Almere, Priveontvangst, Gabriëlle

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Almere, Priveontvangst, Gabriëlle

Op Kinky.nl staat regelmatig een advertentie die als volgt begint: "Hoi,ik man zoek klanten voor mijn vrouw, die het geil vind om zich aan te bieden als amateur**** [...]"
    De amateur**** in kwestie heet Gabrielle en ze ontvangen in Almere.
    Heeft iemand ervaring met hen/haar? De foto's en de advertentietekst beloven heel wat. :P

http://www.kinky.nl/Advertentie_Gabr...1756&show=home
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 05-12-11, 15:55. Reden: link

Niet doen, is duur, bepaald niet hygienisch en erg passief... Was er onlangs, viel bar tegen, ben beter gewend!

Commentaar

Vrijdagmiddag geweest in Almere,Gabriëlle adverteerd zo nu en dan op Kinky,eerst wel een beetje vreemd je spreekt af bij tankstation en dan wordt je opgehaald door haar vriend,ze kome beiden uit Duitsland en als ze in nood zitten werkt Gabriëlle.Ik schat midden 30 geen optimaal figuur maar wel erg vriendelijk, kikt erop als zij een beetje onderdanig gebruikt wordt,heb ik geprobeerd maar ik denk al gauw dat ik te ver ga,dat was dus niet zo, te weinig ervaring mee, hou meer van een beetje teder. Pijpen zonder, neuken met, wou haar ook gaan beffen maar dat maar niet gedaan,kwam een luchtje uit, Al met al 1x en niet weer

Commentaar

Hoi,

Ik ben twee keer bij Gabrielle geweest. De eerste keer een trio. Haar man was behoorlijk geil en spoot binnen 15 minuten haar kut vol. Die heeft ze uitgespoeld. Vervolgens mocht ik. Ik heb haar maar anaal geneukt. Dat mocht. In mijn enthousiasme lang en flink doorgegaan. De tweede keer wilde ik weer anaal, maar dat mocht niet meer hoewel het wel was afgesproken. Je betaalt er toch goed voor. Ik werd afgwerkt en ga er niet meer naar toe. Haar kut stinkt overigens wel. IK weer niet wat er verder mogelijk is.

Commentaar

Ben vandaag ff bij Gabrielle geweest. Ziet er leuk uit niet moeders mooiste maar is 39 dur de jaren zijn te zien. Lekkere stevige bosten en een geile natte kut, nadat je er ff mee gespeelt heb. Kan pijpen als de beste. Eerst mond vol gespoten later nog ff zuigen daarna neuken. Eerst van voren ze wilde even liggen daarna op de griekse tour. lekker strak allemaal en ze gebruikte nog eenvibo in haar kutje DP met z'n 2en heerlijk. Na minuut of 10-15 weer lekker pijpen.
          Na het feest en een sigaretje ff lekker douchen en weer op pad.
          Voor wie relaxed leeft is het leven relaxed..

Commentaar

Ja smaken verschillen zie ik wel weer, maar MIJ is Gabriëlle PRIMA bevallen hoor! Ik heb NIETS gemerkt van een stinkende kut, wellicht heeft ze de opmerkingen hierover ter harte genomen en is ze zich wat beter gaan wassen, ik vond het in ieder geval een FANTASTIESE KUT! En constant glibbernat! Ze : genoot :P ervan hoe ik met m'n duim haar clit bewerkte en tegelijk met m'n wijsvinger in haar kut "kom hier" bewegingen langs haar G-spot maakte. Ze kan het hele zaakje heel goed "wijd" houden, maar als ze haar bekkenbodemspieren spant, dan wordt ze ineens knap strak!
            Ook die échte C-cup borsten - waarom staat in haar profiel B-cup?- zijn heerlijk stevig en er zitten heel mooie, gevoelige tepels op waarmee ik ook heerlijk spelen kon.
            Pijpen zonder condoom doet ze ook prima, ze gebruikt je voorhuid er eerst bij om rustigaan te beginnen maar gaandeweg komt je eikel óók aan de beurt en dan pijpt ze je heerlijk klaar, IN haar mond! Ze slikt het NIET door, maar dat moet ook niet van mij.

Het schijnt overigens dat ruwweg de helft van alle vrouwen met een zware (alt)stem die gekregen hebben door ooit eens of vaker een kwak sperma te hebben doorgeslikt: de mannelijke hormonen die daarin zitten zijn daar de oorzaak dan van.

Goed dit was even off the record:

Gabriëlle zal van mij misschien hogere cijfers krijgen dan anderen gaven, maar dat komt dan tóch doordat ik met mijn ervaring best tevreden mag zijn...!
            There's no sex without Oral sex...

Commentaar

Re: Almere, Priveontvangst , Gabriëlle (7.6)

had gisteren een afspraak om 20:00 uur en was op tijd ,bel volgens afspraak op maar heb tot 20:30 continue voicemail gehad.
              baalde echt enorm want had vrij genomen van mijn werk.
              ze kan mijn rug voortaan op en hoop van harte dat ze geen klant meer krijgt.

Commentaar

Re: Almere, Priveontvangst , Gabriëlle (7.6)

Ik ben vanmiddag bij Gabrielle geweest.
                En wat mij betreft was ze dus uitstekend!
                Een prima onderdanig sletje, die zich lekker laat gebruiken, inclusief goed diep pzc en klaarkomen in haar mond. Daarmee adverteert ze, daar kwam ik voor, dat doet ze ook, en ze doet het goed.
                Tja, het moet wel je ding zijn natuurlijk, maar daar ben je toch zelf bij. Haar advertenties op Kinky zijn overduidelijk. En als het wel je ding is, dan betwijfel ik dat je vrouwen in Nederland kunt noemen die dezelfde diensten met vergelijkbare kwaliteit aanbieden (maar anders zou ik ze graag uitproberen en mijn ongelijk hier toegeven )

N.a.v. eerdere reacties:

De afspraak en het nakomen daarvan gaf geen enkel probleem.

Ik vond haar beslist wel schoon.

Het is waar dat ze niet zo jong meer is en ik wil niet beweren dat ze er uit ziet als 21. Maar die opmerking dat haar jaren te zien zijn vind ik echt niet terecht. Ze ziet er juist goed uit voor haar leeftijd. Mooie tieten zoals Cor al zei (niet te groot, niet te klein, lekker stevig, mooie tepels. En een leuk koppie (vooral als je haar 'en profil' ziet terwijl ze je diep pijpt vind ik haar echt een lekker pijpbekkie hebben).

Wat mij betreft dus goed voor herhaling.

Joost

Commentaar

Re: Almere, Priveontvangst , Gabriëlle (goed)

foutje verbeterd (ik had 0 euro als prijs laten staan)

Commentaar

twee keer met Gabrielle afgesproken: eerste keer niets geworden, bijtankstation eenhalf uur lang geprobeerd te bellen, zei later dat haar telefoon het niet deed. Daar rij je dan een dik uur voor enkele reis

tweede keer ging alles wel goed.

lichaam goed strak voor haar leeftijd, mooie strakke volle tieten, groot genoeg, en met geile tepels maar over het elgemeen wat grof (vooral haar gezicht).

anaal ging lekker, maar niet echt bijzonder.

ze adevrteert dat ze ook gefist kan worden en daar was ik eigenlijk voor gegaan, maar verder dan halverwege liet ze mijnhand er niet in. Was mijn eerste fistervaring, dus was toch wel lekker,maar heb later geleerd hoe je echt kunt fisten.

Alles bij elkaar redelijk, maar ik ken genoeg dames die voor hetzelfde of zelfs minder geld veel beter presteren.

Commentaar

Als je de recensies zo leest van de afgelopen jaren is er eigenlijk niets verandert. Op de foto's is het spectaculair, maar opzich ok. Voor degene die aankomend sm wilt doen zou het helpen.

Commentaar

Afgelopen week de "stoute schoenen" aangetrokken en Gabrielle gebeld. Kon met half uur komen en kreeg meteen het adres.
                        Bij binnenkomst haar vriend en hond in de kamer, maar wij meteen naar boven. Op haar verzoek mijn zaakje even schoongemaakt. Daarna naar de slaapkamer. Ze droeg een spannend pakje, maar dat ging snel uit. Ze pijpt ok en gaat meteen met een vinger je kontje in (met vaseline).

Lekker geneukt en prima klaargekomen.

Commentaar

Vandaag Bij Gabriëlle langs geweest.
                          Na eerder twee keer gebeld te hebben over mogelijkheden kon ik direct terecht.
                          Haar advertentie op kinky geeft goed weer wat je kan verwachten, alleen het feit dat het hele huis wat naar hond ruikt incl. slaapkamer niet.

Lekker onderdanige sessie gehad, me laten uitwonen met allerhande dildo's en plassex in bed.
                          Mooie tieten met flinke spenen, een lekker natte kut.

Daarna is ze ontzettend vriendelijk en erg gezellig. Echt opvallend aardig.

Absoluut geen haastwerk en geil hoe ze je in het duits uitscheldt.
                          Prima ervaring, al kom ik er steeds meer achter dat er geen DVP tegen een meisje in het wild oppikken opkan. Hoe makkelijk en kinky het ook is...
                          Bij de buren is het gras écht altijd groener.

Commentaar

Onlangs nog iemand bij de dame in questie geweest?
                            Hoe zijn de huiselijke omstandigheden en hoe is de buurt waar ze ontvangt?
                            Bert

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door bertterp1 Bekijk bericht
                              Onlangs nog iemand bij de dame in questie geweest?
                              Hoe zijn de huiselijke omstandigheden en hoe is de buurt waar ze ontvangt?
                              Bert
                              Ze ontvangt in een woonwijk. Huiselijke omstandigheden kan ik niet zo veel over zeggen: heb alleen maar de slaapkamer gezien . Haar vriend zat wel beneden, maar daar heb ik alleen naar gezwaaid.
                              Bij de buren is het gras écht altijd groener.

Commentaar

Re: Almere, Priveontvangst , Gabriëlle

Ik heb lang getwijfeld, maar de foto's gaven de doorslag. Die zien er zeer uitdagend uit. In werkelijkheid viel het allemaal wat tegen. Ik hou ervan als dames zich wat leuk kleden, maar helaas....een oud jurkje. Binnenkomen langs haar man/vriend is ook wat raar. Bij binnenkomst langs hem heen naar boven. Wel netjes op kunnen frissen. Het gehele spel was geen topper. Pijpen...oke, maar niet bijzonder. Deep throat was er niet. 2 vingers in haar spleetje, meer ging niet. Da's niet echt "fisting" wat wel op haar lijstje staat. Gehele date was een beetje vlak. Veel praten, veel " Duits " gekerm, maar het leek niet echt. Ze kan van mijn lijstje af.....geen gevaar voor herhaling.

Commentaar

Dame adverteert weer.... Wel foto's die ik herken van 6+ jaar geleden.

Commentaar

Dame adverteert al geruime tijd, ben er 2 jaar geleden geweest omschrijving van Grashopper007 klopt. review staat er bij mij niet meer in vanwege een profiel probleem der tijd, helaas.
                                    Maar ben zeker van plan nog een keer te gaan Anaal en plassex waren perfect er kan echt veel bij dit Duits hoertje. Ziet er strak uit voor haar leeftijd, maar ook eens met Crosby, de foto's dateren en zijn aan vervanging toe zo ook de tekst en mogelijkheden, ik heb haar een keer gebeld dit aan te passen.

Allessafe

Commentaar

Aan het werk...
                                    X