Kim, Arnhem, Priveontvangst

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kim, Arnhem, Priveontvangst

Het is alweer een tijdje geleden dat ik bij Kim ben geweest in Arnhem. Op een warme septemberavond was ik in een geile bui en heb ik Kim geappt om te vragen of ze nog beschikbaar was. Het was al 01:00 en daarom wilde ik even checken of ze nog wilde ontvangen. Ze vertelde graag nog even wat langer te blijven werken en daarop besloten om direct in het autootje te stappen richting Arnhem. Eenmaal aangekomen in de buurt even gebeld en kreeg ik het huisnummer doorgestuurd. Kim ontvang discreet in een flatje. Na de financiele afwikkeling en een korte douche heerlijk aan de klets geraakt.

Kim is een betoverend mooie vrouw met een prachtig lichaam. De foto's komen overeen met de werkelijkheid en ze is ontzettend lief en begripvol. We hebben elkaar lekker gestreeld, een beetje gemasseerd en vervolgens begonnen ze me heerlijk te verwennen. Daarna heb ik haar mogen beffen. Fris, schoon en een prachtig aangezicht. Hopelijk heeft ze er net zo van genoten als ik. Daarna al snel voor de eerste keer het rubbertje volgespoten toen ze op me zat.

Na een paar minuutjes uitpuffen heeft ze hem weer hard gekregen en daarop volgde een ontzettend lange sessie met heerlijke standjes. Meestal ben ik bij een dvp niet in voor een ronde 2, maar bij Kim was dit zeker wel het geval. Klaarkomen leek niet meer te lukken en ik was helemaal moe gestreden toen Kim voor me ging liggen en met haar poesje en kontje speelde. Daarna heeft ze me lekker gepijpt waardoor ik voor de 2e keer klaar kwam. Het was een genot om bij je te zijn Kim, voor mij ben je tot nu toe de absolute nummer 1.

Mannen behandel Kim met respect en je krijgt er een fantastische date voor terug!!!

Lev, heb je een link?

Commentaar

excuus vergeten:

https://www.kinky.nl/mobiel/sex-afsp...s/default.aspx

Commentaar

Aan het werk...
      X