Arnhem (omgeving), Priveontvangst, Lady Diana

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Arnhem (omgeving), Priveontvangst, Lady Diana

ik kom net bij mevr vandaan en heb heerlijk genoten
    pijpen is echt haar ding mmmmmmmmmmm
    ik ga zeker weten naar haar terug
    je kan haar vinden op kinky
    alleen heeft ze sinds kort een ander tel nummerr waardoor ik haar niet meer kon bereiken maar heb er weer gevonden

http://www.kinky.nl/Advertentie_priv...2091&show=home
    Laatst gewijzigd door itsme; 12-03-10, 14:15. Reden: link kinky + fr.zc. toegevoegd

Re: Arnhem (omgeving), Priveontvangst , Lady Diana (uitstekend)

Was eens nieuwsgierig naar die lady diana was vanavond bij d'r langs geweest. Ze zei dat ik moest kloppen, want de bel was kapot. Had mij binnen gelaten, het is een forse dame van antiliaanse afkomst volgens mij, maar ze spreekt goed Nederlands. Meteen op bed gaan liggen en inderdaad, alsof er een stofzuiger op mijn lul stond. Ze zoog echt heerlijk, kon ook lekker draaien met de tong en probeerde van alles uit. Maar om de één of andere manier kon ik niet na een kwartier nog niet komen. Daarna heb ik haar op z'n hondjes lekker klaargeneukt.

Commentaar

Ik ben er enige tijd geleden ook eens langsgeweest. Inderdaad een vrij forse vrouw met een leuk gezicht.

Ontvangst was in een donkere en zeer rommelige woning. Stevige pijpbeurt van hoge kwaliteit waardoor ik na enige tijd alles in haar mond spoot.

Groot minpunt was wel de slechte persoonlijke hygiene. Er hing een oude zweetlucht om haar heen die bij mij de lust ontnam om andere dingen met haar te doen behalve gepijpt worden. De andere schrijvers hebben hier niet over bericht dus het kan best zijn dat ze gewoonlijk wel fris gewassen is wanneer ze ontvangt en ik haar net op een verkeerde dag heb getroffen, maar fijn was het niet.

Commentaar

Het is inderdaad een beetje (!) rommelig in haar woning. Maar het pijpen is goddelijk!
        Soms denk ik daar moet ik maar niet meer naar toe gaan. Maar toch kom ik steeds weer terug. Soms denk ik er wel eens over haar aan te bieden de rommel op te ruimen. Zo in de trant van paar uur opruimen ... half uur pijpen. Maar eigenlijk durf ik het niet voor te stellen.
        Laatst gewijzigd door son of tarzan; 18-09-11, 13:14. Reden: tekst + form samengevoegd

Commentaar

Re: Arnhem (omgeving), Priveontvangst , Lady Diana(uitstekend)

Kan me helemaal vinden in de recensies hier.
          Lady Diana was mijn eerste DVP ervaring (ben nog redelijk nieuw in dit wandel domein) en die blijft je toch altijd bij.
          The best blowjob ever!

Inderdaad een bizar rommelige kamer/appartement en de tv die aanstaat op een spelletjesprogramma of soap dragen niet bij aan een intieme sfeer, maar jeetje wat kan ze zuigen zeg. Daar is een Dyson niets bij. Het orgasme komt als een tsunami vanuit je tenen... je moet ook even blijven liggen, want opstaan gaat echt niet meer lukken. Een geweldige ervaring.

Ze adverteert nog steeds en zal dus ook nog steeds ontvangen.

Commentaar

Re: Arnhem (omgeving), Priveontvangst , Lady Diana(uitstekend)

Had een paar dagen terug onverwachts tijd om deze dame te bezoeken.
            Haar opgebeld en ze had tijd, vertelde waar ik heen moest rijden, in de straat aangekomen kreeg ik het juiste adres.
            Tot zo ver oke, Diana liet mij binnen een stevige antilliaanse vrouw in een jogging out fit.
            Vooraf betaald en ze ontdeed haar van de kleding, had gekozen voor een pijpdate zcd en cim voor 50 euro.
            Het pijpen was voornamelijk aan de top, wel klaar gekomen.

Al met al eens en nooit weer, er zijn betere dames voor dit soort dates, ontvangst in huis kan beter het was een ontzettende rommel.

Commentaar

arnhem, privéontvangst, Lady diana

Onlangs Lady Diana een bezoekje gebracht. Locatie: in plaatsje grenzend aan Arnhem. Kleine bovenwoning, rommelig. Gezellige flinke dame ofwel "everthing big" . Van origine Antillen. Vrijen daarna Pzc. Niks mis mee. Wasgelegenheid aanwezig en werd aangeboden. Tevreden naar huis.

Commentaar

Re: Arnhem (omgeving), Priveontvangst , Lady Diana

Ben gisteren bij Diana geweest, jeetje wat een orale kunstenaar, heb er een paar keer gevraagd om het rustig aan te doen anders was het met 3 minuten al klaar geweest,ze heeft netjes een paar keer gestopt om het uit te stellen.

Als ik weer een keer lekker gepijpt wil worden ga ik er zo weer heen.

Commentaar

Re: Arnhem (omgeving), Priveontvangst, Lady Diana

Er zijn van die dagen dat je zaakje zowattus op de gront hangt en dus heb ik effies deze dame gebelt of ze een beetje kon aftappen...

Jahhoor, ze heeft dat heerlijk gedaan...
                  sjongus....ik geloof dat ze een halve liter te verwerken kreeg wand ik had al een tijdje nix meer gedaan.

Echt gewoon lekker....

Commentaar

Aan het werk...
                  X