Lingen, Liebes Engel , Ellen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lingen, Liebes Engel , Ellen

Ellen in Bentheim

Ben en tijdje terug bij Ellen in Bad Bentheim geweest. Ellen is een leuke meid van en jaar of 40-45 slank en een geniet van de sex. Pijpen zc neuken met, tegen een vergoeding mag je ook in haar mond komen. Zij adverteert in de huis aan huis bladen in Bentheim

Kan geen onderwerp invullen NM. Dat gaat vanzelf. (L)

Heb deze dame ook bezocht en hoewel ze een stuk ouder is dan in de recensie van henk staat mag dat de pret niet drukken want achter haar aan lopend de trap op naar haar appartement viel me gelijk op dat ze een paar benen en een kontje heeft waar menig dertiger jaloers op zal zijn en de rest ziet er gewoon lekker uit.
    De sex was ook goed te noemen, ze zoent lekker en vol overgave, pijpen was heerlijk en diep en lang genoeg en het neuken krijgt van mij ook een ruime voldoende mij kan ze binnenkort weer terugverwachten.

Commentaar

Goud heeft deze dame ook bezocht en sluit mij bij deze twee heren volledig aan.

Een bijzondere aardige dame van rond de 45 jaar met een uitzonderlijk mooi figuur.

De sex is zoals genoemd heerlijk zoenen vol overgave, pijpen zonder condoom ;D ;D en op het moment dat je dat heerlijke gevoel je ballen bereikt gaat ze liggen op haar rug, trekt haar benen helemaal weids naar achteren zodat je een waanzinige kijk hebt op haar strak geschoren doosje. Eerst even 10 minuten lang beffen en daarna al palend afmaken.

Deze recencie is zeer positief daar ik best wel ervaren ben met diverse vrouwen, maar Ellen ziet er leuk uit, is erg schoon, ruikt heerlijk en is leuk in omgang. Ik heb er een adresje bij waar ik zeker vaker naar toe ga. :P

Want in Twente blijft het dunbezaaid met toppers.

Commentaar

:P weet je het adres ?geef het maar dan kunnen wij ook genieten van die vrouw

Note moderator
        Bij privé ontvangst vermelden we hier geen adres. Het is niet de bedoeling dat via Hookers familie, vrienden, bekenden en buren achter de activiteiten van de dame komen.

Overdreven? Lees dan maar eens het volgende topic:

http://www.hookers.nl/forum/index.ph...threadid=54313

Lalande

Commentaar

hoi,
          ik ben op 29-9-05 ook bij deze dame geweest en sluit me helemaal aan bij de eerdere positieve berichten.
          ellen is een leuke dame van ongeveer 45 jaar met een goed figuur.
          voor twentse begrippen zeker een toppertje.

Commentaar

Re: Bad Bentheim, Privé ontvangst , Ellen (8.0)

vandaag bij Ellen geweest. Ik kan me alleen maar aansluiten bij m'n voorgangers. Een zeer aardige dame die echt geniet van de sex. Ze vrijt heerlijk en ze pijpt als de beste, lang en zeer diep. Als je haar goed beft en vingert wordt ze echt geil en wil ze nog maar 1 ding.... Al met al zeer de moeite waard en voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Re: Bad Bentheim, Privé ontvangst , Ellen (slecht)

Ben onlangs weer bij Ellen geweest maar dat is me helemaal niet goed bevallen, ze was erg stil en ze vertelde me dat een naast familielid ernstig ziek is met het gevolg dat ik binnen een half uur weer buiten stond, nu heb ik er best begrip voor dat je jezef niet bent onder die omstandigheden maar als het zo´n weerslag op je werk heeft kun je er beter tijdelijk mee stoppen.

Commentaar

Re: Bad Bentheim, Privé ontvangst , Ellen (uitstekend)

Ben vandaag bij Ellen geweest en moet eerlijk zeggen dat de bovenstaande berichten geen gebakken lucht zijn! Ze is een vrouw van rond de 40 met een lichaam waar veel jongere meiden jaloers op mogen zijn.

Ze pijpt je zonder condoom en dat doet ze niet te zuinig! En voor haar leeftijd heeft ze nog een behoorlijk strak kutje.

Al met al een hele goede ervaring en ze ziet mij zeker weer!

gr. Xyphias

Commentaar

Ben een paar weken geleden bij Ellen geweest. Inderdaad wat ouder maar pijpen zo goed dat ik binnen de kortste keren haar mond gevuld had. Ze vond dat ik wat te snel kwam en dat vond ze niet zo leuk. Maar ja, moet ze ook maar niet het wit uit mijn ogen zuigen

Commentaar

Prima tijd gehad bij Ellen.
                    Vlot, schoon lekkere sex.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door hdg482003
                      Hallo medelopers

Ik ben gisteren bij Ellen geweest, ik had haar adres via een medeloper en ik moet zeggen het is de moeite waard Ellen is een wat oudere vrouw maar o zo leuk en lief ze is slank en blond we hebben eerst even wat gepraat (dus niks geen gehaast) en na een minuut of 10 hebben we afgesproken wat we wilden, na dat ze mij heerlijk had gewassen gingen we op bed liggen waarna ze me heerlijk begon te zoenen, echt tongzoenen na een poosje daalde ze af naar mijn tepels en mijn navel en daarna was mijn inmiddels grote jongen aan de beurt, nou die heeft het geweten, ik ben zelden zo lekker gepijpt en niet voor 5 min hoor wel een kwartier lang heerlijk was dat daarna heb ik haar verwend en dat vind ze heerlijk hoor ze geeft zich helemaal over na een min of 10 wilde ze niets liever dan geneukt worden en dat heb ik toen ook gedaan in verschillende standjes niks is haar te veel en ik heb dan ook heerlijk genoten van deze vrouw
                      na het mijn ontlading heeft ze me nog weer gewassen en toe de kleertjes weer aan waren hebben we nog een 5 min nagepraat al met al een heel ontspannend gebeuren goeie sex en ze is best een beetje gek op de hollandse jongens.
                      Ellen je ziet mij weer hoor klasse

hdg482003 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
                      Caligula. Veni Vidi Futui!!!

Fuck me? Fuck you!

Commentaar

Vanmiddag weer even lands geweest.
                        Lekker, lekker lekker
                        Hans(staart)

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door voodoo1
                          iemand de laatste tijd nog een date gehad met Ellen?
                          Ja ik, en ze vertelde toen me dat ze 2 weken geleden haar 54jr. verjaardag gevierd had.................................

Commentaar

Ben afgelopen week bij haar geweest, en ik moet zeggen dat het me goed is bevallen.
                            Ze zoent en pijpt lekker en ook het neuken is prima.
                            Als je van wat oudere dames houdt is dit een prima adres.
                            boomertje

Commentaar

vandaag weer bij Ellen geweest. Wederom helemaal niets te klagen. Een vrouw die zelf ook veel plezier aan de sex beleefd. Ze pijpt hemels ( je mag in haar mond komen) en vindt het heerlijk om gelikt te worden (ze is daar lekker fris btw). Als ze er klaar voor is, en dat merk je vanzelf, dan wil ze nog maar 1 ding... Als je meerdere keren klaar wilt komen, heeft ze er weinig moeite mee om het 1 en ander weer werkend te krijgen. Kortom, dit was niet de laatste keer bij Ellen.

Commentaar

Wederom bij Ellen geweest. Misschien te hoge verwachtingen na de vorige keer want het was allemaal wat minder. Mocht niet in haar mondje klaarkomen, moest daarvoor bijbetalen. Wel een strak kutje --> prima.
                                Wat me wel opvalt is dat je een sterke parfumlucht na afloop aan je hebt hangen. Iets om rekening mee te houden.

Commentaar

Wie kan me helpen aan het adres en/of telefoonnummer van Ellen. Ik zou haar graag eens bezoeken.

NM. De ervaring leert dat bij privedames de vraag naar een telefoonnummer niet beantwoord wordt. En al zeker niet in het openbare topic. Je kunt het per Interne Mail bij de recensenten proberen, maar ik geef je weinig kans. In één van de recensies staat in welk blad Ellen adverteert.
                                  Voor de goede orde: bij privedames mag het adres al helemaal niet gegeven worden. Ook niet per IM! (L)
                                  Laatst gewijzigd door Lalande; 12-06-06, 13:52.

Commentaar

Ben vorige week bij Ellen geweest. Vond dat ze er goed uitzag gezien haar leeftijd. Ze vroeg me vooraf wat ik wilde. Toen ik aangaf dat ik ook wel in haar mond wilde komen raadde ze me aan een wat hoger bedrag te betalen. Ik vond dat bedrag gezien het gebodene best redelijk. Alles ging lekker relaxed. Ze zoent heerlijk, pijpt heerlijk en geniet zelf ook van het beffen en neuken. Dat vertelde ze ook na afloop. Ze vertelde ook dat ze een voorkeur heeft voor Nederlandse mannen omdat die zo fatsoenlijk zijn! (niet zo dwingend).

Commentaar

Re: Bad Bentheim, priveontvangst , Ellen (uitstekend)

Ben onlamgs bij Ellen geweest en zij zal je niet makkelijk teleur stellen. Ze is hartelijk, lief en pijpt ongelooflijk lekker. Een beetje make up zou het helemaal af maken.

Commentaar

Re: Bad Bentheim, priveontvangst , Ellen (uitstekend)

Vandaag weer even bij Ellen geweest. Heerlijke vrouw. Super vriendelijk. Geef haar 100 euro en je hoeft niets meer af te spreken. Ze masseert en pijpt je het wit uit de ogen. Ze heeft een altijd prachtig geschoren en nog altijd strak kutje. Een toppertje daar in Bad Bentheim!!!

Commentaar

Bad Bentheim, priveontvangst , Ellen (uitstekend)

Na de postieve recenties gelezen te hebben ben ik vanmiddag bij Ellen in Bad bentheim geweest.
                                          Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijzelf een ander beeld had gevormd bij deze dame. ( uiterlijk ) ze is niet lelijk maar ook niet knap.
                                          Ze heeft een knus kamertje boven een restaurant, waar je eerst wat kletst met haar op de bank,
                                          zij verteld dan wat de prijzen zijn en wat er allemaal mogelijk is.
                                          Zelf had ik 80 euro afgesproken voor sex met alles er op en er aan.
                                          Alleen geen tijd afgesproken.
                                          Daarna samen wassen in de badkamer, en op de slaapkamer kan het dan beginnen.
                                          Ellen is een vriendelijke vrouw die wel van een geintje houd en net zoals mijn voorgangers al beschreven ze vind het zelf ook lekker.
                                          Ze heeft een ongelovelijke zachte huid is mij opgevallen( heerlijk ), en ze kan geweldig pijpen. het is net een cobra die hem in een keer naar binnen slurpt.
                                          Het pijpen is echt superrrr... ( jaren ervaring zij ze nog )
                                          Ach om mijn fantasie met een wat oudere dame waar te maken is dit vanmiddag goed gelukt.
                                          Binnenkort er maar eens heen met een vriend van me voor een trio

Commentaar