Almere, Priveontvangst, Judith

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Almere, Priveontvangst, Judith

Ben bij Judith geweest uit de telegraaf (036), was een leuk uurtje en lekker vrouwtje.

Het is een stevig vrouwtje, lekkere grote borsten, masseerd lekker en houdt van pijipen, in mijn geval met.
    Neuken is ook lekker, al houdt ze hier wat in, laat zichzelf niet echt gaan, al met al, lekker uurtje, mooi bedrag.

http://www.kinky.nl/Advertentie_geze...3960&show=home
    Laatst gewijzigd door itsme; 10-12-09, 11:58. Reden: link kinky

Judith is en Nederlandse dame van een jaar of 50. Niet te groot, wel grote borsten, aardig en geblondeerd. Zij heeft tot een tijdje geleden in Bussum gewerkt, samen met een andere dame maar nu vanuit huis in Almere. Haar specialiteit: Frans zonder. En dat kan ze. In alle rust en neemt je helemaal onder handen. En ook voor de prijs zeker de moeite waard. Maar niet als je van jong en strak houdt want dat kan op die leeftijd ook niet meer....

Commentaar

Almere, Judith privehuis , Judith (goed)

Oh mijn hemel, heb ik weer. Denk even lekker te relaxen kom ik in een privehuis in een woonwijk terecht. Judith heet ze en is een dame van midden 40 met kort geblondeerd haar, mollig typ met grote borsten.
      Boven gekomen hangt er een bedompte muffe sfeer die alle hygiene te wensen over laat. Jezelf wassen dient tussen de wasgoed en prive ellende te gebeuren.
      De sex was redelijk, ze is niet onwel willig ten opzichten van de gemiddelde dames. Zo is tongzoenen geen probleem en kan ze heerlijk pijpen zonder condoom. Probleem is dat ze nogal veel praat tijdens het vrijen. Dit leidt af en bevestigd mijn gevoel over haar. Al met al, als je van een volle vrouw houdt en meer intiemiteit wil dan mag je het proberen (prijs kwaliteit verhouding is goed) verder zou ik hier geen tweede keer langs gaan.
      Laatst gewijzigd door bobby vitale; 25-01-07, 18:26. Reden: Adres goed online gezet via recensieformulier.....

Commentaar

Re: Almere, Judith privehuis , Judith (goed)

Ik ken deze dame al jaren. Nu deze dame ook weer eens bezocht.
        ze ziet er lekker uit..... en praat ook geil.
        Tieten zjn super lekker... groot en mooie tepels.

En tongzoenen doet ze alsof je haar grote liefde bent.

Ik kom snel weer !

Commentaar

Re: Almere, Priveontvangst , Judith

wat een heerlijke vrouw. wat een prachtige borsten met heerlijke tepels.
          ze vindt t heerlijk als daaroverheen gespoten wordt !!!!

en haar kutje is lekker sappig.

nu 3x geweest... helemaal verslaafd aan haar, hoewel ze bijna 15 jaar ouder is dan ik.

Geen GFE gevoel,maar alsof je stiekum met een leuke geile buurvruw een avontuurtje hebt !
          Bijna 1 1/2 bezig geweest... voor EUR 75 !

Judith tot spoedig !!

Commentaar

Re: Almere, Priveontvangst , Judith (uitstekend)

Heb Judith ook maar eens bezocht in Almere, het is inderdaad een lekkere geile rijpere dame. Ze pijpt je zonder en neuken is uiteraard met. een lekker geil nat poesje met grote lippen en lekker borsten (DD) met zeer grote tepels. Ga haar zeker nog eens bezoeken

Commentaar

Re: Almere, Judith privehuis , Judith (goed)

Weer lekker bij haar geweest.
              Wat een fantastische vrouw. Zacht lief, maar ook tikkie ordinair sloerie-achtig.
              Borsten als roompuddingen zo zacht, maar zonder te hangen.
              Ze doet alles voor je. En blijft je gek maken in de tijd dat je bij haar bnt.Voor t eerst in mijn leven in 1,5 uur driemaal gespoten.
              Zo moet iedere man zich kunnen voelen na sex.... totale tevredenhid.
              Ik heb haar EUR 80 betaald voor een uur, maar zij vond t ook fijn, en ze vergat gewoon de tijd.
              Haar telefoonnummer staat nog vaak in de Telegraaf.

Geen GFE gevoel of verliefd, maar gevoel van de geile lekkere buurvrouw....
              Perfect voor de super geile bui.

Noot mod: doe je er de volgende keer een recensieformulier bij? Geooon op de recensie-knop drukken, juiste velden en beoordeling vullen en een verhaaltje erbij.
              Laatst gewijzigd door Krukkie; 08-08-07, 17:21. Reden: Toevoeging mod.

Commentaar

Vandaag bij Judith geweest wat een toppertje. Een geweldig figuur met een heel klein miniscul stringetje aan. Heerlijk gevreeen op het bankje. Daarna lekker gewassen en op bed heerlijk liggen tongen .Mocht ook kaar kontgaatje bewerken. Echter niet geprobeerd naar binnen te gaan.
                Daarna heeheeft zij mij geweldig gepijpt. Ik ben zalig klaar gekomen in haar mond. Na de daad nog heerlijk liggen spelen. Zij kijkt echt niet op de klok.
                Bij het wegaan nog een lekkere tongerd gekregen. Zijnziet mij zeker nog een keer terug.

Commentaar

Ben ook meerdere keren geweest bij deze dame . het is gewoon een aanrader .Ze weet wat de man wilt en laat je heerlijk genieten .

Vriendlijke groet Jan

Commentaar

heerlijk weer.

ze is overigens boven de 50, maar nog zoooooo lekker !

Commentaar

hallo ik kom al een paar jaar bij judith ze kan lekker pijpen ze doet dat op zo zachte manier ze pijp je helen maal leg ze neem de tijd ervoor ik ga er weer van de week naar toe ze is uitstekend theo.

Commentaar

Vanmiddag weer geweest.... ze heeft prachtige rode laarzen.... met super hoge hakken.... op bed eerst een half uur getongzoend, en haar flink laten lkaarkomen.... daarna was ik aan de beurt.... liters gespoten tussen haar heerlijke borsten.... ik ben nu 2 uur later nog aan t bijkomen....

Commentaar

Vanmiddag bij Judith geweest en dat is mij uitstekend bevallen.
                          Werd uiterst discreet en vriendelijk ontvangen in een rustige buurt in Almere-buiten . Judith ziet er goed uit . Een leuk koppie en een mooi lijf waar met name haar prachtige borsten een streling zijn voor het oog en je uitnodigen om met ze te spelen.
                          Ik werd gelijk meegenomen naar boven om in een zeer schone kamer, te genieten van een drankje, even tewennen aan elkaar om vervolgens van Judith (en samen) te gaan genieten. Dit niet alvorens even de nette badkamer te bezoeken voor de hygiene om daarna op een ruim bed aan de slag te kunnen gaan met tongzoenen, beffen ,strelen en om mij heerlijk te laten verwennen middels een franse massage zonder condoom. De kunst van FRZC beheerst ze volledig en is een genot om het te ondergaan
                          Alles allemaal relaxed en waar zij prima aanvoelt wat jij lekker vindt
                          Zij is ook geen klokkijker en heeft echt de goede instelling van een DVP.
                          Ik weet zeker dat het niet blijft bij dit bezoek. Ik ga zeker terug want ook ik heb vandaag mogen ervaren dat Judith een toppertje is.

Commentaar

Vorige week naar Judith geweest. Aardige dame maar niet echt aantrekkelijk. Toch maar besloten voor een uurtje. Ze heeft me zonder condoom gepijpt wat ze zeker niet onverdienstelijk deed. Na een kwartiertje ben ik haar ook gaan likken. Een lekker behaard kutje, waar vind je dat nog Uiteindelijk haar mondje ( zonder condoom) volgespoten. Kortom echt niet verkeerd maar ik denk niet dat ik nog terug ga.

Commentaar

Re: Almere, Priveontvangst , Judith (goed)

ja ja ik weet het, ik zou niet meer gaan maarrrrrr Toch gedaan Ze is nog steeds niet de mooiste en beneden ruikt het vreselijk naar een of ander goor schoonmaakmiddel maar mijn god wat kom je heerlijk in haar mond klaar. echt top. Ze pijpt je zonder condoom tot het eind ( slikt niet) Waarna ze de nakomelingen discreet laat weglopen in de badkuip.

Vrees dat ik toch vaker mijn donatie moet doen

Commentaar

Ben begin dit jaar bij haar geweest. Ik ben een enorme liefhebber van PZC (passief wel te verstaan...). Ze heeft me werkelijk een uur lang heerlijk liggen pijpen! Twee keer fantastisch klaargekomen. Zij bleef doorgaan, maar dat ik niet voor de derde keer kwam lag zeker niet aan haar. Wat haar pijpkunsten zo bijzonder maakt is dat ze echt haar tong en mond gebruikt om je eikel te liefkozen.

Commentaar

Van de week weer eens geweest. Voor 50 euro een half uur pijpen zonder condoom tot het eind. Ze gaat inderdaad heerlijk met haar tong over je eikel en laat 'm ook over de hele lengte van je pik gaan Uiteindelijk de boel, kreunend en steunend mag ik wel zeggen, losgelaten in haar mondje. Begint verslavend te worden. Ik heb haar kutje nog niet eens gevoeld zelfs......

Commentaar

Uitstekend !!! En dat is dus de enige juiste kwalificatie voor de klasse DVP.
                                    Afgelopen weekend haar even met een bezoekje vereerd (dank Tommie)
                                    In alle rust en met volle aandacht worden de kleine hersenen van de grote jonge heer onder handen genomen. Voortdurend weet Judith je op het randje van de explosie te houden met als gevolg dat de ontlading nogal wat geproest tot gevolg had ... Adresje om in te lijsten ... Dank je Judith

Commentaar

Vorige week haar weer eens met een bezoekje vereerd. Kom nog steeds niet verder dan pijpen zonder condoom tot het eind Heb het serieus weer geprobeerd maar haar mond is net een Nilfisk. Spoot haar binnen de kortste keren weer helemaal vol.... Lekker adresje, niet duur en heerlijk zonder condoom.

Commentaar

vorige week bij deze dame geweest.
                                        ben lekker gepijpt tot het einde maar geen herhaling voor mij.

Commentaar

Judith is de lekkerste, de liefste, de gewilligste, de geilste. Ik ben al een keer of tien bij haar geweest, en elke keer is het weer feest. Oneindig diep vaar je weg in je geilste fantasieen bij haar. Een levende droom. Pijpen zonder condoom, samen douchen, een geil gesprek. Judith is top. Niet gek. Lief zijn voor haar hoor!