Maja, Jülich, Priveontvangst

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Maja, Jülich, Priveontvangst

Soms moet je de gok wagen en deze gok pakte heel erg goed uit. Ik had al enkele maanden met geen DVP meer afgesproken en ik had iets te vieren dus vandaag was het zo ver. Na de welbekende Nederlandse sites afgezocht te hebben maar eens besloten om op Kaufmich eens onderzoek te doen. Daar stuitte ik op Maja. Deze dame van eind 30 ontvangt in Jülich, zo'n 20 van mijn woonplaats af. Heel makkelijk om mee af te spreken via whatsapp. Ze geeft haar do's en dont's door en de prijzen en een afspraak was gemaakt. Een half uur zou € 100,00 zijn, en een uur € 160,00. Ook was er nog een andere dame aanwezig en een trio zou € 260,00 kosten. Van deze prijzen moest ik wel even slikken maar Duitsland staat goed bekend (in mijn ogen) met goede DVP's en na wat research op een Duits forum was ik overstag en zou ik naar Jülich rijden voor een uurtje plezier. Haar appartement was makkelijk te vinden met voldoende parkeergelegenheid en discretie. Het is altijd maar de vraag in wat voor een straat/huis je beland maar dit zag er al top uit van de buitenkant. Het hielp dat het avond was en er vrij weinig licht in de straat was. Aangebeld en ik kon naar binnen. Op de 2e etage stond ze me op te wachten in lingerie. Ze kwam zelf net uit de douche want ze had haar handdoek vast. Netjes voorgesteld en ik betrad haar woning. De woning is heel ruim en schoon. Ze leidde me naar haar slaapkamer waar veel speeltjes en verschillende outfits liggen. Ze bood me wat te drinken aan en vroeg of ik mij nog wilde opfrissen. Hier van gebruik gemaakt aangezien ik van mijn werk kwam. Schone badkamer met veel verzorgingsproducten. Ze vroeg naar mijn wensen en na het financiële gedeelte mocht ik op bed plaatsnemen. En toen ging het los, ze begon gretig te zoenen (met tong), en warmde ons beide op voor het komende uur. Mijn jongeheer was snel op oorlogssterkte. Ze kwam op me zitten en begon mij te pijpen en ik kon haar goed vingeren. Wat een uitzicht! Ze pijpt goed en ze weet wat ze doet. Toen deed ze haar lingerie uit en had ik zicht op haar gepiercete tepels welke zeer gevoelig waren. Dit was een fijne verrassing want zo iets kan ik zeer waarderen. Na een tijdje zoenen, pijpen en beffen in verschillende standjes kwam op mij zitten. Verschillende posities gehad en aangegeven dat als het zo doorging ik snel zou klaarkomen. Hierop versnelde ze en ik hield het niet meer. Uitgeteld kwam ze naast me liggen en met een doekje haalde ze het goed gevulde condoom er vanaf en bood een massage aan. Hier zeg ik geen nee tegen en ze begon me heerlijk te masseren. Hierna bood ze aan om samen te gaan douchen. Elkaar goed ingezeept en toen begon ze mij weer te zoenen en af te spoelen. Mijn jongeheer begon weer op oorlogssterkte te komen en toen ging ze op haar hurken en begon mij weer heerlijk in de douche te pijpen. Na een tijd weer aangeboden om naar de slaapkamer te gaan om het af te maken. Elkaar afgedroogd en naar het bed verplaatst. Hierop begon ze mij weer vol overgave te pijpen en gaf aan dat ik moest klaarkomen. Zo gezegd, zo gedaan. Hierna weer snel onder de douche en daarna nog rustig een sigaret gerookt en gekletst (ze vroeg trouwens of ik het erg vond of ze een sigaret mocht roken, ze rookt niet voor/tijdens de date voor de niet rokers en het ruikt er ook niet alsof er veel gerookt wordt). Uiteindelijk met een knuffel en kus het pand weer verlaten.

Toen ik op mijn telefoon keek bleek dat ik ruim anderhalf uur binnen was. Het herhalingsgevaar is zeer goed. Ik schrok van de prijs maar die is het dubbel en dwars waard met wat je ervoor krijgt. Ze heeft meerdere outfits en speeltjes dus als je speciale wensen hebt kunnen die zeker besproken worden. Ze gaf aan geen anaal te doen.

Ik denk dat ik een nieuwe vaste DVP heb voor langere tijd en ik raad iedereen aan om haar een bezoek te brengen. Behandel haar goed!
    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 02-06-18, 06:23.
Aan het werk...
X