Gelsenkirchen, Priveontvangst , Gabriella

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Gelsenkirchen, Priveontvangst , Gabriella

Gisteren een date gehad met Gabriella, die adverteert op http://www.nrwerotik.com
    Je vindt haar onder die naam onder Gelsenkirchen dus.
    Zeer goed gebouwd vrouwtje van 48 met een lichaam van een slanke 40er.
    Is echt taboeloos. Zuigt als een Nilfisk en laat zich in alle standen en gaatjes neuken. Behoorlijk strak ook. (geen kinderen) Goede ontvangstgelegenheid en veel ruimte. Grote hoekbank, groot rond bed, een spiegel waarvoor je haar goed kan neuken etc. Maar de taal die ze uitslaat...... Nooit meegemaakt. Raakt helemaal buiten zinnen als je haar hard neukt terwijl je tegelijkertijd haar borsten flink hard doorknijpt. Wel slecht voor je oren! Slikt ook alles door en weet ook niet van ophouden.
    Heb haar bijna 2 uur flink doorgeneukt en was bekaf. Niks relax, gewoon hard werken!!! Maar wel uniek. Wordt een herhalingsadresje.
    Laatst gewijzigd door logistical; 21-01-09, 11:43. Reden: waardering

Gelsenkirchen; Gabrielle prive ontvangst

2 weken geleden voor de 2e keer bij Gabrielle geweest. Ze adverteerd op http://www.nrwerotik.com.
    Ze is net 40, slank, blond en erg vriendelijk. Ze kleedt zich naar je wensen en dat gaat ver Alleen hoge laklaarzen en een lange bontjas. Ze woont in een groot huis en daarvan is de bovenste etage helemaal voor de klant ingericht. Rond bed, spiegel, sofa, de vloer etc het maakt niet uit. Gaby vindt alles ok. De goorste taal komt er uit als je haar flink hard neemt. Ook het orale werk is zeer goed. Echt tot aan de wortel erin ondanks de kookhalsgeluidjes. Als ik me terugtrok kwam ze me met haar mond tegen m,n buik gewoon achterna. geweldig dus. Alles in haar mond c.q. keel geloost waar het dan ook blijft.
    Heb haar 2 uur lang door de hele kamer gewerkt en ze blijft van de eerste tot de laatste seconde voluit gaan.
    Hygiene is goed, douchen uiteraard en daarna uitgeput in m,n auto gestapt.

Commentaar

Re: Gelsenkirchen, Priveontvangst , Gabriella (uitstekend)

Ik kom al tijden regelmatig bij Gabriella. Elke keer stuur ik haar vooraf een email met instructies, die ze braaf uitvoert.
      De laatste keer kwam ik aanrijden. De garagedeur stond open en ik kon zo doorlopen naar de deur. Deze stond open. ik ging naar binnen en deed de deur achter mij in het slot. Ik liep de open keuken binnen en daar lag ze!!! Op de keukentafel, haar kont hoog in de lucht, glanzend ingesmeerd met olie. Latex kousen tot bijna aan haar kruis. Ze hield haar billen van elkaar met haar handen en luid hijgend smeekte ze mij om haar gaatjes eens goed, hard en langdurig te gebruiken. Ik ging rustig naar het woongedeelte en ging zo zitten dat ik haar goed kon zien. Ik kleedde me op m'n gemak uit. Ondertussen begon mijn "Moffenweib" (zo noem ik haar) steeds luider te roepen dat ze me nodig had. Dit ontaarde in gevloek, brullend gesmeek en krampachtig schudden van haar kont. Ik liep naar haar toe, ging achter haar staan en spuugde hard op haar aars. Gelijk daarna duwde ik een vinger in haar kont. De reactie was verbijsterend. Gillend en wild met haar lijf naar achteren stotend beantwoordde ze mijn 1e aanraking.
      Het hoeft geen betoog dat dit weer een heftig middagje werd.
      Ze houdt er van om hard genomen te worden in al haar openingen. Ze is zeer onderdanig en laat praktisch alles met zich uithalen. Details zal ik verder achterwege laten.
      Ik blijf haar regelmatig bezoeken tot beider bevrediging.

Commentaar

Re: Gelsenkirchen, Priveontvangst , Gabriella (uitstekend)

Ik heb een tijd niet over Gabriella geschreven, maar wel regelmatig "onderhouden". Aangezien eea gewijzigd is, hierbij een update.
        Prijs is nu € 125,-- per uur. Alles incl.
        Om te beginnen: hoe langer ik haar nu ken, hoe gekker en gewilliger ze is geworden.
        Als ik nu binnenkom, ligt ze daar, waar ik haar gezegd heb dat ze moet liggen. Haar outfit bepaal ik vooraf en wat ze moet doen en laten bepaal ik ook!!
        De laatste keer lag ze met haar kont omhoog op de marmeren vloer van de gang.
        Toen ik binnenkwam (de deur staat dan open en die doe ik op slot als ik binnen ben) begon ze te schreeuwen dat ze hard gepakt wilde worden. Ze gilde het uit!! Zonder wat te zeggen kleedde ik me uit en spuugde haar toen eerst op haar sterretje. Toen ik een vinger daarin liet verdwijnen werd ze nog gekker en begon met 1 hand hard op de vloer te slaan en schreeuwend van wanhoop spoorde ze me aan om haar zo snel mogelijk te pakken. Ik trok haar hoofd omhoog, keek haar aan en spuugde haar vol in het gezicht... "OOOHHH JJJJAAA, BITTE!!! MEHR!!!" was haar reaktie...
        Dan kan ik doen en laten wat ik wil. Ze laat zich in haar keel neuken tot kotsens toe. Ze drinkt mijn pis als ik dat wil, maar haar gezicht besproeien is ook goed. Wat je wil, dat kan!!
        Ik bedoel maar.
        En dit geile beest ga ik morgen bezoeken en neem Sandra uit Mönchengladbach mee!!!
        Dat gaat één groot feest worden.
        het kost wat, maar dan heb je ook wat....

Recensie is dus van de laatste keer en morgen die van het lesbisch triootje.

Commentaar

Re: Gelsenkirchen, Priveontvangst , Gabriella(uitstekend)

Heey Logistical,
          Zitten met smart op je recensie te wachten van je avontuur met beide dames!!
          Vertel, hoe was het???

Commentaar

Zoals beloofd bij deze de recensie van mijn trio met Gabriella en Sandra.
            Zoals ik afgesproken had, pikte ik sandra om 10 uur op aan de Mülforter strasse in MG. Naar Gelsenkirchen gereden en om exact 11 uur daar aangekomen. De deur stond op een kier en wij naar binnen. Op de eerste etage heb ik Sandra zich laten uitkleden en toen door naar de 2e etage. Toen we binnekwamen, zat Gabriella op haar knieen op het grote ronde bed, haar kont naar ons gericht. Ik stuurde Sandra naar haar toe en de 2 begonnen elkaar gelijk te zoenen...
            In no time lagen ze in 69 elkaar te beffen en ze werden met de seconde luidruchtiger.
            Ik kleedde me intussen ook uit en toen ik het tijd vond om me ermee te bemoeien, trok ik ze van elkaar en zette ze aan het werk aan mijn aanhangsel. Sandra verslond hem gelijk tot aan de wortel en Gabriella nam mijn ballen samen in haar mond. Ook mijn ster werd intens verwend. Mega dus.
            Zonder verder op alle details in te gaan heb ik deze 2 meer dan geile meiden 2 uur in alle standen en in alle openingen gehad en ik moet zeggen, Super!!!
            het kost wat, maar dan heb je ook wat....

Commentaar

Ik kan het bovenstaande verhaal helemaal beamen.
              Ik ben 2 keer bij Gabriella geweest en wat een geil sexbeest is dat.
              Gedurende het spel ging het over van normale sex in een sm spel.
              Haar zolderkamer is hier goed voor gericht.
              Ze stelde zich op als de onderdanige slavin.
              ze smeekte me harder te slaan en haar onder te pissen terwijl ik haar moffen**** moest noemen.
              ik heb nog nooit iemand zo hard geslagen maar ze bleef maar om meer vragen..
              Uitendelijk mijn zaad in haar mond gespoten

Link naar Gabriella
              http://www.sexluder-gabriella.com/

Commentaar

Aan het werk...
              X