Lelystad, priveontvangst, Laurarosa (Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lelystad, priveontvangst, Laurarosa (Roe)

Was vandaag weer eens aan de wandel op de Achterdam en had eigenlijk een ongelooflijke zin om eens een meisje te bezoeken die ik nog niet kende.
    Ik werd in een keer zowat gelanceerd toen ik voorbij haar raam liep, daar stond me toch een mooie meid zeg, prachtig gezichtje, mooi licht gebruind lichaam, zwarte lange haren en, nou ja ik was echt niet meer te houden.
    Werkt pas een week in Alkmaar vertelde ze mij.
    Ze stelde zich voor als "Laura", prijs voor een half uur afgemaakt en toen kwam het, topje los waar 2 prachtige borstjes onder vandaan kwamen, slipje uit en werkelijk ook een prachtig mooi kaal geschoren kutje.
    We gingen eerst op het bed een beetje knuffelen, begon haar langzaam tussen de schaamlipjes te likken en voor mijn gevoel was ze wel een beetje geil.Ze kreunde na een minuut of 5 en zei dat ze klaar was gekomen. Ik liet haar even bijkomen en aanschouwde haar prachtige lichaam, zo 'n mooie huid, geheel glad en zacht, ze is echt bloed mooi.
    Ik ging op mijn rug, CD erom en toen begon ze mij te pijpen, mijn god wat deed ze dit lekker zeg, ik wilde haar kut ook wel eens van binnen voelen en ze zakte over mijn dikke staaf heen en begon heerlijk te rijden met korte opwaardse bewegingen, oef hield het echt niet meer en brulde m'n CD bom vol.
    Even nog liggen napraten en toen ging ze op de wastafel zitten om haar kutje te wassen, zie je niet veel, meestal wordt er een papiertje door heen gehaald.
    Ze vertelde dat ze binnenkort naar Amsterdam gaat om daar te werken, dus heren, wil je deze schone nog meemaken, wees er dan snel bij.
    Hier echt een groot herhalingsgevaar, dus pas op.

Re: 3p, k4 , Laura (Hon) (uitstekend)

Laura, prachtige Hongaarse dame doet me wel wat denken aan Flory...
    Lang stijl zwart haar en mooie ogen volgens eigen zeggen groen/grijs. Het teveel aan plamuursel op de oogleden doet ietwat afbreuk aan het mooie plaatje, evenals haar scheve tanden. Verder een mooi gebruind lichaam en altijd in stijlvolle setjes gekleed, had ze zich al snel een plek op mijn ToDo list verworven. Een lekkere kont en mooie benen, borsten waren buiten hun verpakking iets kleiner dan verwacht, een kleine B maar dat mocht de pret niet drukken.
    De pijpbeurt was prima qua tijdsduur, met voldoende variatie, daarna als eerste haar de cowgirl ingestuurd kon heerlijk met haar borstjes, spelen, kussen......vervolgens over naar de missio, mooi poesje, paste allemaal prima en voelde fijn aan, ik wilde nog even die lekkere kont uit een andere hoek bewonderen dus afgesloten met doggy. Weer een fijne sexbeurt, ik kom nog weleens terug...

Commentaar

Re: 3p, k4 , Laura (Roe) (uitstekend)

Roemeense Laura komt op het eerste gezicht afstandelijk over, maar eenmaal binnen is het een aardige, praatgrage dame. Naar mijn smaak ook teveel makeup.
      Condoom gaat er meteen op, maar er volgt een goede en afwisselende pijpbeurt. Ik mag ondertussen overal aankomen.
      Neuken moet ik voorzichtig beginnen. Hoewel ze al vele klanten gehad heeft, ben ik de eerste die ook wil neuken (???). Verder in de sessie gaat het wat minder stroef en gaat het wat beter.
      Achteraf rustig liggen nababbelen.
      Opinions are like assholes, everybody has one.

Commentaar

Laura bezocht. Mooie meid, heel aardig.
        Rustig aan begonnen met missio, om een beetje haar vertrouwen te winnen. als ze merkt dat je zelf voorzichtig bent met haar,begint ze zelf mee te doen en dat maakt het een stukje lekker en gezelliger. Zeker zal ik haar vaker bezoeken.

Commentaar

Zo te lezen zijn er collegawandelaars die haar gespot hebben en als uitstekend hebben beoordeeld. Ik begrijp wel waar dit vandaan komt vermoed ik.

In een geile bui, ik had het een beetje opgespaard, ben ik gaan wandelen op een middag in het weekend. Het was mooi weer het zonnetje scheen en opvallend genoeg lijken de dames dan een stuk lelijker. Jakkes, de tol die het ****enberoep eist wordt dan goed zichtbaar. Het gevolg was dat ik een stuk minder trek had.

Ik bleef dus wat nerveus heen en weer wandelen tot ik deze dame zichzelf zag opmaken voor de spiegel, met haar pumps, getinte gladde huid en strakke benen, mooie strakke kont, zeer goed figuur (strak met mooie rondingen) gezond glanzend haar en een knappe kop.

Het gevoel wat ik had was dat ik haar instinctief holbewoner style wilde nemen. Ik ben dus zonder aarzelen binnengestapt.

Laura's borsten ; een B met mooie tepels, niet maatje 20inch velg maar goed in proportie met mooie kleur. De strakheid van haar borsten zijn echter aan de slappere kant wat jammer is. Ik heb er matog van genoten ; een 7-

Punani Kaal, jeugdig zonder hangende rabarber bladeren en strak.

Fellatio Heel erg goed, lekkere zuigkracht en draaiend met haar hoofd.. variërend met handen erbij en zicht op haar goddelijke vrouwelijkheden is het goed genieten. Een 8

Coïtus Nadat jr op lanceer niveau was gebracht manoeuvreerde ik haar, na de nodige klodder smeermiddel, op mijn jodocus. Past niet, ging er niet goed in ,poging missio. Ging er in en ze voelde superlekker aan hoor. Ik wilde langer doorgaan, maar ze was niet echt in de mood en het deed wat pijn. Ik heb het toen na 6 a 7 min maar afgemaakt. Een 6.

Mijn conclusie is dat je hier geen GFE kunt verwachten maar wel lekker kan genieten van een jong lekker ding. Ze zuigt echt lekker en heeft een lekkere poes. Ze doet niet actief mee, dus je zal vooral voor jezelf bezig moeten zijn. Wandelaars die dus een actievere, speelsere meid willen zullen dat hier moeilijk treffen.

Laura kan rekenen op een vervolgbezoek en indien dat aanleiding geeft zal ik de recensie aanpassen.

Geniet ze !!

Commentaar

Dit was mijn 2de keer bij Laura, Inderdaad ze herkende mij en vroeg mij aub rustig met haar te doen. Ik zeg, Meisje...ik weet nog heel goed dat je mij bedankte vanwege mijn geduld en gentle gedrag vorige keer vlak voordat ik je kamer verliet...ik was een beetje beledigd....Inderdaad dat werd ook bevestigd met een aai en een lange omhelzing en daarna mijn jas uitgetrokken door haar.

Nadat ze mij heel langzaam en sensueel van mijn kleren heeft ontdaan en af en toe verlegen naar mijn gezicht te kijken, begleide ze me naar haar bed.

En daar doe je dan de dingen waarvoor je kwam, Ik begon weer heel rustig en kalm wat moet ik anders ??....maar na een minuut of tien begint mevrouw geil te worden ofzo en 't sessie begon opeens een GFE wending te krijgen. Je denkt dan, eigenlijk is 35 euro ook niets in verhouding wat ik nu krijg. Vrijpartij eindigt in bezweten en een grote voldoening...dus ik kijk van wat een trutje ben je ook...mevrouw moest haar hand voor d'r mond houden van 't lachen.

Vrouwen ?!?!

Ik weet dat er nog vele leuke bezoeken zullen volgen...Ik denk niet dat het nuttig is om elke bezoek te gaan vermelden tenzij er opvallende dingen gebeuren ten opzichte van vorige bezoeken.

Commentaar

Laatst weer bij deze meid binnengestapt 50 neergelegd voor een likje aan haar mooie poes en daaropvolgend een geile neukpartij. Prima beurt!

Commentaar

ik ben ook bij deze mooie laura geweest na heel lang aarzelen.
                Ik heb 52euro betaald voor p+n+l wat heb ik gekregen p+n en geen L.
                Ik vond haar wel ok niks bijzonders verder P was kort maar wel goed (meer ook niet)
                Het N was ook wel goed op z'n hondjes deed haar pijn dus toen maar op de normale manier.
                Uiteindelijk heb ik het maar met de hand afgemaakt omdat ik niet echt het idee had dat het me op haar ging lukken.
                Opzich was Laura wel een aardig meisje niks meer en niks minder ik zal er niet meer naar binnen gaan want het was niet slecht maar zeer zeker ook niet uitstekend.
                Het was een slappe goed als ik een cijfer zou moeten geven dan zeg ik een 5+.

Commentaar

Re: 3p, k4 , Laura (Roe)(goed)

Laura is niet overgeslagen op zaterdag nacht.
                  Wat was ze weer lief en gewillig....weer geiler eruit gekomen dan dat ik was.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 122 k02, Laura (Roe)(goed)

Ik was 29-04-2011 bij Laura omstreeks 22.00.
                    Zij heeft een mooi opgemaakte gezicht , slanke figuur en lange benen.
                    Het duurde daarom lang voordat ik naar haar toe ging om de mogelijkheden te bespreken.
                    Ik vind het een kick om bij mooie vrouwen aan hun benen en tenen te sabbelen.
                    In het echte leven zit niemand daar op te wachten, maar gelukkig zijn er ook vrouwen zoals Laura die mannen zoals ik de kans geven om vrouwelijk schoon naar waarde te schatten.
                    Ik was dan ook in trance bij het likken en sabbelen van haar wreef, zool, hiel en tenen.
                    Mij ziet zij vaker terug.
                    Zij was gisteren in de Geleenstraat.
                    Meestal werkt zij niet in de avond.
                    Gisteren was een van de uitzonderingen naar eigen zeggen.
                    Iedereen wil natuurlijk dit soort lekkers.

Commentaar

Re: Den Haag, Geleenstraat 122 k02, Laura (Roe)(goed)

Oorspronkelijk geplaatst door bangtheho
                      Ik mis d'r wel. Heb haar al half jaar niet gezien.
                      Vraag mij überhaupt af of ze nog werkt ?
                      heyyyyyyyyyyy daar

mensen ik heb goed nieuws
                      laura staat op kinky.nl
                      als laurarosa

Commentaar

Re: Alkmaar, priveontvangst , Laurarosa (Roe)(goed)

Afgelopen w'kend in 16k1 gezien.....ze was niet blij om achter de ramen terug te zijn....vroeg of ze bleef, antwoord : wist ze niet

Commentaar

Re: Lelystad, priveontvangst , Laurarosa (Roe)

Paar keer bij Laura geweest toen ze in Hoorn was. 1 keer in Lelystad. Helaas is deze topper als een tijdje niet bereikbaar en onvindbaar. Weet iemand meer?

Commentaar

Re: Lelystad, priveontvangst, Laurarosa (Roe)

Heren,

Klopt het dat deze dame (Sisi/Sierra?) Laurarosa zou kunnen zijn? 1 van de foto's in haar advertentie (die op het strand) komt mij erg bekend voor...

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...-/default.aspx

Loop ze,
                            Shagmaster

Commentaar

Re: Lelystad, priveontvangst, Laurarosa (Roe)

Oorspronkelijk geplaatst door shagmaster Bekijk bericht
                              Heren,

Klopt het dat deze dame (Sisi/Sierra?) Laurarosa zou kunnen zijn? 1 van de foto's in haar advertentie (die op het strand) komt mij erg bekend voor...

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...-/default.aspx
                              Ik heb niet echt het gevoel dat zij het is. Die foto komt mij niet bekent voor. Laat het ons maar weten als je er bent geweest. Ik ben pas eind van de maand in de gelegenheid om daar langs te gaan.
                              Laatst gewijzigd door Princess Leia; 03-09-16, 09:00. Reden: Citaat hersteld.

Commentaar

Aan het werk...
                              X