Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Düsseldorf, privéontvangst, Lilly

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Düsseldorf, privéontvangst, Lilly

Via positieve berichten in een collega forum kwam ik 'Lilly aus Tschechien' op het spoor, een slanke lady met een prima voorgevel, precies zoals ik ervan hou. Na telefonisch een afspraak met haar te hebben gemaakt, reed ik naar Dusseldorf toe. De afgesproken plek was midden in de stad en het was moeilijk een goede parkeerplaats te vinden. Gelukkig was ik nog op tijd en na nogmaals gebeld te hebben deed Lilly zelf open. Ze is echt een adembenemend mooie vrouw, met een pracht figuur een een lekkere siliconen E-cup. Ze is niet slank, maar ook niet te mager, gewoon een perfect figuur. Ze spreekt goed duits en er was gelijk een aangename sfeer. Ik kwam met haar een half uur overeen voor €80, waarin ze dan lekker haar gang zou gaan, dus geen afspraken over hoevaak je mag komen maar gewoon een half uur in haar gezelschap. Ter voorbereiding ging ik lekker douchen en ging daarna naar haar kamer toe waar ze zich reeds had gesetteld. Ik moest maar gaan liggen en Lilly begon voorzichtig mijn reeds dikke paal te bewerken, uiteraard zonder condoom zoals dat in Dld. gebruikelijk is. Ze wist allerlei massagetechnieken toe te passen zowel met de mond als met haar handen waardoor ze mijn hoogtepunt enkele keren goed uitsteld. Ook streeld en bewerkte ze al mijn erotische zones zoals anus en billen waardoor ik compleet in extase raakte. Nadat ik het hoogtepunt echt niet meer kon uitstellen ging ik op mijn knieeen voor haar zitten en mocht haar vol in haar mond spuiten waarna ze mijn witte sap lekker doorslikte. Ze vroeg me nog of ik knofloop had gehad wat inderdaad zo was, haha, erg goed.

Ik kan me werkelijk niet herinneren dat ik eerder zo klaar gekomen was dus vond het eigenlijk wel jammer dat ik reeds gekomen was aangezien ik normaal gesproken niet zosnel herstel van en spuitbeurt. Ik zei dat ook gewoon tegen Lilly die me er echter van verzekerde dat ze me nog een keer kon laten spuiten, het halve uur was immers nog niet om!! Zo gezegd zo gedaan, we gingen voor de 2e sessie ! Nadat de 1e beurt een pijp-demonstratie was geweest die ik nog nooit had mee gemaakt gingen we nu over voor het betere neukwerk. Dit doet ze gelukkig wel met condoom, dus dat was een hele geruststelling (anders was ik ook vertrokken). Nadat ik haar enkele minuten flink in doggystyle had genomen, en daarna in de missionaris zie ze 'Lass mir mal', waarna ze me op mijn rug duwde en op me ging zitten. Ze ging echter met haar gezicht van me af zitten, dus ik keek tegen haar rug aan! Ik weet niet precies wat de naam van dat standje is (ik dacht 'reverse-cowgirl'), maar ik had dit standje nog niet eerder meegemaakt en zelfs haar rug was een mooi gezicht. Ze deed meer dan een beetje op-en neer gaan, ze bewoog haar heup ritmisch naar voor en naar achter waardoor mijn 'Bestes Stück' al snel weer op oorlogssterkte kwam. Die bewegingen van haar waren echt supergaaf, en ze begon er ook nog geil bij te praten. Al snel ging ik voor de 2e keer, nu in het CD maar ik kwam wederom veel heftiger dan normaal, waarschijnlijk door die bewegingen van haar.

Al met al een fantastische ervaring voor een Big-Tit liefhebber als ik voor weinig geld
    http://www.bigtit-special.com

Re: Düsseldorf, privéontvangst, Lilly

Hi contact gegevens van haar of website ??

Commentaar

Styaan in de 1e regel / in blauw: Lilly aus Tsjechien.....

Commentaar

Spreekt de dame ook Engels?

Commentaar

Lijkt van de aardbodem verdwenen

Commentaar

Aan het werk...
          X