Opzoek Nurburgring, Nurburg, Priveontvangst

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Opzoek Nurburgring, Nurburg, Priveontvangst

Heb geen idee waar ik dit hier moet neerzetten.
    Naja.
    Zit nu in Nurburg ( voor het weekend ) om lekker te racen op de Nordschleife. Ben opzoek naar een lekkere duitse milf. Iemand ervaring hier in de buurt?

alvast bedankt

Omgeving nordschleife is niet zoveel club rosie in Adenau maar dat is absoluut geen aanrader. In Rheinbach (nog 20min)schijnt nog wel een net tentje tezitten. En anders doorrijden naar Bonn(40min) of Keulen(50 min). En dat je nog veel mooie rondjes toegewenst.

Commentaar

Check Finca Erotica eens. Heb prima ervaring opgedaan. Niet ver van Limburg an der Lahn.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door BigBoobieLover Bekijk bericht
        Heb geen idee waar ik dit hier moet neerzetten.
        Naja.
        Zit nu in Nurburg ( voor het weekend ) om lekker te racen op de Nordschleife. Ben opzoek naar een lekkere duitse milf. Iemand ervaring hier in de buurt?

alvast bedankt
        Ben daar jaren terug is geweest toen met mijn gezinnetje op vakantie. In die bossen rond om de ring stonden in die tijd 's avonds behoorlijk wat van die Love karavannetjes. Jullie weten wel met van die verlichte hartjes voor de ramen. Denk dat het zomer 2009 moet zijn geweest toen ik daar was. Misschien staan ze er nog die karavans je weet maar nooit.

Commentaar

Aan het werk...
        X