Nijmegen (omg.), Priveontvangst , Belinda (v/h Sexplezier / Just4love)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nijmegen (omg.), Priveontvangst , Belinda (v/h Sexplezier / Just4love)

Ben gisteren in omgeving Nijmegen geweest. Ze heeft een goed figuur en ze is heel erg aardig. Er is veel mogelijk, je mag haar met speeltjes bewerken en ook anaal vingeren. Vraagt 75 euro voor een uur.
    Ze staat op Kinky.nl

http://kinky.nl/Advertentie_sexplezi...2218&show=home
    Laatst gewijzigd door itsme; 08-03-10, 12:59. Reden: link gewijzigd

Re: Nijmegen (omgeving), Priveontvangst , Just4love (goed)

Oorspronkelijk geplaatst door cornelis22
    Ontvangt ze nog steeds? haar advertentie is van Kinky weggehaald.
    Wat is haar telefoonnummer?
    Als een dvp geen ad online heeft staan, is ze meestal niet aan het werk.
    Vraag nooit naar telefoonnummers op het forum.
    Gebruik hier de IM(PB) voor.

Groet, LP
    Laatst gewijzigd door itsme; 27-03-09, 10:47.

Commentaar

Toen ik haar advertentie op kinky tegen kwam, ben ik meteen bij hookers gaan kijken of er inmiddels wat meer bekend was over haar. Ik wist meteen dat ik een afspraak wilde, maar stel het oordeel van mede wandelaars altijd zeer op prijs. Gelukkig kwam er al snel een positieve recensie, maar het was pas gisteren dat ik bij haar op bezoek was. En dat was een aangenaam uurtje. Just4Love is er echt voor de liefde ! Uiteraard eerst wassen en dan lekker op bed elkaar aanraken. Al snel begon ze me te pijpen. In het begin iets te hard, maar na wat aanwijzingen voelde het allemaal erg lekker. Net als haar kutje overigens, een heel mooi spleetje, dat lekker nat werd nadat ik haar gevingerd had. Het neuken ging in diverse standjes en in doggystyle kwam ik klaar. Ook daarna nog lekker gekletst, weer gewassen en vertrokken. Enig minpunt is dat ze niet zoent, maar dat maakt ze ruimschoots goed met haar persoonlijkheid.
      Laatst gewijzigd door itsme; 27-03-09, 10:51.

Commentaar

Topic uit het archief gevist en aangepast na tip van tr in de Zoektocht. Dame leek gestopt te zijn maar dus onder andere naam weer/nog actief.

Greetz, Itsme !!
        Moderator buiten dienst, nu tijdelijk moderator priveontvangst Belgie

Commentaar

Re: Nijmegen (omgeving), Priveontvangst , Sexplezier 2009 (v/h Just4love) (goed)

Een tijdje geleden de stoute schoenen aan getrokken en richting nijmegen gereden.

Ontvangst is leuk niet echt opwindend maar ja dat is soms ook lastig voor de dame om de deur open te maken in opwindende kleding. Naar boven met haar en de sex was gewoon lekker. Echter het is allemaal een beetje gemaakt. Ze pijp je lekker maar het is meer plicht matig. Na een half uurtje een tweede ronde gemaakt. Ik miste gewoon een beetje initiatief bij haar. Ben al met al wel tevreden vertrokken maar herhalingsgevaar is zeer gering.

Commentaar

Re: Nijmegen (omgeving), Priveontvangst , Sexplezier 2009 (v/h Just4love) (goed)

Oorspronkelijk geplaatst door Loveolder
            Kan iemand mij iets vertellen over wat voor woning? Kan je makkelijk gezien worden, discretie. Schoone woning? voor mij een must.

Bedankt!

tis wel in een woonwijk, maar maak je geen zorgen.
            En het is er schoon. Leuke vrouw.
            Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 17-06-10, 08:51. Reden: Van 2 berichten 1 gemaakt.

Commentaar

Ik ben pas ook bij haar geweest. Ik was toch in de buurt, dus.... ik dacht ik laat me eens lekker kietelen.

Het is een leuke, aardige dame met een prima vrouwelijk figuur. Op bed beland en na een beetje teasen begon ze lekker aan mijn knakworst te sabbelen. Ze had er zin in (en ik ook) dus snel overgegaan naar het echte werk... Met nog een tweede ronde in verschillende standjes het uurtje lekker volgemaakt en ben leegvoldaan weer vertrokken.

Prima ervaring, goede prijs en ze deed echt haar best voor me, maar omdat over het algemeen toch op wat andere types val was het waarschijnlijk ook de laatste keer voor mij.

Commentaar

Re: Nijmegen (omg.), Priveontvangst , Belinda (v/h Sexplezier / Just4love)(goed)

Hai all,

de vorige recensie is van 3 augustus 2010.
                Sindsdien nog ervaringen met deze dame?

Gr, Johan
                mmmmmmmmmmmmmmm

Commentaar

Re: Nijmegen (omg.), Priveontvangst , Belinda (v/h Sexplezier / Just4love)(goed)

Ze staat regelmatig op kinky dan onder de naam Belinda!!

Commentaar

@ Schimi

Is dat dat koppel wat er staat op Kinky? Zij heet Belinda.

Johan
                    mmmmmmmmmmmmmmm

Commentaar

Nee niet het koppel, ze werkt onder de naam Belinda.

Commentaar

Ik heb afgelopen vrijdag een bezoekje gebracht aan deze dame.
                        Leuke dame.
                        Van tevoren netjes alles gewassen en daarna op bed belandt.

Speeltjes aanwezig die te gebruiken zijn.

Helaas niet helemaal mijn type, dus voor mij geen herhalingsgevaar.

Commentaar

Re: Nijmegen (omg.), Priveontvangst , Belinda (v/h Sexplezier / Just4love)

Iemand hier recent nog geweest?

Laatste reactie uit 2013!!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Schimi Bekijk bericht
                            Iemand hier recent nog geweest?

Laatste reactie uit 2013!!
                            ik ben er vorig jaar november nog geweest. Ze blijft even aardig maar wordt wel ietsje ouder, zak maar zeggen.

Commentaar

Paar jaar geleden geweest toen was het prima.
                              Laatst geweest ze ziet er niet meer uit als op de foto.
                              Een maal bezig merkte ik dat het pijpen slecht is geworden geen emoties er bij dat vroeger wel anders.
                              Het neuken ook slecht konden geen standje en op de rug mocht ik niet helemaal er in want ze had last van haar bekken na vijf min moest snel klaarkomen want ze kon niet meer liggen. Ze probeerde het te versnellen Door overdreven te kreunen. Maar dit werkte averechts. Dus besloot te stoppen met neuken en gaf aan dat ze met de hand af moest maken. Ze gaf aan dat ik het zelf mocht doen omdat de tijd op zou zijn. Dus dan maar zelf waarbij ze weer begon te kreunen om niks. Eindelijk klaar en keek gelijk op me telefoon en zag dat ik nog 10 min over had. Bij het aankleden viel me op dat er camera's achter de gordijnen zaten op het bed gericht. Dit was geen Prettig gevoel. Ik vond het jammer dat het een paar jaar geleden zo goed was en nu zo slecht

Commentaar

Zijn er wandelaars die deze dame onlangs nog hebben bezocht??? De laatste recensie dateert van maart 2015 !

Commentaar

Waarom wil je dat weten? Het is een hele leuke vrouw, de foto's zijn wat gedateerd, maar haar leeftijd staat keurig vermeld. Ik ben 2 keer bij haar geweest en heb daar geen spijt van. Maar zoals ik de laatste keer al vermeld heb: ze is ouder geworden.

Commentaar

Deze dame waarschijnlijk.

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-o.../92218-belinda

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door kingwillem Bekijk bericht
                                      Ja 100% dat is Belinda waar het over gaat

Commentaar

Dag medewandelaars, Ik zou haar willen ontmoeten als ik in de buurt ben. Collega Genaait schrijft in z'n bericht van 1 maart 2015 (!!) niet erg positief. Naar 'n andere dame zoeken??

Commentaar

Ik zou het niet doen.
                                          is zonde van je geld. Ben daar een tijd terug geweest. Het lichaam ziet er niet meer tgt als op foto's en het was niet je-van-het.
                                          ik zou dan naar Nijmegen gaan