Hardegarijp, priveontvangst, Linda Jane

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Hardegarijp, priveontvangst, Linda Jane

Al een paar keer bij Linda Jane geweest in Hardegarijp. Ontvangt in een doorzonwoning en na een vers bakkie koffie naar boven. Linda is niet heel erg verzorgd, gewoon een strakke legging en een T-shirt vindt ze voldoende, maar pijpt geweldig. Ze is echter heel erg bezig je zo snel mogelijk klaar te maken, dan is het maar weer snel voorbij. Ja daar kom ik natuurlijk niet voor. Ze is dus wel lekker maar niet het ultieme.
    Meisje met rode haren, die kan pijpen vindt je op sexjobs.

Huidige contactinfo:

Gebruikte namen: Mrs. Nadine, Linda Jane

Locaties: Hardegarijp

Websites waar ze op te vinden is:
    Sexjobs

Link naar Mrs. Nadine
    Laatst gewijzigd door theinspector; 07-02-14, 16:50. Reden: Link verniewd

Re: Hurdegaryp, priveontvangst , Linda Jane(voldoende)

Deze dame ook een paar keer bezocht. Je moet standjes kiezen waarin je zelf het tempo kunt bepalen. Kan inderdaad goed pijpen en heeft
    prima lichaam. Zou het ook leuk vinden als ze zich sexy zou kleden.

Bij geslacht staat trans na maar dat is natuurlijk een vergissing. Op en top een vrouw!
    Vind vele vrouwen lekker!

Commentaar

Re: Hurdegaryp, priveontvangst , Linda Jane(goed)

1 keer bij haar op bezoek geweest.
      Pijpt goed, wilde zonder doen, leek mij geen goed idee.
      Vond alles niet zo hygienisch.
      Ze wilde mij zo snel mogelijk klaar laten komen.
      Zodra je klaar gekomen bent, trekt ze meteen de kleren aan.
      1 keer, maar niet weer.

Commentaar

ben ook een keertje of twee bij haar geweest, is wel heel actief en pijpt als Lassie. Eerst een kop koffie of twee, en dan naar boven. Tijdens de koffie praat ze heel veel, boven gebruikt ze haar mondje anders. Meerdere keren klaarkomen is geen probleem, Wanneer je eerder weg gaat ligt dat niet aan haar, ze is heel actief en wil het je duidelijk naar de zin maken. Al met al wel goed, en je kunt er sóchtends ook wel terecht, voor de liefhebber.

Johann

p.s. het is gewoon een vrouw en geen post-up

Commentaar

Linda maar weer eens bezocht. Een heel inspannend uurtje gehad. Al met al een heftige date, waarbij belangrijk is dat zij niet lang het tempo bepaalt. Ze houdt n.l. van zeer snelle bewegingen. Als je dat een tijdje doet wordt ze ook echt wild, maar je wilt ook niet te snel klaarkomen.

Als je haar een paar keer bezocht hebt, ga je haar service steeds meer waarderen. Ze luistert ook gewoon goed hoe jij het wilt en doet dan echt haar best. Prijs/kwaliteit is goed in orde. Ken op dit moment niet een betere mogelijkheid voor € 100,- per uur. Vind dat lange rode haar ook best opwindend.

Commentaar

Re: Hardegarijp, priveontvangst , Linda Jane(goed)

Wordt nu toch echt mijn favoriet. Laatste keer mij in lakkleding opgewacht. Ze dacht dat ze mrs moest spelen, maar dat was misvatting. Ik houd zelf liever de touwtjes in handen. Ritme met neuken nog niet helemaal goed, verder topdate. Na de daad nog even samen onder de douche en tot de volgende keer.

Commentaar

Heb haar de laatste tijd met een bepaalde regelmaat bezocht. Vind het nu echter wel genoeg, wordt n.l. ook weer een sleur.
              Een vrouw die goed kan pijpen. Het ritme met het neuken is nog steeds te snel voor mijn gevoel, maar zo vindt zij het in ieder geval wel lekker. Maar ja... wie betaalt er. Al met al een leuke tijd met haar gehad. Vooral de douchesessies waren heel aangenaam.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Hger
                Volgens mij werkt deze dame niet meer. Weet er iemand een andere (slanke)vrouw in deze regio?
                Oorspronkelijk geplaatst door johann
                ze doet sm online, an adverteert op sexjobs, eerst betalen en opdracht uitvoeren en tot slot sessie bij haar thuis staat in de adv. Ben er niet aan begonnen, maar wilde haar zo nog een keertje bezoeken, maar dat wilde ze niet, jammer (ook voor haar )
                Oorspronkelijk geplaatst door Hger
                Weet je toevallig iemand anders hier in de regio? Dus dorp ten oosten van Leeuwarden.
                Ze heeft weer een advertentie gezet op sexjobs:

http://www.sexjobs.nl/a.php?a=354830...c=34&s=89&p=12
                Laatst gewijzigd door theinspector; 24-03-14, 20:52. Reden: Quotes toegevoegd

Commentaar

ze doet sm online, an adverteert op sexjobs, eerst betalen en opdracht uitvoeren en tot slot sessie bij haar thuis staat in de adv. Ben er niet aan begonnen, maar wilde haar zo nog een keertje bezoeken, maar dat wilde ze niet, jammer (ook voor haar )

Had eerst contact gezocht, zonder een uitnodiging voor een date en kreeg keurig antwoord. Wel kort. maar haar Nederlands is ook niet al best. Toen ik een voorstel deed voor een date, met normale sex (lees geen sm) kreeg ik geen enkele reactie terug. Dus dat zal ze wel niet meer willen. Ach eigenlijk heb ik haar ook vaak genoeg bezocht.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door katvanger Bekijk bericht
                    Had eerst contact gezocht, zonder een uitnodiging voor een date en kreeg keurig antwoord. Wel kort. maar haar Nederlands is ook niet al best. Toen ik een voorstel deed voor een date, met normale sex (lees geen sm) kreeg ik geen enkele reactie terug. Dus dat zal ze wel niet meer willen. Ach eigenlijk heb ik haar ook vaak genoeg bezocht.
                    Als beginnende wandelaar (en al langere tijd actief meelezer ) kan ik katvanger zijn ervaring beamen. Ben een aantal keer bij Linda Jane geweest toen ze nog normale sex dates deed. Normaal gesproken ben ik niet zo van de (soft)SM maar wilde haar erg graag nog een keer bezoeken dus toch maar besloten om eens een "soft SM" afspraak te maken/proberen. Tot twee keer toe geprobeerd een afspraak te plannen maar helaas geen enkele reactie mogen ontvangen. Blijkbaar is soft-SM ook geen optie bij haar wat geen probleem is maar een reactie had ik op zijn minst wel verwacht.

Commentaar

Re: Hardegarijp, priveontvangst, Linda Jane

weet je of deze dame is nog steeds actief, ook in andere regio's?
                      dank

Commentaar

ze adverteert nog altijd op sexjobs als meesteres Petra in friesland, en geeft cursus. Of ze ontvangt weet ik niet, zou mij niets verbazen maar of dat mag ?

Johann
                        Ze heeft een tijdje als mrs Nadia op sexjobs gestaan maar ben niet bij haar geweest. Weet niet zeker of mrs Petra zelfde persoon als mrs Nadia is kan iemand dat bevestigen?

Commentaar

Mrs Petra is iemand anders dan Mrs Nadia, bij de laatste heb ik wel eens een sessie ondergaan

Commentaar

Adverteert nu als mrs. Had contact met haar gezocht, maar ze zoekt geldslaven. Ja ja, wie daar in trapt is toch wel zwaar onnozel.

http://www.sexjobs.nl/a.php?a=489875...at&page=1&p=12

Commentaar

Aan het werk...
                            X