Waasmunster, privéontvangst, Jane

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Waasmunster, privéontvangst, Jane

Ben vorige week bij dit koppel geweest,http://www.deernes.com/jane1. Voordat je een afspraak kan maken moet je een foto mailen, als je door de keuring geraakt kan je bellen. Het is een vrouw die af en toe ontvangt tesamen met haar man, goede amateursex. Ik wist niet wat juist de bedoeling was en alvoors te betalen hebben we eerst alles duidelijk gemaakt. De deal was dat Jane mij anderhalf uur zou verwennen en dat haar man aanwezig mocht zijn maar in zijn zetel bleef zitten.
    Ik denk wel dat de foto's op de site van deze dame zijn, maar wel van een paar jaar geleden. De dame is zeer lief en er is veel mogelijk, ze is wat molliger dan op de foto's. Na de betaling heb ik een klein douchke genomen, de salontafel werd weg gezet en er kwam een matras voor in de plaats, alles proper en net. Ik ben direct met haar beginnen vrijen, vingeren beffen alles verliep vlekkeloos. Ook het pijpen was heel goed, zacht en traag alsof ze er smaak van had. Tijdens het neuken en het beffen bleef ze constant kreunen, ik heb ze in alle mogelijke manieren geneukt, maar het koste me veel moeite om klaar te komen. Waarschijnlijk omdat ik verschillende keren naar de man gekeken heb, kwestie van me veilig te voelen. Het tongen was in begin een beetje stroef, maar dat beterde wel. Haar kutje is strak en een beetje nauw, maar ze rook lekker en mooi geschoren. Haar borsten, een grote C of een kleine D maar ze zijn wel echt.
    Samenvatting, de dame is molliger dan op de foto's, de sex was goed, alles is net en proper en de aanwezigheid van de man die tv kijkt was voor mij een beetje storend maar dat was nu eenmaal de deal. Het concept is een waco idee, uiteindelijk heb je daar sex met een vrouw in de living voor de voeten van haar man die gewoon braafkes toekijkt. Ze zoeken ook een vaste huisvriend voor in de weekends maar dan speelt de man die 100% hetro is wel mee, dus een M/M/V situatie, maar daar zullen ze je alles wel over vertellen als je daar bent. Misschien toch voor herhaling vatbaar.
    grts robin JANE 6740
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 12-05-18, 20:50. Reden: RECFORM w

Re: Waasmunster, Priveontvangst , Jane

een tijdje geleden ben ik op hun adv ingegaan
    Het is mijn grootste teleurstelling tot op heden
    Afspraak liep vlot en aangenaam en veel belovend
    Eens aangekomen had ik al een koud gevoel
    Een kleine babbel met de man en moest gelijk betalen en dan pas kwam Jane tevoorschijn
    Een klein, iets oudere oosterse
    In de slaapkamer/bureau opslag ruimte aangekomen kwam ze naast me staan en vroeg me wat ik graag had
    Geen wasje, niets ! Gewoonweg en koud, doe je kleren maar uit en alles erna werd volgens mij met tegenzin gedaan
    Het was werkelijk de grootste tegenvaller van men leven !!
    Maar ja iedereen zijn ding ! Mij zien ze er nooit meer
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 12-10-16, 14:32. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Waasmunster, Priveontvangst , Jane (teleurstellend)

Advertentie op deernes.com gevonden afspraak via de telefoon leek e.e.a veelbelovend. Ontvangen door man, afgerekend. Afsrpaak was voor 1.5 u maar Jane moest zogezegd nog weg en kon maar 1u (de prijs werd iets verminderd).
      Jane kwam binnen maar keek niet echt vriendelijk. Ik vrees uit de artikels hier dat er meer dan 1 dame als Jane werkt hoewel ik degene ontmoette van de foto's (1m50 max 50 kg a-cup). In de recensie staat 26-29 jaar maar de leeftijd van aziatische dames is moeilijk te schatten. ik schat haar echter 35 of ouder.
      We gingen samen naar het buro met bed, Jane werd er niet vriendelijker op hoewel ze wel probeerde vriendelijk te praten. beffen was blijkbaar vervelend, en voor vingeren gaf ze niet veel ruimte, bij intiem wilde ze mijn 100kg bovenop en hield ze haar benen zo dat ik van mijn 18 cm amper voor de helft naar binnen kon.
      Dan nog een beetje 'massage' en na wat getrekt koos ik voor opnieuw pijpen, 69 kon niet. De eerste keer was al niet denderend nu kwam ze niet verder dan wat gelik aan mijn eikel.
      Een teleurstelling, na de gebeurtenis kon ik met moeite mijn piemel wassen ben dan maar thuis gaan douchen. Spijtig.

Commentaar

Re: Waasmunster, Priveontvangst , Jane(voldoende)

Ik ben daar vorige week geweest bij jane voor 1 uurtje en ik vond het heel goed , vriendelijke ontvangst en alles is prima verlopen , kreeg een glaasje frisdrankje of pintje aangeboden en alles was netjes en verzorgd . Het was een knappe verschijning een mooie vrouw klein maar fijn. Ik Kon mij eerst een beetje opfrissen als ik wilde. Ze pijpt heel goed en zacht . kortom alles was prima ook het neuken, ze deed alles wat ik vroeg ook anaal, en alles kon zei ze, ook plasseks zij op mij als alles maar zacht en aangenaam gebeurde , ze liet zich ook heerlijk beffen , daar had ze echt veel genot van dat zag je aan haar terwijl je bezig was met likken ze had echt een zalig en smakelijk klein kutje zo geen flapdeuren gelijk bij sommige maar een mooi klein smal kutje, ook als je neukte had je er deugd van, haar kutje is klein en nauw, heerlijk je voelt het werkelijk dat je in haar zit. En ook mooie natuurlijke borsten om aan te spelen en zuigen. Na afloop kon ik mij terug opfrissen als ik wou . ik heb er prima van genoten en is zeker voor herhaling vatbaar .

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door paddy Bekijk bericht
          Het is mijn grootste teleurstelling tot op heden
          http://www.redlights.be/profiel/jane/
          Laatst gewijzigd door son of tarzan; 19-06-12, 19:44. Reden: Opmerking verwijderd

Commentaar

Re: Waasmunster, Priveontvangst , Jane(goed)

Na mijn slechte ervaring met Lilas (zie ander item in dit forum), afgesproken met Jane.
            Ik belde op het nummer in de advertentie en kreeg een man aan de lijn waarmee ik de afspraak maakte.
            http://www.everyoneweb.com/jane1/
            http://www.afspraakjes.com/jane_Exotisch-mooi-huisvrouwtje-29jsamen-heerlijk-genieten-vlakbij-afrit-13-Waasmunster.html,{DC9709EF-C154-44DD-BEDC-56A3FFC98E3B}#{DC9709EF-C154-44DD-BEDC-56A3FFC98E3B}tab
            Om 15h belde ik aan en de man deed open.
            Ik werd in een kamertje binnengelaten waar een bed en een apar computers stonden.
            Aan de muur foto's van Jane.
            Een minuutje later kwam ze binnen. Een klein Filippijns vrouwtje.
            Geen echte schoonheid maar ook niet lelijk.
            Vriendelijk verwelkomde ze me en vroeg hoe lang ik wenste te blijven.
            Ik wilde een uurtje en de contanten verwisselden van eigenaar.
            In de badkamer mocht ik me even gaan verfrissen en dan zijn we op het bed gaan zitten.
            Ze begon me meteen te strelen en op mijn verzoek deed ze haar jurkje uit.
            Geen jong en strak lichaam meer, maar ze mag toch nog gezien worden.
            We legden ons neer en ze streelde mijn lichaam.
            Mijn lul begon tekenen van leven te vertonen waarna ze haar aandacht daarop richtte.
            OP mijn vraag begon ze me lekker te pijpen.
            Na een tijdje vroeg ik of ik haar poesje mocht beffen.
            Ze heeft een klein en lekker poesje.
            Na een tijdje lekker gepijpt te worden, kwam ik klaar in haar mondje.
            Ze slikt niet, maar dat had ze reeds op voorhand aangegeven.
            Het kwakje verdween dan ook in een velletje keukenrol.
            'Lekker' zei ze. Ik zei dat ik het ook lekker had gevonden en vroeg haar of ze me wilde masseren.
            Ze gaf toe dat ze geen experte was maar het toch wilde proberen.
            Vermits ze geen massage olie had, vroeg ze of ze het met Nivea lotion mocht doen.
            Ik had geen bezwaar en ze begon mijn achterkant te masseren.
            Meer dan wat wrijven was het niet, maar ik kon me er toch bij ontspannen.
            Daarna draaide ik me om en heeft ze nog wat met mijn alweer stijve lul aan het spelen geweest, er af en toe lekker aan zuigend, maar een tweede keer klaarkomen zat er toch niet in.
            Al bij al geen slechte ervaring, maar de echte klik was er toch niet.
            Ook geen echte GFE.
            Lekker klaargekomen, maar het gaat bij deze DVP bij één keertje blijven denk ik.
            Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 10-11-16, 14:14. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Waasmunster, Priveontvangst , Jane(goed)

Ik ben er twee jaar geleden naartoe gegaan en ik herken weinig van de positieve recensies. Jane is een vriendelijke dame maar erg enthousiast gebeurt het allemaal niet. Plaats van afspraak is een vrij oude woning in Waasmunster, ik werd er ontvangen door de man, die kennelijk z'n best deed om er "pimpy" uit te zien: vooral zijn bril met doorzichtig jaren 80 montuur was gieren geblazen... plat colaatje aangeboden gekregen en in de leefkamer zitten wachten in het gezelschap van de pimp dus, tot Jane met de vorige klant gereed was.

Jane zelf is duidelijk ouder dan op de foto's, maar niet onknap. Kleine Aziatische dame die zich goed in het NL uitdrukt. Mijn wensen kenbaar gemaakt (werd wel rekening mee gehouden) en dan aan de slag. Ik vond het allemaal best opwindend, alleen het pijpen viel erg tegen: amper wat oppervlakkig heen en weer gefriemel met de tong, erg wild werd ik er niet van. Na de eerste keer wou ik nog 's, maar veel beweging kreeg ik er niet meer in en Jane deed ook niet meteen extra moeite om het nog spannend te houden. Na het uurtje afgedropen. Conclusie: niet slecht, maar zeker ook niet voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Laatst bij jane geweest.
                Ontvangst op kamer waar computers staan.
                Van de kamer word je nu niet bepaald wild...
                Pijpen viel relatief mee.
                Wel haar kutje lekker mogen beffen.
                Neuken is niet bepaald haar sterkste kant. Houd haar benen redelijk toe waardoor je niet echt diep geraakt
                Ze is echt heel passief en neemt weinig initiatief.
                Had de indruk dat ze het zo snel mogelijk wou afhandelen...
                Al bij al niet zo een positieve ervaring.
                Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 12-10-16, 14:33. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Waasmunster, Priveontvangst, Jane

Bon, ik ben hier ook eens langsgegaan. Ik moest en zou een Filipijnse hebben, en dat moest nu even. Niet veel te vinden en dus hier maar heen. Dat ging redelijk maar top was het zeker niet.

Makkelijk te vinden, rustige straat en je kan parkeren waar je wil. Man pakt de telefoon op, best vriendelijk, daar al geen zorg. Ter plaatse idem, geen zorg, netjes hoor, en dat ze in haar werkkamer ook haar administratie doet stoort me niet.

Maar de service was gemiddeld, matig zelfs. Ze kwam binnen en ze keek al behoorlijk kwaad, nou ja, wat heet kwaad, ze leek erg stuurs. Niks geen small talk, gewoon "wat wil je", boenk. Tja, ik heb het liever wat zachter maar nee, de dame doet wat ze geacht is te doen, en dat is het dan ook. Ik had er geen contact mee, heb mijn best gedaan, maar ze geeft er niks om, gewoon je ding doen en wegwezen dus. Pijpen is redelijk miezerig, beetje sabbelen en zo, niks om over naar huis te schrijven. De rest ben ik zelfs niet aan begonnen, uitgezonderd wat vingerwerk, en dat mag, zelfs even in haar kontje, maar echt leuk vond ik het niet, en zij ook niet denk ik.

De dame is behoorlijk wat ouder dan de foto's laten zien, ik heb er geen moeite mee, maar die foto's zijn van een paar jaar terug hoor. En een collega hier suggereerde stand-ins, en dat zou best kunnen. In elk geval, ik heb een wat oudere aziatische gehad en ik vond die ok, maar de service moet echt veel beter zenne, want dit trok op niet veel.

Commentaar

2 ta jaren geleden heb ik hier ook een blauwtje opgelopen. Ik deed voor het werk regelmatig de weg Antwerpen-Gent, was ideaal kort bij de afrit Waasmunster. Ik weet nog dat ze eerst niet klaar was en me 5 minuten voor de deur liet wachten. Eens binnen in de slordige poep- en tevens bureau-kamer. Douchen achteraan in een ander warrige kamer. In het bed is alles tegen haar zin, niets mocht of kon. Dit is voor mij een 200% te mijden dame! Belooft veel op de site, komt niets van in huis. Je geld afgeven en snel wegwezen is de boodschap. Nooit meer!! Trouwens Fillipijnse? Ik dacht Thaise toch?

Commentaar

Wil hierbij ook mijn ondervinding delen met jullie. Ben 2 maand geleden bij jane geweest. Moet zeggen dat het voor mij een heel goede ervaring is geweest. Je mag zalig tongzoenen, je mag haar neuken in verschillende standjes.Ze heeft mij gepijpt terwijl ze mijn prostaat stimuleerde.Ben heel lekker klaargekomen,het was zo goed dat ik bijna haar dochtertje wakker schreeuwde. Gevolg is dat ik ondertussen nog een paar keer ben geweest en zal dit blijven doen.
                      Voor mij is Jane super!!

Commentaar

hey , ook ik wil eens reageren op Jane vind haar in elk geval niet slecht als je een beetje lief bent tegen haar dan bloeit ze vlug open tongzoenen was heerlijk haar kutje klein maar fijn en toen ik haar neukte kwam zij lekker klaar voor herhaling zeker weten

Commentaar

ruikt weer naar reclame

Commentaar

Afgaande op de advertentie ben ik ook eens langs geweest. Had beter eerst deze recensies hier gelezen, want het klopt inderdaad allemaal. Jane ziet er uit zoals je verwacht, een oudere Filippijnse dame die ietwat mollig is maar wel nog redelijk strak. Tot daar de positieve ervaring. De effectieve handeling en het kader is totaal ondermaats over de gehele lijn. Deze dame kijkt zo stuurs dat je zin al over is alvorens je broek uit is. Eens op het bed beweegt ze amper en neemt nul komma nul initiatief. Wat flauw wrijven, geen kussen, geen communicatie ...
                            Buiten een korte, strenge vraag : wat wil je ? en met tussenpozen een zuchtend Ja,Ja komt er niet veel uit.
                            Bij mij kwam er dus ook niet veel in ... gespoten in haar mond, douche genomen en weg.
                            Nooit meer, weggesmeten geld.
                            Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 06-02-16, 20:57. Reden: RECFORM

Commentaar

Van februari 2016 geleden dat er over deze dame iets geschreven is. Zie ze bijna dagelijks verschijnen op afspraakjes en redlights. Zou ze wel graag eens bezoeken, maar twijfel door de meestal negatieve berichten. Is er intussen beterschap omtrent haar dienstverlening. Moet toch een zeker clienteel hebben, gezien ze zo intens blijft adverteren. Thx

Commentaar

Niemand Jane nog bezocht in 2017 of 2018. Lijkt ze nog op de foto's op redlights, gezien die toch al enkele jaren circuleren ?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door stephenking Bekijk bericht
                                  Niemand Jane nog bezocht in 2017 of 2018. Lijkt ze nog op de foto's op redlights, gezien die toch al enkele jaren circuleren ?
                                  Die foto's circuleren al minstens 10 jaar op Redlights, Afspraakjes en andere sites. Destijds gaf ze als leeftijd 29 op, intussen is dat 31, dus ook daar mag je ook enkele vraagtekens bij plaatsen. Ik heb er geen recente ervaring mee en ben dat ook niet van plan.

Commentaar

Aan het werk...
                                  X