Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Vivian, Nuremberg, Priveontvangst

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Vivian, Nuremberg, Priveontvangst

Via fladies.de kwam ik bij Vivian (http://www.frankenladies.de/Sex-Anze...0-8253756.html) terecht. Op wat andere foren waren er een hoop lovende recensies. Dus gebeld en ik kon nog voor haar date met een andere wandelaar bij haar terecht.

Locatie is in een buitenwijk van Nuremberg, maar het zou wel ook met het OV bereikbaar zijn (auto is makkelijker). in een bungalow-woonhuis zijn er meerdere appartments. De woning is OK. Ontvangst was lief en we begonnen meteen te babbelen. Even wassen (zelf) en toen ik binnenkwam stond ze er met stay-up kousen en verder niets. Maar wat een geweldig niets (of moet ik twee zeggen?) - enorme joekels. Heeft wel de doktor geholpen.

Op bed een beetje babbelen, strelen, grapjes maken en een beetje verkennen wat er met de reuzetieten zoal mogelijk is. Best veel ;-)

Ze begon mij op sterkte te brengen. Dan ging na een paar minuten de rubber om en begon ze te pijpen. Wel met hand en niet al te diep maar wel lang en met inzet.
    Na zo\'n vijf minuten stokslobberen en de nodige grapjes ging ik haar dan neuken. Missionaris en door mijn stoten de tieten lekker aan het schommelen gekregen.

Dan doggy, de dikke billen goed beet gepakt, naar het hoogtepunt toe stoten en dan ging de witte vloot richting eindbestemming - natuurlijk tegen gehouden door de zegeningen van de latexindustrie.

Nog even verder gepraat.

Tarief 50 E voor 20 min. Deze hebben we ruim vol gemaakt, dus helemaal geen tijdsdruk.
    Herhalngsfactor 100%.

Ze reist veel in het zuiden van Duitsland.
Aan het werk...
X