Bolsward, priveontvangst, Maria

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bolsward, priveontvangst, Maria

Vandaag weer eens gewandeld over de achterdam, tot mijn blijdschap Maria zien zitten(had goede ervaringen met haar), nog even de ronde afgewandeld en daarna bij Maria naar binnen (ze herkende me), het was als vanouds, details laat ik verder achterwege.

Goede kwaliteit/prijs verhouding. Ze werkt voornamelijk overdag.

Ga haar gauw weer een bezoekje brengen.

Huidige contactinfo:

Gebruikte namen: Maria

Locaties: Zuidwest Friesland

Websites waar ze op te vinden is:
    Kinky

Link naar Maria
    Laatst gewijzigd door theinspector; 26-11-13, 22:49. Reden: Link verwijderd
    Grtz forgetskinny.

Zuidwest Friesland, priveontvangst, Evita/Maria(uitstekend).

Opvallend weinig recensies voor deze dame die sinds een paar maanden actief is op de achterdam, ze is absoluut niet de mooiste dame van het wandelgebied maar het haar zwarte haar, groene ogen en normale postuur maakt ze toch een goede indruk.

Zondag deze dame weer eens bezocht, rustig elkaar knuffelen/ opgeilen, daana een heerlijke pijpbeurt gehad overgegaan naar standje cowgirl nog even lepeltje/lepeltje gelegen en in missionaris gefinished, nog even na geknuffeld en dan tijd om te wassen, bij haar is de hygiene goed in orde.

Deze dame gespot op 2p,p1 :

En weer verliet een tevreden forgetskinny de achterdam ;D
    Laatst gewijzigd door theinspector; 30-01-11, 13:49. Reden: Onderwerp aangevuld
    Grtz forgetskinny.

Commentaar

Zondagmiddag deze dame ook bezocht. Het was druilerig weer en de dames die ik wilde bezoeken waren of niet aanwezig of niet geintresseerd in mij. Maar Evita maakte alles goed. Na het uitkleden alvast even lekker tegen elkaar aan staan knuffelen en toen op bed beland waar ze eerst mijn tepels en borstkas met haar tong verkende. Toen ze tijdens het pijpte mijn sterretje beroerde en zag dat ik dat wel lekker vond kreeg die heerlijk extra aandacht. Na zij in cow girl lekker in missionaris klaargekomen. Deze dame gaat me zeker vaker zien.
      Laatst gewijzigd door theinspector; 30-01-11, 13:51. Reden: Onderwerp aangevuld
      Dick31
      EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

Vanmiddag deze goedlachse en vriendelijke dame bezocht.
        Ze kleedt je uitdagend uit en zakt door haar knieen en begint heerlijk te sabbelen en te zuigen.
        Je mag overal aanzitten en ze lacht verleidelijk en uitdagend.
        Kortom een erg prettige ervaring die naar meer smaakt!
        Laatst gewijzigd door theinspector; 30-01-11, 13:53. Reden: Onderwerp aangevuld

Commentaar

Geweldige meid.
          Heerlijk half uurtje gehad. Begint met rustig knuffelen en daarna op bed belanden waar ze geen plekje onberoerd laat met haar tongetje.
          Na een heerlijke pijpbeurt lekker tegen elkaar aan rijden om daarna in diverse standjes alle hoeken van het bed te bekijken.

Deze dame werkt normaal gezien alleen 's middags en in de vroege avond. Komt uit Oost-Europa en spreekt een beetje nederlands, alhoewel toch wel gebrekkig, maar ja, als ze haar mond vol heeft ;D hoeft er niet gepraat te worden.
          Laatst gewijzigd door theinspector; 30-01-11, 15:01. Reden: Onderwerp aangevuld en contactinfo toegevoegd

Commentaar

Omdat ik wist dat ik vanavond in Alkmaar zou belanden, mijn huiswerk gedaan en een voorselectie van de dames gemaakt. Evita was een van de geselecteerden, probleem was dat ik pas na achten zou aankomen en de andere recensenten vermeldden dat ze 'tot in de vroege avond werkte'. Dat viel dus mee: Evita was er gewoon en maakte ook niet de indruk er snel mee te willen stoppen.

Ze komt dus uit Oost-Europa, deze ietwat mollige jongedame met haar guitige toet en gulle lach. Iemand had over haar geschreven dat haar Nederlands gebrekkig was, maar dat vond ik reuze meevallen. Er viel uitstekend te converseren - dat zou je met de meeste latina's niet voor elkaar krijgen.

Wat er allemaal kon voor 35 euro? Heel veel: pijpen, zoenen, beffen, neuken, en dat allemaal op het gemak. Scharrel had er wel oren naar en besloot dat zijn briefje van 50 niet gewisseld hoefde te worden. (Detail: Evita ging onmiddelllijk op zoek naar wisselgeld; vergelijk dat eens met al die vrouwen die heel moeilijk gaan lopen faken dat ze geen wisselgeld hebben...)

Daarna konden de schermutselingen een aanvang nemen. Inderdaad, alles heel relaxt. Het beloofde tongen viel me wat tegen. Niet echt vol passie en ook niet al te lang. Daar stonden wel heel veel kusjes op mijn lijf tegenover, maar daar doel je als man niet op wanneer je vraagt of zoenen mogelijk is.
            Het pijpen ging MC - dit in tegenstelling tot een mede-wandelaar die meldde dat dit onderdeel Zonder werd afgewerkt. Maar het pijpen was van niveau: met veel afwisseling, met gevoel en met een geile blik in de ogen.

Vervolgens liet Evita zich uitgebreid beffen, met één vinger in het voorste en één in het achterste gaatje. Evita liet het zich genoeglijk spinnend welgevallen.

Het neuken tenslotte deden we heel traditioneel; niet omdat we fantasie ontbeerden, maar omdat we dan elkaars lijf goed konden voelen (vooral haar warme, zachte borsten) en aan elkaars oren konden likken. Het werd zo'n heerlijk ontspannen neukpartij, met rustige lange halen - niet dat gestoemp - waarbij het zaad zich op een gegeven moment met een soort kalme golf een weg naar buiten baande. Nou ja, naar buiten is wat overdreven geformuleerd - tenzij je de binnenkant van een rubbertje voor de vrije natuur aanziet.

Het is al door anderen aangestipt: je gaat niet bij Evita naar binnen voor het meest goddelijke lichaam, je doet het voor de gulle seks, die zij je met volle teugen geeft. En dan zijn de euro's uiteindelijk welbesteed...
            Laatst gewijzigd door theinspector; 30-01-11, 21:03. Reden: Onderwerp aangevuld

Commentaar

Dana was zelf te bewonderen op A12, k2 maar was even aan het buurten bij Evita.

Ze wenkten me binnen en stelden een trio voor. Hier ook op ingegaan. Ik kreeg al meteen de tong van Dana aangeboden en Evita verkende ook mijn lichaam tijdens het ontkleden. Daarna begon Dana mij lekker zc te pijpen terwijl ik met Evita kon zoenen. Daarna op bed beland en ze zijn lekker verder gegaan. Op een gegeven moment gewisseld en Evita heeft mij ook heerlijk gepijpt. Daarna kwam Dana bovenop me en hield ik het niet meer, maar was wel erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar, en de dames vroegen al of ik nog een keer wilde.

Beide dames even apart gerecenseerd, was € 70 voor de trio.
              Laatst gewijzigd door theinspector; 30-01-11, 21:06. Reden: Onderwerp aangepast
              Dick31
              EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

Deze, lieve, goedlachse jonge meid weer eens bezocht.
                Ze pijpt prima, zc, zoent en likt je overal en je mag ook overal aanzitten
                Haar lichaam is goed gevuld en gevormd.
                flinke borsten een mooi glad kaal kutje en stevige billen.
                Ze heeft een gezellige babbel en neemt alle tijd.
                Ze is goed bevriend met Dana en doet graag een triootje met deze landgenote die schuin tegenover haar zit.
                Laatst gewijzigd door theinspector; 30-01-11, 21:07. Reden: Onderweerp aangepast

Commentaar

Ik ben zelf nu ook eens bij Evita geweest. Een lekker ding hoor, ondeugend koppie, lekkere borsten. Voor 50 eurie ging mijn brva hendrik zonder rubber zo dat mondje in. Lekker geneukt en daarna heeft ze me lekker klaargetrokken zonder condoom. Tijdens het trekken lekker met haar kutje bezig geweest en zelf een vinger in haar kontje geduwd, dit laatste vond ze eruuug lekker. Weet iemand of ze ook anaal neukt?
                  Laatst gewijzigd door theinspector; 30-01-11, 21:08. Reden: Onderwerp aangepast

Commentaar

Ben nu al 3x bij deze Dame Evita geweest en ben zeer tevreden, lekker pijpen is voor de Cock een feest.
                    Zonder hookers was ik nooit bij Evita gekomen, dus Hookers loont voor de doorgewinterde wandelaar.
                    Nu wil ik eens het trio uitproberen en ben zeer benieuwd naar deze ervaring.
                    Laatst gewijzigd door theinspector; 30-01-11, 21:16. Reden: Onderwerp aangepast
                    Tra la lie, tra la la, ik ben zo blij :) dat mijn PIK van voren zit en niet opzij, vandaar: Der Kaiser vom Hennef-Hof Oom-Bernds, die 28.

Commentaar

Vinnie was in Alkmaar. Geleid door geilheid heb ik de achterdam weer bezocht. Het was erg stil. Op d1 zat een stevige dame die ik van de doubletstraat (Den Haag) herkende. Ik ben niet op haar uitnodiging ingegaan. Vervolgens maar verder gekeken De meeste kamers waren niet bezet. N.a.v. goede recensies wilde ik eigenlijk Dana bezoeken. Niet gevonden. Op haar kamer (A12k2) zat een andere dame.
                      Misschien was ze een dag vrij of inmiddels verhuisd?
                      Uiteindelijk dus bij Evita terecht gekomen. Van haar kon ik me ook positieve verhalen op hookers.nl herinneren.
                      Het werd een stevig potje sex. Lekker voorspel. Het zoenen was redelijk. Het orale werk was stevig en met voldoende variatie. De wip was goed met bevredigend resultaat. De tweede ronde begon ze met uitgebreid oraal voorspel en daarna klom ze bovenop voor een wilde lange rit. Ze heeft het tot slot met de hand afgemaakt.
                      Vinnie verliet, na zich te hebben aangekleed, tevreden het pand.
                      Laatst gewijzigd door theinspector; 30-01-11, 21:17. Reden: Onderwerp aangepast

Commentaar

Na het lezen van Evita haar topic ben ik vandaag eens naar de Achterdam en gekeken of ik haar kon vinden. Op A17 k2 zat een andere dame, leek een beetje op Evita maar was het volgens mij toch niet. Half uurtje later zat er op A17 k3 (Evita is dus inmiddels een kamer opgeschoven) een leuke meid wat volgens mij Evita kon zijn. Vervolgens aan de deur even staan babbelen en toch nog maar eventjes verder gaan kijken. Even later liep ik weer langs Evita en hadden we heel leuk en ondeugend oogcontact, ze wenkte dat ik naar haar toe moest komen, deed me een heel goed voorstel en ben naar binnen gegaan. Heb me voor een bedrag van € 40,- euro supergeil vermaakt.
                        Details hoef ik niet op in te gaan, alles wat ze doet staat hier reeds uitgebreid beschreven, de rest wat ik met haar heb beleefd houd ik lekker voor mezelf (sorry mannen!).
                        Ze neemt rustig de tijd voor je, hygiëne is uitermate goed en ze is een leuke meid die ook van een gezellig praatje houd. Ze zal me zeker terugzien voor nog zo'n geile belevenis, helemaal omdat ik zeker weet dat zij er net zo van genoot als mij!
                        Deze meid krijgt van mij een hele dikke 10, met minder doe ik haar naar mijn mening echt tekort
                        Laatst gewijzigd door theinspector; 30-01-11, 21:22. Reden: Oude info

Commentaar

Dit blijft een heerlijke zacht, ronde, spontane meid.
                          Ze pijpt wat mij betreft als de beste,
                          ze zoent , bijt en streelt overal.
                          je mag overal aanzitten en kijkt je erg ondeugend en geil aan.
                          ik ben een beetje verslaafd aan haar geworden.
                          binnenkort is er weer een triootje met vriendin Dana mogelijk want die was een paar weken niet in Nederland, maar komt volgende week weer terug!!
                          Dat is zeker een aanrader, erg lekker en geil.
                          Laatst gewijzigd door theinspector; 30-01-11, 21:23. Reden: Onderwerp aangepast

Commentaar

Gelukkig is Dana weer terug en zit nu naast Evita.
                            Dus bij mijn aankomst bij Evita keek zij schalks de hoek van de tussendeur en ik was natuurlijk verkocht.
                            Met z'n tweetjes maakten ze er weer iets geils van en geen plekje werd vergeten, vooral de grote jongen niet. "banana" noemden ze hem en hij werd afgepeld, gezogen, gekauwd en gesmakt als een banana!!
                            Voor €. 100,- tezamen, wel even slikken, maar dan heb je ook wat.
                            Laatst gewijzigd door theinspector; 30-01-11, 21:24. Reden: Onderwerp aangepast

Commentaar

Vanmiddag bij toeval bij een van de koninginnen van de Achterdam binnengelopen.ze valt op omdat ze vriendelijk lacht en daar zouden een hoop dames op de Dam een voorbeeld aan kunnen nemen.
                              Wat een allejez.... lekker ding is dit,ik was zoals gewoonlijk behoorlijk geil en ze voelde dat erg goed aan.
                              Zelden in een eerste bezoek zulke goede sex gehad,echt alles erop en eraan,een heerlijk lijf,ik ben verkocht,ga nergens anders meer heen voorlopig.
                              Evita you are absolutely gorgious !!!
                              Laatst gewijzigd door theinspector; 30-01-11, 21:25. Reden: Onderwerp aangepast

Commentaar

Evita is een hartelijke meid die ook wat nederlands spreekt: "welkom schat, wat heb jij een lekkere banaan" zij neemt overal de tijd voor: lekker pijpen en likken, en je mag haar ook beffen en in verschillende standjes neuken: ze gaat op haar rug liggen (missio is niet zo'n succ6) maar doggy is heerlijk- onderwijl kletst zij verder. zij is inmiddels wel al 26 jaar maar ziet er goed uit.
                                Laatst gewijzigd door theinspector; 30-01-11, 21:27. Reden: Onderwerp aangepast

Commentaar

Zag ik het goed,had ik het goed aangevoeld zit er ondanks de kou dan toch voorjaar in de lucht.
                                  Het was vanmiddag rond 17.30 dat ik haar opeens zag staan,ondanks dat ik slechts een keer bij haar op bezoek ben geweest herkende ze me direct en......het was zoals ik het me herinnerde !!!! Gulle bourgondische gewoon lekkere sex zoals je dat niet vaak tegenkomt,deze dame is gorgious,een heerlijk lijf,geen haast laat zich ook lekker verwennen en is vriendelijk.voor de rest geen details,laat ik aan de fantasie van de lezer over.
                                  Laatst gewijzigd door theinspector; 30-01-11, 21:28. Reden: Onderwerp aangepast

Commentaar

Het wordt hoog tijd weer eens een stukje te schrijven over de lekkerste dame van de achterdam: Evita.
                                    Laatst weer eens langs geweest en het was weer als vanouds
                                    Lekker zoenen, strelen, en een sappige pijpbeurt.
                                    Ze geniet zelf ook (lijkt het) In ieder geval is ze vrolijk en vriendelijk.
                                    Heerlijke romige borsten, mooi glad geschoren poesje, waar ze kirrend aan vingert en een verleidelijke geile blik.
                                    Van mij mag ze nog lang blijven.
                                    Jammer dat het uit is met vriendin Dana, want een lekker trootje met deze kanjers is ook niet te versmaden.
                                    Laatst gewijzigd door theinspector; 30-01-11, 21:29. Reden: Onderwerp aangepast

Commentaar

Zuidwest Friesland, priveontvangst, Evita/Maria(uitstekend)

Na vele maanden afwezigheid, vakantie enzo, gelukkig weer terug!
                                      Lekker pijpen, overal strelen, plagerig bijten en een prima vrijpartij.
                                      Evita is er alleen maar mooier en liever op geworden.
                                      Voor mij de absolute ster van de Achterdam!

Vandaag weer eens een bezoekje afgelegd aan Evita. Lief, leuk en lekker!
                                      Lekker pijpen, vrijen, knuffelen en zoenen.
                                      Een heel prettige ervaring. Ze ziet me vaker!
                                      Laatst gewijzigd door theinspector; 30-01-11, 21:33. Reden: Twee berichten samengevoegd

Commentaar

Maandag middag veel te warm om te werken. Kon ik de verleiding niet weerstaan om Maria te bellen voor een afspraak. Een eerdere afspraak mislukte omdat mijn navigatie me in de steek liet toen, en verdwaalde in daalmeer. Ze woond in een rustige straat, en je kan er zo naar binnen glippen. Ze ontvong mij in een soort tijger jurkje waar haar lekkere volle C goed zichtbaar was. Volgens mij echt maar weet het niet zeker. Dame ziet er in het echt beter uit dan de fotos op kinky. ( kijk ze een beetje stug ). Maar in het echt een leuk lachebekje, met geile groene ogen, lieve rustige, gezellige,ietwat zwoele dame, en soms een beetje ondeugend. Ze komt uit Letland. Eerst ff leuk praten, wat drinken, dochen. Als je dame met veel respect behandeld en lief voor haar bent dan is bijna alles mogelijk. Ik had het idee (Leeftijd verschil +25) dat ik het vriendinetje van mijn dochter aan het neuken was. Na wat gestreel getongzoen e.d begon het pijpwerk. Ze neemt hem vol en diep en lekker nat was super en zonder comd. Vervolgen misso gedaan, goed wijd de benen en ze vouwt zich min of meer op ( soort vogel nestje )zodat je haar goed diep kan neuken. Als je het maar rustig doet. Later zette ze haar handen op mijn bips duwde ze mee nog verder. Ik was er bijna maar door de warmte ben ik gestopt. Ik ben iemand die heel erg tranpireer en vind dat voor de dame niet leuk. We plakten echt aan elkaar vast. We hebben het afgemaakt met combi van pijpen en rukken. ff later kletterde mijn lading die ik opgespaard had op mijn buik. O wat veel zij ze , ze vond dat grappig. Ze trok rustig nog een tijd na en als er dan weer een druppel kwam zij ze O weer een veegde ze het weer weg. Daarna lekker opfrissen, nog wat drinken, afscheid genomen en toen was het alweer tijd. Dame is zeker geen klok kijkster, en heeft er ook plezier in. D.m.v p.m met ander forum lid schijnd deze dame 3 jaar terug op de achterdam gewerkt te hebben. Die tijd wandelde ik niet. Misschien dat andere hardcore achterdam wandelaars dit kunnen aanvullen. Herhaalings gevaar zeker aanwezig , ben vrijdag avond voor de 2e keer al weer bij haar geweest, en zal me nog vaak terug zien. Wandelze allemaal.
                                        Laatst gewijzigd door theinspector; 30-01-11, 21:20. Reden: Onderwerp aangepast

Commentaar

Het is inderdaad Evita, en nog geen steek veranderd. Toen ze nog op de Achterdam werkte bezocht ik haar regelmatig, maar niet vaak. Voor mij is ze het type meisje voor een snelle wip, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Dinah (waar is ze toch gebleven).
                                          Waarom? Maria/Evita is geen sprankelende persoonlijkheid, op het stugge af zou ik zeggen. Ze probeert wel de conversatie op gang te houden, maar valt daarin voortdurend in herhalingen.
                                          Sex is voor mij compleet als er naast de sex ook een beetje een klik is. Heel persoonlijk natuurlijk, maar ik mis de klik bij haar.
                                          Sex met haar is voor mij dus puur technisch (en dus snel). En met haar techniek is niets mis. Kon ze al geweldig pijpen, nu heeft ze een deepthroat techniek aangeleerd die ik zeer kan waarderen, en ze neemt er haar tijd voor. Ik ben niet de kleinste (ook niet de grootste) maar ze kwam toch bijna aan de schacht. Ze verkent ook de omgeving met lippen en tong.
                                          Aanrader voor wie gek is op langdurig pzc, dus.
                                          Haar hygiene kon ik niet controleren. In mijn bijzijn heeft ze zich niet gewassen, maar dat zegt natuurlijk niets. Ze zoent overigens ook lekker, maar ik moest wel een zweem van slechte adem negeren.