Roeselare, privéontvangst, Nina

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Roeselare, privéontvangst, Nina

Vandaag bezoek gebracht aan Nina in Roeselare (Rumbeke). Ze adverteert op RL onder https://www.redlights.be/prive-ontva...omo-prijs.html.
    Wat een teleurstelling.
    Op de site staat een leeftijd van 32j en een gewicht van 55kg. Doe daar al maar 10 jaar en 10 kg bij.
    Haar verschijning was zeker niet wat ik ervan verwacht had. Maar bon, daar kan ik wel mee leven. Wat ik echter jammer vind is dat ze zich helemaal niet heeft gehouden aan de afspraak, een typisch probleem bij (jammer genoeg) veel dames in dit vak.
    Een uur duurt voor mij nog altijd 60 minuten, en geen 30.

Ik had gevraagd naar een uurtje massage inclusief cim (wat bij haar tot de mogelijkheden behoort).
    Ze ontvangt in een nette kamer. Bij het binnenkomen heb ik direct een douche kunnen nemen. Dan vroeg ze me om me te installeren op bed, en maakte ze zich klaar om te gaan pijpen. Ik wil echter liever de "afwerking" op het laatste moment en vroeg dus om te starten met de massage. Ze vond dat blijkbaar een rare vraag, maar bon, ze startte dus met de massage (die best ok was).
    Na een kwartiertje mocht ik me omdraaien, en startte ze het pijpen. Ze had daarbij duidelijk de bedoeling tot het einde te gaan. Niet wat ik zelf echt wou (te vroeg), maar ik liet haar toch maar begaan. En zo was ik na 20 minuten klaargekomen.

Ik dacht ok, nu gaat ze het uur dan vol masseren, maar dat gebeurde niet. Ze begon wat te praten over het feit dat ze teveel rookt, en over haar geplande vakantie naar Polen. Maar verder gebeurde er niets. Tot ze vroeg of ze me kon helpen bij het wassen van de rug. Het was me niet duidelijk wat nu de bedoeling was, dus ik liet haar maar begaan.
    Toen ik vroeg of ze me nu nog verder ging masseren werd het me duidelijk dat dat niet de bedoeling was. En zo stond ik na een half uur terug op straat.
    De uitleg die ze eraan gaf was dat ze me eerst had willen klaarpijpen, daarna masseren, en daarna een tweede orgasme wou geven. Maar aangezien ik gevraagd had met de massage te startte, ging dat niet.
    Ik begrijp nog altijd het probleem niet. Je kan toch altijd je uur vol masseren, los van het moment waarop ik klaarkom.
    Maar zij dacht daar duidelijk anders over. Ik heb er geen discussie over willen doen ontstaan. Had beter voor een half uur geboekt ipv een uur. Dat heb ik vandaag ook weer geleerd. Altijd eerst even proberen voor een half uurtje. Heb je dan spijt dat je niet voor een uur hebt geboekt, dan is dat een luxe probleem! Dat is veel beter dan het omgekeerde.

Kortom:
    Positief was de "ok" massage en het CIM. Ze pijpt best wel goed..
    Negatief was haar uiterlijk, en vooral dat ik betaald heb voor 1u en maar een half uur heb gekregen.

Einde van deze week vertrekt ze voor een maand terug naar Polen. Daarna komt ze terug, maar ik ga er allicht niet meer langs. NINA 4312
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 16-09-17, 12:16. Reden: RECFORM TITEL CORR. w

Ja, die Nina noemde zich vroeger Bianca. Heeft nog een tijdje ontvangen in Evergem bij Gent, daarna in Moeskroen. Ik ben er ooit eens bij geweest in Evergem. En dat was toen wel dik in orde. Ze zal ondertussen wel zeker 45 zijn. Echt wel belachelijk dat ze adverteert met 32 jaar! Indertijd als Bianca adverteerde ze met 37 en dat was toen ook al onderschat. En we spreken over enkele jaren geleden. Maar het dient gezegd: ze kan ongelooflijk goed pijpen. Ik heb er echt een zeer heet uurtje mee beleefd. Alleen al om gepijpt te worden zou ik er nog eens bij teruggaan.

Commentaar

Item verplaatst naar > privéontvangst
      Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

Ik denk dat het om deze dame gaat als ik het mis heb hoor ik het wel
        https://www.redlights.be/prive-ontva...pzc-cim-3.html
        Heb die vorige week bezocht in Wachtebeke. Ze wisselt met collega dame van adres in Roeselare begreep ik vandaar dat ik op dit draadje terecht kwam.
        Ik ga niet mee in vorige recensie omdat ik een positievere ervaring heb. Vaak zien dames er op foto's anders uit en dat is ook in dit geval. Ze lijkt groter en mager dan ze is op de foto.
        Kort gezette dame die me enthousiast ontving en toen ik er was bleek ze zo geil als boter. Lang geleden dat ik in half uur zo geneukt hebt en voorzeker had ze er plezier in werkelijk zo nauw als een jong meisje en verschillende standje gedaan waarna ik me klaar heb laten pijpen door haar met condoom er af en heerlijk in haar mondje klaar gekomen (€20 extra) ze slikt niet alles door gaat even mond spoelen nadien. Geen probleem voor mij. Ze masseerde me tot het half uurtje vol was en ik vind het een heel aardige dame die in ieder geval bij mij heel veel zin in een neukbeurt had..
        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 24-04-19, 14:38. Reden: RECFORM

Commentaar

Aan het werk...
        X