Gavere Gent, privéontvangst, Miss M Muriel Murielle

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Gavere Gent, privéontvangst, Miss M Muriel Murielle

Onlangs een bezoek gebracht aan Me & You te Gent. Ik had haar site gevonden via afspraaksjes www.meenyou.com en na een telefoontje was de afspraak snel geregeld. Na een flinke autorit was ik mooi op tijd aan de Drongensteenweg te Gent, auto geparkeerd op de parking van een supermarkt aan de overkant. Aangezien de steenweg een echt drukke weg is verloopt alles heel discreet, je valt hier echt niet op tussen de massa -)

Toen ik aanbelde was ik behoorlijk zenuwachtig maar toen Murielle de deur opende viel deze gelijk weg. Zoals telefonisch gemeld had ik graag een geil mulatje in een lekkere verpakking, voor mij was dit iets blinkends (lak) -) Wel daar was al zeker niks op aan te merken..

Boven op de kamer gezellig in de zetel wat kennisgemaakt en een drankje gekregen, tijdens het drankje al wat liggen frullen maar vooral gefruld worden door de dame des huizes. De overbodige kledij dan maar uitgezwierd en op het bed beland. Volgens haar info is pijpen een specialiteit van het huis, wel dat heb ik geweten. Man wat kan die meid pijpen, zalig ! Na een tijdje heb ik ze moeten tegenhouden of ik had al mijn kruid al verschoten tijdens de pijpbeurt. Daarna heb ik haar lekkere poes gebeft en dat werd geapprecieerd aan de steeds natter wordende poes te voelen.

Na een kleine rustpauze ging het condoom erop en heeft Murielle me bereden, brrrrr. Tijdens het neuken heb ik mijn vinger in haar kontje gestoken ook dat was geen probleem. Na de halve kamasutra te hebben meegemaakt heeft murielle me dan zalig klaargepijpt, terwijl ze zachtjes mijn kontje vingerde..

Nadien gezellig nog wat gepraat op het bed en hier viel me op dat in de dame meer zit dan een "domme blondjes" babbel.

Voor mij een van de betere prives waar ik ooit ben geweest (en dat zijn er nogal wat), Murielle ziet mij zeker terug. (en hopelijk heel gauw)-

ps de prijs klopt niet maar zoiets regel je best zelf met de dame in kwestie MISS M 9569
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 07-06-18, 21:27. Reden: geen recform w

Re: Gent, Drongensteenweg , Murielle (uitstekend)<br /><br />gisteren eindelijk nogeens tot in Gent geraakt. Ik had niet zoveel tijd over maar ben toch snel bij murielle binnengesprongen na een telefoontje.<br />Heb weer een fantastische pijpbeurt gekregen waarbij het geile wezen lekker al mijn zaad terug uit haar mondje liet lopen.... brrr<br />Zonde dat ik maar een uurtje vrij had maar toch maar weer lekker meegenomen..
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 07-06-18, 21:24. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Gent, Drongensteenweg , Murielle (uitstekend)

Door enkele van de recensies en de aantrekkelijke fotos ook eens bij Muriel geweest.
      Ze is tamelijk vriendelijk. Ziet er wel helemaal niet uit zoals op de foto's. En ze eeft echt wel lelijke lidtekens over de hele buik. Ongelofelijk dat onze peperdure en pretentieuze chirurgen zo een slagveld kunnen achterlaten.
      Wat betreft de sex, die was ondermaats. Voor het zoenen steekt ze de tong wel uit de mond maar echte tongkussen zijn het niet. Pijpen is heel ondiep, niet veel meer dan de eikel, en veel getrek erbij. Ik merkte ook dat ze er nogal verveeld bij zat.
      Nochtans had ik haar eerst wel tot een heel intens (en luidruchtig ;-)) orgasme gebeft.
      Niet zeer slecht. Maar voor 150 Euro toch beneden alle peil. Heb voor 100 Euro al veel veel beter gehad.
      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 10-11-16, 23:12. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Gent, Drongensteenweg , Muriel / Murielle

ontvangt nog steeds.
        Advertentie op redlights:
        http://www.redlights.be/prive-ontvan...nse-furie.html
        Veel plezier er mee ;-)

Commentaar

Re: Gent, Drongensteenweg, Muriel / Murielle

Vorige week langs geweest bij haar afgaande op de foto's en info op haar website, maar zwaar teleurgesteld weer buiten gekomen. Is veel ouder dan ze vermeld (volgens mij bijna 50) en heeft inderdaad gruwelijke littekens op haar buik. Ze stonk ook naar alcohol en sigaretten wat het kussen niet aangenaam maakte. Ik wou eerst zonder condoom maar heb dan beslist om het met te doen want volgens mij was er iets niet pluis daar beneden. Was ook weinig enthousiast, lijkt mij uitgeblust en sterk tegen haar zin te werken. Zonde van het geld en de afstand...
          Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 10-11-16, 23:09. Reden: RECFORM geen ratings

Commentaar

Realiteit strookt inderdaad niet met de website/advertentie info. Ofwel zijn de foto's oud ofwel bewerkt want ze is ondertussen een oudere dame met rimpels en helemaal niet slank zoals op haar foto's, in tegendeel, ze is vrij klein en mollig! Toen zij de deur openmaakte dacht ik zelfs dat het een oudere collega was van haar, maar helaas Ze was ook alles behalve vriendelijk omdat ik bijna 10 minuten te laat aankwam, maar ze ontvangt in Ledeberg, de achterbuurt van Gent en er is weinig of geen parkeergelegenheid, het was dus nog een flinke wandeling. Is ook een buurt met veel allochtonen die duidelijk niet tuk zijn op prostitueebezoekers dus is zeker geen aanrader om daar 's avonds naar toe te gaan en dan vrij ver naar jouw auto te moeten lopen!
            In ieder geval, na de niet zo vriendelijke ontvangst en de teleurstelling van het uiterlijk en leeftijd heb ik haar vriendelijk bedankt voor het bedrog en ben ik maar op zoek gegaan naar mijn auto en naar Gent gereden waar ik gelukkig wel een vriendelijke en mooie jongedame heb gevonden!
            Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 10-11-16, 23:09. Reden: RECFORM geen ratings

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Foxx69
              Over wie gaat het precies, alle vorige links werken niet meer van deze dame, al weet ik wel nog over wie het gaat heb jaren geleden haar advertenties gezien. Maar toch voor de zekerheid. Zat ook op Webcams als ik mij niet vergis.. Ik meen te herinneren dat de dame in voorgaande post een origine van Brazilië had..

Ze werkt momenteel onder verschillende namen en met verschillende websites: Muriel, Muriëlle, Elise, Sweet Elise, Hot Elise, Miss M, ... waarschijnlijk met de bedoeling om te ontsnappen aan de negatieve commentaren. Net zoals zo velen snap deze ook niet dat haar tijd voorbij is of misschien heeft ze het geld nodig om haar verslaving aan alcohol, sigaretten en ander spul te betalen? ...

Commentaar

Re: Gavere / Gent, privéontvangst, Miss M / Muriel / Murielle

Miss M https://www.redlights.be/prive-ontva...jn-geil-2.html
                Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

Aan het werk...
                X