Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Patricia, Rotterdam, Priveontvangst

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Patricia, Rotterdam, Priveontvangst

Oke dan, hier ook maar eens geweest, jammer dat er nog geen recensie van was anders had ik wel beter geweten !
    Na het intoetsen van het opgegeven telefoonnr wordt je te woord gestaan door een nederlands sprekende dame.
    Op al mijn vragen werd positief geantwoord, dus ging ik er al met hoge verwachting naar toe.
    Het opgegeven adres wat je krijgt per sms ( via een ander telefoonnr ) klopt niet want je wordt naar een adres gestuurd met nr .. daar moet je bellen met je telefoon en krijg je te horen dat je op nr .. moet zijn. Maar goed dat ik niet aangebeld heb op het eerst opgegeven adres !
    Je komt boven op de eerste verdieping en wordt ontvangen in een wat lange (huis) kamer met bank,tafeltje, kast en een bed meer staat er niet, echter je wordt niet ontvangen door de adverteerster maar er blijken dus twee meisjes te zijn. De ene moet Patricia zijn ze leek er een beetje op maar ik had meer het idee dat het de dochter was van degene die op de foto staat in de advertentie,( ps was wel boven de 18 ! )
    Nu kom je er dan ook gelijk achter dat ze geen woord nederlands spreekt maar drie woorden engels , Yes, No, Okay.
    Gekozen voor een uur ( gelukkig niet voor de duurdere variant Anaal met alle extra,s zonder condoom van € 150 )
    Hygiëne is er niet bij dame gaat zich niet opfrissen , en zelf moet je er maar naar vragen of je jezelf even mag wassen.
    na zich half te hebben uitgekleed begint ze als een bezetene aan je lul te sjorren om hem zo snel mogelijk met condoom klaar te pijpen.
    Het geboden intiem kwam dus al niet meer aan bod. ;-(
    Nou een uur lol / plezier met haar hebben gaat je echt niet lukken want binnen 15 minuten sta je al weer op de stoep en € 120 armer.
    Tip, Als je dan toch wil neem dan het half uurtje ben je goedkoper uit en sta je net zo snel buiten.
    Mijn ervaring is dan ook van dit huis dat je zo snel mogelijk wordt buiten gewerkt voor een zo hoog mogelijke prijs, Je kan beter naar een of ander thais massagehuis gaan daar zijn ze nog een uur lekker met je bezig kan je douchen voor en na en je wordt er ook tot een heerlijk hoogtepunt gebracht en dat voor een goedkopere prijs.
    De advertentie lijkt mooier dan wat het eigenlijk is een GFE hoef je dus niet te verwachten.
    Mij zullen ze er dus ook niet meer zien !

ps de link is http://www.kinky.nl/vrouwen/prive-on...-new-sexy-lady

Aan het werk...
X