Arnhem (noord), priveontvangst, Brigitte

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Arnhem (noord), priveontvangst, Brigitte

Hallo Mensen,

vandaag bij Brigitte in Arnhem noord geweest ze ontvangt.

had een uur met haar afgesproken.

bij binnenkomst erg goed ontvangen door de woonkamer naar boven op zolder. Mooi ingericht en een goed bed. Na wat gezoend te hebben de kleren uit en haar het orale werk laten doen. Ze deed het werkelijk erg goed wel met condoom maar met veel gevoel.

even later het intieme gebeuren en wat ik merkte was dat als ze vanachteren genomen wordt ze erg geil wordt. na mijn zaadlozing wat gekletst en weer voor de tweede keer haar mijn james laten voelen.

voor een uur 130 euro erg goed en lekker.

http://www.kinky.nl/Advertentie_hoi_...4837&show=home
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 06-12-11, 17:47. Reden: update link

Re: Arnhem, priveontvangst , Brigitte(goed)

Heren let op!

Dit is dus een andere Brigitte dan die waar reeds een topic over bestaat.

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=214400
    "Kwak"zalverij helpt je ook niet verder. Kortom het blijft aanmodderen!

Commentaar

Re: Brigitte Arnhem

Oorspronkelijk geplaatst door geileridder Bekijk bericht
      Hallo Mensen,

vandaag bij Brigitte in Arnhem noord geweest ze ontvangt.

had een uur met haar afgesproken.

bij binnenkomst erg goed ontvangen door de woonkamer naar boven op zolder. Mooi ingericht en een goed bed. Na wat gezoend te hebben de kleren uit en haar het orale werk laten doen. Ze deed het werkelijk erg goed wel met condoom maar met veel gevoel.

even later het intieme gebeuren en wat ik merkte was dat als ze vanachteren genomen wordt ze erg geil wordt. na mijn zaadlozing wat gekletst en weer voor de tweede keer haar mijn james laten voelen.

voor een uur 130 euro erg goed en lekker.

http://www.kinky.nl/Advertentie_hoi_...4837&show=home
      Ik word bij haar inderdaad erg geil om haar van achteren te nemen; ze heeft werkelijk prachtige billen die je bij zo'n standje goed kunt zien!

Commentaar

Re: Arnhem, priveontvangst , Brigitte(goed)

Vriendelijke vrouw, geen haastwerk een heerlijke billen! Mijn favo-standjes bij haar zijn dan ook staand van achteren en op z'n hondjes! Een aanrader!!

Commentaar

Re: Arnhem (noord), priveontvangst , Brigitte(uitstekend)

Afgelopen week Brigitte bezocht, ontvangt pal aan de A12 in Arnhem -noord, had haar gebeld en kon gelijk terecht. Brigitte is een leuke vrouw met blond kort haar had een zwart jurkje aan met hold-up kousen, een milf type
          Bij binnenkomst gelijk door naar zolder waar ze een nette ontvangst kamer heeft, daar de mogelijk heden doorgenomen 1/2 uur 75, 3/4uur 100, 1 uur 130.
          Gekozen voor 3/4 uur, begon met een beetje tongzoenen en al spelend verder, ze heeft wel lekkere borsten D-cup, ze laat haar gewillig bevoelen, daarna werd ik lekker gepijpt mcd, daarna over gegaan in st69.
          Jammer dat haar poesje niet helemaal glad was, daarna in haar klaar gekomen

Jammer dat na de daad het feestje over was had zeker nog een kwartier over, dat was iets minder!

Commentaar

Re: Arnhem (noord), priveontvangst , Brigitte(goed)

Ik ben ben deze dame geweest, (Brigitte Arnhem noord)
            Gewoon een hele lieve vrouw, zedoet erg fijn wat ze belooft en heeft een paar zalige naturel D's en een errug prettig kontje.
            Prima douchegelegenheid en een heel gezellig ingericht zolderkamertje waar de lakens nu aardig door de war liggen door mijn verpozen.
            Ook ik was redelijk voor de einddtijd klaar maar ben beslist niet weggewerkt, integendeel, we hebben lekker liggen navrijen.

Commentaar

Ik ben ook bij Brigitte geweest, een aardige vrouw die je fijn op je gemak stelt.
              Echter moet ik wel zeggen dat ik niet echt kapot was van al die tattoo's. Ook rook ze niet erg fris uit haar mond.

Op de foto's zag ik trouwens dat ze flink aan is gekomen.

Voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Ik hekende haar van vroeger .. ooit lang geleden in de Spijkerbuurt.
                Destijds ook wel bij haar geweest, maar toen was ik nog jong en onervaren ;-)

Ze is sindsdien aardig wat kilo's aangekomen, wat het geheel er niet mooier op maakt.
                Toch maar een uurtje aan het spelen gegaan, wat ik achteraf gezien beter niet had kunnen doen.
                Helaas alles toch een beetje teleurstellend voor ondergetekende. Net niet helemaal fris ruiken ( o.a. rook ) en het zoenen nog natter dan mijn oudtante Beppie.
                Ook wordt papa niet opgewonden van serieuze praat halverwege het grote spel, maar ja.
                Aardige dame, maar voor mij geen herhalingsgevaar.

Ps. Volgens mij is ze eind veertig, in tegenstelling tot wat haar advertentie deed geloven.

Commentaar

Brigitte wil graag reageren op de laatste recensie, conform "reacties dames in recensietopics" post ik haar reactie als quote.
                  Hoor en wederhoor toegepast, geen verdere discussie in het topic maar terug naar recensies en andere nuttige ingo !

Gr. SOT

Oorspronkelijk geplaatst door bct
                  nou sorry ik denk dat jij mij echt in de war bent met iemand anders, wat wel vaker gebeurt. en als jij denkt dat ik eind 40 ben zou ik maar eens naar de oogarts gaan

Commentaar

Re: Arnhem (noord), priveontvangst , Brigitte

Even de kelders van de rubrieken aan het nalopen of dames nog beschikbaar zijn. Deze dame nog wel dus, verse links in bericht #1.

Gr. SOT

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door son of tarzan Bekijk bericht
                      Even de kelders van de rubrieken aan het nalopen of dames nog beschikbaar zijn. Deze dame nog wel dus, verse links in bericht #1.

Gr. SOT
                      Nieuwe link, dame nu ook op sexjobs: http://www.sexjobs.nl/sexjobs/thuiso...-noord_3711926

Commentaar

Erg lieve vrouw
                        Ontzettend warm ontvangst rustig begripvol en ontzettend hot
                        eerst beetje kennis praatje vervolgens rustig in een leuk kamertje gevreeën
                        Lekker kutje heerlijk gevingerd en gebeft
                        Door hij geile voor komen snel een hoogte punt bereikt
                        Zeker de moeite waard om nog eens langs te gaan
                        Klein nadeel mag beter geschoren zijn niet storend maar zou nog lekkerder zijn

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door lekker0808 Bekijk bericht
                          Erg lieve vrouw
                          Ontzettend warm ontvangst rustig begripvol en ontzettend hot
                          eerst beetje kennis praatje vervolgens rustig in een leuk kamertje gevreeën
                          Lekker kutje heerlijk gevingerd en gebeft
                          Door hij geile voor komen snel een hoogte punt bereikt
                          Zeker de moeite waard om nog eens langs te gaan
                          Klein nadeel mag beter geschoren zijn niet storend maar zou nog lekkerder zijn
                          zag pas later dat ik niet beoordeeld had maar voor mij een 8

Commentaar

Re: Arnhem (noord), priveontvangst, Brigitte

Brigitte ontvangt in Arnhem Noord. Een afspraak was snel gemaakt en de locatie werd duidelijk uitgelegd. Parkeren leverde geen problemen op. Na de financiële afhandeling werd de keurige slaapkamer opgezocht en snel lagen we beiden ontkleed op bed. Na wat verkennende kussen gingen we wat verder. Brigitte pijpt met condoom en laat zich heerlijk vingeren en beffen.

Mijn "kleine vriend" had vandaag weinig zin dus het echte werk kon niet worden uitgevoerd. Brigitte deed echter haar uiterste best om er nog wat "sap" uit te persen wat uiteindelijk lukte. Na het klaarkomen kon ik mij wassen in de badkamer. Brigitte is een vriendelijke vrouw die de tijd neemt om het samen leuk te maken. Ze komt haar afspraken na en is zeker aan te bevelen. Enige kleine nadeel is de aanwezigheid van een geringe hoeveelheid schaamhaar voor de liefhebbers van een gladde. Maar het heeft ook wel weer wat.

Commentaar

Aan het werk...
                            X