s Heerenberg, Priveontvangst , Emma (v/h Bianca)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• s Heerenberg, Priveontvangst , Emma (v/h Bianca)

Wandelaars,

Ik heb heel vaak geprobeerd deze dame te bereiken. Nu ben ik niet voor een gat te vangen. Meestal pakt dat goed uit, maar één enkele keer had ik beter kunnen opgeven. Dat laatste was helaas vandaag het geval.

Bianca's tandarts is lang niet in haar gezelschap geweest. Evenals Bianca's deodorant. Ik vrees dat het met haar gezondheid ook vrij slecht gesteld is, want de wallen staan er metersdik bovenop. Bovendien valt hier en daar overollig buikvet te bespeuren. Allemaal dingen waar je vrij makkelijk wat aan kunt doen lijkt me.

De foto van deze advertentie geeft dan ook een rooskleurig beeld van de werkelijkheid.

Zijn er ook positieve zaken? Ja, ze is oprecht geil. Er hangt geen klok. Het is niet duur. Maar goed, het oog en de neus willen ook wat.

Re: 's Heerenberg, Priveontvangst , Bianca (matig)

heb diverse keren daar een afspraak gehad en inderdaad even douchen van te voren is voor haar wel een aanrader, ze is wel lekker geil. heb ook al twee keer een trio met haar vriend gehad maar dat viel erg tegen , de tweede keer wist gelijk weer waarom het ook al weer zo lang geleden was , niet erg fris (zweet etc) en hij is nou niet echt groot bedeeld (zeg maar klein)

Commentaar

Getipt dat deze dame nog / weer actief is, topic uit archief gehaald.

http://www.sexjobs.nl/sexjobs/thuiso...in-jou_2722258

Gr. SOT

Commentaar

Dame heeft nu een advertentie op speurders.....

http://www.speurders.nl/overzicht/er...tart_index=100

Commentaar

Ben vorige week bij haar geweest in 's heerenberg alleen nu onder de naam Emma. Was er een 3 1/2 jaar geleden ook al eens geweest maar er was niet veel verandert.

http://www.sexjobs.nl/a.php?a=281204...1&c=1&s=14&p=6

Groet Frenske

Commentaar

Re: s Heerenberg, Priveontvangst , Emma (v/h Bianca)(voldoende)

Ben nu twee keer bij 'Emma' geweest, en ik vond het best een geile ervaring. Ze is idd niet geheel schoon (noch hygiënisch, noch knap) maar ze kijkt verleidelijk geil naar je lul en zuigt als de beste. Neuken doet ze nu bare en dat was zeker een aanrader. Afgezien van de minpunten heeft ze de zachtste en lekkerste kut die ik heb volgespoten. Dus kutje een TIEN, de rest een zes, dus ze is een acht!

Commentaar

Re: s Heerenberg, Priveontvangst , Emma (v/h Bianca)(voldoende)

Ik heb me ook laten verleiden adhv de aantrekkelijke oproep op sexjobs, en toen ik haar belde hoorde ik een geile stem.
              Echter toen ze aan de deur kwam, heb ik afgezien van verdere actie.
              Smerig gebit, bleek, lege ogen, roos en schilfers in de haarscheiding en ietwat loens.........ze kost niet veel, maar zelfs dat was voor mij geen reden om het met haar te doen.
              Volgens mij is ze ernstig ziek, wat ziet ze er slecht uit zeg.

gr, Henry

Commentaar

Re: s Heerenberg, Priveontvangst , Emma (v/h Bianca)

Dame nog actief? Zoniet --> Archief!

Gr. SOT

Commentaar

Re: s Heerenberg, Priveontvangst , Emma (v/h Bianca)

jammer dat ze niet meer actief is, ging er graag naar toe.
                  ze is altijd een lieve geile meid voor mij geweest.
                  dus Emma als je dit leest ga je toch weer op nieuw beginnen.
                  oh nog even dit heren, ze heeft idd een ziekte, en dat is dat ze geen haren heeft.
                  ze heeft dus altijd een pruik op, daarom zijn haar tanden ook niet zo mooi, maar schoon iss ze wel.

Commentaar

Aan het werk...
                  X