Lotte, Franeker, Priveontvangst

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lotte, Franeker, Priveontvangst

Hoewel ik net bij een dame nieuw ben, heb ik de stap genomen om er een 2e dame bij te hebben.
    (dan maar geen snacks bij de bios, en minder leesvoer kopen)
    Ik koos voor deze dame: https://www.sexjobs.nl/dames-van-ple...zocht-_6478244
    Niet al te ver bij mij vandaan. Het mail verkeer ging goed, en aangekomen in de stad, moet je laten weten dat je er bent, via mail.
    Dus gsm mee.
    Dan krijg je straat en daar het huisnummer. Niet aanbellen, maar berichtje sturen als je er bent.
    Er is een kind wat al op bed ligt, als het in de avond is.

Bij het openen van de deur word gelijk duidelijk dat ze echt grote jongens heeft.
    In gewone kleding word de deur open gedaan, btw.
    De dame ziet er niet verkeerd uit.
    Even een praatje en toen gingen de kleren uit. Toen was de klik er al voor mij.
    Het gebeuren is in de huiskamer, men ziet niets door de gordijnen van buiten, en achter heb je geen pottenkijkers.
    De woonkamer ziet er goed uit, ook al is er speelgoed te vinden.

Ik had voor een half uur gekozen, want voor een uur was mij iets te duur.
    Het werd alleen aftrekken, want mijn probleem is bij een nieuwe dame... (lees m\'n andere recensie\'s maar).
    Ik heb heerlijk aan haar borsten gezeten.
    Ik ben erg gevoelig voor aftrekken en pijpen, want ook hier is het werk wat ze doet uitmuntend.
    Daarna nog even zitten bijpraten en zeer tevreden naar huis gegaan.

Ik wist niet of ik deze recensie moest plaatsten, want ik heb altijd het zelfde riedeltje.
    Ik ben snel tevreden, en ik ben van het allermakkelijkste basis pakket.
    Ook qua dame ben ik zeer breed ingesteld, en zal een dame niet snel niet mijn smaak zijn.
    Ik ben tot nu toe nog nooit weggelopen bij aankomst.
    Schrijf ook weinig recensies, wil ook bij een dame blijven zolang het kan.
    Ik ben dus ook benieuwd naar anderen die deze dame bezoeken.
    Denk dat jullie daar meer waarde aan hechten dan aan de mijne. (niet negatief bedoeld voor mezelf)
    En zoals altijd, wees lief voor deze dame.

Half uur EUR 100,- en alleen aftrekken???? Er staat verder weinig info in de ad. geen prijzen, geen handelingen, geen foto. Moet wel heel goed zijn wil ik op basis van dit kiezen voor deze dame

Commentaar

Ik had haar zeker geneukt, als de kleine man niet angst had voor een nieuwe dame.
      Dus als t wel was gelukt had ik het nog een prijs gevonden die ik persoonlijk kan goedkeuren.
      Zover ik weet (en lees in adv) worden de normale dingen gedaan en met condoom.
      Wat de dame allemaal wil en kan, moet je haar zelf vragen.

Ik had een half uur gedaan, dat was 100 euro. Kon ook voor 200 kiezen, waarschijnlijk voor een uur.
      Zeker weten doe ik dat niet. Want dat had ik wel duur gevonden.
      Niet bij stil gestaan om dat te vragen hoe het zit.

De advertentie was inderdaad beter geweest als ze de handelingen er in had gezet.
      En de prijzen met tijd.
      Hoewel ze de laatste dagen goed word bekeken. Dus ik neem aan dat ze wel mailtjes krijgt.
      En hopelijk meer recensie's.

Mocht je de stap zetten, lees ik het hopelijk hier.

Commentaar

Ze hebben beide de naam “Karin”

weet je zeker dat het niet om dezelfde dame gaat?

Commentaar

Betreft dezelfde dame, dit is ook nog een advertentie van haar.

https://www.sexjobs.nl/dames-van-ple...-date-_6538103

Commentaar

Kreeg een berichtje via Whatsapp dat ze nu ook filmpjes verkoopt, via Tikkie

Commentaar

Ik heb eerder mail contact gehad, ze adverteerde destijds via Sexjobs. Ik kan je vertellen dat ze borsten heeft waarin je kan verdrinken. Zeker en cup F.

Commentaar

is dit dezelfde dame?
                https://www.sexjobs.nl/dames-van-ple...cup-g-_6624963

Commentaar

No....maar bijna wel zo duur.

Commentaar

Aan het werk...
                  X