Aura, Viersen, Priveontvangst

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aura, Viersen, Priveontvangst

Vandaag deze meid bezocht in de in Viersen bekende kamers van Sommer. Een betje sceptisch gezien eerdere ervaringen was ik wel. Er wordt van allerhande services in de advertenties gezet die niet geleverd worden. Ook de foto\'s zijn vaak erg geshopt. Aan de telefoon klonk de meid erg leuk. Hierdoor werd ik al wat enthousiaster. Eenmaal daar gekomen deed er een prachtige jonge Roemeense dame open. Nog veel mooier dan op de foto\'s! Een prachtig figuur, erg mooi gezichtje en perfect borsten (siliconen). We spraken een uurtje af. Na me gewassen te hebben begon ze me lekker te strelen en lichaam te kussen. Hierbij keek ze me ook diep en ondeugend in de ogen aan. Hierop volgde een pijp sessie. Niet echt bijzonder, maar hoe ze er bij keek maakte het toch erg opwindend al. Mijn kleine vriend stond goed rechtop! Ze bood aan om bovenop te komen. Ze liet me eerst lekker met haar borsten spelen en begon me langzaam te rijden. ook hierbij keek ze me weer diep aan. Daarna lekker doggy geneukt. Nu ben ik niet de snelste dus ze vroeg of ik dit een uur vol ging houden. Waarop ik bevestigde. Dit was haar toch te veel van het goede haha en bood aan er een half uur van te maken en me geld terug te geven. Hier ging ik mee akkoord, en na missio nog lekker goed gestoot te hebben vroeg ik haar om weer bovenop me te komen om het af te maken. Dit deed ze graag. De laatste paar minuten nog gezellig wat gekletst wat ze ook erg flirterig deed.

Dit is zo\'n meid waar je niet te vaak moet komen want voor je het weet krijg je dr niet meer uit je hoofd! Enig minpunt was dat ze alleen deed pijpen en neuken met, in ieder geval bij mij. Er zat na het klaarkomen wel nog een lief plagerig kusje op de mond in trouwens. ik kleedde me aan en ze ging netjes 59 euro halen om me terug te geven. Na dik een half uur stond ik voldaan buiten!

Ze blijft nog tot zaterdag. Dan gaat ze twee manden, met de auto volgeladen, terug naar huis. In de ad staat dat haar leeftijd 22 is, maar ze is 28 na eigen zeggen. Je zou haar makkelijk 22 schatten. Wat een schatje!

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-o...-aura-22-jahre
Aan het werk...
X