Zetten, Priveontvangst, Karin

Inklappen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Zetten, Priveontvangst, Karin

Ben afgelopen zomer er een keer of 3 geweest, Karin een vrouw van jaar of 40
    slank figuur B-cup, zwart kort krullend haar en bril dragend.
    Een aardige rustige vrouw, ontvangt bij een oudere man in huis.
    Er stond toen een beetje een groot onhandig bed, niet zo handig voor standjes!
    Werkte toen alleen op woensdag en vrijdag overdag.

Prijs was toen 35 euro voor half uur, en werkte wel safe!!

http://www.sexjobs.nl/a.php?a=261878...1&c=1&s=14&p=6
    http://www.deweekkrant.nl/files/pdfa...2_110727_1.pdf
    http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...e/?tab=profile
    Laatst gewijzigd door itsme; 31-07-12, 11:53. Reden: link kinky

Re: Zetten , Priveontvangst, Karin (voldoende)

Onverwachts moest Karin invallen. Zonder problemen gedaan wat ik graag wilde. Aardige dame waar ik graag terugkom.

Commentaar

Re: Zetten, Priveontvangst , Karin (voldoende)

heb vandaag de stoute schoenen aangetrokken en ben even naar Zetten gereden.
      Wat een lief lekker ding is dat....en je kunt er nog leuk mee praten ook nog.

Wat we allemaal gedaan hebben ga ik hier niet lopen vertellen, alleen alles is wel met condoom en ook niet voor extra geld te regelen zonder condoom.

Karin ik vond het lekker en ook nog eens gezellig mij zie je best wel vaker terug hoor.

Commentaar

Re: Zetten, Priveontvangst , Karin(goed)

Gisteren haar weer eens bezocht lekker geil half uurtje gehad , mocht nog voor een 2e keer gaan binnen de tijd!
        Karin was zeer relaxed en meegaand

Commentaar

Ik heb Karin via deze site gevonden en afgelopen vrijdag een half uur bij haar langsgeweest.
          Absoluut een hele leuke vrouw op een diskrete lokatie wat ik zelf wel belangrijk vind...
          Helaas (van de spanning?) beetje te snel gekomen maar geen nood, Karin masseerd je lekker en kreeg het alweer voorelkaar om alles gereed te maken voor een 2e ronde, iets wat bij mij niet echt vanzelfsprekend is.
          Ze spoorde me aan tot diverse standjes en na afloop kon ik me nog even opfrissen in de badkamer (geen douche).
          Al met al een prima ervaring zeker in die korte tijd kreeg ze een hoop voor elkaar en ze geeft zeker de indruk dat ze het leuk vindt, ook niet onbelangrijk...
          Karin, bedankt en je ziet me zeker terug!!!!

Commentaar

Ook vrijdag voor het eerst bij deze dame geweest.
            Had maar even tijd,dus een kort bezoekje,wat ze prima vond.
            Op bed gaan liggen,begon ze me een beetje te strelen,en te verwennen met een klein beetje olie erbij,en als ik dan zie hoe ze bezig is,zie je de spontaniteit waarmee ze het doet.
            Daarna heeft ze me nog even gepijpt,en het duurde ook niet lang voor dat de ontlading kwam.
            Even gewassen en weer verder gereden.
            Volgende keer blijf ik wat langer.

Karin liefs xx

Commentaar

Vandaag deze vriendelijke dame bezocht.
              Moet toegeven dat het niet moeders mooiste is maar ze is lief. Ontvangst woning zou weleens een goede schoonmaakbeurt kunnen verdragen. Sex is goed maar niet super, voor de prijs voldoende.
              Helaas voor mij geeen herhaling.

Commentaar

Ben vorige week een half-uurtje bij Karin geweest. Het was een warme vochtige dag.
                Het kamertje in Zetten is klein met nauwelijks ventilatie en de ventilator was kapot.
                Met een kus werd ik begroet en me daarna snel van mijn kleren ontdaan. Moest wel even kijken waar ik ze kwijt kon, want het kamertje is bommetje-vol. Karin begon zeer enthousisast me te pijpen, maar helaas kwam ik héél erg snel klaar. Geen nood, ze begon mijn rug te masseren en na enige tijd me weer op mijn rug gekeerd en ze begon mijn jonge heer met olie te masseren. Langzaam maar zeker kwam die weer overeind en tijdens het pijpen kon ik haar lekker beffen. Ze heeft een mooi mosseltje dat schoon en fris is. Haar figuurtje is voor een vrouw van 40 ook beslist niet verkeerd met cup B borstjes waar je aan mag sabbelen. Kortom enige tijd later kwam ik heerlijk voor een 2e keer klaar. Toen was het half uur voorbij. Ik kon me aan een wastafewl opfrissen (helaas geen douche) en daarna werd ik door Karin uitgezwaaid. Karin is een vriendelijke vrouw en is beslist niet contact gestoord. Ik ga zeker nog een keer naar haar terug, maar dan voor een uur, want ik wil toch wel wat meer van deze dame genieten.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door kees-61
                  in mijn beleving niet. zou ze de prijs verhogen, zal de klandieze sterk verminderen. Leuke budget wip.
                  Is ook mijn mening.
                  Hedenmorgen een bezoek gebracht, maar vond het eerlijk gezegt: "10x niks"
                  Rommelige kamer.
                  Bed met een te dun matras.
                  Badkamer wordt goed "schoongemaakt" met bleekmiddel.
                  Mij ziet ze niet meer terug.
                  Laatst gewijzigd door son of tarzan; 21-11-11, 12:13. Reden: tekst en formulier samengevoegd
                  Mijn vrouw zegt altijd: "kijken mag, maar eten doen we thuis"!!
                  Toch pak ik af en toe toch nog een snackje buiten de deur.

Commentaar

Hallo allemaal,

Ik ben er ook geweest, Karin is super aardig alleen ze zit in een verkeerde omgeving.
                    De ontvangst kamer is een zooitje.

Ik ben zo snel mogelijk "klaar" gekomen en weg wezen.

Gr

Commentaar

Onlangs deze dame bezocht.
                      Zeer vriendelijke lieve dame, beetje buurvrouw type. Ze ontvangt nu op de zolder van het huis waar ze ontvangt. Ziet er netjes uit.
                      Sex was redelijk tot goed, alles dus met cd, zelfs vingeren. Hygiëne zit het wel goed.
                      Ja wat moet ik er van zeggen, Het is erg goedkoop. Ben wel eens op duurdere adressen geweest dat kwalitatief een stuk minder was. Iig was het afraffelwerk.
                      Prijs kwaliteit verhouding is als ik er zo over nadenk eigenlijk gewoon heel goed voor een thuisontvangst.

Commentaar

Ben er een tijdje terug ook geweest en vond het helemaal niks. Het was er een zooitje, het bed was kapot en er lagen wat losse planken onder en karin is dan wel vriendelijk maar kwekt de hele tijd door en neemt ook nog alle telefoontjes op. Kortom in een woord waardeloos en ik kom er niet nog een keer.

Commentaar

heerlijke vrouw die nog echt van de sex houdt en het niet alleen voor het geld doet.

Heeft nu een mooie ruime kamer dus voor diegene die de kamer maar niks vonden....ga nu nog eens bij haar
                          op visite kun je tikkertje op haar kamer doen en jawel als je wilt kun je er gewoon douchen, wel even vragen

Karin lieve schat ga gewoon zo door......i love it...............Joop

en dan weet jij wel welke Joop

Commentaar

Tijd geleden bij deze dame geweest.

Allereerst is ze echt heel erg aardig! Niks mis mee. Maar opgewonden word ik er in ieder geval niet van. Ik had gewoon moeten bedanken en niet naar binnen gaan.

Kwa uiterlijk is het niet echt mijn ding.

De woning is echt slordig en vies. Er hangt een vieze kat achtige geur en als je om je heen kijkt zie je dat bijna alles wel uit de jaren 70 komt en totaal is uitgeleefd. Vooral de geur die er hangt is niet prettig. Het lijkt ook wel of alles plakt en nooit iets onderhouden is.
                            Karin probeert wel er alles aan te doen om je op je gemak te stellen met een filmpje, wat muziek, genoeg hand doeken en een snoepje achteraf. Opfris mogelijkheid bevind zich er ook. Maar geil word je er niet van.

Mensen die hier tegen kunnen zou ik zeer aanraden om te gaan want het is echt een hele aardige vrouw. Helaas ben ik wat zeikerig en ziet ze mij niet meer terug.

Commentaar

Onlangs een keer Karin bezocht en ik moet zeggen dat dit vaker gaat gebeuren.
                              Ze werkt in een pand in een rustige buurt met voldoende parkeerruimte en privacy.
                              Karin is een leuke verschijning met een spontane babbel en ze maakt het je op seksgebied
                              erg naar de zin. Bijna alles is mogelijk (met cd) en de hygiene is prima inorde.
                              We begonnen met wat knuffelwerk met zoenen, waarna zij mij heerlijk pijpte.
                              Hierna een heerlijk wipje gemaakt en vervolgens heeft ze mijn rug nog fijn gemasseerd.
                              Na 30 minuten ff aan de wastafel gewassen en vervolgens met een goed gevoel weer naar
                              huis. De zolderkamer waarin ze nu werkt is ruim en netjes. Ik vond dit een fijne ervaring en
                              voor mij smaakt dit naar meer.
                              Groetjes Karin en tot de volgende keer.

Commentaar

Een paar weken geleden maar weer eens naar Zetten gereden om Karin te bezoeken.
                                Evenals vorige keer was het weer een heel fijn halfuurtje. Alles ging weer in een
                                lekker relaxed tempo waarbij het genieten van elkaar voorop staat.
                                Heerlijke sex van een vriendelijke dame waarmee je ook nog heel goed een
                                praatje kunt maken over vanalles en nog wat.
                                Begonnen met een poosje knuffelen met tongzoenen, overgegaan in
                                een tijdje beffen en pijpen en het vervolgens naar een hoogtepunt
                                gebracht waarbij ze lekker op mij kwam zitten.
                                Karin bedankt en tot de volgende keer.

Commentaar

vrijdag ook bij Karin geweest. ziet er voor leeftijd goed uit, slank, mooie b cup borsten.
                                  ze is heel vriendelijk, sociaal, praatje, kop koffie ( als je langer dan half uur komt).
                                  ze vraag wat je fijn vindt. ze begon met strelen en darabij gezellig kletsen tussendoor. daarna pijpen met condoom.
                                  Ik vroeg om standje 69, dat deed ze wel maar ze vond het niet zo'n fijn standje. Vervolgens weer op de normale manier pijpen en ik haar beffen, ging met vinger richting grotje, maar daarna vertelde ze dat je dat eigenlijk met condoom moet doen. Vanwege hygiene zei ze , ja hygiene is zeker goed, maar dit vond ik wel wat overdreven. Hierna neuken , zij boven, wat heft ze een lekker strak poesje, daarna missionaris met de beentjes omhoog, ook dit was zalig en ben lekker klaar gekomen.
                                  Daarna wat strelen, kletsen en massage. Mijn piemel werd niet meer opnieuw stijf maar was niet erg.
                                  Al met al een leuke date voor de prijs( 100 voor 1,5 uur). Maar als ik de andere recensies zie, doet ze blijkbaar bij de een wel (tong) zoenen en bij de ander lees ik er niets over. Wij hebben helaas niet gezoend, terwijl ik dat juist wel zou willen.
                                  ze ontvangt op de zolderkamer, best groot redelijk bed, maar bovenkant van bed mag wel eens gestoft worden. parkeren gaat ook ngemakkelijk en je valt niet op.
                                  is wel man beneden aanwezig maar daar heb je geen last van.
                                  of ik nog eens terug ga? Mischien wel.

Commentaar

Ben meerder keren bij Karin geweest. Een aardige vrouw die altijd is is voor een gezellig gesprek. Spreek altijd af voor een half uurtje en dan kan je 2 keer komen. De sex is niet speciaal, maar wel lekker. Kom er altijd met veel plezier terug. Ontvangst is lokatie is onopvallend en kan makkelijk parkeren voor de deur.

Commentaar

Ik ben er vorige week ook geweest,na een email voor haar telefoonnummer mailde Karin mij dat waarschijnlijk de maand mei niet ontvangt.
                                      Vorige week kon ik meteen terecht,zoals eerder vermeld,zeker niet moeders mooiste.
                                      Karin is wel heel lief en naar mij toe zeer gewillig,alsof ik haar vanuit een bar had opgepikt,voor beiden was het geil en wild.
                                      Ze vond het jammer dat ik al klaar kwam en vroeg of ik eventueel nog een tweede keer zou kunnen,maar ik ken mezelf,ze bood me aan wat geld terug te geven,maar dat hoefde niet voor mij.
                                      Erg spannend voor een keer maar ik heb het wel gezien daar,toch een positieve ervaring voor een goede prijs,telefoon stond op tril,ging meerdere malen af maar ze negeerde dit volkomen,dus ze neemt echt de tijd voor je.
                                      Hygiene goed,er is daar een wastafel plus alles met condoom.

Commentaar

Nu ook op kinky

Commentaar

vandaag weer bij haar geweest.eerst kop koffie en wat kletsen, uitkleden en op bed, weer verder kletsen ( ja daar is ze goed in). Strelen en even pijpen toen lekker geneukt in een leuk standje. daarna mijn rus gemasseerd. weer kletsen, vervolgens werd hij weer stijf en vroeg of ik nog een keer mocht neuken. dat was oke. maar ze moest eigenlijk plassen dus stopten we met neuken, maar wilde ze het met haar hand afmaken, daarna toch naar toilet gegaan en nog even geneukt maar toen merkte ik dat zeer niet zo veel zin meer in had en wilde het alsnog met haar hand afmaken. Oke wel wer klaargekomen. Daarna is het snel even wassen, afrekenen en wegwezen.
                                          had wel in een mail gevraagd of ze deed zoenen, maar net zoals bij mijn 1e bezoek niets van gemerkt. En haar kutje werd ook niet echt vochtig, niet gebeft.
                                          het neuken was dus wel goed, ze heeft een lekker strak kutje. Maar of ik er nog eens naar toe ga, denk het niet, dan liever wat meer betalen voor een uur en lekker geil kunnen vrijen, tongzoenen en beffen etc dan dit.