Sint-Niklaas, privéontvangst, Lisa

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Sint-Niklaas, privéontvangst, Lisa

Ik had haar kleine advertentie opgemerkt in de krant. Vermtis ze ontvangt vlakbij de autosnelweg, had ik best zin om een ommetje te maken.
    Deze dame is enorm gesteld op hygiëne, en weet je perfect te sturen ind e richting die zij wilt aangeven. Anderzijds is speekselcotnact voor haar volledig uit de boze. Zoenen, likken ect is bij haar niet mogelijk.
    het was een aparte ontmoeting, anders dan andere, zeer zacht en overtuigend, met zin voor initiatief, maar toch voor mij iets te professioneel.
    Deze dame is reeds lang bezig en je merkt dat ze bijzonder handig is in het ontwijken van vragen of iets persoonlijkere dingen.
    Misschiens voor herhaling vatbaar, maar ik stond voor de tijd wel terug buiten.
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 09-11-16, 21:14. Reden: RECFORM

Re: Sint-Niklaas, Privéontvangst , Lisa

Ik dacht dat er in het verleden al over deze dame geschreven is maar niet met goede afloop.
    Misschien is het nu wel een andere dame maar als haar tel. nr. eindigd op dan denk ik dat een TMD is die in het verleden al meerdere heren afgezet heeft. Ikzelf ben daar ook al binnen geweest en dacht daar al iets over geschreven te hebben maar vind het niet meer terug.
    Wandelaars zie zich hierin erkennen laat eens iets weten.
    Groetjes,
    Anboy
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 05-01-16, 16:19.

Commentaar

Vrees dat je gelijk hebt, Anboy. Ze adverteerde zowel met het door jou genoemde nummer als met het nummer eindigend op.
      Ben er ook geweest, zo'n jaar geleden. Zeer professioneel lichamelijk contact (Dat zou hier wat negatief moeten klinken, maar ik besef dat het dat niet doet. Ze was dan ook wel de moeite om te zien). Wel grote babbelkous, over hoe ze aan het sparen was voor later.
      Ze kreeg plots een telefoontje. Er zou een politieagent komen. Haar 'madam' mocht dat niet weten, daarom moest ik gauw gauw weg. Heb wel een deel van mijn geld teruggekregen.
      Maar toch voelde ik me ergens bekocht.
      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 05-01-16, 16:20.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door hot-ron
        anboy, was dit dan onder dezelfde naam toen? (Lisa... Lauwers... of zo)

Hier heeft ze blijkbaar een advertentie op internet:

http://www.spotter.be/nl/Zook/Detail...okcode=aim5048

Is misschien een kandidate voor de categorie 'massages only'
        Ze adverteerde nooit met een naam (nu precies wel), het was meestal:
        "een 29-jarig blondje" of "een heet nonnetje" en nog meer van die slogans maar nooit met naam, tot nu toe?

De adv. op spotters is inderdaad van haar.

Verschillende dames die in de tijd voor 2003 ontvangden,(voor mijn tijd op het net), kenden deze dame van wandelaars die niet zo tevreden waren van haar en naar iemand anders gingen om daar hun ongenoegen te spuwen. Vandaar het nut van dit forum.
        Haar sterkste punt heeft volgens mij altijd geweest dat ze elke dag een adv. in het laatste nieuws en wekelijks de plaatselijke reclame bladen heeft kunnen plaatsen, tot de dag van vandaag, wat sommige vrouwen niet konden verstaan rekening houdend met de dagelijkse prijs. ( is mij door meer dan één dame verteld).
        Ik ben daar één keer redelijk goed ontvangen maar de tweede keer was een fiasko. Voor 2003 moest je alles zelf uitzoeken, vandaar dat ik zeer tevreden ben met wat we nu aan informatie hebben.
        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 05-01-16, 16:20.

Commentaar

Sint-Niklaas, priveontvangst , Lisa(matig)

Wat een tegenvaller enkele dagen geleden.

Zeer makkelijk om een afspraak te maken en heel vriendelijk, ging leuk zijn dacht ik ..

75/half uur
          100/half uur met extra's
          150/uur
          Ze adverteert als 36 jaar, maar tel daar maar 20 jaar bij, ... enorm enorm zonnebakbruin, wel nog een strak lichaam maar het hangt allemaal, op haar borsten na wat losser. Het kontgaatje zelf ziet er ook niet zo aangenaam meer uit.
          Maar ik heb niet veel kunnen ervaren, of je nu betaald voor een half uur of een uur, ... klaarkomen is klaar en buiten. Dus kom je na 10min en heb je betaald voor een uur dan sta je na 15min weer buiten.
          Geen opwarming, gelijk een condoom rond je slappe, niet eens wachten tot hij stijf is (al niet zo aangenaam) en komt gelijk op je zitten.
          http://www.afspraakjes.com/lisa_NIEU...}#.UQA6z-iJPNk

2250
          Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 05-01-16, 00:14. Reden: PSOK RECFORM

Commentaar

Re: Sint-Niklaas, priveontvangst, Lisa

Vandaag bij Lisa geweest. https://www.redlights.be/prive-ontva...-waasland.html Man man man wat een spijt dat ik niet ff eerst hier gechekt heb... ( normaal altijd, maar was en route). Wat een flop. Ze is i.d.d. een dikke vijftig of nog ouder en veel los vel. Toen ik binnen kwam won de geilheid het weer eens van mijn verstand ( zoals bijna altijd...) Maar ik was toch nog zo nuchter om maar een half uurtje te doen i.p.v. een uur. Half uurtje afgesproken, dat was 75 euro. Ik gaf haar honderd euro mee. Toen begon het... FF geld naar de bazin brengen, kleed maar vast uit. Toen ze terug kwam zei ze ga maar liggen,blablabla waardoor ik vergat om mijn 25 euro terug te vragen, ik denk dat komt straks wel... Ze doet idd een condoom om je slappe janus en begint beetje te likken. Daarna gaat ze met haar kont naar jou toe op jou buik zitten. Beetje trekken en beetje kreunen. Aangezien ik al een tijdje droog stond was het snel gepiept met mij. Na kwartier stond ik alweer bijna met de kleren aan... Vroeg om de 25 euro, maar ze zei dat we ook intiem hadden gedaan en dat was 100. Ik werd nu alleen maar sjacherijniger en vroeg nogmaals om de 25 euro omdat we niet intiem waren geweest. Dat was zeker. Dat moest ze even met haar baas overleggen en ik kon buiten wachten. Dan zou ze over kwartier mij bellen. Ik dacht daar gaan mijn euries. Maar ze belde toch nog op met een boze stem dat ik ze boven op kon halen. Met veel tegenzin gaf ze mij de 25 euro en smeet de deur dicht. Never nooit meer... Weer wijze les geleerd vandaag, eerst hier checken...
            Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 05-01-16, 16:21.

Commentaar

Re: Sint-Niklaas, priveontvangst, Lisa

Het verbaast me dat de eerste recensie hier in 2013 is geschreven. Volgens mij heb ik in 2005 of 2006 hier al over geschreven en is dat waarschijnlijk verloren gegaan. Dat geeft nu even niet maar volgens mijn vorige herinneringen is dat bij mij ook altijd fout gegaan. Daar ben ik twee maal geweest voor dat de pc aan mij was besteed, dus voor 2004 en steeds heeft dit nonnetje haar beloftes niet gehouden. Misschien kan de moderator nog eens in de archieven duiken om nog wat terug te vinden. Er is nog iemand die op dit adres ontvangt nl Joy, 35 jaar en terug te vinden op afspraakjes in Sint Niklaas:
              De recensie die ik in 2015 over haar heb geschreven is al verwijderd, het was ook geen om nog terug te komen en daarom als ik dit adres hoor ga ik niet meer binnen.

*NM > Ik ga nu op zoek naar je recensie van Lisa hoor
              Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 09-11-16, 21:28.

Commentaar

Re: Sint niklaas, Privéontvangst , Lisa

Item terug uit het archief 2009 gehaald,opgekuist + samengevoegd
                Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

Re: Sint-Niklaas, Privéontvangst, Lisa

Knapste blonde vant Waasland is er ook nog bij https://www.redlights.be/prive-ontva...-waasland.html
                  Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 28-07-17, 15:43.
                  Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

onlangs bij lisa is sint niklaas geweest , prijst zich zelf aan als het mooiste blondje van het waasland , was het maar waar .
                    foto dateert van 15 jaar geleden denk ik , wat was dat verschieten . dame zag er totaal niet uit zoals ze het beschrijft , de tijd en zonne bank hebben hun werk gedaan .
                    toch naar binnen gegaan ( dom van me ) ze beloofde me de beste massage ooit gehad ,
                    Eens ik op haar bed lag kwam ze met haar rug naar mijn gezicht op me zitten en begon wat te trekken , tot daar de sensuele massage ..
                    ofwel had had zij een slechte dag , ofwel ben ik andere leukere dingen gewoon maar dit was niet wat ik zocht .
                    ontvangt wel discreet in een grote appartementsblok aan de rand van de stad dicht bij de autosnelweg

http://www.redlights.be/prive-ontvan...-waasland.html
                    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 28-07-17, 10:54. Reden: RECFORM

Commentaar

Item kunnen samenvoegen bij reeds bestaande

Commentaar

Gaat het hier om deze Lisa?
                        https://www.redlights.be/prive-ontva...stniklaas.html
                        Laatst gewijzigd door Mitsumi; 02-10-18, 14:23.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door TimVerbeeck Bekijk bericht
                          Ja dat is ze....

Commentaar

Aan het werk...
                          X