Zedelgem Veldegem, privéontvangst, Sofie

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Zedelgem Veldegem, privéontvangst, Sofie

onlangs bij sofie geweest 75euro half uur pijpen zonder condoom ze zuigt wel lekker neuken met.. was goede date maar ik vond dat de klick er ni was met mij.. .SOFIE LUCCA 9036 0842 5218
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 14-01-18, 22:27. Reden: RECFORM w

Re: Veldegem, priveontvangst , Sofie(goed)

Ben onlangs 1,5 uur bij Sofie geweest en dat was gewoonweg heerlijk. Ontvangst met een glaasje bubbels, daarna opfrissen, terwijl ze je in de badkamer al opgeilt.
    Ze pijpt heerlijk zonder en van neuken kan ze geen genoeg krijgen. Ze heeft me zelfs 3 keer klaar laten komen.
    Sofie is een vrouw om verslaafd aan te raken, je kunt merken dat ze er zelf ook gewoon echt van geniet.
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 30-03-16, 22:40. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Veldegem, priveontvangst , Sofie

vorige maand eens langs gegaan bij deze dame!
      https://www.redlights.be/prive-ontva...hot-genot.html

regelmatig doet zij eens een pijpdate week. Dan doet ze een pijpdate (+-30 min) voor 50 euro.

man wat heeft zij een zalig pijpmondje. Ze teast je eerst langs alle kanten en op mijn vraag deed ze het heel rustig aan. Bij het pijpen vergeet ze geen plekje. In de korte tussenpozen likte ze aan mijn tepels, wat me nog geiler maakte.

Door de vele heerlijke tussenpozen lekker klaar gekomen in haar mondje, waarna ze nog bleef door pijpen.

Sofie is een dame die van aanpakken weet, die je de tijd gunt om tot rust te komen en ze luistert naar al jouw wensen!

Commentaar

Deze maand de trio gedaan en het was een heel goede ervaring. Alles wat je vraagt proberen ze te doen, klant is hier echt een koning. Er was echt geen druppel meer over, ze laten u maximaal klaarkomen.

Commentaar

Pfff twee oude vrouwen... Ik was zwaar ontgoocheld qua uiterlijk in ieder geval! Die Sofie is wel een geile doos en ze heeft nog een redelijk strak lekker lijf (veel tattoo's, vind ik wel geil maar je moet er van houden, totaal niet te zien op de foto's trouwens, die foto's komen wat mij betreft totaal niet overeen met de werkelijkheid), maar toch een pak te oud naar mijn goesting. Ze deden wel hun best en waren lief/vriendelijk... voor die prijs kan je veel beter krijgen hoor.

Commentaar

Aan het werk...
          X