat te pijpen, wat ze heerlijk deed, met veel aandacht voor m'n eikel. Ik moest moeite doen om niet gelijk te exploderen... We belandden op het tweepersoonsbed, waar ze doorging met pijpen, afgewisseld door heerlijke tongzoen-sessies. Ondertussen verdween mijn hand bijna geheel in haar heerlijk natte en hete grot, wat ze hoorbaar lekker vond. Ik werd helemaal geil van haar grote slappe borsten, die warm en zacht tegen m'n benen streelden. Ik kon het niet langer houden, en spoot m'n zaad in haar mond. Ze slikte het gedeeltelijk door, en liet het gedeeltelijk lopen, wat me bijna spontaan tot een tweede zaadlozing deed komen. Na een korte rustperiode, waarin ze honderduit kletste, had ze m'n paal zo weer hard, en begon ze een tweede heerlijk natte pijpsessie, die in een mum tot een tweede explosie voerde. Ze pijpte me zo nat dat ze niet door had dat ik opnieuw klaar kwam, en ze bleef zuigen en likken, wat me helemaal gek maakte...

Ik zou graag opnieuw bij Elize op bezoek willen, maar ze reageert niet op haar telefoon. Weet iemand of ze nog actief is?

Commentaar

Re: Hoogezand, Priveontvangst , Elize

Is deze dame nog werkzaam en hoe kom ik met haar in contact ?

Commentaar

Aan het werk...
                          X