Apeldoorn, privéontvangst, Joy

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Apeldoorn, privéontvangst, Joy

apeldoorn, Onbekend, Onbekend (slecht)

Allemaal weer niet geweldig qua uitvoering van een lid die al 2,5 jaar hier actief is.....over welke dame heb je het, vertel je er niet bij laat staan dat het in het recensieformulier terecht komt.....in je bericht heb je het over geweldige sex alleen zie ik het niet terug in het recensieformulier....

Leden kunnen dit zelf aanpassen door opnieuw op de schrijfrecensieknop te drukken in de geopende topic de juiste diensten aan te vinken en naar de juiste kwalificatie te scrollen, standaard staat hij namelijk altijd op slecht dus scrollen naar bijvoorbeeld goed of uitstekend, enkele ontbrekende uiterlijke kenmerken mag je er ook bij toevoegen.....berichtje erbij in het schrijfvlak, hier de juiste kwalificaties of zo iets en verzenden dat formulier.....

Groet Bobby Vitale

http://kinky.nl/Advertentie_GEIL_MET...6232&show=home
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 05-12-11, 15:58. Reden: update link
    Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Re: Apeldoorn, Priveontvangst , Brunete (slecht)

Wie is deze geweldig/slechte Brunete (Brunette?). Ik kan haar op kinky niet vinden.

Commentaar

Ik denk dat de dame bedoeld wordt die onder "Joy for life" adverteert.
      Maar ze adverteert alleen als ze zin heeft.
      Dus gewoon zoeken onder "Joy" en dan opletten dat je de goede uitkiest.
      Deze dame is inderdaad voortreffelijk.
      Jammer dat er nu als recensie "slecht" achter haar naam staat. Hier moet uitstekend staan. Ik ben zelden zo heerlijk gepijpt.
      En geen haastig gedoe.

Commentaar

Toch maar even een recensie van Joy ingevuld.
        Nogmaals, ze adverteert maar af en toe, als ze zin heeft.
        En ze ontvangt je alleen maar voor een uur.
        Maar ze kijkt niet op de minuut en je wordt zeker niet de deur uitgewerkt.
        Kortom een aanrader, maar behandel haar met respect.

Commentaar

Re: Apeldoorn, Priveontvangst , Brunete (voldoende)

Toch nog een foutje gemaakt, overigens haar advertentie staat nu (vrijdag 11 augustus 2006) weer bij kinky.nl, de opgegeven cupmaat moet C zijn i.p.v. B (ik ben niet zo goed in maten). Haar lengte is 1.72, maar ik moest kiezen tussen 1.70 en 1.75 en volgens inschatting was 1.70 te weinig, vandaar.

Commentaar

Re: Apeldoorn, Priveontvangst , Joy (uitstekend)

Het is al weer een poosje geleden dat ik bij haar ben langs geweest (heb haar wel al weer even gemailt voor een afspraak) ik kom niet echt uit de buurt, Apeldoorn.
            Maar wat mij het meest is bij gebleven, de rustige geilheid die ze uitstraald. Bij binnenkomst even voorgesteld en ging mij voor de trap op... en wat een uitzicht. Heerlijk bewegende benen met een mooi geschoren op maat bewegend kutje.
            Dat was een goeie start, na een douche, hebben ons behoorlijk laten gaan, zij genoot ook met volle teugen.
            Wat een geile meid zeg ! Ik hoop haar toch weer snel mee te mogen maken.

gr Jeroen

Commentaar

Inmiddels ben ik al zo’n 10 uurtjes bij Joy for Life geweest en dat is niet zonder reden! Het wordt nu dus echt wel eens tijd voor een recensie, hahaha. Door haar foto’s viel destijds mijn keuze op haar en dat was geen verkeerde keuze, integendeel. Op de foto’s ziet ze er al heel erg mooi en opwindend uit, maar in het echt is ze zelfs nog mooier! Niet alleen heeft ze een erg mooi lichaam, maar ze heeft ook een heel mooi gezicht. Kortom, ze is erg aantrekkelijk! Verder rookt ze niet, ruikt lekker en heeft een mooi gebit, dus met haar persoonlijke verzorging zit het ook helemaal goed.

Wat ik verder heel erg belangrijk vind, is dat Joy, voor zover mij bekend, dit niet doet onder dwang (gedwongen, drugsprobleem, financiële problemen of wat dan ook), maar gewoon omdat ze gek is op sex. Dwang is voor mij echt een reden om een dame niet vaker te bezoeken.

Ze ontvangt thuis en wat discretie betreft heeft zij het daar goed voor elkaar. Je kunt lekker anoniem parkeren tussen de vele andere geparkeerde auto’s. Verder is haar appartement discreet te bereiken (je hoeft niet langs alle buren te lopen voordat jij bij haar huis aankomt).

Ze heeft een mooi appartement en alles is netjes opgeruimd, schoon, geen vreemde luchtjes of wat dan ook. Ook de kamer is dik in orde. De vloer van de kamer ligt vol met matrassen, dus ruimte genoeg. Verder is het sfeervol ingericht.

Joy werkt erg hygiënisch en altijd met condoom (pijpen en neuken), wat ikzelf erg belangrijk vind voor haar en voor mijzelf. Tot nu toe heb ik nog nooit een SOA gehad en dat hoop ik ook graag zo te houden. Na afloop van elke daad krijg je een fris doekje om “junior” even schoon te maken. Verder heb je de mogelijkheid om je zowel voor als na de tijd even te douchen. Goed, dit waren de “formaliteiten” en dan nu waar het de meesten van ons om gaat, de sex!

Wat iemand eerder al opmerkte, kan ik slechts beamen. Zij loopt telkens voor je uit de trap op en...WOW...wat een uitzicht heb je dan! Mooie benen, prachtige billen en een heerlijk kaalgeschoren prachtig gevormde kutje. Oh oh oh, ik moet mijzelf elke keer weer inhouden om niet op de trap al sex met haar te hebben, hahaha! Zij is niet echt een prater, dus je hoeft niet bang te zijn dat de tijd wordt verluld (schijnen de meesten van ons belangrijk te vinden). Dit betekent overigens niet dat ze niet gezellig is, want dat is ze echt wel. Maar om te praten moet eerst het ijs gebroken zijn en er moet een klik zijn. Vind ik wel begrijpelijk, want ik praat ook niet over van alles en nog wat met een wildvreemde. Het pijpen doet ze lekker. Ik kan alleen niet vergelijken hoe goed ze het doet, want daar heb ik te weinig ervaring voor. Bovendien ben ik besneden, waardoor ik er minder van voel en er nog nooit van ben klaargekomen. De dame die het lukt, krijgt 20 euro extra, hahaha! Joy, durf jij het te proberen? In ieder geval doet ze het véél beter dan mijn ex, want mijn ex bakte er echt helemaal niks van. Het neuken is heerlijk en zij lijkt er ook echt van te genieten (dat is één van de voordelen van besneden zijn, hou je het langer vol, wat voor de dame prettig schijnt te zijn). Je mag haar lekker hard en diep nemen, wat ikzelf erg fijn vind. Verder is zij behoorlijk strak, dus qua gevoel is dat voor mij super. Haar beffen is ook erg lekker, want ze smaakt en ruikt goed. Overigens moet je wel een goede (spier)conditie hebben om haar klaar te laten komen door te vingeren of beffen, want ze komt niet makkelijk klaar. Maar...geduld en doorzettingsvermogen loont! En als je het helemaal goed doet, kan ze spuitend (weliswaar niet heftig) klaarkomen. Lekker soppen, geil!

Tja, wat moet ik verder nog zeggen. De prijs die zij vraagt voor het eerste uur en eventuele vervolguren vind ik heel redelijk. Verder ben ik de laatste keer in twee uur tijd 3 keer klaargekomen! Het lijkt mij dat dat genoeg zegt! Ongetwijfeld dat er mensen zijn die een mindere ervaring hebben, bijvoorbeeld doordat de klik mist of zijzelf niet hygienisch genoeg zijn, waardoor Joy niet zoent, maar voor mij is zij een topper! Joy, een dikke XXX van mij voor jou en tot gauw weer!

Commentaar

Zoals gezegd, ze adverteerd sporadisch - alleen als het haar uitkomt. Stomtoevallig kwam ik op haar ad die voor alleen 6/2 een trio aanbood - vor de liefhebber, zullen we maar zeggen. Zijzelf incluis, zo zou blijken. Inmiddels een andere locatie, maar een eenvoudige telefonische routeplanner (ie, zijzelf). Eenmaal aangekomen, geen ingewikkelde ellenlange verhandeling. Joy had deze keer een vriendin voor trio, dat heb ik geweten.

De dames waren elk duidelijk bi, hadden buiten deze afspraakjes ook een vriendschappelijke relatie dunkt me, maar hoe het allemaal ook moge zijn, ik kan maar één ding zeggen:

Wahey!

Dit is hoe een trio hoort te zijn - alles klopte. Ongedwongen. Geil. Drieweg communicatie in beeld, gevoel en geluid.

Dames, dank - een buitensporig aangename ervaring.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door son of tarzan
                  Al enige tijd geen berichten meer over Joy, is deze dame nog actief ?

Zoniet zal haar topic binnenkort naar het archief verhuizen !

Gr. SOT

Dankzij de oplettendheid van Cell weten we inmiddels dat Joy nog actief is.
                  Topic wat opgeschoond en de gegevens van de dame geupedate !

Dank voor het speurwerk Cell

Gr. SOT

Commentaar

Re: Apeldoorn, Priveontvangst , Joy(uitstekend)

Deze Joy http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...px?tab=profile is hartstikke actief. Met haar neukte ik de sterren van de hemel deze woensdag. Had geen zin in 'n trio. Maar wat een heerlijke meid en haar pijpen.... gaaf........ wat spoot ik geweldig. Heel diep neuken, tot je je lul tegen haar baarmoeder voelt, helemaal aan het einde van haar kutgangetje , vindt ze dus echt heel gaaf. En wandelaars, ze kan haar behoorlijk strakke kutje ook nog eens samen trekken als je heel diep in haar bent............ Aanrader in Apeldoorn, mijn wandelgebied.

Commentaar

Re: Apeldoorn, Priveontvangst , Joy(uitstekend)

"overdag zit zij in haar saaie baan, 'savonds neukt zij de sterren van de hemel op haar zoldertje"(hoor stem Paul Jambers).

een hele tijd geleden (laatste tijd weinig tot geen ads gezien) ben ik ook eens op bezoek geweest in dit saaie nieuwbouwhuisje in Apeldoorn noord. Bij aankomst zag ik een bord in de tuin staan met een ooievaar maar die was gelukkig bij de buren.
                      Ze deed open en trok me gelijk mee naar haar geile zoldertje. die was mooi ingericht met wat Brood snuisterijen en een lekker groot bed. Hier hield ze wel vaker swinger feestjes zei ze, maar sinds een jaar of 7,8 bedacht ze dat ze daar net zo goed geld voor kon vragen.........tja...anders zou ik haar waarschijnlijk niet ontmoet hebben.

Zoenen deed ze helaas niet, is toch altijd wel lekker in het spel. Condoompie erom en pijpen. Ze probeerde er een deep throat in te doen maar die lukt niet helemaal. Daarna heb ik haar gebeft. Helaas reageerde ze hier niet echt op. Daarna neuken, eerst achterlangs en uiteindelijk op missionaris. Moest nog wel rustig aan doen want haar voet was gebroken geweest....bij het paaldansen ????
                      Achteraf lekker douchen.

Leuke, normale girl next door, maar toch wel te hoge prijs voor het gebodene en de kwaliteit. Misschien dat ik nog wel eens een trio doe.
                      Laatst gewijzigd door son of tarzan; 19-10-13, 22:17. Reden: Mogelijke echte baan eruit

Commentaar

Re: Apeldoorn, Priveontvangst , Joy

Dame nog actief? Zoniet binnenkort naar archief!

Gr. SOT

Commentaar

Apeldoorn, Priveontvangst , Joy

yep, is nog wel actief, maar minder regelmatig dan de 9 jaartjes hiervoor.
                          Als advertentie verschijnt gelijk bellen.

groet

Commentaar

Aan het werk...
                          X