Apeldoorn, Priveontvangst, Loes / Roos

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Apeldoorn, Priveontvangst, Loes / Roos

Vorige week ben ik voor het eerst bij Loes in Apeldoorn op bezoek geweest. Een (tot nu toe) onbekende dame voor mij, gevonden via marktplaats. Na enkele korte mailtjes uitgewisseld te hebben, soepel een afspraak met haar kunnen maken.

Bij aankomst stond ze me op te wachten in een niet al te opwindend trainingspak, maar haar leuke koppie en spontaniteit maakten gelukkig veel goed. Na het financiele verhaal te hebben afgehandeld, werd d'r vriend (die ook aanwezig bleek te zijn, gelukkig niet hinderlijk) de deur uitgewerkt (die vervolgens op de knip ging zodat we niet gestoord konden worden ).

Vervolgens zijn wij met z'n 2en naar de slaapkamer getogen. Helaas was er geen mogelijkheid om mezelf op te frissen. Gelukkig had ik dat thuis al gedaan en was Loes ook lekker schoon. Eerst hebben we lekker op bed liggen kletsen en knuffelen. Loes is wel een beetje een kletstante maar niet hinderlijk. ze is erg vriendelijk. Toen de kleerjes uitgingen, werd ik verrast door een 2 tal tatoos en piercings. Dat verwacht je niet bij zo'n degelijke beroep verwijderd. Ik heb haar lekker mogen strelen en uitgebreid mogen likken (waarbij ze zelf ook lekker genoot). Ze heeft een heerlijk nat, glad en strak poesje. Mmmm. Pas toen ik het vroeg heeft ze me lekker gepijpt en hebben we nog een tijdje in 69 gelegen. Alles ongehaast en zonder enige tijdsdruk. Inmiddels stond mijn wandelstok behoorlijk op knappen. Dus Loes heeft me toen heerlijk bereden. Omdat ze niet zo groot van stuk is, is ze beneden nog erg lekker strak. Na een paar minuten zijn we toen overgegaan in missionaris. Er was niet veel voor nodig om mij toen lekker te laten spuiten. Mmmm, tot slot hebben we nog een tijdje op bed liggen kletsen (goede aftersales) waarna ik met een voldaan gevoel huiswaarts ben gekeerd.

Kortom: een erg vriendelijke dame, die goed luistert naar je wensen en daar probeert tegemoet aan te komen. Nadeel is dat er geen mogelijkheid tot wassen is en dat ze enigszins druk is en nogal kwebbelt (maar dan moet je gewoon maar iets in haar mond stoppen!)

Grtz

http://www.speurders.nl/overzicht/gebruiker-3549550/
    http://www.speurders.nl/overzicht/gebruiker-3497711/
    http://www.sexjobs.nl/sexprofielen/g...hilton_9011483
    http://www.hookers.nl/member.php?u=217845
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 20-02-12, 12:24. Reden: Links

Re: Apeldoorn, Priveontvangst , Loes (goed)

Heerlijke ervaring. Ik ga zeker nog een keer.

Goede ontvangst en vriend verlaat het pand. Deur op de knip. Daarna heerlijk ontspannen, beffen en daarna mij laten berijden.

Na een lekkere massage (lekker stevig). Weer knuffelen en een tweede poging gewaagd.

Netjes gewassen na afloop. Prima adres

Commentaar

Re: Apeldoorn, Priveontvangst , Loes(je) (goed)

Ik herken veel in het verhaal van Tonnetje. Het soepel maken met een afspraak dat als voorbeeld mag dienen voor veel dames, vriendje dat braaf weggaat, niet sexy kleding. Het neuken houdt ze goed vol, maar helaas weinig raffinement en mogelijkheden. Uitstraling is normaal. Geen reprise voor mij, maar misschien wel voor anderen. Deze zin uit de speurdersadvertentie kan natuurlijk niet voor een hoogopgeleide vrouw: "Wat wilt langskomen mag uit heel nederland komen."
      Laatst gewijzigd door Hallodaarbenikweer; 23-12-09, 12:21. Reden: kleine toevoeging
      Privéberichten geen probleem, zeker niet als een dame me daarin uitnodigt om mij te overtuigen van haar kwaliteiten.

Commentaar

Loesje is een hele leuke spontane meid en als je een GFE zoekt ben je aan het goede adres.

Ze woont discreet zonder glurende buren. Waarschijnlijk door mijn wat gevorderde leeftijd (50+) was ze wel wat gespannen, maar ze ontving hartelijk en na een korte opfrissing gingen we naar de slaapkamer.

Na wederzijds strelen en kietelen heb ik haar langzaam van haar lingerie ontdaan en werd het tijd voor het betere werk. Ze vind het heerlijk om gelikt te worden aan beide gaatjes en geniet daar hoorbaar van.
        Zowel bij missionaris als hondjes doet ze enthousiast mee en het duurde niet lang of kleine Spirit was niet meer te houden.

Na nog wat nagebabbeld te hebben voldaan afscheid genomen van Loesje. Mij ziet ze zeker nog een keer terug!
        Laatst gewijzigd door bobby vitale; 28-12-09, 10:11. Reden: OP verzoek dienstverlening aangepast.

Commentaar

Super vriendelijke dame met een heerlijk lichaam. Loes is geen klokkijkster en stelt je lekker op je gemak, jammer dat ze niet zoent maar anders komt het dicht in de buurt van een GFE. De kans is groot dat ik hier vaker langskom

Commentaar

Ben afgelopen week bij haar geweest, ze ontvangt in een discreet flatje.
            Ik vond het allemaal wat te gehaast.. "Vriend" zit in de huiskamer.. (je word zelf naar de slaapkamer bij voordeur geloost) Als je even uitkleed in slaapkamer hoor je "vriend" naar buiten gaan, en gaat idd de knip erop..

Ze neukt lekker.. (wel alles veilig) en heeft een lekker lichaam. Maar het was allemaal net wat te gehaast.
            Voor mij reden om niet nog een keer te gaan.

PS, kon me wel wassen, maar toilet stonk naar pis.. en het toilet was (zichtbaar) ook niet doorgetrokken.

Commentaar

ik ben er ook van de week geweest en vond het erg leuk
              en heb niks gemerkt van het gehaast zoals ik hier boven lees

was er een uur en heb heerlijk genoten van de massage
              pijpen kan ze ook erg lekker
              en erna lekker gekletst en nog een tweede ronde geprobeerd haha

zeker voor herhaling vatbaar

(en vriendje heb ik niet gezien die verdween toen ik me handen aan het wassen was)

Commentaar

Gisteren ook bij Loes(je) geweest, leuke meid en enorm genoten. Geen vriendje gezien. Voor herhaling vatbaar

Commentaar

Een aardige meid dit in haar flatje je vriendelijk ontvangt.
                  Na een kort gesprek zijn we naar de slaapkamer gegaan.
                  Ze was een beetje afwachtende en nam helaas geen zelf initiatief.
                  Toch een fijn half uurtje gehad.

Commentaar

Re: Apeldoorn, Priveontvangst , Loes(je) (Uitstekend)

Onlangs bij deze dame geweest, geweldig. Ze ontvangt discreet in haar flatje, ziet er verzorgd en aantrekkelijk uit. Zeker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

deze week ook bij Loes geweest,na een opfrissing heerlijk met haar op bed (matras op de grond, nieuwe bed kwam er aan)
                      spontane leuke meid, prima "frans"en heerlijk geneukt!
                      kon ook na afloop me weer opfrissen.
                      zeker voor herhaling vatbaar

http://www.speurders.nl/overzicht/er...q=wie+spuit+me
                      Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 06-12-10, 09:53. Reden: actuele link toegevoegd

Commentaar

Hi Volvo

Dank voor je reactie,
                        Wat zijn jou ervaringen met deze dame?

Oorspronkelijk geplaatst door volvo850
                        Ja, dezelfde dame

Commentaar

Loes adverteert op speureders ook onder de naam Roos.

Met Roos (Loes) is het gemakkelijk om een afspraak te maken. Aan de foon al erg vriendelijk en bleek in werkelijkheid dit ook te zijn. Service is goed en ambiance is ook Oké. Vooraf en nadien gebruik te maken van de badkamer om op te frissen aan de wastafel (met schoon eigen handdoekje). Frist zichzelf ook nadien op.
                          Roos is een leuke spontane meid, waar gezellig mee te kletsen valt en die zich houdt aan haar afspaken.

Nieuwe bed is inmiddels gearriveerd en biedt genoeg ruimte voor beiden.

Al met al een adresje om vaker een bezoekje te brengen.
                          WN

Commentaar

Re: Apeldoorn, Priveontvangst , Loes(je)(goed)

Als oudere wandelaar, Loesje enkele malen bezocht, met succes.
                            Loesje is een lieve meid met een mooie strakke body, en mannen gericht.
                            Ze kan heerlijk kwebbelen, en je voelt je gauw op je gemak bij haar.
                            Wat voor standje je ook wil, is geen probleem voor haar, alleen zoenen is er niet bij, maar op haar wang maakt ze geen probleem van.
                            Kortom, als je een leuke lekkere date wil, dan is Loesje een aanrader.
                            Ze adverteerd op sexjobs en ook Speuders.
                            MVG

Commentaar

Re: Apeldoorn, Priveontvangst , Loes(je)(goed)

Oorspronkelijk geplaatst door appie0709
                              Als alle leden eens zouden beginnen met het lezen van het hele topic voordat ze hun vraag stelden...
                              In bericht 1 stond al een werkende link... dus ja is dezelfde dame..

Zal deze link toevoegen in #1.

Gr. SOT
                              Laatst gewijzigd door son of tarzan; 30-11-11, 11:48.

Commentaar

Re: Apeldoorn, Priveontvangst , Loes / Roos(goed)

Maand geleden bij Loes geweest.
                                Werd goed ontvangen, na de afgesproken betaling begonnen met strelen. Na 5 minuten pijpen ben ik op haar gekropen heb haar lekker gebeft en daarna flink genomen. Van beide handelingen genoot ze zichtbaar. Ook zoenen deed ze vol overgave. tussen de sex door lekker gebabbeld en kreeg zelfs grote mok koffie (om kleine goliath op te laden) die ik maar snel opdronk zodat ik weer verder kon ;-)

Dit is zeker een terugkom adresje.

gr

Commentaar

Ook 1x bij Roos geweest en is ook zeker een aanrader!

2x klaargekomen en alle 2x eigenlijks te snel. Ze had/heeft super gladde billetjes.
                                  Ik vond haar toen een aantrekkelijke meid.

Ze praat graag, maar dat vond ik op dat moment niet erg, ben 2x gekomen zoals toen afgesproken en dus vond ik het prima.

Commentaar

Afgelopen zondag weer afgesproken. Altijd ontspannend. Eerst Loes lekker gebeft en gevingerd tot ze klaar kwam. Vervolgens heerlijk geneukt, massage gekregen, standje 69. Heerlijk kom vast terug.

Commentaar

Re: Apeldoorn, Priveontvangst , Loes / Roos

Iemand hier de laatste tijd nog geweest?

Commentaar

Re: Apeldoorn, Priveontvangst , Loes / Roos

Oorspronkelijk geplaatst door Loveolder Bekijk bericht
                                        Iemand hier de laatste tijd nog geweest?
                                        Ja hoor twee weken geleden.

Commentaar

Re: Apeldoorn, Priveontvangst, Loes / Roos

Weet iemand of deze dame nog ontvangt ? Kan haar advertenties nergens meer vinden.

Commentaar