Apeldoorn, Asselsestraat 93, Privé 2000, Rosa (D.Rep)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Apeldoorn, Asselsestraat 93, Privé 2000, Rosa (D.Rep)

Ik ben ook met Rosa naar de kamer geweest.
    Was een lekkere seks partij toch is Jessica mijn Favoriet ze doet alles om klanten geil te maken en dat lukt ook.
    Binnenkort een keer mijn droomtrio uitproberen : Rosa en Jessica.

Re: Apeldoorn, Asselsestraat 93, Privé 2000, Rosa(goed)

Toch echt wél de meid van Privé 2000!
    Ben er gisteren geweest, moest wel een halfuurtje wachten, maar ze was het wachten waard.
    Ze begon al meteen geil te doen op de kamer kleedde me uit en zat wat aan men piemel.
    Toen begonnen we met een lekkere massage wat overging op neuken en later pijpen zonder condoom.
    Heerlijk...
    Dit echt een aanrader....
    Vooral het pijpen zonder condoom is erg lekker, dat is Rosa's specialiteit.

Commentaar

Ik ben ook (meerdere malen) met Rosa naar de kamer geweest.
      Bevalt me keer op keer erg goed.
      Lekkere meid.
      Mooi (slank) lichaam.
      Neuken is Redelijk
      Pijpen (zonder condoom) is Goed
      Deze meid moet je een keertje proberen.
      Minpuntje zijn haar borsten (theezakjes).
      Verder is het privé-huis voorzien van een goede hygiëne.
      Minpuntje aan de club is dat er (helaas) erg weinig Nederlandse dames aanwezig zijn.
      Rosa is een zeer lekkere meid,
      Ik heb een zeer moeilijke keuze : Jessica of Rosa?
      Allebei toppers!!
      Voorlopig laat ik het afwisselen.

PS hierboven staat een soort verslag over hoe het op de kamer ging...
      in mijn voorgaande bezoek...

Commentaar

Matige ervaring met Rosa. Pijpen zc is wel redelijk maar niet geweldig, Ze wordt wel geweldig nat als je haar verwent maar gaat dan in de weer met papiertjes om laken droog te houden. Neuken was gewoon goed. Denk dat ze niet helemaal mijn type is. Het liefst wil ze snel neuken en het uur niet volmaken. Is toch allemaal goed gekomen,

Commentaar

Ben er gisteren voor de eerste keer geweest,maar ook voor de laatste keer.

Buitenkant van het pand ziet er keurig netjes uit,maar als je een maal binnen bent schrik je je de pleuris.

Het ziet er zeer slordig uit en de dames zijn echte BIG MAMMA'S ,wat een dikkerds.

Maar goed buiten dat toch maar gekozen voor Rosa.

Nou dat heb ik geweten.

Ze heeft totaal geen verstand van het werk wat ze doet.

Ik mocht haar helemaal niet aanraken,dus niet aan haar borsten en kutje komen

Ik had voor een uurtje betaald ( € 70,00) en heb nog geen 2 minutjes geneukt en zij heeft mij nog geen 5 minutjes gepijpt met condoom en de rest van de tijd had ze iedere keer weer wat anders zoals moet naar de wc en schatje ik heb kramp in mijn kuiten,pffff wat een schijt wijf zeg.En met 35 minuten zei ze de tijd zit erop ,en toen ik aangaf dat ik nog 25 minuten had,had ze een smoes van ik had toch gezegd dat ik maar een half uurtje kon omdat ik zo een afspraak heb.

Ze liegen en bedriegen daar alles aan elkaar vast,en daarom kom ik daar nooit weer.

Het is echt een ballen tent, die zsm moet worden gesloten door de gemeente Apeldoorn.

Dus volgende keer maar gewoon weer naar Huize Monique in Amersfoort.

Commentaar

Nee, ik snap de bovenstaande goede recensies over Rosa ook niet helemaal. Een tijdje geleden, ook deze dame bezocht. Rosa is niet de jongste meer, maar dat geeft niet. Ze ziet er met haar rondingen best geil uit, vooral haar grote kont is lekker om mee te spelen . Daarbij is ze in ieder geval lekker vrolijk en opgewekt, helaas houden hiermee haar positieve punten zo'n beetje op. Het pijpwerk gaat inderdaad ZC, echter was dit niet om over naar huis te schrijven. Dit gebeurde door nogal vluchtige op- en neer, half trekkende, half zuigende bewegingen te maken.... Tja, beetje kansloos begin al gelijk.... heb MC wel beter pijpwerk meegemaakt. Het Neuken tja, niet bijzonder geil. Ook had ze er snel genoeg van en wilde liever MC aftrekken... GAAP!.. Was ik maar thuis gebleven... Nee, jullie raden het al, geen herhalings gevaar. Gelukkig zijn er nog meer snoepjes bij Privé 2000 die ik kan uitproberen

Commentaar

Gestopt met werken.

Krukkie
              It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Rosa heeft het werk inmiddels weer opgepakt. Ze werkt inmiddels voor zichzelf in Almere (privé ontvangst).
                "Kwak"zalverij helpt je ook niet verder. Kortom het blijft aanmodderen!

Commentaar

iemand een linkje?

Commentaar

Aan het werk...
                  X