Zevenaar, Priveontvangst, Burnadette

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Zevenaar, Priveontvangst, Burnadette

Paar dagen geleden bij Burnadette geweest in Zevenaar. Een stevige tante die prima werk levert. Het is aan de prijs, maar misschien moet je daar niet te veel op letten. Haar foto op de website is misschien niet helemaal recent, maar het uiterlijk valt in werkelijkheid niet echt tegen.

http://www.kinky.nl/Advertentie_Burn...1203&show=home
    http://www.deernes.com/burnadette.html
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 06-12-11, 17:41. Reden: Update links

Re: Zevenaar, Priveontvangst , Burnadette (uitstekend)

Ik had beloofd om even een recentie over haar neer te zetten,ook omdat ik zelf vind dat er te weining over haar geschreven word...ik ben zelf geen doorgwinterde dvp bezoeker,laat staan dat ik er over schrijf...maar ik vind dat deze dame wel wat meer recenties mag hebben aangezien ik me een uur lang geweldig heb gevoeld,door de manier hoe zij een man weet te plezieren...Bij binnenkomst word je zeer hartelijk ontvangen door een iets wat stevige tante,maar zeker niet verkeerd om te zien..ze probeert je op je gemak te stellen.wat in mijn geval zeker nodig is.kwa orde en netheid in huis is ook alles tip top in orde..eenmaal boven op een net ingerichte zolde kamer,kan het feest beginnen...Als je haar met respect behandeld zul je daar veel voor terug krijgen,ze is echt niet vies van lekker sex en een uur is ook echt een uur en geen 45 min en als het iets uitloopt zal ze daar ook zeker niet moeilijk over doen,althans dat was bij mij vanmiddag zo.ze kan erg genieten van een goeie lik beurt en haar pijp kwaliteiten is van de bovenste plank,als of ze het zelf heeft uitgevonden...haar eigen woorden ( ik heb er voor gestudeerd en weet bij elke man hoe ik het aan moet pakken ) en dat heb ik geweten ook ik ben nog nooit zo lekker bij iemand in mond klaar gekomen....Neuken hebben we niet gedaan,omdat ik zo wel lekker genoeg vond,maar bij een volgend bezoek ga ik dat zeker anders aan pakken....Ik heb me heerlijk vermaakt,ze is erg lief en geduldig...en elke cent meer dan waard...Mij ziet ze zeker weer terug...

Commentaar

Ze staat alleen op kinky als ze ontvangt!

Commentaar

Na al een aantal keren tevergeefs gebeld te hebben was het vorige week gelukt een afspraak te maken met Burnadette. Ze leidde mij naar een rijtjeswoning in een onopvallende straat. De ontvangst was direct al heel hartelijk met een fijne tongzoen. Onderwijl dat ze koffie maakte gezellig geklets met elkaar. De foto's geven een heel reëel beeld en de dingen die ze belooft in haar profiel maakt ze allemaal waar.
        Na de financiën geregeld te hebben op naar de zolder waar ze een hele leuke kamer heeft ingericht. Overigens haar huis ziet er erg schoon en netjes uit! Daar gingen we verder waar we in de gang gebleven waren en het duurde dan ook niet lang of we waren op bed beland waar het spel steeds hartstochtelijker en vuriger werd.
        Ik heb een geweldige tijd met haar gehad! Na afloop is er gelegenheid om te douchen.
        Zodra ik weer in de gelegenheid ben ga ik weer proberen een afspraak met haar te maken.

Burnadette, ontzettend bedankt en ik hoop tot gauw!

Commentaar

Re: Zevenaar, Priveontvangst , Burnadette (matig)

BURNADETTE ZEVENAAR

Weinig recensies over haar hier ... maar onlangs toch bij Burnadette in Zevenaar geweest; ze is rond 50 jaar, ca. 87 kilo, hangbuik, kort blond feministisch kapsel.
          Een op zich vriendelijke dame met het hart op de goede plaats denk ik, maar wat betreft de (pijp)sex houdt het niet over.
          De foto's van haar op de diverse sites zijn echt te flatteus en Burnadette mist een erotische en vrouwelijke uitstraling + uiterlijk.
          De kamer waar 'het' gebeurde was rommelig en miste sfeer.
          De prijs is echt te hoog, want dan zijn er aantrekkelijker dames van haar leeftijd wie op wat ouder valt.

Als ik een cijfer zou geven:
          Ontvangst en vriendelijkheid: 7
          Fysieke aantrekkelijkheid: 3 (los van overgewicht)
          Sex, pijpen, massage: 6
          Inrichting kamer: 4
          Hygienne: 7
          Sfeer: 6

Geen herhalingsgevaar dus.
          Laatst gewijzigd door Lucas Cage; 25-12-10, 12:23. Reden: downgrade dienstverlening nav nieuwe recensie

Commentaar

Re: Zevenaar, Priveontvangst , Burnadette (goed)

Reactie van Burnadette op :

Hallo Poterntio,

ik wou je even bedanken voor dit gave bericht, want ook matige berichten trekken aandacht. Ik ga mij niet verdedigen. Ik vraag de mannen die binnen komen of het wat is, zo niet krijgen ze altijd een kop koffie en mogen ze weer gaan.
            Daar heb jij waarschijnlijk geen gebruik van gemaakt.
            Maar gewoon weg blijven, ik heb het al druk genoeg.
            Toch wens ik jouw een voorspoedig en een potent 2011, en dat je dan toch eens bij de juiste dames je mag bewijzen.

Vriendelijke groet Burnadette:
            Greetz, Itsme !!
            Moderator buiten dienst, nu tijdelijk moderator priveontvangst Belgie

Commentaar

Re: Zevenaar, Priveontvangst , Burnadette (goed)

Ook ik ben bij Burnadettes geweest. ze is zeker een stevige dame (beetje Rubenstype) maar dat komt uit de foto's op kinky ook wel naar voren.
              In de buurt weer gebeld en keurig naar adres geleid. Bij binnenkomst eerst financien geregeld en naar boven naar de hobbyzolder. Na wassen van een en ander aan de slag. Ze is geen fotomodel maar de sex was super. Ze pijpt heerlijk (zc) en liet zich daarna door mij klaarvingeren terwijl ik haar borsten likte en regelmatig tongzoende. Ze is echt geil en kwam schokkend klaar. Daarna weer gepijpt en tot neuken kwamen we niet meer toe. Za gaf aan dat ik in haar mond mocht klaarkomen en al pijpend gebeurde dit. Ze gaat goed door tot de laatste druppel en dat was echt heerlijk. Daarna in doekje heeft ze het kwakje uitgespuugd.
              Daarna lekker gerelaxed en kon ook douchen.
              Nogmaals, je moet wel houden van een wat dikke vrouw maar dan krijg je ook waar voor je geld. Weinig zulke geile vrouwen meegemaakt die de sex echt als hobby hebben.
              Zeker een adres om terug te komen

Commentaar

Re: Zevenaar, Priveontvangst , Burnadette(goed)

Deernesadvertentie nog online maar al lange tijd geen recensie meer, iemand nog recente ervaring met haar?

Gr. SOT

Commentaar

Ja, hoor. Ben er een paar weken geleden nog geweest. Voor mij niet voor herhaling vatbaar. Maar kan ook aan mij gelegen hebben. Ik vind het prima als een vrouw stevig is, maar dan moeten ze ook een mooie ronde volle kont hebben. Ofwel de rondingen op de juiste plaats zitten. En dan ook echte heupen. Maar dat heeft zij helaas niet. Wel veel mogelijk met haar.

Commentaar

Heel jammer dat ik deze recensie niet eerder heb gelezen. Anders was ik thuis gebleven.
                    Maar eenmaal binnen kon ik niet zeggen, ok dit is het niet, ik ga!
                    Het is idd zo wat Big Spender zegt!
                    Niet vrouwelijk! Geen billen haast! Figuur matig, hele dikke buik! En dat is niet echt lekker vind ik!
                    Maar ze komt alle afspraken na, en is heel lief.
                    Dus als je van zoeen figuur houd is het een topper!
                    Foto's zijn dus echt wel vertekenend!

Commentaar

Reactie van Burnadette :

Oorspronkelijk geplaatst door Burnadette

Big Spender

Ik vindt het prima dat wandelaars reageren op een vrouw.
                      Ik ben geen 20 meer en de meeste mannen die ik krijg vinden mij mooi met een buikje.
                      Dus deze heer had gewoon naar een Surinaamse vrouw moeten gaan.

En meneer Jansteenstra,

Hebt u wel eens een echte dikke buik gezien, ik dacht het niet.
                      gewoon weg blijven, of bent u zo'n mooie jongen waar alle vrouwen in catszwijm vallen.
                      Gan was u denk ik geen wandelaar geworden.

Vriendelijke groet Burnadette

En o ja fans,
                      Schrijf niet te veel over mij, dan sta ik zo in de kijk.
                      Hoor en wederhoor toegepast, nu maar weer recensies.

Greetz, Itsme !!
                      Moderator buiten dienst, nu tijdelijk moderator priveontvangst Belgie

Commentaar

Re: Zevenaar, Priveontvangst , Burnadette

Een paar weken geleden bij Burnadette geweest.
                        Een lieve, zachte geile vrouw. Niet meer de jongste maar dat weet je van te voren.
                        Neemt echt de tijd. Geniet er zelf van en is meerdere malen spuitend klaargekomen.
                        Lekker in haar mondje klaargekomen...

Commentaar

Re: Zevenaar, Priveontvangst , Burnadette

Donderdag bij Burnadette gewest .Eerst heeft ze mij opgefriste maar was niet nodig had van te Vooren gedouchte ,daarna naar de zolder leuk in gericht verwarming aan en dan direct zoenen . toen goed zonder gepijpt ik most haar stoppen anders zal het te snel afgelopen zijn .Daarna lekker tegen haar aan vrijen maar voor dat ik wou kwam klaar over haar .Schoon gemaakt en dan verder zoenen .Meestal stoppen de vrouw maar ze niet .IK heb zelf gestopt Ze zet echt 100% ga weer terug .

Commentaar

Re: Zevenaar, Priveontvangst, Burnadette

kortgeleden op bezoek geweest bij Burnadette, zo genoten dat ik een week later voor een tweede keer ben gegaan. Ook toen weer helemaal aan mijn trekken gekomen.
                            erg tevreden dus.
                            omdat er reeds veel is geschreven over B. hoef ik eigenlijk niet in herhaling te treden. Interessant dat ze me ondanks mijn bijna 70 een jonge god liet voelen. Lief voor ouderen heette dat vroeger.
                            ik vind haar lief en leuk en aardig, sexy en geil. ze had zomaar een vriendinnetje van me kunnen zijn ;-).
                            Ondanks mijn bdsm-nick niet aan bdsm gedaan maar gewoon lekkere sex. B. heeft trouwens zalige tieten en een superlekkere zachtnatte kut, waar heerlijk aan te vingeren is. En een lekker ondeugend bekkie.
                            sparen voor een volgende keer.

groet, slaafhans

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door stg
                              is er iemand de laatste tijd nog bij haar geweest ?
                              Ik hoor graag of ze nog ontvangt en waar ze ontvangt.
                              wil haar graag een keer bezoeken, graag jullie reactie.

grt.
                              Advertentie: http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...d/default.aspx staat nu gewoon on-line.
                              In de tekst de dagen en tijden dat ze ontvangt: Maandag van 10 tot 17.00 uur, dinsdag en donderdag van 12 tot 21.00 uur
                              Spreken is zilver, recenseren goud!

Commentaar

yoepie was me net voor , links uit 1e post zijn gewoon online en actueel!!

Dus geen vragen meer over waar en wanneer ze ontvangt, moet toch duidelijk zijn, en als er iemand geweest is zal hier wel een recensie verschijnen (of ga er zelf heen )
                                #FHRITP Opmerkingen, tips of vragen? Stuur me een bericht!

Commentaar

Aan het werk...
                                X