Oostende, privéontvangst, Evelina

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oostende, privéontvangst, Evelina

https://www.redlights.be/prive-ontva...-new-girl.html
    Beste wandelaars,
    Zal niet rond de pot draaien... bezoek aan deze dame was een grote teleurstelling...
    Ten eerste kloppen de fotos niet. U verwacht een slanke dame van rond de 23 op advertentie foto\'s is duidelijk haar gezicht te zien en op het moment dat ik haar profiel opzocht was ze een geverifieerd en gold profile volgens redlights. Dus zat ik met veel hoop en verlangens...
    Dame in kwestie is klein, mollig en heeft konijnen tanden ^^
    Wilde meteen vertrekken maar heb me er in laten luizen... heb wel minder lang geblezen.
    Studio is vuil, bed is vuil, zag zelfs een andere klant, hoorde alles wat hij zei... Discretie is een 0.
    Dame zelf is wel vriendelijk maar dat is alles.. kwam met andere ambities en verlangens maar jah...
    Dame vraagd 150 voor een uur en 100 voor halfuur.. wat veel te veel is, want de service trok op niets.. ook een 0
    Wegblijven is de boodschap!!!
    PS: Hebben enkelen van jullie ook al iets dergelijks meegemaakt? Wat doen jullie dan? Toch een kans geven en blijven of gewoon beleefd vertrekken? Wat is dan de reactie van de dames? Waren er concequenties? BV. de patron die plots tevoorscheen kwam en dreigde? enz...
    Ik ga regelmatig op verkenning en schrijf af en toe. Heb wel al eerder teleurstellingen meegemaakt maar deze was wel één van de ergste... EVELINA 4215
    MVG Dindie
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 15-04-18, 22:28. Reden: RECFORM w

Oorspronkelijk geplaatst door dindie Bekijk bericht
    https://www.redlights.be/prive-ontva...-new-girl.html

PS: Hebben enkelen van jullie ook al iets dergelijks meegemaakt? Wat doen jullie dan? Toch een kans geven en blijven of gewoon beleefd vertrekken? Wat is dan de reactie van de dames? Waren er concequenties? BV. de patron die plots tevoorscheen kwam en dreigde? enz...
    Ik ga regelmatig op verkenning en schrijf af en toe. Heb wel al eerder teleurstellingen meegemaakt maar deze was wel één van de ergste... EVELINA 4215
    MVG Dindie
    Als de foto's totaal niet kloppen met de werkelijkheid, dan vertrek ik gewoon beleefd, maar zeg wel waarom. Meestal zal de dame in kwestie dan een vies gezicht trekken, maar dat trek ik me niet aan, ze heeft het immers zelf gezocht! Dreigende patrons heb ik nog nooit gezien. Als de dienstverlening niet is wat er beloofd wordt, bvb. ze belooft PZC en/of TZ, maar ze doet dit uiteindelijk niet, of je betaalt voor een uur, maar je staat na 35 minuten alweer buiten of het is er niet echt proper, dan schrijf ik het hier.

Commentaar

Een advertentie in de derde persoon ( pooier dus ). Alle mogelijkheden aangevinkt ( ze weten toch niet wat ze aanvinken want ze spreken geen woord Nederlands ) en dan het feit dat het een Oost-Europese dame betreft. De reden dat hij Gold en geverifieerd is omdat de dame er waarschijnlijk rondloopt maar ze met meerdere dames werken, dus degene die vrij is krijg je voor je ;-) De meeste onder ons halen deze advertenties er 1, 2, 3 uit :-p Bij het eerste sein van onraad rechtsomgekeerd maken, veel kans dat de echte dame eventueel nog opduikt om je te overtuigen.

Commentaar

Ondertussen al een 2de slechte recensie van een Russische dame uit Oostende, ondertussen zouden de meeste wel al doorhebben dat dit eenzelfde groepjes dames is die zicht van stad naar stad verplaatst tot de slechte recensies en valse foto's hen "verjagen". Als je meermaals bijna dezelfde tekst bij een advertentie ziet dan weet je het nu wel. :-p

Commentaar

Aan het werk...
        X