Lelystad, priveontvangst, Angel of Angel40

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lelystad, priveontvangst, Angel of Angel40

Toen ik vandaag op chatgirl aan het rond kijken was, trof ik daar de oproep van ene Angel aan.
    Mooie foto´s van een fraaie dame bij het bericht. Na enig heen en weer chatten, plagend, humoristisch, uitdagend werd er een date gepland.

Na een wereldreis van wel 10 minuten bij haar aangekomen.
    Toen de deur open ging zag ik een zeer knappe vrouw die erg op de foto´s leek. Schoon en opgeruimd huis.
    Ze is blond tot iets boven de schouders, slank, rond de 40 lentes, leuke babbel en heel spontaan.
    Ze geniet zelf ook van de sex, dat laat ze je merken ook. Speelt lekker mee. Moest haar echt afremmen bij het orale gedeelte.
    Ze vindt het prettig als je haar met respect benaderd en dat is iets wat er gewoon bij hoort. Geef respect, krijg respect.
    Ze heeft, een voor mij, prima lengte zodat alles perfect in elkaar past. Als u mij deze woordspeling wilt vergeven.
    Soms doet ze ook een trio, die op de man gericht is dus geen bisex spelletjes, met een vriendin.

De sex zelf was lekker, maar gewoon huis tuin en keuken. Hier bedoel ik mee, dat het gewoon recht op en neer is. Daar geniet ik van. Kijken naar de vrouw als je bezig bent, zien hoe ze geniet. In haar ogen kijkt enz enz voor mij is dat geweldig.

Kort samen gevat, Angel gaf een heerlijke date en ik ga haar nog een keer opzoeken.

http://www.speurders.nl/erotiek.php?...iew_size%3D100
    http://www.speurders.nl/overzicht/gebruiker-3835807/
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 05-12-11, 14:59.
    Sex is net als bridgen, heb je geen goede partner, hoop dan op een goede hand.

Re: Lelystad, priveontvangst , Angel of Angel40(goed)

pas geleden bij haar geweest voor een half uur.
    Eerst even lekker op bed lekker tongen toen ging ze naar beneden en dan gebeurt er wat zo lekker die pik diep in haar mondje krijg je een hemelse pijpbeurt.
    Ik was te laat om haar te stoppen dus haar hele mondje volgespoten en ook nog alles doorslikken
    . Voor mij zeker voor herhaling vatbaar

groeten

Commentaar

Re: Lelystad, priveontvangst , Angel of Angel40(uitstekend)

Vorige week bezocht. Ze doet erg haar best en kan heerlijk pijpen. Alles schoon en ze stelt je goed op je gemak. Lekker anoniem buurtje.
      Lekker poesje, heerlijk gebeft.

Ga zeker nog eens. Zeer goede prijs/kwaliteit.

Commentaar

Zeer vriendelijke frisse blonde dame die ontvangt in een kleine woning. Goed parkeren in de buurt en zelfs voor de deur. Je kunt goed anoniem aanlopen.
        Pijpt erg lekker zonder condoom en zoent en laat zich graag beffen.

Commentaar

Ben bij deze dame geweest, viel een beetje tegen. ze klaagde over pijn en haar vagina smaakte niet lekker bij het beffen, beetje gekust, mij laten pijpen, ...voelde niet goed, kan ook aan mij liggen, pijpen zonder condoom, niet in mond of gezicht klaa komen, voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Vorige week bij angel geweest, ze komt haar belofte's uit de uit de adv na: tongzoenen, pzc, meerdere hoogtepunten.
            De foto's uit de adv zijn echter niet recent maar ze ziet er nog wel goed uit!
            De sex was redelijk, zelf is ze vrij passief waardoor het voor mij geen spetterende sexpartij werd.
            Voor een alledaagse wip ben je hier echter wel op het juiste adres.

Commentaar

heeft ook iemand ervaring met haar en haar man/vriend ze adverteert ook met trio met haar man.

Commentaar

Haar vaste profiel:

http://profielen.chatgirl.nl/show.ph...0&accoord=true
                There ain't no such thing as getting laid for free.

Commentaar

Enkele weken geleden deze leuke blonde meid bezocht. Ze kwam na wat er in haar advertentie aangegeven stond ; Zoenen en PZC en daar heb ik heerlijk van genoten

Commentaar

Re: Lelystad, priveontvangst , Angel of Angel40

Voor de feestdagen bij deze blonde schone geweest, 2x zelfs, is dus prima bevallen, ontzettend lieve dame, blond lekker lichaam, houdt van een praatje, soms iets te, ha ha, maar bezoek is zeker waard.
                    Geef niet veel details, maar PZC was heerlijk, ook tongzoenen maakt ze prima waar, kortom wie van een dame van deze leertijd houdt wordt zeker niet teleurgesteld.

Commentaar

Re: Lelystad, priveontvangst, Angel of Angel40

Voor het weekend weer langs geweest, wordt bijna verslavend...bij binnenkomst aangegeven wat ik graag wilde doen, in ieder geval dus, voordat kruit verschoten is en je nog andere sexuele zaken had willen doen en aangegeven dat ik niet kwam voor teveel gepraat, ging uitstekend!!Dame begon met heerlijke stevige pijpbeurt, echt lekker, daarna diverse standjes waarbij zij heerlijk geil meedeed en van verwennen wist ...zowel nemend als gevend, daarna zalig klaargekomen,en denk nog terug aan heerlijke date. Met name ook voor liefhebbers van GFE een GO...

Commentaar

Hallo medewandelaars,

Onlangs bij deze dame afgesproken in L'stad, vriendelijk gesprek en een date is zo gepland.
                        Naar een nette woonwijk waar je discreet wordt ontvangen en verwelkomt word met wat lekkere zoenen.
                        Hierna naar boven en het spel kan beginnen, eerst even wat praten en op je gemak stellen.
                        In de eerste ronde goed gepijpt zc en hierna wat standjes, tussen door wat uitgerust en gepraat wat ik zeker niet als hinderlijk heb ervaren in tegenstelling tot eerdere berichten. Maar je kunt het gerust tegen haar zeggen als je meer van aanpakken houdt. Hierna nog een tweede ronde die dankzij haar mondje ondanks moeizame aanloop prima lukte.
                        Fijne date genoten en zeker een adres om nog eens langs te gaan, ze is wel geen jonge den maar doet gewoon wat ze beloofd en is lief dat is mij meer waard. Angel bedankt

Gr. Reind66

Commentaar

Inmiddels Angel ook bezocht. Erg aardige vrouw en je mag eigenlijk vrijelijk je gang gaan, zij vindt het allemaal lekker en wordt goed nat.

Angel staat hierboven te boek als slank. Dat is zij niet meer, zij heeft echt een flinke buik! Op zich niet erg, de sex maakt veel goed maar val je op slank dan moet je hier niet zijn.
                          I just wanna have some kicks, I just wanna get some chicks!

Commentaar

Haar nieuwe profiel:

http://profielen.chatgirl.nl/to/angel40
                            There ain't no such thing as getting laid for free.

Commentaar

Een paar weken geleden deze dame voor de tweede keer bezocht. Eerste keer was al weer een jaar of drie geleden. Dat bezoek was goed bevallen en bij wijze van uitzondering deze dame voor een 2e keer bezocht.
                              Haar foto's zijn van een jaar of 10 geleden schat ik, maar dame ziet er naar mijn smaak prima uit. Meer het idee het met je rijpe buurvrouw te doen.
                              Dame is erg sympathiek en wil het je echt naar de zin maken. Ze is alleen niet echt initiatiefrijk en de sex is vrij beheerst. Dus als je daar niet van houdt, moet je daar rekening mee houden. Als je zelf de leiding houdt, is ze erg meegaand.
                              Enige minpunt is dat ik zelf moest vragen waar ik mijn jong heer van te voren kon opfrissen en idem voor de tweede ronde. Al met al 2 keer lekker gekomen en voor deze prijs een uitstekend bezoek. Maar denk dat het nu wel bij twee keer blijft.

Commentaar

Een aantal weken geleden op de rand van het nieuwe jaar deze dame bezocht.

Voor mij geen herhalingsgevaar. Dame toont weinig initiatief. Mogelijkheid tot opfrissen is er wel maar deze kan een schoonmaak beurt gebruiken.

Foto's zijn inderdaad al wat jaren terug gemaakt. Overdag is de ontvangst locatie niet echt discreet te bereiken.

mvg harm

Commentaar

Deze geweldige maar ook vriendelijke dame nu 2 keer bezocht een echte aanrader!!!
                                  ik ben nog nooit zo lekker verwend weet hoe ze moet pijpen echt geweldig !!!!!
                                  als je duidelijk aangeeft wat je wensen zijn is dit gewoon een topper.
                                  flinke borsten lieve geile blik in haar ogen.
                                  voor mij herhalingsgevaar groot al ik in de buurt ben(helaas is dat niet vaak)
                                  echt een type dat ik als buurvrouw had gewild.
                                  angel je ben een topper!!!

Commentaar

laatst bij deze dame geweest en het mooie is er wel af.
                                    Foto,s zijn oud want ze is nu behoorlijk rond.
                                    Ze doet alles wat in advertentie staat en niets enthousiast.

zeker geen aanrader

Commentaar

Ben hier in juli geweest had er zin in maar dat verdween al snel met binnenkomst. De foto's zijn mooier dat in werkelijkheid. Pijpen kan ze goed ook schoon van onderen maar neuken zat er niet in mevrouw had last van haar knie.🤔Heeft toch niks met neuken te maken goed dan alleen pijpen en beffen. Nee voor mij nooit meer

Commentaar

Lieve dame, spannend gekleed en erg open houding. Pijpt heerlijk heeft me lekker bereden. Mooie grote borsten. Foto's zijn van geruime tijd terug. Stuk voller geworden zeg maar....

Commentaar

Heerlijke date gehad vanmorgen, Angel ontvangt je in hoge laarzen en een sexy jurkje. Direct door naar boven, kleding uit en op bed gaan liggen en het feest kan beginnen. Angel pijpt heelijk (zcd) en ik heb haar een paar keer moeten stoppen om niet te snel klaar te komen. Uiteindelijk na verschillende houdingen en een boel geknuffel afgemaakt in missionaris waar ik vol overgave het rubber heb volgespoten. Was allemaal heerlijk en bij het beffen smaakte en rook haar schelpje lekker schoon en fris. Voor mij een aanrader, als ik weer in de buurt ben doe ik het zeker weer. Verwacht geen strakke jonge deerne van 18, want dat kan ook niet bij een vrouw van 45. Maar Angel is lief, begaan en doen er alles aan om het je naar de zin te maken.