Doetinchem, priveontvangst, Chayenne

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Doetinchem, priveontvangst, Chayenne

Ben vandaag bij chayenne uit doetinchem geweest.
    Wat een top dame. Zij ontvangt prive in een aanbouw bij haar woning.
    Erg netjes allemaal en ze pijpt heerlijk en de sex is heerlijk.
    Okke kreeg ik nog een massage en een douch nemen kon ook.
    Super kom er zeker vake.

http://www.kinky.nl/Advertentie_Liev...8469&show=home
    http://www.chayenneprive.nl/
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 05-12-11, 15:40. Reden: update links

Re: doetinchem, priveontvangst , chayenne(uitstekend)

Ben vandaag ook bij deze mooie dame geweest. Wel helemaal van Alkmaar naar Doetinchem gereden maar het was de moeite waard, aangezien ik een speciaal dingetje had qua seks. Ik heb haar onlangs gespot op een aantal websites en kon haast niet geloven dat ze echt was. Ze ontvangt inderdaad in een aanbouw van het huis, maar dat was uitstekend verzorgd: Netjes, opgeruimd en Chayenne had zin in mij, wat ook het belangrijkste is. Ze kan lekker pijpen + neuken en het speciaaltje had ze ook uitstekend gedaan wat zij ook erg leuk vond om te doen. 1 1/2 uur gebleven 2x gekomen kon nog wel een derde keer maar ik wou energie nog besparen voor de terugreis met de auto naar Alkmaar wat achteraf best wel een ritje was in totaal 380km heen + terug. Maar,

voor herhaling vatbaar, zeker een herhalingsgevaar, deze dame.

Commentaar

Re: Doetinchem, priveontvangst , Chayenne(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door jerr
      hoe betrouwbaar zijn recensies door mensen geschreven met 1 of 2 posts?
      Iedereen begint met 1 recensie maar begrijp wat je wilt zeggen...ik vind ze ook nogal discutabel maar houden de mods vast in de gaten voor ons!

Dit is overigens niet de Chayenne die in Escape zat!

Commentaar

Kijk wel uit als je op die link klikt want Chayenne begint meteen te babbelen :-)
        Niet zo erg tenzij je zoals ik op de bank ligt met je laptop en je vrouw op de bank ernaast (kan niet zien wat ik doe )
        Maar ik wist niet hoe snel ik 't weg moest klikken....potztausend

Is er iemand met wat meer recenties op zijn naam die nog wat over deze dame kan vertellen?
        Ze lijkt me best wel wat.

Commentaar

In één zin: Chayenne is grote klasse! Zie recensie

http://www.chayenneprive.nl/
          Laatst gewijzigd door son of tarzan; 23-09-11, 13:35. Reden: niet relevant voor recensie

Commentaar

Ben het met de vorige schrijver helemaal eens, een afspraak met Chayenne is een geweldige date hoor, ik ben er nu tweemaal vrij kort achter elkaar geweest was echt geweldig.
            Chayenne als je dit lees kom gauw weer.
            Laatst gewijzigd door son of tarzan; 22-10-11, 13:26. Reden: speciaal lettertype verwijderd

Commentaar

Dag heren,

Ben vanmiddag bij Chayenne op bezoek geweest. Het was super.
              Even iets gedronken en kennis gemaakt. En toen gingen lekker douchen. Lekker elkaar inzepen.
              Daarna een heerlijke massage gehad. Toen zijn we begonnen aan het echte dit was puur geniet.
              Naar een aantal standjes waaronder doggie. Heeft ze me met massage olie lekker klaar gemaakt.
              Dit is egt een top meid.

Heren een echte aanrader.

(Ik mag dan nog geen eerdere reactie's hebben gegeven. Heb wel ervaring en vond het nu nodig om een reactie te geven)

Commentaar

Ben vanmiddag weer eens lekker bij Chayenne geweest het was weer heerlijk en spannend echt heb er weer heerlijk van genoten het is er altijd gezellig en het vrije helemaal kijkt niet op de klok en weet hoe je een man moet verwennen.
                Ik hom er nog vaker hoor is mijn vaste adres geworden.
                Chayenne bedankt voor de gezellig en lekkere middag bij je.

Commentaar

Re: Doetinchem, priveontvangst , Chayenne

Even de kelders van de rubrieken aan het nalopen of dames nog beschikbaar zijn. Deze dame nog wel dus, verse links in bericht #1.

Gr. SOT

Commentaar

Vandaag een afspraak met haar maar ze melde zich helaas ziek...jammer! Volgende keer meer geluk!

Commentaar

Chayenne is een heerlijke verschijning.
                      Zodra je op je gemak bent dan ga je van de bank richting het grote bed en verloopt de rest vanzelf; een echte GFE.
                      Ze zoent heerlijk en is zeer ongedwongen.
                      Heel hoog herhalingsgevaar ;-)

Commentaar

Re: Doetinchem, priveontvangst, Chayenne

Ik ben nu 2x bij Chayenne geweest. Eerste keer was echt geweldig, ik was op zoek naar een GFE en dit doet ze prima. Eerst even rustig kennismaken op de bank. Zoenen knuffelen, heel intiem. Ze kan ook erg goed masseren en ze is gewoon erg lief voor je.

Tweede keer was wat minder leuk, ze leek wat minder lief, al vanaf binnenkomst, misschien had ze een slechte dag. Maar desondanks wel een prima ervaring gehad en lekker met haar gezoend.

Opmerking: tussen 1e en 2e keer zat ongeveer 1 jaar.

Commentaar

Ik ben 2 keer bij haar geweest, en de eerste keer voelde ik wat afstandelijkheid in het begin.
                          Maar dit viel tijdens de date helemaal weg. Ze verstaat haar vak erg goed en kan erg lekker vrijen zoenen en masseren.
                          Mocht ik nog een keer in de regio zijn, dan ga ik daar zeker langs. Ze ontvangt discreet in een ruime aanbouw naast haar huis.
                          Enige minpuntje is haar gezondheid, ze tobt er soms wel eens mee en verteld daar ook openlijk over.

Commentaar

Afgaand op de positieve reacties ben ik onlangs ook eens naar Doetinchem afgereisd. Positief is dat Chayenne zeker de persoon van de foto's is en op hoofdlijnen doet wat ze belooft. Ze zoent lekker en is erg lief en vriendelijk. Daarmee houdt wat mij betreft het goede nieuws wel op. Hier en ook in het gastenboek op haar website wordt gesproken over haar gebrekkige gezondheid. Ik heb er respect voor als mensen die met hun gezondheid tobben hun best doen om toch nog wat van het leven te maken en doen wat ze kunnen om niet bij de overheid hun hand op te houden. Maar als ik een DVP bezoek wil ik plezier hebben (dat is toch de essentie van het beroep) en zit ik dus niet op regelmatig terugkerende verhalen over gezondheidsproblemen te wachten. Chayenne zit er blijkbaar vol mee en dat moet eruit, te pas en te onpas... Niet alleen bij een "gezellig" praatje vooraf en/of achteraf, maar ook tijdens Niet echt inspirerend en daarom alleen al niet voor herhaling vatbaar. Als de dame in kwestie dan ook nog haar tanden laat voelen bij het pijpen *ouch* en het neuken al vrij snel opgeeft zogezegd vanwege vermoeidheid (uiteraard als gevolg van een van de maar liefst 5 chronische ziektes die haar teisteren) dan is bij mij de lol er wel af. Het is een lieve meid en ze doet haar best maar voor mij was het totaalplaatje in ieder geval niet positief. Oh ja en dan heb je longemfyseem en dan blijf je gewoon doorroken?.. Onbegrijpelijk!

Commentaar

Aan het werk...
                            X