Gentbrugge, privéontvangst, Michelle

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Gentbrugge, privéontvangst, Michelle

Eens langs geweest bij Michelle in Gentbrugge. Ze ontvangt in een mooie studio..
    Een afspraak maken was geen probleem. Ik mocht onmiddellijk langskomen.
    Michelle is een mooie verschijning. Ze is wat mollig maar daar hou ik wel van. Ze heeft een mooi gezicht en een geweldige F-cup.
    Ze zijn echt en ze voelen heerlijk aan. Het zijn ook niet van die hangborsten. Ondanks de F-cup zijn ze nog mooi van vorm.
    De ontvangst was hartelijk en ik voelde me onmiddellijk op mijn gemak.
    Eerst een wasje aan de lavabo en zij deed hetzelfde. Dan lekker kussen op het bed en daarna heeft ze me lekker gepijpt.
    Daarna heb ik haar gebeft en daar genoot ze wel van.
    Daarna heb ik verscheidene standjes afgewerkt. Klaarkomen met condoom lukte niet en dan heeft ze me klaargepijpt wat ze lekker deed.
    Wie houdt van een echte Vlaamse meid met grote borsten is hier aan het juiste adres.
    Geen klokkijkster. Ik ga zeker nog eens terug.
    Momenteel is ze in verlof. https://www.redlights.be/prive-ontva...e-in-gent.html MICHELLE 9656
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 13-07-18, 21:15. Reden: RECFORM w

Gisteren bij deze dame geweest. Is knappe dame met grote borsten. De date zelf was zeker niet slecht maar ben al beter gewoon. Ontvangt discreet en is een hygiënische vrouw en stelt u op uw gemak. Persoonlijk zou ik er wel geen dates meer mee doen..
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 29-07-18, 11:39. Reden: RECFORM

Commentaar

Vandaag nog eens langs geweest bij Michelle daar mijn vorige bezoek wel goed was meegevallen.
      Ook deze keer was alles zeer goed. Ze kende me nog van de vorige keer en de service was terug zeer goed.
      Lekker tongzoenen en met haar grote borsten spelen. Pijpen deed ze zeer goed en nadat ik ze gebeft had, nog wat standjes gedaan en heeft ze me klaar gereden.
      Nog een aangename babbel gehad..
      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 30-10-18, 14:19. Reden: RECFORM

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Brad Piet Bekijk bericht
        Vandaag nog eens langs geweest bij Michelle daar mijn vorige bezoek wel goed was meegevallen.
        Ook deze keer was alles zeer goed. Ze kende me nog van de vorige keer en de service was terug zeer goed.
        Lekker tongzoenen en met haar grote borsten spelen. Pijpen deed ze zeer goed en nadat ik ze gebeft had, nog wat standjes gedaan en heeft ze me klaar gereden.
        Nog een aangename babbel gehad..
        Wat is de prijs van deze dame?
        pijpt ze met cd
        want uit de info op haar profiel kan je niet veel uitmaken...

Commentaar

Pijpen is zonder condoom. 80 euro voor een half uur. 150 euro voor een uur.

Commentaar

Aan het werk...
          X