Nijmegen (o.a.), priveontvangst, Malee (v/ h Maylin)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nijmegen (o.a.), priveontvangst, Malee (v/ h Maylin)

Maylin is een spetter om te zien, zoent geweldig en geniet van de sex. Ze heeft thais bloed en is slank met prachtige borsten met mooie kleine tepels. Sex met haar is hemels. Het is genieten met hoofdletter G.

http://www.sexjobs.nl/a.php?a=273590...earchstr=malee
    http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...t/default.aspx
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 09-09-12, 21:50. Reden: update links

Re: Venray, priveontvangst , Maylin(uitstekend)

Vanavond bij Maylin geweest. Via http://www.girlfriend-experience.nl/maylin reist ze eigenlijk heel het land zo'n beetje door, ditmaal was ze in Eindhoven.

Ze ontving me in een gewoon woonhuis niet ver van het centrum. Parkeren was geen probleem. Toen ze de deur open deed was ik blij haar te zien. Voor hetzelfde geld doet er een uitsmijter open die meteen begint te brullen, of er staat een oud omaatje voor je met een vraagteken van hier tot tokyo (je leest nogal eens wat).

Na binnenkomst viel meteen op dat Maylin wat verlegen overkomt; dat ben ik ook en gaf een klik denk ik. Ze heeft een prachtig tenger lichaam, zachte huid en licht getint.

Ik was erg zenuwachtig en ze deed haar best om mij op m'n gemak te stellen. Al gauw was het ijs gebroken. Ik denk dat ze zelf ook wat onwennig is "met een vreemde" te zijn. In haar ogen kun je heel fijn verdrinken, en het werd een prachtig teder uur. We hebben elkaar leren kennen en met plezier van elkaar genoten. Bijzonder detail vond ik dat we niet eens geneukt hebben, en dat dat helemaal niet erg was. Handen en lippen kunnen veel!

Verdere details laat ik voor wat ze zijn, want het liefst ga ik morgen weer naar haar toe, al was het maar om een bakkie te doen en te kletsen. Trefwoorden: gezellig, ontspannen, respectvol, teder, verlegen. De naam van het contactbureau "girlfriend-experience" doet ze eer aan. Ze zou het maar zo kunnen zijn: een vriendin.

Een superervaring voor mij. Dankjewel Maylin!

Commentaar

Ben vandaag weer voor 2 uurtjes naar Maylin geweest. Ze ontvangt deze week in de buurt bij Breda. Maylin is een oogverblindende aziatische schoonheid met prachtige ogen en een geweldig lijf. ze zoent ongelooflijk lekker (ik heb nooit lekkerder gezoend)en ze pijpt je heerlijk zonder condoom. Ze geniet echt van de sex en komt ook echt klaar. Bovenal is het gewoon een mooi en lief mens.

Commentaar

Een echt GFE.
        mooie, kleine, slanke Thaise. kleine lekkere tietjes.

Pijpt je heerlijk zonder condoom. niet tot het eind. Ze houdt van tongzoenen en dat doet ze dan ook bijzonder gepassioneerd.
        Anaal doet ze helaas niet, want ze heeft wel heerlijke billetjes...

Alhoewel je dat niet zou verwachten kan ze flink wat hebben. Komt wat verlegen over, maar dat is na een paar minuutjes over.
        zeker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Epe, Malee

Dat het ook anders kan heb ik meegemaakt bij Malee (verwijzend naar mijn recentie over Linda). Malee is een heerlijke Thaise schone (die vloeiend nl spreekt) en door het hele land ontvangt. Vorige week was ze in Epe neergestreken en heb een date met haar gehad. En wat voor een! Bijna anderhalf uur lang gepassioneerd vrijen, zoenen, zeg maar alles erop en eraan. Zoals het hoort! Gewoon een geweldige date gehad met een heerlijke meid met een heerlijk lichaam. Super!! Dit was GFE van de bovenste plank!!
          Malee, ik hoop dat je gauw weer in de regio Apeldoorn/Zwolle zit.
          Laatst gewijzigd door son of tarzan; 15-08-12, 20:18. Reden: bericht aan bestaand topic toegevoegd

Commentaar

Malee

Gisteravond weer bij Malee geweest die op een vakantiepark nabij Weert ontvangt deze week. Samen gedouched en tijdens het douchen elkaar lekker verwent. Tijdens het pijpen kijkt ze je met een geile blik aan. Heb haar meerdere keren lekker gelikt/gevingerd. Daarna afdrogen en op bed ging het verwennen door. Uiteindelijk bovenop haar geklommen en lekker klaargekomen in het condoom. Deze dame is zo verschrikkelijk lief dat het afscheid nemen bijna pijn doet. Een aanrader als je van een GFE houdt.
            Laatst gewijzigd door son of tarzan; 09-09-12, 21:52. Reden: Samengevoegd met bestaand topic en leeftijd aangepast

Commentaar

Re: Breda (o.a.), priveontvangst , Malee (v/ h Maylin)(uitstekend)

Dinsdag naar Weert afgedaald voor een bezoekje aan Malee. Ontvangt inderdaad op een vakantiepark. Moet zeggen dat ik daar wel een kick van kreeg. Kom je op een druilerige dinsdagmiddag aan op een park met alle verveelde jonge gezinnen met kinderen. En jij komt daar voor een lekker potje sex

Je wordt ontvangen door een vriendin van Malee. Malee zelf zit in de slaapkamer op je te wachten. Ze is inderdaad mooi slank. Het is wel een erg rustig type. Voor ruige sex hoef je niet bij haar te zijn. Hygiene staat hoog bij haar in het vaandel: samen douchen is verplicht. Ze doet erg rustig aan, een vluggertje is niet aan haar besteed is mijn indruk.

Lekkere sex gehad, dat wel. Kan heerlijk zacht en rustig pijpen. En ze laat zich lekker likken en is bijzonder strak. Mijn favoriete positie doggy style is bij haar extra lekker. Een perfect strakke kont en poesje. Prima ervaring, ik zou er zo weer heengaan maar Weert is toch iets te veel uit de richting

Commentaar

Gisteren weer bij Malee geweest. Ontving in de buurt van Etten-Leur/Breda. Heerlijk uurtje gehad met haar. Als je van een GFE houdt, dan moet je bij haar zijn, Houdt inderdaad niet van een vluggertje. Betaal je voor een uur, dan verwent ze je ook een uur.

Commentaar

ik heb haar gelukkig weer gevonden. Had haar nog niet ontdekt onder haar nieuwe naam. Het is natuurlijk niet verstandig om een recensie te schrijven want zulke mooie vrouwen wil je voor je zelf houden. Met haar vrijen is gepassioneerder dan met je vrouw/vriendin. Ik heb nog nooit zo lekker gezoend. Ik had 2 uur afgesproken en daar hebben we denk ik wel 1,5 uur van gezoend Wat een ongelooflijk mooie en lekkere vrouw is ze. ze geniet er echt van en komt meer dan 1 keer klaar.
                  Als zij de hoofdprijs was van een loterij zou ik alle loten opkopen ....
                  Laatst gewijzigd door m.red; 13-10-12, 00:00. Reden: typefout

Commentaar

Ik sluit me graag aan bij alle positieve reacties zoals hierboven te lezen.
                    Heb deze schone jonge dame 2 maal mogen ontmoeten .. en dat zij er slecht 2 omdat ze zich niet heel veel in het oosten vh land laat zien. Zou ze hier vaker komen .. dan zou ik dat ook doen ;-)

Malee is een erg innemend persoon, lief, zacht en devoot.
                    In mijn ogen een echte DVP. Zorgt niet alleen voor plezier van haar bezoek, maar geniet zelf zichtbaar.
                    Na de daad is ook niet plots alle gastvrijheid verdwenen, zoals ik maar al te vaak heb gezien.

Topmeid, en zoals al eerder hier geschreven .. als ik de lotto win ..

Key words; AANRADER, groot herhalingsgevaar, lief, mooi

Commentaar

Ok en nu de belangrijke vraag...waar o waar en hoe is zij te benaderen?
                      kan haar op geen enkele site vinden voor contactgegevens.
                      alvast enorm bedankt voor jullie hulp!!

NM
                      Dame adverteert in divers regio's, alleen online als ze ontvangt.
                      Gewoon Sexjobs / Kinky in de gaten houden.

Gr. SOT
                      Laatst gewijzigd door son of tarzan; 15-11-12, 13:07. Reden: NM

Commentaar

Heb hier nog nooit iets gepost, houd het liever voor mezelf. Absoluut de meest ongelofelijke gfe ervaring die ik ooit heb gehad. Heb haar twee keer bezocht en je wordt compleet verrast. Wat een prachtige en leuke vrouw. je wordt er ter plekke verliefd op, want dat is het gevoel dat ze je geeft. Heel bijzonder. Kan niet wachten tot de winter voorbij is

Commentaar

Malee Excellent, Love you

She was last week in overijsel somewhere close to Almelo. I meet her in a very nice place(for her privacy I can not tell where I meet her). I reserved by phone for 30 minutes but I told her maybe I want to extend to 1 hour and she accepted without any problem. I was to her place on time and she opened the door for me. She has a nice, kind face. She asked me do I like to drink something or take a shower? I accept te drink but I told her before I go there I took a shower at my home. So after drinking and a little bit talking we are coming to real action. Man she is really hot, sexy, and horny. Her tong kissing is fabulous. She is really GFE. She sucked my dick also very great. First start very soft with her tong and then harder and deeper. We did also 69 and I licked her tight and fresh pussy en her clitoris and during that I fingered her. She enjoyed very much. I felt that her pussy getting wet. Again tong kissing and I put my dick to her wet pussy. She enjoyed very much. Sucking she did without condom but fucking with condom. We did 2 times and she was great. Everything that here also other people said is 0 true. she is lovely girls, never watch the clock. After finishing she asked me if I want to take a shower. I accepted and I did. When I coming home she called me and told me that I forgot my watch in the bathroom and if I want I can go back and get it. But I told her that she can keep that till next time that I visit her. I hope to see her again in overijsel. I recommend her to everybody. Thanks malee for great time. I love you.
                          She gave sometimes advertise in kinky. She told me that she travels on the whole Netherland. Here is some of her advertise:

By the way she looks like much younger that 31.
                          Laatst gewijzigd door itsme; 20-04-13, 14:49. Reden: linkjes eruit

Commentaar

Malee was van de week in de omgeving van Zaandam. Ik zag d'r al eerder, ik meen op kinky een jaar eerder, maar ze was nooit in de buurt, of ik liep haar steeds mis. Het had nog niet zo mogen zijn, tot afgelopen week. Ik kon het haast niet geloven, deze, zoals sommige hier zeggen, godin in mijn achtertuin. Nee, dit kon ik niet laten gaan. Ik belde op en ik kon een half uur later langskomen. Top! Geen rare routes, alles was makkelijk en snel te vinden.

Malee ontving mij in een woning, dit doet ze normaal gesproken weinig zei ze, meestal zoekt ze iets discreter ontvangstlocaties maar voor mij was dit discreet genoeg. Malee is een lieve meid, dat ze de 30 is gepasseerd is wel te zien, ik snap dat er mensen zijn die haar jonger inschatten maar Aziaten worden vaak jonger ingeschat. Maar wat maakt het uit, Malee is een zeer aantrekkelijke 30-er die zeer goed Nederlands spreekt.

Ik douchte mij en Malee vroeg mij daarna of ik met een massage wilde starten. Ik hou hier persoonlijk niet van, als ik geen pijntjes heb laat ik mijn spieren het liefst met rust. Dit was geen probleem en ik maakte meteen kennis met de, hier uitgebreid benoemde, kus-technieken van Malee. Wat kan deze meid toch ontzettend goed zoenen. De toon was gezet. Ik snap dat iemand hierboven ook schreef dat hij 75% van de tijd met haar zoende. Dit kan ik mij goed voorstellen.

Malee is een echte pleaser. Over de sex kan ik kort zijn, het was zeer goed. Pijpen, neuken, GFE, op alle vlakken scoort Malee een dikke voldoende. Malee is geen klokkijker, totaal niet zelfs.

Tussen de 2 bedrijven door raakten we wat aan de praat en verbaasde ik mij hoeveel wij eigenlijk gemeen hebben. Een echte lot uit de loterij, zoals hierboven ook beschreven door iemand. Tijdens de rit naar huis was ik nog aan het na-genieten en kwam ik tot twee simpele conclusies: Aan de ene kant maar goed dat ze niet zo vaak hier in de regio te bewonderen is want ik ze is erg verslavend. Aan de andere kant kan ik niet wachten tot onze paden weer kruizen. Malee bedankt voor de leuke tijd.

Commentaar

Zutphen, daar was ze een paar dagen. In een bungalowpark
                              Ik was verkocht door de advertentie (ik val wel op Aziatisch)
                              Malee is lief, zachtaardig.
                              Zeer slank strak lichaam. Kleine, stevige tietjes.
                              Met die tietjes moet je wel heel voorzichtig doen, ik vind dat jammer.
                              Dat is het enige minpuntje.
                              Pijpen (zonder) was lekker.
                              Neuken (missie en hondjes) ook.
                              Achteraf nog een lekkere (best stevige) massage.
                              Een goed bestede € 100,-- voor een half uurtje.

Commentaar

Re: Breda (o.a.), priveontvangst , Malee (v/ h Maylin)

Oorspronkelijk geplaatst door gutty
                                iemand vernomen waar malee nu is?
                                Malee is er wel vaker in de wintermaanden even tussenuit en komt dan wel weer terug. Gewoon de bekende websites in de gaten houden.

Iemand vernomen wanneer jij recensies gaat schrijven?

Gr. SOT

Commentaar

Good news,
                                  Malee again back in overijsel. I was yesterday evening by her and as always she was super excellent. She is one of the best and kind girls that ever meet. She gave you reall GFE feeling and very tight. The guys who meet her before know what I say. She is a diamond in this area. Thank you alot malee. You made my day before travel to Seattle. Love you and hope to see you soon .again. she has now advertise on kinky under Almelo. She is only till thursday here. So hurry up.

Commentaar

I meet her in overijsel for second time and she is realy beyond imagination.

Commentaar

Re: Breda (o.a.), priveontvangst, Malee (v/ h Maylin)

Wow, net heerlijk bij Malee geweest in de buurt van Breda, heerlijk genoten. Bij aankomst ff gedouched, ontspannings massage, hier en daar speels over mijn edele delen, omgedraaid, heerlijk tongen, kroelen, geweldig zo'n lekker dun en strak lijfje bovenop me, een van de dunste meiden waar ik de laatste jaren mee gespeeld heb(iemand nog suggesties), ze zakte sabbelend af naar beneden, beetje voelen, sabbelen, spelen, haar mond af en toe om mijn ballen en piemel, 69, kreeg maar amper een vinger naar binnen zo strak... na wat spelen en likken werd ze steeds natter, condoom om, haar lekker bovenop, echt geweldig lichaam, lekker strak poesje, door al t spelen was t met 5 minuten tijd voor een geweldig hoogtepunt.

net de 35 minuten gepasseerd bood ze aan voor het 45 minuten tarief, met zo'n lekker ding zou een 2e keer ook zeker wel lukken dus voor t volle uur gegaan, ff douchen, kroelen en hij stond alweer, Malee weer bovenop, ik bovenop, kon zij een beetje met haar clitje spelen, mijn conditie is een beetje achteruit gegaan merkte ik, Malee mij weer laten bestijgen, lekker lange halen, weer een enorm zalig hoogtepunt, ze bleef een beetje stout op mij op en neer bewegen, tot de laatste drup, eruit, douchen en voldaan naar huis. Zeker voor herhaling vatbaar. Enige wat beter had gekund is dat ze een frisje of glaasje water aan had mogen bieden.

Commentaar

Geruime tijd geleden heb ik Malee twee keer ontmoet in de omgeving van Goes.
                                        De eerste keer heb ik telefonisch afgesproken voor een half uur, wat ik altijd doe bij een eerste ontmoeting dit om de budgetaire schade bij tegenvallers te beperken. Ze kwam binnen, liet haar slipdress wegglijden....heb tot een uur verlengd.
                                        Malee, is een pracht, pracht verschijning en je kunt aangenaam met haar praten. Ik check regelmatig waar ze tegenwoordig ontvangt. Jammer, heel jammer dat ze steeds zo ver van Zeeland ontvangt.

Alle recensies hierboven geschreven zijn waar.

Commentaar

Na een paar keer geprobeerd te hebben een afspraak te maken gisteren een bezoekje gebracht aan Malee.
                                          Heel mooi en vooral lieve vrouw / meisje. Erg klein, strak, "petite". Als je er van houd (en dat doe ik) dan kun je in mijn ogen niet beter wensen.
                                          Half uurtje was wat mij betreft te kort; had minstens een uur met haar door willen brengen, maar dat zat er deze keer niet in.
                                          Seks was prima, met name ook vanwege het uitzicht op en gevoel van haar heerlijke lijfje!