Goch, Privéontvangst , Heidi

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Goch, Privéontvangst , Heidi

ben bij melissa uit goch geweest gevonden via nrwerotiek.de.
    ik val op grote borsten dus was ik bij deze dame aan het juiste adres.
    bij binnenkomst werd eerst gevraagd of ik nog wat wilde drinken maar dat hoefde ik niet,om me op mijn gemak te stellen denk ik , maar ik was zo geil dat ik naar de kamer wilde , eenmaal uitgekleed werd in de badkaner eerst het nodige gewassen.
    eenmaal in de kamer vroeg ze me of ik tijdens het pijpen een condoom wilde ,omdat ze dat in nederland vaak deden , liever niet zei ik en dat was oke maar wel tijdens het neuken vertelde ze.
    eerst op het bed lekker gezoent en gestreeld heerlijk die borsten je kunt er met je hele hoofd tussen en ze voelen lekker stevig aan,
    toen begon ze me heerlijk te pijpen en ik haar te vingeren ik had zo'n geil gezicht op haar kut dat ik haar wilde beffen ,wat een grote klit die heb ik lekker verwend .
    het pijpen laten stoppen anders was ik te vroeg klaar gekomen, nog meer gebeft en toen een condoom erom en lekker neuken ,zee is zeer lenig want ik heb haar benen goed hoog gehouden om er lekker diep in te komen en ondertussen goed met haar borsten gespeeld mijn god wat een lekkere dingen.
    na afloop condoom eraf en goed gepoets ,alles ging zeer relaxed en ze heeft er zelf ook plezier in dat kun je goed merken
    ook kun je er redelijk discreet komen dat is ook erg fijn.
    ze ziet me zeker nog eens terug wat een topvrouw zeker de moeite waard

Re: Goch, Privéontvangst , Heidi (goed)

Als tietenliefhebber ook maar eens bij deze dame op bezoek geweest, lekker grote tieten, waar je lekker en stevig mee kan en mag spelen. Maar wat kan die meid pijpen zeg, echt deepthroat, moest me echt in houden. Effe lekker met haar in 69 en toen lekker die benen in haar nek en haar lekker gepakt, daarna achterlangs afgemaakt, haar tieten schudden heerlijk op en neer bij ieder stoot.
    Leuke date gehad,

Commentaar

Re: Goch, Privéontvangst , Heidi(goed)

Oorspronkelijk geplaatst door corpik
      Weet iemand waar ik het adres kan vinden?
      Moet je voor de grap eens op google intypen "heidi goch" en zien wat dán allemaal gebeurt!

Maar goed, ik heb het werk al voor je gedaan:

http://www.kaufmich.com/Heidi

http://www.poppenkontakte.com/Ladies-659-Heidi
      Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Weer eens langs geweest bij Heidi , wat kan die lekker pijpen zeg. Lekker met haar bezig geweest geweldig die tieten, lekker mee gespeeld, uiteindelijk doggy Style afgemaakt, leuke geile meid een aanrader voor d stevige vrouwen liefhebbers

Commentaar

Heidi is echt een top wijf, kleed zich altijd in geile jarretellen , en dan die grote dikke tieten
          jammer dat ze pas va 15 uur met werken begint maar al met al een aanrader voor diegene die van grosse Busen houden
          zo ken ik er nog 1 in keulen : Maya een Poolse rijpe vrouw 50 jaar maar met mega grote tieten 80 G !!!
          adverteerd vaak op busenladies.de of mollige huren toppie !!

Commentaar

Aan het werk...
          X