Sint-Niklaas Berchem, privéontvangst, Joy Lina Joy Brunnetje

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Sint-Niklaas Berchem, privéontvangst, Joy Lina Joy Brunnetje

Daarstraks een heerlijke date gehad met Joy of heet brunnetje te Berchem (privéontvangst) die ontvangt op de bekende vruchten-fruit-hof-laan aldaar op een mooie flatje.Verdere detail geef ik over haar niet, wegens discretie..Lekker eens laten pijpen, en was heerlijk.Mooie body hoog baby gehalte, ga er zeker nog eens terug langs. 80 voor een half uurke was juist prima voor me. Op het einde laten afrukken.. JOY LINA HEET BRUNNETJE 4767
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 03-05-18, 20:22. Reden: RECFORM w titel edit 03052018 <br<
    Als we niet wandelen,zitten wij natuurlijk weer hier en leidt ons dan niet in bekoring,stap stap,struikel,Ralf was here !

Re: Berchem, priveontvangst , Joy/Brunnetje (uitstekend)

Onlangs ook bij Joy geweest.
    Binnengekomen , meteen zoen op de mond , zeer vriendelijk en stelt je direkt op je gemak.
    Begint je langzaam uit te kleden en duwt je in de zetel , lekker beginnen pijpen zonder condoom en komt over je zitten om je nog geiler te maken dan je al bent.

Nadien op bed gaan liggen waar ze me verder pijpte , ik heb ze gebeft waar ze zichtbaar van genoot, toen kwam ze op mij zitten en ze bereed me echt heerlijk.
    Deze dame neukt echt met gevoel.
    Gewisseld en op z'n hondjes afgewerkt.

nadien op bed blijven liggen waar ze dicht bij mij kwam liggen , nog wat zoenen en knuffelen waarna ze merkte dat mijn jongeheer nog wel een keer aankon en toen heeft ze me lekker afgetrokken met een lekkere tongzoen als kers op de taart toen ik een tweede maal heerlijk klaarkwam.

Nog ff nagepraat en toen samen naar buiten want ze moest ergens heen.

Deze dame is zeer lief en doet het met plezier.
    Hygiene in orde en kijkt niet bepaald op de klok als ze het naar haar zin heeft.
    Even onwennig in het begin maar ze stelt je direkt op je gemak dus geen probleem voor mij.

Commentaar

Een hele tijd terug ook eens bij haar geweest!
      De leeftijd zat er (zoals zo vaak) toch een aantal jaren naast. Maar toch een vriendelijke dame en ook best een mooi gezichtje.
      Maar ik had echt geen klik met haar. Dit kwam enerzijds omdat het moederschap bij haar toch de nodige strepen had nagelaten en aangezien ik van strakke buiken houd, was dit echt niet mijn ding. Anderzijds bleef ze maar praten over haar ex. "Get over it, ik ben daar echt niet in geinteresseerd."
      Ook was ik niet zo te spreken over de sexuele handelingen. Pijpen was kort en niet overtuigend. Zoenen was OK. Bij het neuken moest ik zelf het initiatief nemen en dus ook maar gedaan.
      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 10-11-16, 22:17. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Berchem, priveontvangst , Joy/Brunnetje (goed)

Recensie mislukt. Nog maar eens proberen.
        Your mileage may vary zeggen ze wel eens...
        Mijn ervaringen met Joy waren super. Lekker zoenen, ze heeft me soms wel echt lang gepijpt, en ook zeer diep. Wel wat heftig soms. En het neuken met haar was gewoon super. Zij bovenop vond ikzelf het lekkerst en haar favoriete standje is op z'n hondjes.

Ze heeft zelf wat complexen over haar buikje maar mij stoort het niet, ze is voor de rest zeer slank en heeft prachtige benen.
        Vergeten te zeggen dat ze prachtige donkerbruine ogen heeft waarmee ze je supergeil aankijkt terwijl ze pijpt.
        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 10-11-16, 22:18. Reden: RECFORM

Commentaar

Uitstekende orale service bij deze dame, even schrikken bij binnenkomen, buikje is inderdaad niet zo flatterend. Kijkt inderdaad niet op de klok als ze zich op haar gemak voelt, leuk praatje mee gedaan.
          Twijfel op ik haar nog eens ga opzoeken, indien nog eens op bezoek dan alleen voor haar orale kwaliteiten.

Commentaar

Vorige week na even twijfelen terug geweest bij Joy.
            Dat was een goede beslissing , ze herkende me meteen en kuste me direkt als ware ik haar vriend.
            Ze had enkel een lange t-shirt aan en die ging meteen uit , al rechtstaand stonden we te tongzoenen waarbij ik ook haar tepels likte en ondertussen haar natte kutje vingerde , ze duwde me in de zetel waar ze me lekker pijpte (soms inderdaad iets te hevig).
            Ze stond vrij snel terug recht omdat ze zei "dat ze mijn lekkere paal wilde voelen" , condoom errond en ze kwam in de zetel op mij zitten waar ze me heerlijk afreed.
            na een tweetal minuten kwam ze klaar waarbij ze zeer nat werd , ze had het precies nodig
            Dan op bed gaan liggen waar ik ze missionaris en op z'n hondjes neukte.
            Zo ben ik dan ook klaargekomen en zijn we gezellig naast elkaar gaan liggen;
            Enkele minuten later besloot ik ze te likken waar ze weer zeer zichtbaar van genoot en na een tijd weer heerlijk van klaarkwam.
            Dan heeft ze opnieuw een condoom gepakt waarna ze op me kwam zitten en het tweede orgasme een feit was.
            Hierna even opgefrist en nog wat staan praten waarbij me opviel dat we weer ruim over tijd waren.
            Deze dame geniet er zelf ook echt van als je je best wat doet en dat krijg je zeker terug.

Commentaar

Om te beginnen al een zeer aangename stem aan de telefoon, wat me het beste deed hopen.
              Bij aankomst was ze volledig gekleed zoals gevraagd (zie soms andere dingen bij andere dames, omdat het net kapot was of in de was stak). Dik in orde.
              Op de foto's leek ze me een doordeweekse vrouw, maar een echte Belgische/Antwerpse, sociale, toffe, vrouw die je onmiddelijk op je gemak brengt.
              Pijpen doet ze goed (gebruikt veel speekselsappen), diep en ook de ballen verwent ze.
              Inderdaad ze heeft een buikje? volgens een eerdere recensie, maar ik noem het eerder een slanke lijn die niet dagelijks in de fitness zit, maw geen buik eerder slank, maar zeker niet storend.
              Ze is inderdaad geen 30 jaar, maar als ik een vrouw was, had ik er graag op mijn 35 a 40 nog zo uitgezien. (Leeftijd om bestwil veranderen doet iedereen al wel eens zeker). Ben al vrouwen tegengekomen van 30 die er ouder als haar uitzien ook.
              De sex op zich was ook in orde. Hoog GFE gehalte, ontspannen, gemoedelijk... Een aanrader. Ga ik zeker nog eens terug.
              120 euro voor een uur, is weinig voor haar. Ik ken er die 150 en 180 euro vragen en minder bieden als haar.

Commentaar

Gisteren ook joy eens gaan bezoeken en dit is me zeer goed bevallen. Heel vriendelijke en aantrekkelijk vrouw. Zalig genoten samen en dit word zeker eens vervolgt. Haar pijpbeurt was echt zalig, dat vraagt gewoon naar meer dis een groot herhalingsgevaar maar opzich vind ik dat niet erg....ps de parfum was light blue...

Commentaar

Re: Berchem, priveontvangst , Joy/Brunnetje(uitstekend)

deze dame is super ! ik heb ze bezocht en het was voor herhaling vatbaar, want dit bezoekje heeft al wat vervolg gekregen.. was al enkele maanden op de dool (mijn favoriete dvp was gestopt) maar nu heb ik terug vast adresje gevonden ... het bezoekje nu : zeer vriendelijke dame, opgewekte stem, stelt u op gemak.. ik ging in zetel zitten en ze kwam lekker over mij zitten zodat ik uitgebreid kon beffen, dan begon ze te pijpen, gebruikt veel speeksel, verdienstelijk zou ik zeggen. Dan vingerde ze zich terwijl ze op mijn been kwam zitten en vroeg : 'mag ik op u klaarkomen ?' natuurlijk, zeg ik, en nog geen minuut later kwam ze spuitend klaar ... dan voor het echte werk, doggy rechtopstaand, minutenlang, vervolgens op het bed waar ze vertelde dat ze echt super geil werd, en aan het natte kutje te beoordelen nog waar ook... lekker klaargekomen al stotend terwijl zij op mij zat... prachtig lange en zachte benen, heerlijk om die vast te houden als je aan het stoten bent... deze dame is nu mijn favorietje...
                  Enige minpunt : tongen is minder, is wel spijtig , want dat zou het compleet maken, maar afgezien daarvan super meid, en was wel stuk langer binnen dan het half uurtje afgesproken...
                  joy, als je dit leest, fantastisch bedankt en zeker tot (vele) volgende keren...
                  Marc

Commentaar

Een tijdje geleden ook eens bij haar aanbeland en ik moet zeggen, ik heb er zeker geen spijt van.
                    Ook al is ze heel anders dan je zou verwachten.. ze is echt een topper.
                    Ze is zo spontaan dat je haar zou willen blijven kuffelen.
                    Komt daar nog bij dat ook de sex goed is,maar vooral haar enthousiasme doet wonderen. Mij gaat ze zeker nog terug zien..
                    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 10-11-16, 22:19. Reden: RECFORM

Commentaar

Een aantal weken geleden ook bij Joy geweest en inderdaad is het opzich een prima ervaring. Leuke babbel (ok soms een beetje te veel prive zaken die besproken worden), TC is GFE, PZC hemels en intiem in meerdere posities ook zeker niet slecht te noemen.
                      Ik was er voor een uur maar liep pas na ruim 1,5 uur naar buiten. Daarmee ook zeker geen klokkijker
                      Een sorry voor Joy echter het herhalingsgevaar is aan mij kant toch niet zo groot. Dit door met name sporen op haar lichaam.
                      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 10-11-16, 22:19. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Berchem, priveontvangst , Lina / Joy/ Brunnetje(uitstekend)

Een tijdje geleden - toch zeer goede ervaring als bij een vriendin en met zoenen inbegrepen (zonder problemenà
                        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 10-11-16, 22:20. Reden: RECFORM

Commentaar

na het lezen werd ik toch ook geprikkeld om eens op ontdekking te gaan
                          inderdaad ze praat veel, maar al bij al was het wel aangenaam Lekker zoenen en zalig pijpen

NOOT MOD : Graag geen details in het recensie formulier plaatsen ivm privacy en respect

Commentaar

Na mijn eerdere MVV trio ervaring, ook eens een MMV geprobeerd met deze Joy in het middelpunt, en een vriend van haar, al ben ik zelf 100% hetero. Het is bijzonder opwindend om verwend te worden door een vrouw die tegelijkertijd nog door iemand verwend door. Een speciale ervaring, heel leuk maar 't zal vooral uit principe toch bij deze ene keer blijven (voor mij ook verre verplaatsing).
                            Joy is heel vriendelijk en heeft mooie (kleine) natuurlijke borstjes. Ze pijpt lekker (zc), diep en met veel speeksel. Dan ook snel op haar boezem klaargekomen. Daarna mij heerlijk bereden (mc) om af te maken in doggy terwijl ze mijn collega aan het pijpen was, om daarna de rollen te wisselen. Spontaan het initiatief genomen voor een 3de ronde zodat ik meer dan voldaan de gezellige locatie met gelegenheid tot douche kon verlaten.

Commentaar

Ik kreeg donderdag telefoon van haar dat ze toch terug gestart was want ze miste het financiele zie ze. Ik heb er dan eindelijk een afspraakje mee gehad. Aangekomen even een praatje om kennis te maken en toen het op afrekenen kwam had ik even men gedachten toch wel een uurtje is 120 zei ze ik gaf 150 omdat ik anders kon en ze kon niet terug geven want ik was haar eerste klant zei ze, dus zei ik van ok ik naam dan wel een langere tijd. Ik moet toegeven zoals zij pijpt dat is het lekkerste wat ik al heb mee gemaakt maar spijtig genoeg niet tot het einde, ze heeft me dan ook 2 maal pijpend laten klaar komen. Hierna hebben we enkele standjes gedaan en ben op zen hondjes een derde maal dan in het kutje kunnen klaar komen. Ik moet zeggen heb er een leuke tijd beleefd maar uiteindelijk stond ik nog op 55 minuten buiten. Ik denk niet dat ik nog terug ga of mijn favorieten moeten niet kunnen.
                              Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 06-01-16, 00:35. Reden: PSOK RECFORM

Commentaar

Re: Berchem, priveontvangst , Joy / Lina / Joy/ Brunnetje(uitstekend)

al bij al een redelijke teleurstelling. Ik belde op een zaterdag om te vragen of het kon (was in de buurt) en na een kwartiertje binnengewandeld.
                                Binnen redelijk rommelig, en wat ik persoonlijk niet zo leuk vond waren de twee tienerdochters die er ook rondliepen...
                                IN ieder geval betaald en begonnen. Kussen was maar zozo, hygiene onderaan was niet volledig vond ik hoewel ze net gedoucht .
                                Er was verder geen klik en al bij al ook niet erg aantrekkelijk (is uiteraard ook persoonlijk). Lief en vriendelijk was ze wel..
                                zeker niet voor herhaling vatbaar.
                                Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 10-11-16, 22:21. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Berchem, priveontvangst, Joy / Lina / Joy/ Brunnetje

Ik ken Joy al een heel tijdje (zie vorige recensies) en heb haar zeer goed gekend... Af en toe heeft ze er genoeg van en stopt ze een tijdje, maar tenzij ze pas een rijke tiep aan de haak heeft geslagen heeft ze het financieel wel nodig om deze job te doen.
                                  Ze beantwoordt momenteel ook haar prive-telefoon niet en dat is wel raar.

Ik zou dit topic evt even op slot zetten maar nog even wachten om ze onder het stof te begraven, wellicht duikt ze binnenkort terug op (en zal ik er rap bij zijn om weer eens van haar te genieten)

Commentaar

Sint-Niklaas, privéontvangst, Joy

Een tijdje geleden een afspraak gemaakt met Joy. Deze ontvangt in het Fabiolapark in Sint Niklaas. Het nummer zou ik pas krijgen als ik ter plaatste was, dan moest er al een belletje gaan rinkelen. Het nummer dat zij door gaf, daar had ik al eens geweest, weliswaar al enkele jaren geleden. Toen trok de ontvangst op niets maar het was een iemand anders, dus dacht ik: geef ze een kans. Bij het binnen komen een klein zoentje en naar de kamer, uitkleden en uitgenodigd om direkt op bed plaats te nemen. Geen wasje of niets daar waren wel enkele bedenkingen bij, ik ben altijd wel fris gewassen maar wil mij ter plaatste toch nog even verfrissen. Niet dus, proberen van TZ maar daar kwam ook niets van, beffen en vingeren ? Daar kwam ze zo vlug van klaar dat de bedenking er was, dat namaak was. Toen mocht ik niet meer aan haar kutje komen door te gevoelig. OK, dan over naar neuken maar alleen in misio waarschijnlijk omdat ze maar***** heeft, aan haar **********, van bij de geboorte was haar antwoord. Omdat haar buik vol met zwangerschapstriemen stond was de meeste goesting over en heb er alles aan gedaan om klaar te komen en weg te wezen. Na 15 min stond ik terug buiten daarom was het voor mij de slechtste ervaring sinds jaren. Op dit adres zullen ze mij nooit meer zien.
                                    http://www.redlights.be/prive-ontvan...int-bedje.html
                                    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 21-08-15, 22:16. Reden: *** CENSUUR MOD + TITEL CORRECT PLAATSEN > Sint-Niklaas * PSOK

Commentaar

Aan het werk...
                                    X