Almere, Priveontvangst, Fleur (v/h Inge(borg)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Almere, Priveontvangst, Fleur (v/h Inge(borg)

Bij Inge geweest leuke meid die Inge,prima sex en alles veilig.

Ontvangt in appartement waarbij haar man aanwezig is en als je wilt toekijkt....

Er zijn er toch wel meer al eens geweest bij inge ze heeft nog weinig berichten hier.............

http://www.kinky.nl/Advertentie_wip_...2554&show=home
    Laatst gewijzigd door itsme; 27-12-09, 11:38. Reden: link kinky

Re: Almere, Priveontvangst , Inge (uitstekend)

Zaterdag ben ik bij Inge langs geweest. Prachtige vrouw met mooi volle natuurlijke borsten.
    Ze ontving mij in haar appartement in een prachtig zwart lingerie.
    Frank, haar man was ook aanwezig.
    Ik werd ontvangen met een bak koffie en hebben lekker gekletst. Het was heel gemoedelijk.
    Inge gaf mij de keuze of we het op de bank doen of op bed. Ik vond het wel eens lekker om het op de bank te doen. Frank bleef in de kamer en dat was voor mij een ervaring rijker. Frank was storend. Hij keek alleen toe.
    Inge heeft mij heerlijk gepijpt zodat ik een lekker harde pik had. Tijdens het pijpen heb ik haar natte kleine kutje gevingerd en ik kon merken dat ze het erg lekker vond.
    Na het pijpen heb ik haar gebeft. Ze kwam vervolgens schokkend klaar (geen fake).
    Daarna een condoom omgedaan en haar kutje geneukt. Ze voel heerlijk warm en strak aan. Het duurde ook niet lang tot ik klaarkwam. Ze vind het dan geil als ik over haar borsten klaarkom. Zo geschiet spuit ik mijn warme lading over haar borsten.
    Na het sexen was er de gelegenheid om weer op te frissen en een bak koffie na.
    Ik heb het als zeer prettig ervaren en vond het ook wel geil dat haar man aanwezig was en dat hij kon zien hoe haar verwende. Ik ga zeker nog een keertje terug!

Commentaar

Re: Almere, Priveontvangst , Inge (uitstekend)

Inge ontvangt niet regelmatig. Hou haar advertenties goed in de gaten.
      Als ik weer tijd heb ga en kom ik weer bij haar.

Commentaar

Re: Almere, Priveontvangst , Inge(uitstekend)

Was ca 2 weken geleden bij haar.
        Haar man keek toe, en gaf nog een zaadlozing op haar borst.

Heb haar lekker gebeft en gevingerd, zij was fris van onderen en dat kan je bepaald niet van alle dvp's zeggen.
        Daarna heerlijk geneukt.

De sfeer is erg relexed daar moet ik zeggen, en Inge heeft een heerlijk lichaam met echt grote borsten.

Allemaal niks mis mee, kan daar gewoon lekker neuken met lekkere meid.

Commentaar

Re: Almere, Priveontvangst , Inge(uitstekend)

Reactie van Ingeborg wat betreft beschikbaarheid / bereikbaarheid:

Oorspronkelijk geplaatst door klusstel
          ingeborg doet dat voor haar hobby,,,is heel af en toe te bereiken,,echter het is en blijft een hobby,,,
          mocht je dus eens langs willen komen, dan heb je mazzel als de foon opgenomen wordt.

Commentaar

Re: Almere, Priveontvangst , Inge(borg)(uitstekend)

Is Inge nog actief ?

Gr. SOT

Commentaar

Deze dame staat nog actief op kinky onder andere naam. Weet niet de reden van de naamswijziging, dus ik zal geen link plaatsen. De liefhebber herkent haar wel.

Commentaar

Discussie verwijderd, topics zijn er niet om elkaar in de haren te vliegen. Wat ik wel wil opmerken : Hookers is de site voor en door Wandelaars dus om informatie met elkaar te delen. Het is leden natuurlijk vrij om dat niet te doen maar jammer is het wel, het is echter geen reden hem aan te vallen.

Mocht iemand de huidige link kennen zien we het graag.

Greetz, Itsme !!
                Moderator buiten dienst, nu tijdelijk moderator priveontvangst Belgie

Commentaar

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...n/default.aspx
                  Laatst gewijzigd door itsme; 29-07-13, 16:48. Reden: met dank namens de leden
                  Komt en ziet, maar bovenal GENIET!

Commentaar

Re: Almere, Priveontvangst , Fleur (v/h Inge(borg)

Dame nog actief? Zoja, graag link, zoniet naar archief!

Gr. SOT

Commentaar

Zojuist deze dame gebeld, helaas is ze gestopt

Commentaar

Dame ontvangt weer, topic weer open!

Gr. SOT

Commentaar

hey!! nu ook met vriendin........ staat er in haar link.

Wie heeft er ervaring met de dame/dames?

Commentaar

Wie heeft er recente ervaringen met deze mooie dame? Graag een reactie van recente datum.

Commentaar

Afgelopen zomer het was begin Juli een afspraak gemaakt met Fleur, normaal ontvangt ze Prive thuis echter ik wilde wel lekker naar buiten met Fleur en wist dat dit kon omdat ik in het verleden bij haar thuis geweest was.
                              Na haar gebeld te hebben afgesproken om 9.30 uur 's avonds.
                              Ik kom uit de buurt van purmerend even naar Almere rijden op de afgesproken plek waarna Fleur en haar man samen in de auto voorop gingen naar een plek ergens buiten… zo gezegd zo gedaan.

Nadat we even moesten zoeken omdat op deze zwoele zomeravond vele mensen aanwezig waren in de bossen bij Almere , hadden we een voor afgelegen plek gevonden ik zat al met een behoorlijke stijve in de auto en de spanning speelde ook mee voor mij.
                              Na een rustige wandeling staande begonnen met elkaar staand te strelen en lekker tongzoenen. Lekker met haar grote D cup gespeeld en aan haar tepels gelikt toen kwam ze op haar knieen voor me zitten en begon me heerlijk te pijpen zonder condoom.
                              Dit deed ze met vol overgave en na 5 min kon ik me niet meer in houden en kwam heerlijk klaar,haar man deed ook nog kort mee en zei kun je een 2e keer klaarkomen dan gaan we nog een keer, door de spanning zei ik nee waar ik natuurlijk erg veel spijt van had.
                              Al met al is het een zeer geil gebeuren waarbij Fleur en haar man echt een zeer ontspannen stel zijn.

Na nog wat gesproken te hebben aangekleed afgerekend en ben ik vertrokken ik ga zeker nog een keer met haar afspreken, waarbij ik dan denk aan een trio vrouwgericht.

Commentaar

Aan het werk...
                              X