Oost- en West Vlaanderen Algemeen

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Iemand die meer kan vertellen over deze dames?
    https://www.redlights.be/prive-ontva...-paraguay.html
    https://www.redlights.be/prive-ontva...0eur-30-m.html

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Love_to_be_teased Bekijk bericht
      Iemand die meer kan vertellen over deze dames?
      https://www.redlights.be/prive-ontva...-paraguay.html
      Deze komt uit de Dominicaanse Rep. en komt telkens naar verschillende plaatsen in België voor een maand of 2. Is begin 30 met mooie echte boobs en een heerlijke latina kont. Eerste keer bij haar was een ongelooflijk hete eerste ronde, tweede ronde was minder... ze was moe . Ben weggegaan met een tweeledig gevoel.... moe tja.... kan gebeuren, maar ik heb wel 150 betaald he. Soit.
      Paar dagen daarna heeft ze me gecontacteerd op whatsapp met het voorstel om het goed te maken. Paar weken nadien terug bij haar... en blijkbaar wederzijds was er wel een klik... ze kikt op haar zachtjes zot te maken om haar daarna te tracteren met het ruigere werk. Afronden met haar benen in mijn nek en lekker hard doorneuken.... ze komt kleddernat en schreeuwt het uit tot ze zalig klaarkomt.

Ben er in totaal een stuk of 5 keer bijgeweest, dus vond haar zeker niet slecht. Wel weinig of geen GFE.

Commentaar

• Iemand ervaring met deze Colombiaanse schone?
        Welcome to my world ....Be prepared to meet a Latina full of fire and passion, I want to travel In your body and fell every sensation of
        I remember the first time I had sex - I kept the receipt

Commentaar

• Amai dat ziet er de moeite uit.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Spoiling Bekijk bericht

Deze komt uit de Dominicaanse Rep. en komt telkens naar verschillende plaatsen in België voor een maand of 2. Is begin 30 met mooie echte boobs en een heerlijke latina kont. Eerste keer bij haar was een ongelooflijk hete eerste ronde, tweede ronde was minder... ze was moe . Ben weggegaan met een tweeledig gevoel.... moe tja.... kan gebeuren, maar ik heb wel 150 betaald he. Soit.
            Paar dagen daarna heeft ze me gecontacteerd op whatsapp met het voorstel om het goed te maken. Paar weken nadien terug bij haar... en blijkbaar wederzijds was er wel een klik... ze kikt op haar zachtjes zot te maken om haar daarna te tracteren met het ruigere werk. Afronden met haar benen in mijn nek en lekker hard doorneuken.... ze komt kleddernat en schreeuwt het uit tot ze zalig klaarkomt.

Ben er in totaal een stuk of 5 keer bijgeweest, dus vond haar zeker niet slecht. Wel weinig of geen GFE.
            Bedankt voor je info!

Commentaar

• Er zijn veel mooie buitenlandse vrouwen te vinden op RL, alleen lees je hier maar zelden een recensie over...

Commentaar

• Dat maakt het juist moeilijk om te kiezen, hebt u tips?

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door cannabinol Bekijk bericht
                  Er zijn veel mooie buitenlandse vrouwen te vinden op RL, alleen lees je hier maar zelden een recensie over...
                  De meeste dames in dit vak zijn tegenwoordig buitenlands. Grosso modo kun je ze indelen in 5 groepen: Centraal- & Oost-Europese (Roemenië, Bulgarije, Rusland, Oekraïne,...), Zuid-Europa (voornamelijk Spanje), Afrika (voornamelijk Nigeria, Ghana,...), Latijns-Amerika (Brazilië, Colombia, Venezuela, Dominicaanse Republiek,... en tenslotte Thailand (voornamelijk terug te vinden in de zogenaamde massagesalons). Ik heb de recensies over buitenlandse dames nog niet geteld, maar ik heb toch de indruk dat zij ook op dit forum de grote meerderheid uitmaken.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Jaydeepee Bekijk bericht

De meeste dames in dit vak zijn tegenwoordig buitenlands. Grosso modo kun je ze indelen in 5 groepen: Centraal- & Oost-Europese (Roemenië, Bulgarije, Rusland, Oekraïne,...), Zuid-Europa (voornamelijk Spanje), Afrika (voornamelijk Nigeria, Ghana,...), Latijns-Amerika (Brazilië, Colombia, Venezuela, Dominicaanse Republiek,... en tenslotte Thailand (voornamelijk terug te vinden in de zogenaamde massagesalons). Ik heb de recensies over buitenlandse dames nog niet geteld, maar ik heb toch de indruk dat zij ook op dit forum de grote meerderheid uitmaken.
                    Ik dacht altijd dat de Spaanse vrouwen eigenlijk Roemeense zijn, de taal lijkt op elkaar.

En er zijn ook wel Vlaamse dames te vinden maar dan eerder in de privéhuizen of privéontvangst.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Elliotts Bekijk bericht
                      Ik dacht altijd dat de Spaanse vrouwen eigenlijk Roemeense zijn, de taal lijkt op elkaar.
                      Grootste deel van die Spaanse en Italiaanse dames komen inderdaad uit Roemenië. Verspreid zal je wel een aantal Spaanse, Italiaanse of Griekse dames vinden, maar de meerderheid zijn fake.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Spoiling Bekijk bericht

Heb je toen ook je ervaring neer geschreven? Kan deze alvast niet vinden.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Elliotts Bekijk bericht

En er zijn ook wel Vlaamse dames te vinden maar dan eerder in de privéhuizen of privéontvangst.
                          Spaans, Italiaans en Roemeens hebben wel wat gelijkenissen. Logisch, want net zoals het Frans zijn het Romaanse talen die van het Latijn afstammen.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door knktila Bekijk bericht
                            Grootste deel van die Spaanse en Italiaanse dames komen inderdaad uit Roemenië. Verspreid zal je wel een aantal Spaanse, Italiaanse of Griekse dames vinden, maar de meerderheid zijn fake.
                            Een Roemeense die zich uitgeeft voor Italiaanse of Spaanse valt snel door de mand hoor! De talen mogen dan wel gelijkenissen hebben, maar Spaans of Italiaans kennen ze niet. Het zou zijn als een Zweedse die zich voor een Vlaamse uitgeeft. Je zou het ook vlug doorhebben.

Commentaar

• Iemand ervaring met Liesje?
                              https://www.redlights.be/prive-ontva...he-liesje.html

Commentaar

• Ik ben op zoek naar een blonde dame met grote borsten (DD of meer) bij voorkeur slank en natuurlijk goede service :-)
                                Iemand 1 of meerdere tips? Ik zou graag volgende week al een date plannen.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Love_to_be_teased Bekijk bericht
                                  Ik ben op zoek naar een blonde dame met grote borsten (DD of meer) bij voorkeur slank en natuurlijk goede service :-)
                                  Iemand 1 of meerdere tips? Ik zou graag volgende week al een date plannen.
                                  Rebecca is goed en heeft een e cup nu.

Commentaar

• Iemand die een dame kan aanbevelen regio Kortrijk/Roeselare ?

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door davy1976 Bekijk bericht

Rebecca is goed en heeft een e cup nu.
                                      Spreken we over deze?
                                      http://www.redlights.be/prive-ontvan...l-100-102.html

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door Jaydeepee Bekijk bericht
                                        Een Roemeense die zich uitgeeft voor Italiaanse of Spaanse valt snel door de mand hoor! De talen mogen dan wel gelijkenissen hebben, maar Spaans of Italiaans kennen ze niet. Het zou zijn als een Zweedse die zich voor een Vlaamse uitgeeft. Je zou het ook vlug doorhebben.
                                        Ja, uiteraard. Maar je vergeet dat veel Roemeense dames via Italië of Spanje naar ons land komen (hoe dat juist gebeurt, daar stel ik me liever geen vragen bij). Niet in de raambuurten - maar daar geven ze zich ook niet uit voor Spaanse of Italiaanse - maar wel in de privé. Al meermaals meegemaakt dat een Roemeense in een privéhuis gewoon Spaans sprak tegen haar collega's uit Zuid-Amerika. Zoals je zegt, Roemeens is ook een Romaanse taal, dus in principe is het niet heel erg moeilijk om de nodige taalkennis op te pikken tijdens een verblijf van pakweg een jaar in bvb Spanje.

Commentaar

• Heeft er iemand gewoon goede aanraders? Die Kimberly vanop pagina 16 ziet er best oke uit.

Commentaar

• Iemand ervaring met deze dame?