Tiel, priveontvangst , Lucky

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Tiel, priveontvangst , Lucky

heerlijk geil meisje met een lekkr nat kutje ze heeft me heerlijk gepijpt en echte aanrader voor mannen die houden van een lekker gezet meisje

Re: Tiel, priveontvangst , Lucky (goed)

http://www.lucky28003.nl/
    "Kwak"zalverij helpt je ook niet verder. Kortom het blijft aanmodderen!

Commentaar

Re: Tiel, priveontvangst , Lucky

Even de kelders van de rubrieken aan het nalopen of dames nog beschikbaar zijn. Deze dame nog wel dus, verse link in bericht #2. Ook regelmatig op SJ te vinden.

Gr. SOT

Commentaar

Maand geleden bij Lucky geweest. Aan telefoon al leuk gesprek en een half uur later kon ik langskomen.
        Direct naar boven gegaan en 5 minuten later lekker los gegaan. Jong Jonge wat kan ze lekker pijpen, echt heerlijk !
        Daarna heb ik haar heerlijk liggen beffen en haar lekker laten komen. Om het geheel af te sluiten wilde ik haar nog Doggy nemen maar Kleine Sven houd niet van rubbers dus dat werd geen succes. Lucky nam hem daarna weer lekker in de mond en een paar minuten laten zat dat mondje vol met mijn warme zaad. Na afloop alle ruimte om op te frissen dus dat is ook een pluspunt. Voor mij groot herhalingsgevaar.

Commentaar

Iemand onlangs deze dame nog bezocht??

Commentaar

Heeft iemand haar onlangs nog bezocht laatste update is van Mei 2014!!

Commentaar

ben er pas geweest...... viel mij tegen maar voor een ander is het geweldig... pijpen niets bijzonders. Foto's op kinky.nl lijken heel wat maar in het echt toch niet zo als op de foto....
              Wilde eerst aan de deur weggaan maar als je geil bent wint dat in plaats van je verstand. Ik vond het zonde van het geld....

Commentaar

ik sluit mij aan bij bovengenoemd verhaal
                deze dame ook bezocht maar steld niks voor
                pijpen een 4
                intiem kleine 6
                zonde van het geld
                geen herhaling vatbaar
                gr theo

Commentaar

Aan het werk...
                X