Apeldoorn, Priveontvangst, Lulu (Bra)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Apeldoorn, Priveontvangst, Lulu (Bra)

Deze week bij Jan Bik geweest in Apeldoorn. Mooie lieve meisjes. Maar ik koos voor Malu. Wat een kanjer is dat. En zo'n erotische massage had ik nog niet meegemaakt. Malu heeft lekkere borstjes, prachtige benen en is erg lief. Daar blijf ik zeker nog dagen en nachten van dromen. Ik kom zeker snel terug bij haar.

Huidige contactinfo:

Gebruikte namen: Malu

Websites waar ze op te vinden is:
    Kinky

Link naar Lulu
    Laatst gewijzigd door theinspector; 18-11-12, 22:53. Reden: Contactinfo toegevoegd

Re: Apeldoorn, Molendwarsstraat 47, Jan Bik, Malu (slecht)

Deze week bij Jan Bik geweest in Apeldoorn. Mooie lieve meisjes. Maar ik koos voor Malu. Wat een kanjer is dat. En zo'n erotische massage had ik nog niet meegemaakt. Malu heeft lekkere borstjes, prachtige benen en is erg lief. Daar blijf ik zeker nog dagen en nachten van dromen. Ik kom zeker snel terug bij haar.

Commentaar

Re: Apeldoorn, Molendwarsstraat 47, Jan Bik, Malu (Col) (uitstekend)

Vrijdag de stoute schoenen aangetrokken en getogen naar JB Apeldoorn. Bij binnenkomst waren er zeer lieftallige dames. Een dame was wat verscholen, maar op mijn vraag of ze zich wilde omdraaien, werd ik verrast door haar uitstraling. Ik wilde Malu en niets anders.
      Eenmaal op de kamer gaat ze eerst bezig met een radiootje, tot bijna irritant toe een zender zoeken, om vervolgens naar haar leeftijd te laten raden. Ze vertelde dat ze Eva al had gezien, dus of dit de zelfde Malu is weet ik niet. Ik schatte haar overigens veel jonger. Alles wat daarna kwam was hemels. Ik ga niet in detail, omdat ik dan mijn genieten moet delen en gedeeld genot is half genot.
      Toch een puntje van kritiek: Bij het betreden van de kamer, was er net een andere dame op de kamer, zij vroeg of ik 2 dames wilde en op mijn nee bleef ze doorgaan het te vragen. Ik hou daar niet zo van.

Malu ik heb genoten

Commentaar

Re: Apeldoorn, Molendwarsstraat 47, Jan Bik, Malu (Col) (uitstekend)

Beste lezers,

Ik weet niet of het hier om dezelfde persoon gaat omdat de recensies al wat ouder zijn. Ik kom regelmatig bij Jan Bik en ga altijd met Rebecca naar de kamer. Ik ben aan haar verslaafd dus zal niet snel met een ander gaan. Rebecca verleide mij deze week echter tot een trio met een andere Braziliaanse met de naam Malu. Vandaar even mijn ervaring onder deze naam geschreven. Ze is dus geen Colombiaanse en heeft ook zeker geen b/cup. Ze is een goed uitziende vrouw met een d/cup en mooie volle billen. Bijzonder is wel dat ze voor wat extra geld ook anaal doet. Was een erg geile ervaring deze trio. Rebecca blijft echter mijn toppertje. Wel voor herhaling vatbaar deze trio...........

Commentaar

Re: Apeldoorn, Asselsestraat 93, Privé 2000, Malu (Col)(uitstekend)

Ja bij JB kun je het verwachten, ben vanmiddag voor het eerst bij Prive 2000 geweest en is goed bevallen.

Ik heb een goed gesprek gehad met Malu, want mijn topper Rebecca had andere dingen te doen en was even niet beschikbaar.

Kon niet wachten op haar ik was zo ????.

Dus voor Malu gekozen dit is ook een geweldige vrouw die weet hoe het werkt in het leven van de seks, geweldig !!!.

Ga binnen kort zeker Rebecca bezoeken en weer een goed gesprek houden met haar, ze is en blijft mijn topper.

P.s. vind Privé 2000 een nette tent dan dat stink hol van JB en dan nog niet te praten over die gastdame van JB die achter de bar staat ene softie of zo iets.

Dames succes met jullie nieuwe locatie.
          Laatst gewijzigd door pretman; 20-12-11, 18:51.

Commentaar

Re: Apeldoorn, Asselsestraat 93, Privé 2000, Malu (Col)(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door Krukkie
            Dank voor de info die ik via de IM mocht ontvangen:
            Malu zou nu als Lulu in Deventer privé ontvangen.
            http://www.hookers.nl/showthread.php...=1#post1534925

Wie heeft er aanvullende info?

Groet,
            Krukkie
            Ik ben twee keer naar Lulu geweest, 1 keer in body&sun, de 2e keer bij het appartement wat ze deelt met Rebecca.
            Je kunt een uur met haar, voor 100 euro, maar ze promoot erg een half uur met elk van hen. Heb ik niet gedaan.
            Volgens mij zijn het trouwens allebei Braz. Hun ads op Kinky staan altijd onder elkaar.

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...r/default.aspx

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...r/default.aspx

Commentaar

Re: Apeldoorn, Asselsestraat 93, Privé 2000, Malu (Bra)(uitstekend)

Pas geleden bij Lulu geweest. Lulu ontvangt nu in een eigen appartement in Deventer. Na telefonisch contact werd ik verwezen naar een plek bij haar in de buurt. Daar weer even bellen en het adres gekregen. Bij voordeur weer een telefoontje, zodat ze de deur open kon doen. Lulu is een gezellige dame met een leuke babbel. Eerst me even kunnen douchen en daarna samen in haar kamertje aan de slag. Deze dame weet goed hoe ze één en ander moet aanpakken om je volledig aan je trekken te laten komen. Aan het eind ook wer netjes kunnen douchen. Al met al zeer tevreden haar huisje weer verlaten.
              Lulu adverteert dagelijk op kinky onder Deventer.
              Link naar Lulu: http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...r/default.aspx
              WN

Commentaar

Re: Apeldoorn, Molendwarsstraat 47, Jan Bik, Malu (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door The Hookerwatcher
                Aanvulling recensieformulier

Leeftijd 20-25 jaar
                Nationaliteit Columbia
                Haarkleur Zwart
                ogen Bruin
                Lengte 1,65
                Cubmaat B Echt

Krukkie,

Wil je deze gegevens bijvoegen aan het orginele recensieformulier?
                daarna kan je dit bericht weer verwijderen.

Groeten: HW

Noot mod: Dank je voor de info; jij snapt in ieder geval wat er met mijn opmerking bedoelt werd.
                malu ( lulu) is 52 jaar, al zou je het echt niet zeggen. maar er wordt nogal wat gejokt over de leeftijden van de dames.

Commentaar

Re: Apeldoorn, Molendwarsstraat 47, Jan Bik, Malu (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door redips Bekijk bericht
                  malu ( lulu) is 52 jaar, al zou je het echt niet zeggen. maar er wordt nogal wat gejokt over de leeftijden van de dames.
                  en ze is braziliaans ,geen colombiaanse en ze is blond.

Commentaar

Re: Deventer, Priveontvangst , Lulu (Bra)(uitstekend)

Inderdaad een heerlijk vriendelijke en lieve dame met een mooi lichaam, fantastische billen (wauw!) en een jong stralend en guitig gezicht. Er wordt wat gediscussieerd over haar leeftijd in dit forum, maar Lulu maakt leeftijd volledig onbelangrijk. Leeftijd heeft geen vat op haar. Ze straalt positiviteit en levenslust uit, ze eet je bijna op en geeft je echt een GFE. Hygiëne is helemaal top en dat vind ik zelf ook erg belangrijk. Ze heeft alles keurig voor elkaar en dat zie je vaak anders. Een zeldzaam fijne date gehad waarbij ze feilloos aanvoelt wat je wilt en je heerlijk weet te verwennen. In detail ga ik niet, maar ze maakt er een feestje van.

Lulu verhuist binnenkort naar Apeldoorn en gaat nog even op vakantie, maar heren, zij is echt een pareltje.

En moderator: haar is blond en ze heeft een tattoo

opm. mod.: Haarkleur veranderd in blond en tattoos toegevoegd.
                    Laatst gewijzigd door theinspector; 04-08-13, 21:31. Reden: Opm. mod. toegevoegd

Commentaar

Enkele weken geleden bij haar geweest. Wat een geweldige dame! Ze ziet er niet alleen super lekker uit, ze is ook nog eens heel vriendelijk. Bij binnenkomst even gedoucht en daarna vraagt ze wat je graag wil. Begonnen met een lekker zoen en daarna al mijn wensen vervuld! Echt super lekker en ze heeft er ook veel lol in om het je naar de zin te maken.

De tijd vloog voorbij, echt een aanrader!

Commentaar

Vandaag voor jan met de korte achternaam naar Apeldoorn gereden.
                        Om 14:30 uur gebeld vanaf Arnhem voor een afspraak om 15:30 uur.
                        Dame was, toen ikvoor de deur stond, bezig !!!
                        Mijn vrouw zegt altijd: "kijken mag, maar eten doen we thuis"!!
                        Toch pak ik af en toe toch nog een snackje buiten de deur.

Commentaar

Lulu. ontvangt tegenwoordig in apeldoorn moet dus naar gelderland verplaats worden
                          Gr art

Commentaar

Re: Apeldoorn, Priveontvangst , Lulu (Bra)

Vandaag, na lange tijd, weer eens bij Lulu geweest. Ik had haar al eens in Deventer bezocht en dat was goed bevallen. Tegenwoordig werkt ze, al geruime tijd, in Apeldoorn. Keurig huis, nette en schone kamer. Lulu is een schat, een heerlijke en lieve vrouw. Ze neemt echt de tijd voor je en als er een klik is (en die was er) kun je echt merken dat zij er ook van geniet. Ik heb het al vaker in andere berichten gelezen; als je een vrouw met respect behandelt, wordt je zelf ook zo behandeld. Ze heeft nog steeds een heerlijk lichaam en ruikt lekker fris. We hebben heerlijk gezoend, gelikt en geneukt. Het was zeer de moeite waard en ik zal haar binnenkort weer bezoeken. Ze gaat vrij regelmatig naar Brazilië, dus het is slim om haar advertentie in de gaten te houden.

Commentaar

Re: Apeldoorn, Priveontvangst, Lulu (Bra)

Vanochtend, onderweg van Oost naar West NL een tussenstop bij Lulu in Apeldoorn gemaakt. Zeer vriendelijke kleine dame, inderdaad wat ouder dan dat zij aangeeft maar zeer zeker de moeite waard. Zeer mooie en schone ontvangstlocatie met een super badkamer en slaapkamer.
                              Dame doet er alles aan om het je naar de zin te maken en geeft top-service. Beheerst haar bekkenspieren als geen ander. Ze had me bijna klaar door alleen met haar doos te knijpen, heerlijk Ik had wat haast dus het ging (maar dat lag helemaal aan mij) niet helemaal van een leien dakje., dus afgemaakt met een zeer goede trekbeurt.
                              Als ik weer in de buurt ben is er zeker herhalingsgevaar. Zag bij vertrek ook nog een mooie andere dame daar rondlopen, Lulu gaf dat al aan, just for fun stelde ik nog een trio voor maar als ik haar gezien had........ was ik voor de bijl gegaan. weet niet precies wie dit is, maar was ook de moeite waard. Binnenkort toch maar weer eens een dienstreis die kant uit plannen!
                              Bedankt Lulu!

Commentaar

Lulu is back..... Na 5 maanden vakantie is deze leuke en geile vrouw weer terug. Als geen ander weet ze je op het gemak te stellen, te laten genieten en heerlijk te laten ontspannen. Niet alleen door zeer goede sex waaraan ze zelf met volle teugen aan meedoet maar ook door een ontspannen gezelligheid.

Commentaar

Deze zondagmiddag Lulu bezocht.
                                  Bij het maken van de afspraak werd de straatnaam genoemd, huisnummer kreeg ik daar aangekomen.
                                  Ontvangstruimte is een nette slaapkamer, opfrissen kan in een brandschone badkamer. Er wordt gezorgd voor een handdoek, zeep en mondwater. Top dus.

Lulu gooide zich er met enthousiasme in, mijn speciale verzoek werd aan meegedaan (panty; zie avatar).
                                  We hebben lekker gezoend, lekkere sex (oraal, vaginaal), in een ontspannen en ontdeugende sfeer.

Na afloop werd ik van harte uitgenodigd terug te komen. Dat lijkt me een goed plan.

Commentaar

Heerlijke kleine vrouw. En wat een lichaam. Ze is geen 30 meer. ..Maar wat een lichaam en wat een verschijning. En zo lief en knuffelig. Helemaal top gewoon. Ze haalde me op uit portier...Direct een kus en boven relax alsof ze me al jaren kende 😗
                                    Samen douchen en zepen...Op bed geile dingetjes zeggen in mn oor.... en dan Pijpen vol overgave. ..Met condoom... lulu houdt van kletsen. ..Dat was dan wel weer iets teveel. ...Want het was zo gezellig over koetjes kalfjes dat ik er weer slap van werd. ..Nu lekker neuken zegt ze ...Ja dan toch eerst even weer hard pijpen....maar eenmaal op volle sterkte haar van achter mogen pakken. ..en ohh... wat een kont.
                                    Ze zit vaak in Brazilië. ..Dus wellicht weer ff tijdje wachten

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Rene zoveel
                                      Ik kreeg uit haar advertentie even de indruk dat ze alleen nog massages doet (bij de mogelijkheden op Kinky staan verder geen sexuele handelingen) maar dat is dus niet zo?
                                      Massages is zo ongeveer het minste dat ze doet. Alles bij haar was gericht op sex. Alles kon. Met condoom uiteraard.

Commentaar

Door de wol geverfde dame, die veel ouder is dan haar profiel aangeeft. Tel er maar 10 jaar bij op.
                                        Masseren kan ze goed, voor de rest kan je beter bij anderen terecht

Commentaar

De laatste recensie is niet bijster positief, ik zelf zou graag een naar Lulu gaan, dit zal mijn eerste bezoek aan een dvp zijn. Raden jullie dit aan of kan ik beter naar een andere dvp voor mijn eerste bezoek?