Drachten, privéontvangst, Cat

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Drachten, privéontvangst, Cat

Bij Cat, in drachten geweest, recensie is goed, ervaring goed.
    bij binnenkomst niet veel gepraat, kort praatje en beide uitgekleed en van elkaar genieten.
    wel relaxt type, geeft ook tips.
    jammer genoeg geen (tong)zoenen, maar verder top.

Re: drachten, privéontvangst, Cat

Heb je ook een linkje of website die we in de gaten moeten houden?

Commentaar

Re: drachten, privéontvangst, Cat

Cat plaatst adv. op Speurders wanneer zij actief is

Commentaar

Re: Drachten, privéontvangst, Cat

Gisteren de Nederlandse Cat in Drachten met een bezoek vereerd. Ze ontvangt in een woonwijk waar het appartement na haar telefonische assistentie toch nog moeilijk is te vinden. Eenmaal daar aangekomen opende toch wel mijn ideale vrouw de deur. Mooi donker haar, vriendelijk, iets gezet, en mooie rondingen voor zover ik kon zien. We gingen de trap op naar boven. Helaas had ik maar een half uurtje tijd, maar dat was geen probleem vertelde ze. Ze vroeg of ik me wilde uitkleden, dan zou zij voor een leuk muziekje zorgen. Ik lag al hunkerend op mijn buik op het (schone) bed, toen ze nog bezig was met de radio. Dit lukte uiteindelijk niet, wat ik zeker niet erg vond. Ze ontdeed zich van haar 'normale' dagelijkse kleding, en ging me naakt krachtig masseren. In een snelle blik had ik haar fantastisch mooie borsten al kunnen bewonderen. Het masseren was goed, maar vanwege de tijd duurde dit niet al te lang. Eenmaal op mijn rug liggend begon ze direct mijn genotsknots te masseren. Ik mocht ondertussen met haar borsten spelen en die tevens ook likken. Verder vingerde ik haar, waarbij ik merkte dat ze snel nat werd. Helaas deed ze niet aan (tong) zoenen, want als dat zo zijn geweest was het helemaal een feest. Pijpen deed ze vol overgave mc. Ik moest mijn zinnen verzetten om niet klaar te komen. Ik vroeg of ze wilde neuken, want ik vermoedde dat het half uur zo'n beetje verstreken was. Tijdens het neuken had ik een prachtige blik op haar fantastisch, shakende borsten. Ze kreunde van genot (geen idee of het echt was). Na een paar stevige stoten kwam het rubber bol te staan en had ik het gevoel van tevredenheid, maar dat het veel te kort had geduurd. Ze haalde een vochtige handdoek voor me en we kletsten nog wat over koetjes en kalfjes. Kortom een super ervaring die helaas maar 20 minuten had geduurd, maar dat was mijn eigen schuld. Herhalingsgevaar: sterk.

Commentaar

Re: Drachten, privéontvangst, Cat

Met mijn mooie roze shirt en klompen vanmiddag bezoekje gebracht bij Cat.
          Leuke verschijning en een redelijke goede ervaring.
          Een milf aanrader.

Commentaar

Aan het werk...
          X