Malden, Priveontvangst, Magda

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Malden, Priveontvangst, Magda

Vorige week bij deze club geweest. Was maar 1 dame beschikbaar. Maar deze zag er zeer goed uit!!! Lekker slank figuurtje en mooi gezicht. Komt uit polen maar spreekt goed nederlands. Eenmaal boven zijn we eerst gaan douchen. Daarna plaats genomen op het bed waar ze mij heerlijk begon te masseren. Nadat ik helemaal ontspannen was heb ik haar heerlijk kaal poesje gebeft waarbij ze lekker geil kreunde. Toen was zij aan de beurt voor het orale werk wat ze overigens zeer goed doet. Lekker zacht en een geil tempo. Toen zijn we gaan neuken. Zij bovenop. Helaas hield ik het niet lang vol met dit mooie uitzicht...

http://www.kinky.nl/Advertentie_Leuk...1789&show=home
    Laatst gewijzigd door itsme; 21-09-10, 11:29.

Re: Mook, Rijksweg 37, Lovers Lane, Magda (uitstekend)

Ik kan dit beamen
    ben er ook vorige week geweest
    wat ik fijn vind dat je kunt douchen van te voren maar dat de dame ook zichzelf doucht en wast waar je bij bent
    een meisje was eraanwezig maar wel een heerlijke
    pijpen doet ze zeer lekker en langzaam en je soms geil aankijkend
    en ik was ook zo gekomen nadat ze er op ging zitten hield het na die pijp sesie niet lang vol
    ze heeft een heerlijk lichaam
    ze zien me wel eens terug ik hoop wel dat er dan meer keuzes zijn
    en het liefst allemaal strak en jong haha ha
    gr. Eener

Commentaar

Ik kom net terug van Lovers lane. En jawel alleen Magda was er. Ze is een Poolse wie gewoon een Nederlands paspoort heefd. Ze woont hier ook in de omgeving en ze heefd het hier in Nederland zeker naar de zin.
      Ze ziet er goed uit. Alles een beetje naturel. Ik bedoel alles klein maar zeker fijn. Supper billen. Of euh ik bedoel billetjes.

Eerst gedoucht het is zeker wel zo fris. Lekker gebeft waarbij ze zeker erg nat werd. Ze heefd me ook leuk gepijpt.

Alleen tussen het pijpen en het neuken ging het allemaal wat langzamer. Er zit vind ik weinig aktie in haar. Of ze draaide er gewoon omheen. Een beetje vaag allemaal.
      Maar ja ik was bloed geil. En vooral met dit weer. Al die dames buiten met die korte rokjes.
      Ze wachte het maar af allemaal. Toen stelde ik voor om te gaan neuken. Dat ging wel goed. Ik heb ze hard genomen ze kreunde er wel naar.
      Waardoor ik toch nog snel klaaar kwam. Het dat net geen 1 minute motherfucker. Ik bedoel ermee dat je dan snel klaar komt.

Het nadeel was dat ik maar 1 keer met het neuken mag klaar komen. En dat voor een club. Dat was minder ja. De prijs ook 130 euro's voor 3 kwartier.

Verder was alles wel te doen hoor.
      Laatst gewijzigd door itsme; 21-09-10, 11:30.

Commentaar

Een maandje of 2 geleden een doordeweekse middag bij Lovers Lane in Mook geweest op doorreis van Nijmegen naar Maastricht. Er was 1 meisje dat zich niet zelf voorstelde maar op afstand in een donker hoekje ging staan. De uitbater was erg nors en bot en toonde weinig respect voor het mooie meisje. Omdat ik toch erg geil was ben ik voor een half uur naar boven gegaan. 90 euro dus plus 2.50 voor het glas kraanwater! In de meeste clubs is het drankje voor de zaak ook als je niet besluit naar boven te gaan, en zeker als er maar keus uit 1 is op en rustige middag. Ik vond de uitbater een uitbuiter van het laagste allooi! Gelukkig was Magda erg professioneel en erg sexy. Een mooi slank sportief lichaam dat geregeld aan de danspaal getraind wordt. Het gesprek verliep stroef, ze was wat wantrouwend leek het. Misschien niet gewend dat ik persoonlijke vragen stelde. De kamer was groot met 2 dubbele bedden en spiegelwanden van vloer tot plafond. Goed licht en mooi zicht op de lekkere tietjes en geile kale kutje. Pijpen met condoom, een beetje beffen waarbij ze meteen mijn favoriete standje innam: zij boven met haar kontje in mijn gezicht, dan kan ik haar beffen en haar haar kleine gaatje ook meenemen, terwijl ze me lekker doorpijpt. Neuken in verschillende standjes waarbij haar (en mijn!) atletische vemogens optimaal werden gebruikt. Heftig klaargekomen en daarna nam ze helaas weinig tijd om het gezellig af te ronden. Snel weer weg. Conclusie: sex goed , vriendelijkheid matig , ontvangst zeer matig . Mij zien ze daar niet meer

Commentaar

Re: Plasmolen, Priveontvangst , Magda (uitstekend)

Was vorige week weer bij deze lieve meid. Ze wist precies wie ik was en waar ik van hou. Na de douche, lekker op het bed liggen, zoenen pijpen haar lekkere kutje likken, ik kan er enorm van genieten.
          Magda is in alles een engel, waar ik wel vaker een bezoek aan wil brengen. Het neuken deed ze erg lekker, zoals ze op me kwam zitten met haar rug naar me toe gedraaid, was voor mij een nieuw standje. Ik kan d'r billen lekker vastpakken en zo de beweging versterken. Wouw wat een mooi gezicht hoe mijn stijve pik bij haar keer op keer naar binnen gleed.
          Op zijn hondjes heb ik toen het condoompje volgeschoten .... echt lekker. Daarna nog ff nagenieten, lekker liggen, een douche en het afscheid. Maar dat zal niet lang duren. Het herhalingsgevaar is wel erg hoog !

Commentaar

Nouw wilde ook even reageren op Magda plasmolen bij nijmegen.Dwergje was er gister middag.Ik vond dat ze het hele uur maar erg afstandelijk was naar me.Niks mocht het aanraken niet zoenen niet en het orale was maar half zo slim hoor.En binnen 50 min stond ik weer buiten bij de auto en dat voor 150 euros vond ik wel veel.Ik denk maar weining kans geeft om daar terug te gaan.

Commentaar

Och Dwergje toch, zegt die naam iets over de grootte van je.... Nee, grapje, vervelend voor je. Ik heb ECHT andere ervaringen met haar.
              Zo ook afgelopen maandag, het was weer even geleden dat ik bij haar geweest was. Nu inderdaad in Plasmolen op een prachtige lokatie, ze heeft het netjes voor elkaar.
              Ze deed de deur open en keek me diep in de ogen aan, wat een stuk! Met haar naar boven, uitkleden en douchen. Alles netjes op z'n tijd en hygiënisch.
              Ik ging lekker op mijn rug op bed liggen en liet me heerlijk oraal bevredigen, al snel wilde ik haar sappige kutje proeven en ging ze op mijn mond zitten. Wat lekker heren wandelaars.
              Diverse standjes volgde en als climax trok ze af zonder condoom over haar lekkere strakke borsten,
              Wát een STER van een dame, tot snel Magda.

Commentaar

Afgelopen vrijdag voor de eerste keer bij Magda geweest. En mooie jonge verschijning. Hoewel ze Poolse is sprak ze goed Nederlands. Hygiene is top. Eerst onder de douche en toen op bed beland. Eerst een ontspannende massage van de rug. En toen eindelijk mocht ik me omdraaien. Ze ging met haar billen op mijn dijen zitten en begon mijn bovenlijf en daarna mijn Janneman te masseren. Of ze een telepatische gave heeft weet ik niet maar als aan een draadje kwam ze met haar onderlichaam naar boven toe en bood ze me haar kutje aan. Dankbaar krulde mijn tongpuntje door haar hemelrijk. Het genot dat ze me bood was zalig. In verschillende standjes mocht ik haar blijven beffen. Ze genoot er hoorbaar van. Mijn vinger drong haar kutje binnen en voelde ik dat ze nauw was. Even later deed ze een jasje over mijn lul en zakte ze met haar strakke kutje eroverheen. De hormonen gierde door mijn lijf. Ik had alle moeite om niet meteen klaar te komen. Magda begreep het en zei dat het mijn uurtje was en dat ik ermee mocht doen wat ik wilde. Ze had me vooraf (en achteraf ook trouwens) gevraagd of ik speciale wensen had. Bleu als ik ben durfde ik niet te zeggen dat mijn eigen gaatje ook best wel verwend wilde worden. Maar goed. Het is inderdaad heftig om in de spiegel te zien hoe ze je neukt en haar daarbij ook nog in de ogen kon kijken. En zo eindigen we in een standje waarbij ik op mijn knieen zat en ligt achterover helde. Ze plaatste haar voeten naast mijn heupen, leunde naar achteren en schoof zo haar kutje over mijn kloppende lul heen. We keken elkaar recht in de ogen. Dat kon ik niet meer verdragen en zonder met de ogen te knipperen kwam ik geweldig in haar klaar. Ze had daarna geen haast om me weg te krijgen. Lekker nog even onder de douche. Ik kom er zeker terug. Hopelijk dat ze dan wat heftiger zoent.

Commentaar

Nou Heren zondag was het dan eidelijk zover ik heb ook van deze heerlijke jongedame mogen genieten. En ik moet me bij de meeste van jullie aansluiten want het was en zij was heerlijk. Eerst even duidelijk afgesproken wat wel en niet kan. En daarna aan de slag, ik dacht dat ik al veel meegemaakt had maar daar bleek niets van waar. En na een heerlijk uur stond ik weer buiten.
                  Laatst gewijzigd door itsme; 21-09-10, 11:31.

Commentaar

Ik ben nu twee keer bij Magda geweest. Ik ga nergens anders meer heen. Echt geweldig. Zeer schoon en rustig. Stelt je echt op je gemak en geniet er zelf ook van.

Commentaar

Ben afgelopen vrijdag voor de eerste keer bij Magda geweest.
                      Het is echt een beeldschone meid met een heerlijk slank, zacht en mooi zongebruind lichaam. Bij binnenkomst kreeg ik wat te drinken en hebben we even gekletst en afgerekend, ik betaalde 120 voor 3 kwartier. We hebben toen eerst samen gedoucht en daarna aan de slag. Ik ging op bed liggen en ze masseerde met wat olie mijn buik en borstkas, een lekker opwarmertje. Daarna ging ze me heerlijk zonder condoom pijpen en ondertussen mocht ik haar lekkere kutje likken. Terwijl ze met je bezig is mag je overal aanzitten. Haar b-cupje is mooi en haar natte, warme, strakke kutje is echt geweldig.
                      Kortom een uitstekende ervaring met een hele lieve en echt beeldschone meid. Ik ga zeker terug!
                      Magda, lieve schat tot snel!
                      Christian

Commentaar

Vandaag heb ik voor alweer de 5e keer Magda bezocht. Ze vroeg aan me of ik geen berichtje wilde zetten op Hookers. Dat doe ik eigenlijk nooit zei ik. Maar voor haar maak ik wel een uitzondering: ze maakt het beest in me los

Ik zou niet weten wat iemand nog meer wenst. Prachtig sexy gebruind lichaam, hygiene is top en het appartement is schitterend (niet dat het appartement prioriteit 1 heeft, maar toch...) Ze is relaxed en rustig (niet voor iedereen is dat denk ik even praktisch, maar voor mij in ieder geval wel). Toen we vanmiddag bezig waren kon ik op een gegeven moment de standjes niet meer tellen. Ik had het gevoel indien ik zou vragen om zwevend in de lucht sex te hebben dat ook geen probleem was...

Buiten de sex om kun je er ook zeker goed mee praten. Ik was erg positief verbaasd toen ze vroeg hoe ik was hersteld van een blessure (dit is inmiddels namelijk al een behoorlijke tijd geleden). Dat geeft toch een beetje een extra dimensie (niet het lopende band afwerk gevoel). Het zegt ook iets over haar intelligentie natuurlijk.
                        Kortom, zeer zeker de moeite waard. Ik sluit me aan bij 1 van de vorige sprekers: waarom zou je nog ergens anders heen gaan als Magda er is?

Magda rulezzzz

Commentaar

Zo, na lange tijd op Kinky te hebben gekeken naar deze schoonheid heb ik eerder vandaag de knoop door gehakt en met Magda afgesproken. En sjonge, dit had ik veel eerder moeten doen.

Bij het open doen van de deur verschijnt er een bloedmooie dame in een uitdagende outfit met sexy heels, die je vriendelijk ontvangt en een drankje aanbiedt. Na leuk te hebben gebabbeld en uiteraard de financiele zaken te hebben geregeld was het tijd om te douchen. Hygiëne staat, zoals het hoort, hoog in het vaandel en daar was niets op aan te merken hier. Na deze lekkere wasbeurt heeft ze me geweldig gemasseerd (alleen dit al is de moeite waard!) en nadat ook m'n jongeman was gemasseerd ging er een jasje om.

Al plagende nam ze 'm langzaam in d'r mond en ze zoog me toch oh zo lekker af. Daarna hebben we heerlijk geneukt in verschillende standjes en je kunt elkaar ook dankzij de spiegels in de kamer bezig zien. Haar hele lichaam is goddelijk en ze smaakt zo verrukkelijk.
                          Nadat ik het niet meer kon houden hebben we eventjes gedoucht en zijn we weer verder gegaan. Daarna nog even leuk met elkaar gepraat, nogmaals gedoucht en helaas was het tijd om afscheid te nemen. Echter zal het niet lang duren voordat ik weer eens met deze bloedmooie godin af zal spreken. Ik ben helemaal verkocht!

Mocht je dit lezen Magda, je bent een enorme schat van een meid en tot de volgende keer!

MMMMaikel

Commentaar

Ben ongeveer twee weken geleden voor de tweede keer bij Magda op bezoek geweest. Toen ik vertelde onder welke naam ik de recensie van mijn eerste bezoek had beschreven bleek dat ze die goed gelezen had. Ik kon dat tijdens de weergaloze vrijpartij merken. Deze keer heeft Magda de massage overgeslagen. Dat vond ik wel fijn. Zo konden we meteen door naar het tweede gerecht. Ze zoende me al beter dan de tweede keer, maar heftig was het nog niet. Ik denk dat dat ook door het leeftijdsverschil komt. Maar pijpen kan die meid! Dat doet ze zonder. Beffen is bij haar ook een belevenis. Helaas heeft ze bij mij (nog) geen orgasme gehad. Maar des te heftiger was die van mij. Ik hoop dat ze de volgende keer (weer) wat verder gaat. Ze ziet me in elk geval weer terug.
                            Laatst gewijzigd door itsme; 21-09-10, 11:31.

Commentaar

Afgelopen donderdag een afspraak gemaakt met Magda. Niet alleen de mooie foto's op kinky maar ook de lovende recencies hier lokte mij naar haar toe, want het is niet te ver van mij vandaan.

Bij het openen van de deur verscheen er een prachtige schone dame, sexy gekleed. het appartement is keurig wat ik toch altijd wel bijzonder op prijs stel. Na de plichtsplegingen die vooraf altijd moeten begonnen we voorzichtig te zoenen. Het was net het aftasten 2 mensen die elkaar net kennen (WAT NATUURLIJK OOK ZO IS!!!) Daarna douchen wat hygiene staat hoog in het vaandel, ook dit word door mij bijzonder gewaarderd. Ook niet gelijk wassen maar eerst zoenen en daarna onder de douche. Terug in de slaapkamer begon het spel van de liefde. Hoewel het beging iets terughoudend gingen we goed los. Het was een heerlijke, opwindende ervaring met een bijzondere vrouw, mysterieus en toch open, uitdagend en of rijp voor een oscar of ze geniet zelf ook. Ik opteer voor het laatste.

De lovende recensies zijn terecht en de foto's worden overgtroffen door de werkelijkheid. Ik moet nog wel een keer terug, want ze heeft nog niet zoveel in mijn oren gefluisterd..wat erg

Commentaar

Kon het weer niet laten en ben weer eens bij Magda geweest. Wat is ze toch onvoorstelbaar lekker, geil, lief en onuitputtelijk. Zo lekker om met haar te zoenen en zó veel standjes uit te proberen. Ze vraagt wat meer dan de gemiddelde dame maar dat is ze ook echt waard. Als ik morgen de staatsloterij win ga ik niet bij haar weg

Commentaar

Ik ben vorige week woensdag voor de tweede keer bij Magda geweest. Omdat het de vorige keer zo goed was bevallen had ik nu voor 2 uurtjes met haar afgesproken. Het waren echt 2 geweldige uren waarin we heerlijk van elkaar genoten hebben. Magda is en blijft echt een hele lieve en adembenemend mooie meid. In het echt ziet ze er echt nog mooier uit dan op haar foto's. Ze vertelde me trouwens dat ze binnenkort nieuwe foto's op Kinky gaat plaatsen dus ik ben heel benieuwd.
                                  Magda dikke kus en tot gauw.

Commentaar

Heb deze donkere schone 1 maand geleden ook bezocht, prachtige verschijning, mooi lichaam. Zeker erg lief en prachtige verzorgde kamer. Alles was eigenlijk goed, alleen is ze voor mij iets te stil. Het echte gfe gevoel geeft ze niet, waarschijnlijk omdat ze niet echt heftig tongzoent. Ze kan heerlijke standjes met je doen, en is ontzettend lenig. Pijpt lekker, neukt lekker, beffen is heerlijk. Dus ik wil hier niet de oude zeur uithangen, want ik denk dat zij voor velen een prima dame is. Maar voor het echte gfe gevoel ga ik toch liever ergens anders wandelen.
                                    Laatst gewijzigd door itsme; 21-09-10, 11:32.

Commentaar

Vandaag voor mij een primeur; na een aantal saunaclub bezoekjes mijn eerste afspraak gemaakt via Kinky. Best spannend allemaal; wie staat er aan de andere kant van de deur?? Zodra de deur echter open ging, werd ik getroffen door een prachtige en vriendelijke verschijning in de deuropening. De foto's op Kinky waren reeds veelzeggend; de realiteit deed er echter niet voor onder. Het tweede wat me opviel is het mooie, schone appartement; echt alles tot in de puntjes verzorgd. Het geeft je gelijk een vertrouwd gevoel. Ook de hygiene is goed geregeld; Magda besteed er zorg aan om je eerst eens goed te wassen onder de douche, hetgeen ik wel zo prettig vind, na een dag werken. De sex begon rustig en goed. Ze weet je erg op je gemak te stellen en laat je flink genieten. Wel voelde ik een bepaalde gereserveerdheid tussen ons, wat eigenlijk natuurlijk niet gek is, bij zo'n eerste afspraak. De tweede 'ronde' om het zo maar te noemen, ging ons al wat vertrouwder af. Magda is echt een dame die je waar voor je geld geeft. Dit is zeer zeker voor herhaling vatbaar; ik heb er nu al zin in om de volgende keer lekker 2 uur te gaan genieten. Magda, tot binnenkort!

Gr,
                                      Rob
                                      Rob

Commentaar

Hoi Magda,Afgelopen zaterdag was ik voor de tweede keer bij je... zoals zoveel hier schrijven je bent echt super super mooi,,, het moment dat je naakt ben is zo mooi,,, het likken van je vagina schitterend alles klopt... je was een beetje nat en ik heb een beetje van je lichaamsvocht mogen proeven,, lekker zoet,, het maak me echt geil... Mannen als deze vrouw op de gezicht gaat zitten je wil alleen likken likken en likken. Het is zeker de moeite waard, Magda is en verschijning waar je van hoopt die te mogen ontmoeten,,, laat staan neuken als ik het zo oneerbiedig mag zeggen. Voor mij is het een dikke 10 en ik heb eindelijk een plek gevonden waar je echt kunt relaxen,,,, super bedankt Magda hoop je snel weer te zien XXXDekuji moc moje zlata, tvoje MESIC

Commentaar

Toen PR me weer de groeten deed van Magda, en hij zijn 2e bezoek er op had zitten, dacht ik al, binnenkort ook maar eens bellen. Dus gisteren gebeld en een afspraak gemaakt. Wat een heerlijke ontvangst en wat een geweldige meid is het toch. Eerst douchen, daarna lekker relaxen, ze weet precies wat je lekker vindt en alles wat je aanraakt van haar lijf voelt gewoon heerlijk. Jee wat zit die meid lekker strak in d'r vel en wat is ze lekker glad. De sex was zoals altijd geweldig lekker (een smaakvol kutje, lekker zoenen, haar tong die mijn eikel verwend en de verschillende standjes waarop we hebben liggen neuken). Kortom super.

Magda bedankt!