Arnhem, priveontvangst, Lisa (v/h Jonge Blone Meid / Lekker Geil / Nikkie

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Arnhem, priveontvangst, Lisa (v/h Jonge Blone Meid / Lekker Geil / Nikkie

Nikkie ontvangt in een woning in wageningen. voor pijpen zonder moet je bijbetalen. je komt in de woonkamer waar een vouwbed staat. dit bed is opgemaakt met een laken waaronder zwart zeil ligt. ze begint met een massage wat voor mij over kwam als een beetje zacht wrijven over de rug en buik, hier is niets erotisch aan het enige contact is haar handen. voor de werkelijke daad gaat ze eerst naar de wc om te plassen maar ik denk om een vrouwencondoom in te doen. eerst pijpen met condoom, hierna mocht ik even beffen. dan komt ze bovenop maar van neuken kan ze niets ze zit meer te schommelen met het bed als over mijn paal. na ongeveer een minutje draaien zodat ik bovenop kwam en na weer een minutje mocht ik achterom. ze wil daarna pijpen tot het laatst. dit wil zeggen dat ik na een half uur weer buiten stond, terwijl ik voor 1 uur betaald had. de sex heeft niet langer als 15 minuten geduurd. nadat ik klaar gekomen was gaf ze een keukenrol en ging zelf naar de wc. ze zegt de sex als hobby te doen, maar daar was weinig van te merken, voor mij nooit weer. zelf is ze een mager meisje zoenen is niet meer als haar tong uitsteken. het kwam niet over dat ze ervan genoten had.

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...px?tab=profile
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 26-01-13, 12:45. Reden: link

Re: wageningen, priveontvangst , nikkie(goed)

hallo medewandelaars gisteren ook bij nikkie geweest en dat was een heel avontuur zeer geil en zeer goed
    bij binnenkomst werd er netjes gevraagd wat ik precies wilde en dat gaf ik aan haar door en gaf aan dat ik pijpen zonder wilde dat deed ze ook voor 10 euro meer
    nou ze begon te masseren en daarna heeft ze mij zalig gepijpt en toen de echte daad oftewel het echte werk nou ik zeg eerlijk lekker strak en echte goede sex ,
    voor mij zeer zeker een aanraderen van mij een cijfer 9
    en by the way ik heb echt geen vrouwencondoom gevoeld en ik ben tog bijna uur binnen geweest dus ?????
    ik ga daar zeker keer terug
    gr theo

Commentaar

Re: wageningen, priveontvangst , nikkie(goed)

ik kan een groot deel van het verhaal van hans15 bevestigen:
      en ook in mijn geval was het weinig verheffends en het was eens en nooit meer,
      het is snel pijpen, snel neuken en hopen dat je snel klaarkomt en weer vertrekken.
      if it breaks when it bends, you better not put it in!

Commentaar

Re: wageningen, priveontvangst , nikkie(voldoende)

Oorspronkelijk geplaatst door johan58
        Thanks allemaal,
        Dame is van mijn verlanglijstje geschrapt.
        Oorspronkelijk geplaatst door yongrussialover
        dank je wel. gaat ook van mij lijstje.
        Als alle leden dit laten weten hebben we straks een lijst van ruim 160.000 berichten waarin gemeld wordt wie of wat er van hun lijstje geschrapt wordt

Gr. SOT

Commentaar

Ik ben het eens met Hans15.
          Totaal geen passie te vinden hier, alles heel erg passief

Krap bedje in huiskamer wat aan de geur te merken wel eens gewassen mag worden
          Zoenen is bij haar tong uitsteken, en dat is het.
          Massage is slecht, beetje over je rug/buik friemelen.
          PZC is 10,- extra en is nog het beste wat me hier is overkomen. Zeker niet diep genoeg.

Neuken stelt niets voor;
          - Zij bovenop beetje schommelen wat je echt geen neuken mag noemen.
          - Achterom iets beter maar geen passie.
          - Zelf bovenop dan ook geen overgave.

Hierna even snel klaar pijpen tot het eind en dan heel snel naar het toilet. Ik denk om het uit te spugen.

Voor een tweede ronde geen tijd! Terwijl er een uur was afgesproken.

Ik stond in 25 min. alweer buiten.
          Geen herhaling voor mij.
          Het enigste positieve is wel dat het een strakke meid is die op de foto staat en ook wel een leuk koppie heeft.
          Laatst gewijzigd door son of tarzan; 05-11-11, 11:51. Reden: recensie en tekst samengevoegd

Commentaar

Re: wageningen, priveontvangst , nikkie(matig)

Niet slecht ,maar zeker een leuke verschijning.

Commentaar

Ik sluit me aan bij de meeste reacties hier.. Het stelde niet veel voor..

Commentaar

De laatste berichten zijn wel erg beknopt
                Wil iedereen er even op wijzen dat de bedoeling van de recensie is om minimaal een informatieve beschrijving van het bezoek te geven, staat ook duidelijk vermeld in de boardregels.

Gr. SOT

Commentaar

Re: Wageningen, priveontvangst , Nikkie(voldoende)

Ben ook bij haar geweest, twee keer zelfs 9niet de bedoeling), want ze post onder verschillende accounts. Was niet veel soeps. Zegt dat ze het zelf ook leuk vindt, maar in gedrag weinig van te merken. Beetje bleu. pzc tot einde in de mond. Van te voren gevraagd dit geil te doen zodat ik het kon zien en dat vond ze prima. Toen het zover was was ze dat kennelijk vergeten. Snel naar de wc uitspugen en dan idee geven dat het voorbij is. Na 25 minuten weer buiten.

Tweede keer vroeg ik om striptease. Ze vroeg er € 10 extra voor. Prima, behalve dan dat ze er niets van bakte. Even omdraaien en dan alles uittrekken. Precies in 1 minuut gepiept. Heel kansloos. Mocht haar wel klaar vingeren en dat was volgens mij niet gefaked. Ook toen pzc tot einde, maar zodra je klaarkomt stopt ze met pijpen en loopt snel naar wc. Had nu ook 1 uur betaald, maar toen ik na de wc terug kwam had ze trainingstenue al weer aan. Nu ook binnen 25 buiten. Ze betaald aan een vent die in een andere ruimte zit. Jammer allemaal, want heel leuk koppie en prima lang en slank lijf.

Dit is ze: Jonge blonde meid - geil jong blondje: http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...-/default.aspx

En:

Sharon: Lekkerblond en lekkergeil: http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...l/default.aspx

Commentaar

lekergeil '19j' ede/ wageningen

kwam deze tegen op sexjobs. zou 19j zijn dus eens bellen.
                    afgesproken en erheen.
                    half uurtje voor 75 waarbij alles zc kon!!
                    aangekomen geen onredelijke meid, was jong maar geen 19.
                    geblondeerde lange slanke (dunne)meid, geen lelekerd.
                    kleine tietjes (max a)maar wel een strake poes.
                    pijpen zc ging net en beetje saai, mocht voor mij wat dieper en gulziger gaan!!
                    gewoon nzc en div posities, beetje tongen erbij.
                    over der heen gekomen, mocht ook in der spuiten.. dus ook maar gedaan.
                    verder geen wastafel gezien, zij ook na de sex kleren aan en volgende? afspraak

moet erbij zeggen dat alles mocht en kon, en dat voor die prijs is niet verkeerd.

http://www.sexjobs.nl/sexjobs/amateu...natuur_2773373

naar huis gereden en voor ik thuis kwam me auto ff wasse, goed plan want toen ik in me auto terug kwam stonk die helemaal naar sex!!
                    snel erna me eigen bij vriend me douchen voor ik naar huis ging!!

Commentaar

Re: Ede / Wageningen, priveontvangst , Lekkergeil(goed)

hallo nee dat is echt niet deze dame ,
                      deze dame waar nu over geschreven word ben ik 3x geweest en de hygine is zeer goed je kan je vooraf douchen en ook na afloop
                      deze jongedame is een heel zachtmoedig meisje en geeft goede sex ik vind dat ze hier helemaal voorgaat en ook echt echt lekker klaarkomt! want dat merk je echt en ook maak ze het hele uur vol dus voor een dikke 10 en zeker herhalingsvatbaar voor de 4e keer
                      gr theo

Commentaar

ja en ze spoort niet ook!!
                        belde me gewoon een paar keer op over het plaatsen van deze post en liep te dreigen, met der vriendje op de achtergrond mee gillen.
                        wat een mongool..
                        dat is t nadeel van t bellen met nummer weergave, ze hebben een nr van je en blijven je soms gewoon lastig vallen!!

kreeg ook een mail van een andere bezoeker die ook werd gebeld en lastig gevallen en die was getrouwd en minder gelukkig...

ze leek aardig maar dat is dus niet zo, pas op met deze 'dame'...

Commentaar

hallo nou ik ben al aantal keren bij deze jongedame geweest maar ik heb NOOIT klachten dus
                          ik blijf er gewoon heen gaan want als je ieder verhaal moet geloven dan kom je nergens meer ja toch
                          maar in je eerste recensie hierboven zie ik net dat je bij haar bent geweest voor 75 euro das weinig geld ik betaal altyd 120 bij haar dus vind ik vreemd dat je nu zo schrijft
                          gr theo
                          Laatst gewijzigd door theopruimboom; 14-07-12, 21:19. Reden: wat vergeten

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door theopruimboom Bekijk bericht
                            hallo nou ik ben al aantal keren bij deze jongedame geweest maar ik heb NOOIT klachten dus
                            ik blijf er gewoon heen gaan want als je ieder verhaal moet geloven dan kom je nergens meer ja toch
                            maar in je eerste recensie hierboven zie ik net dat je bij haar bent geweest voor 75 euro das weinig geld ik betaal altyd 120 bij haar dus vind ik vreemd dat je nu zo schrijft
                            gr theo
                            ik was ook zeker van plan om haar vaker te bezoeken en had deze reactie geplaatst.( ik vond het een goed adresje Toen!!)
                            maar nadat ze mij een paar keer ging bellen en lopen dreigen met van alles ga ik er niet meer als klant naar toe.
                            en de prijs, ja ze vroeg 120,- per uur maar ik wilde half uur, koste 75.
                            daar aangekomen koste t plots 90,-. toen ik t had over 75,- krabelde ze weer terug en was 75,- mogelijk voor een half uur. ze ging even binnen vragen of hij daar genoeg aan had..

Commentaar

Lisa (sexjobs)

Van het weekend Lisa bezocht. Ze klonk aardig aan de telefoon en dat was ze ook in het echt. Ze is behoorlijk lang, slank en open minded. Ik had een uurtje geboekt. Begonnen met pijpen wat ze met gevoel deed. Op verzoek werden ook de ballen meegelikt. Erg prettig. Vervolgens geneukt in cowgirl, nadien in doggy. Hierbij viel het me pas op dat ze niet geheel fris rook vanuit de doggy positie. Om de stemming niet te bederven heb ik deze positie maar kort aangehouden, en ben gegaan voor een facial. Na een massage voor de 2e ronde opnieuw een goede pijpbeurt gehad en mijn zaad opnieuw achtergelaten in haar gezichtje. Ik kon douchen na afloop. Ze is van goede wil, en ik heb haar op de verbeterpunten gewezen (ook op haar pluspunten!). Ik hoop dat ze hier ook iets mee doet!

http://www.sexjobs.nl/a.php?a=280136...searchstr=lisa

Commentaar

Wageningen, priveontvangst , Wendy(uitstekend)

Afgelopen week bij deze dame geweest (http://www.sexjobs.nl/sexjobs/amateu...natuur_2876406). Zij ontvangt op een flatje in wageningen. Ziet er erg geil uit, jarretels, stringetje en een lekker geil kontje. Je mag deze deze dame lekker zc neuken en in haar fantastische strakke geile kutje komen. Ze tongt lekker en pijpt lekker geil en nat. Heerlijk.

Commentaar

Re: Wageningen, priveontvangst , Wendy(uitstekend)

NM

Enkele berichten verwijderd, discussieren over onveilige handelingen kan in de betreffende geouwezwamtopics, recensietopics zijn er uitsluitend voor ervaringen en nuttige info !

Gr. SOT
                                  Laatst gewijzigd door son of tarzan; 24-12-12, 14:01.
                                  Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt haar wel.

Commentaar

Re: Ede - Wageningen, priveontvangst , Lisa (v/h Lekkergeil)(goed)

Lisa althans zo is haar artiesten naam onder de site www.Gbgelderland.nl Gangbang Gelderland adverteert ook op kinky onder de artiesten naam "jonge blonde meid - geil jong blondje" http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...px?tab=profile.
                                    Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt haar wel.

Commentaar

Re: Ede - Wageningen, priveontvangst , Lisa (v/h Lekkergeil)(goed)

Dank voor de info !
                                      Topics samengevoegd en een berg berichten over andere dame en dode links verwijderd.

Gr. SOT

19-08-12, 23:53
                                      Pieter Precies
                                      dit is haar ook:
                                      http://www.hookers.nl/showthread.php...ght=wageningen
                                      en nog een advertentie:
                                      http://www.sexjobs.nl/a.php?a=274452...&h=1&c=173&p=6

ben er al een paar keer geweest, ook wat langer terug.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Sjaakielang Bekijk bericht
                                      - Zij bovenop beetje schommelen wat je echt geen neuken mag noemen.
                                      was in het begin zo, maar ze is tegenwoordig beter in bed.
                                      de sfeer blijft een beetje blue, maar ze doet zeker wat ze belooft!
                                      Laatst gewijzigd door wannahavesex; 11-01-13, 15:35.

Commentaar

Re: Wageningen, priveontvangst , Wendy(uitstekend)

http://www.sexjobs.nl/sexjobs/amateu...-19-jr_2890719

Leuke lange slanke dametje.Is inderdaad 19.(kan haar leeftijd in de recensieformulier niet invullen )
                                        Dame laat je op je gemak voelen en blijkt te genieten met wat ze doet,maar enige minpuntje is dat ze glijmiddel gebruikte en haar benen niet echt ging spreiden bij missionarisstandje.(Ze zei over de glijmiddel moet ze gebruiken omdat ze echt druk heeft gehad)
                                        Maar toen ze op me zat,kon ik makkelijk mijn ding doen,en pompen die handel,lekker.
                                        Zeker de moeite waard alleen moet ze voor mij niet in t begin zo haar benen dichthouden.

Commentaar

Re: Ede Wageningen, priveontvangst , Lekker Geil (v/h Nikkie e.a.)(goed)

Oorspronkelijk geplaatst door lol125125
                                          Iemand met recente ervaring?
                                          Vanavond bij haar geweest. Viel wat korter uit wegens een misverstand. Heeft ze goed opgelost.
                                          Afspreken ging vlot. Telefonisch contact goed. Date zoals gezegd wat te kort. Verder leuk en ontspannen, leuke meid, slank, goed verzorgd. Schoon ook, waarschijnlijk omdat ze de dates niet kort op elkaar plant en tussentijds af en toe onder de douche springt. Gewoon goed.

Overigens heb ik geen idee hoe dit meisje met Lisa verward kan worden, dat is echt heel iemand anders.