Gelsenkirchen, Groshusstrasse 40, Yuki

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Gelsenkirchen, Groshusstrasse 40, Yuki

Dit is niet meer normaal. Een griet van 20 met de meest waanzinnige tattoos en piercings. Niet alleen over haar lichaam, maar ook in haar gezicht. Op de koop toe een knappe meid en bloedgeil. Ik ontdekte haar toevallig, en ik dacht meteen, die freak wil ik neuken.
    http://www.6relax.de/club_girls_deta...irls/girl/yuki
    Afspraak telefonisch gemaakt om 21u en speciaal voor haar naar Gelsenkirchen gereden. Naakt deed zij de deur open en in het echt is het uitzicht nog gekker dan op de foto's. Ik gaf haar complimenten over haar uiterlijk en het klikte meteen tussen ons. 100 euro voor een uur + 20 voor aufname + 10 voor slikken= 130 euro gegeven. Snel douchen en op naar de kamer waar we rechtstaand zijn gaan kussen. Ik schoof mijn penis tussen haar dijen en voelde de talrijke metalen ringen aan haar schaamlippen. We gingen op het bed liggen en startte mijn ontdekkingstocht van haar ongelooflijke kunstwerken. Ze opende haar mond en liet haar gevorkte tong zien met door de twee delen van haar gespleten tong een piercing!
    Door haar wangen zitten nog een drietal piercings en -dit heb ik nooit eerder gezien- ze trok een zwarte plastic knobbel die onder haar onderlip zit waardoor een gat tevoorschijn kwam waar ze haar pink doorkrijgt. Ik heb haar gebeft tussen de 8 ringen van haar schaamlippen en mij laten pijpen waarbij alle piercings mijn eikel langs alle kanten prikkelden. Ik heb haar uiteraard ook in alle standen geneukt om de tattoos van alle kanten te kunnen bewonderen. Toen ik haar in missionaris neukte en haar getatoeëerde gezicht in mijn handen nam, dacht ik: nu ben ik een buitenaards wezen aan het neuken!
    Ik liet mij nog uitgebreid deepthroat pijpen en mijn ballen werden gelikt en in haar mond genomen en hard afgezogen. Klaarkomen was zoals afgesproken in haar mond waarbij alles netjes werd doorgeslikt.
    NB: Ze heeft mooie B tieten (met tepelhoven die als hartjes getatoeerd zijn), maar zij plant in september een borstvergroting met DD sili's.

Re: Gelsenkirchen, Groshusstrasse 40, Yuki(uitstekend)

Ik ben ook bij haar geweest. Wat een geweldige ervaring was het en een mooie meid! Haar rechter hand zat in het verband omdat ze net een implant had laten plaatsen, maar omdat ik een enorme tattoo-liefhebber (ik heb er zelf ook 7 en het blijft er niet bij) ben heeft ze wel haar tattoo onder het verband laten zien! Als ik de kans zie, ga ik weer!

Commentaar

Ze staat niet meer op de site van Paysexgirls www.paysexgirls.com ?

Is ze weg?

Commentaar

Ze staat wel op http://www.6relax.de/club_girls_deta...irls/girl/yuki. Overigens was ze toen ik bij haar was blond, met twee vlechtjes.

Commentaar

Ze zal waarschijnlijk enkele weken niet werken gezien haar geplande borstvergroting in september.

Commentaar

Heeft iemand haar nog gezien?
            Werkt ze nog?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Divenice Bekijk bericht
              Heeft iemand haar nog gezien?
              Werkt ze nog?
              Ze staat weer op de site.....

Commentaar

Re: Gelsenkirchen, Groshusstrasse 40, Yuki

weet iemandof zei nog werkt en waar

Commentaar

Kijk maar eens hier:
                  http://www.kaufmich.com/Burningkomplex

Succes

Commentaar

Zo die is verandert zou haar bijna niet herkennen , kwam die yuki eens tegen op een site en vond het wel heel apart en de service schijnt heel goed te zijn en ze hanteerde ook nog leuke prijsjes toen ik er heen wou gaan was ze al gestopt. Ze werkte toen ook nog vlakbij half uurtje rijden. Het is niet dat ik nu op dat soort vrouwen val maar het is meer hoe vaak kom je in de gelegenheid om met een vrouw met zon uiterlijk nu eens het bed te delen.
                    Heb zoiets als ik weer de kans krijg dan ga ik dat zeker doen thnx voor de link helaas net wat te ver even in de gaten houden of ze weer eens in de buurt komt ze heeft naast een nieuwe look helaas ook de prijzen flink verhoogt
                    Laatst gewijzigd door sletje1966; 12-01-14, 13:50.

Commentaar

@sletje1966

Zij is nog steeds actief en is inderdaad alléen maar voor liefhebbers van dit soort van wereldje.
                      Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 15-01-14, 20:39. Reden: quote aangepast

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door sletje1966 Bekijk bericht
                        Zo die is verandert zou haar bijna niet herkennen , kwam die yuki eens tegen op een site en vond het wel heel apart en de service schijnt heel goed te zijn en ze hanteerde ook nog leuke prijsjes toen ik er heen wou gaan was ze al gestopt. Ze werkte toen ook nog vlakbij half uurtje rijden. Het is niet dat ik nu op dat soort vrouwen val maar het is meer hoe vaak kom je in de gelegenheid om met een vrouw met zon uiterlijk nu eens het bed te delen.
                        Heb zoiets als ik weer de kans krijg dan ga ik dat zeker doen thnx voor de link helaas net wat te ver even in de gaten houden of ze weer eens in de buurt komt ze heeft naast een nieuwe look helaas ook de prijzen flink verhoogt
                        Bedoel je deze link?
                        http://www.kaufmich.com/YukiCat6

Commentaar

Aan het werk...
                        X