Vanessa, Arnhem, Priveontvangst

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Vanessa, Arnhem, Priveontvangst

Adv. https://www.sexjobs.nl/dames-van-ple...asien-_6405794 // Pas op! - Niet doen. De dame op de foto is absoluut niet de dame die je ontvangt. Daarnaast kom je niet in de ruimte terecht, zoals afgebeeld op de foto. Seks was waardeloos en eigenlijk was het geen seks te noemen. Alleen wat trekken en pijpen (met kleren aan).... en niets neuken en na 15 minuten gingen de kleren weer aan, terwijl ik al voor een uur had betaald. Dat was haar beleid... Ik vroeg mijn geld terug, maar dat kon allemaal weer niet. Wat gepraat en uiteindelijk maar weggegaan. Niet doen! Dit is een oplichter.

Fijn dat we elkaar zo helpen het goede te doen, bedankt

Commentaar

Top, goed om te weten!
      Als jullie toch eens wisten wie ik ben..

Dan ben ik blij dat ik Tiger niet ben......

Commentaar

Gewoon een kutwijf dus.

Commentaar

Je hebt ze er altijd weer bijzitten.Les probeer op je eigen intuitie,lichaamstaal en algemene communicatie van desbetreffende dame te varen.
          Nog niet altijd garantie natuurlijk,maar voelt het niet goed,niet doen!
          En nooit eerste keer zo"n dure sessie kiezen en jezelf eerst op hookers orienteren.

Suc6!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door pimpeloentje Bekijk bericht
            Je hebt ze er altijd weer bijzitten.Les probeer op je eigen intuitie,lichaamstaal en algemene communicatie van desbetreffende dame te varen.
            Nog niet altijd garantie natuurlijk,maar voelt het niet goed,niet doen!
            En nooit eerste keer zo"n dure sessie kiezen en jezelf eerst op hookers orienteren.

Suc6!
            Heb je gelijk in, maar ik was die dag ook wat verstrooid. Ik had een wat chaotische dag en bij Camilla waren op dat moment geen dames vrij en de nood was hoog.. is ook wel beetje m'n eigen schuld, maarja. Kan gebeuren.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Lucasbb Bekijk bericht

Heb je gelijk in, maar ik was die dag ook wat verstrooid. Ik had een wat chaotische dag en bij Camilla waren op dat moment geen dames vrij en de nood was hoog.. is ook wel beetje m'n eigen schuld, maarja. Kan gebeuren.
              Heb ook weleens zo"n situatie gehad,herkenbaar.Snap het wel,je gaat op hoop van zegen op pad en hebt vaak lange reis gemaakt.Je wilt dan ook dat jouw verwachtingen worden ingelost.En dan heb je zo"n deceptie van geen dames of allerlei andere tegenspoed.Je wordt roekelozer en juist dan ga je fouten maken.Probeer ten alle tijden de controle te waarborgen.

Commentaar

dank voor reactie: ik viel juist voor de sjieke foto's, ik betaal graag meer voor klasse!. dank voor de waarschuwing

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door koffie1 Bekijk bericht
                  dank voor reactie: ik viel juist voor de sjieke foto's, ik betaal graag meer voor klasse!. dank voor de waarschuwing
                  Inderdaad... op de foto's staan een chique ruimte en diverse high heels en jurkjes. Alles is een leugen! Er was namelijk niet eens een bed in de ruimte, alleen een bank.

Commentaar

Bedankt voor de waarschuwing. Ik was ook aangetrokken door de sjieke ruimte en het mooie lijf. Zal mn geld elders besteden!

Commentaar

Bedankt voor de tip.

Commentaar

Aan het werk...
                      X