Beringen Tessenderlo, privéontvangst, kim Lola Femke

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Beringen Tessenderlo, privéontvangst, kim Lola Femke

vandaag had ik zin om me eens te laten verwennen! lekker massage met een extraatje leek me wel wat!
    Beetje gaan zoeken en zo kwam ik Femke uit Tessenderlo tegen.
    http://www.redlights.be/femke-tessenderlo.html
    Hier was niks over haar te vinden, buiten een vermelding bij Femke uit Ham.
    Vanmorgen dus ff gebeld voor een afspraak en deze middag was het zover.Ze woont in een gewone straat, woning is nog wat op te knappen. Femke komt de deur openen met een kort kleedje en laarzen tot aan de knieen, waardoor al een flink stuk van haar mooie benen te zien is.

Dadelijk de trap op naar de massagekamer, ff babbelen over de mogelijkheden. De Femmassage is met alles erop en eraan voor 130euro, dus die maar gekozen. Ff wassen in de badkamer die wel eens een stevige poetsbeurt kan gebruiken, douche is stuk dus zal aan de wasbak moeten gebeuren!
    Dan maar op de massagetafel gaan liggen totdat mijn gastvrouw terug is, duurt wel dikke 10min!

Lekker ontspannen bij zalige oliemassage, waarbij ze regelmatig eens plagend tussen mijn benen streelt, heerlijk!!!
    Kan ook al eens lekker over haar lekkere kontje en slanke benen strelen. Ondertussen gezellige babbel en dan omdraaien en gaat ze aan de slag met een zeepje rond de jongeheer omdat olie niet goed is voor het condoom dat er later nog opmoet is de uitleg. Dan komt ze met dat heerlijke slanke lijfje over m'n hoofd gekropen ttot aan mijn stijve leuter, die ze zachtjes in haar mondje neemt.[IMG]www.hookers.nl/images/aria/icons/icon12.gif[/IMG][IMG]www.hookers.nl/images/icons/icon14.png[/IMG]
    Pijpen doet ze heerlijk zacht met haar lippen af en toe afgewisseld met likjes naar beneden! Tijdens de massage had ze al verteld dat ze niet van Deeptrouth hield, dus wist al wat ik niet moest verwachten!
    Kan ondertussen lekker haar kutje likken, lekker fris trouwens!!! Kan haar na enkeele minuten ook zachtjes horen kreunen, dus ze geniet er duidelijk ook van!
    Als mijn jongeheer er dan helemaal staat ist tijd voor het condoom, dat er na ff prutsen toch opzit!
    Met de souplesse van een jonge leeuwin draait ze zich om en komt gehurkt over me zitten, waarna ze mijn paal met rustige bewegingen naar binnen weet te wringen! Wat een heerlijk nauw kutje is het enige dat ik uit kan brengen!
    Zalig beeld om haar zo op en neer zien te wippen op mijn neuklat [IMG]www.hookers.nl/images/aria/icons/icon14.gif[/IMG][IMG]www.hookers.nl/images/aria/icons/icon10.gif[/IMG]
    Net als ik denk, hier zou ik een foto van willen nemen, kan ik het niet meer houden en word het rubbertje gevuld!!!

Nog ff napraten en dan de badkamer in!
    Al bij al niet slecht, is een fijn vrouwtje waar je je dadelijk op je gemak mee voelt, maar doordat ze niet zoent en het intieme beperkt blijft tot dat ene standje (afspraak met haar partner, die trouwens ergens anders in huis aanwezig was)
    is voor mij het herhalingsgevaar niet heel groot!!!!

KIM LOLA FEMKE 3675 3103
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 07-02-18, 17:46. Reden: RECFORM w

Re: Tessenderlo, privéontvangst, Femke

Oorspronkelijk geplaatst door altijdzin49
    Kan me herinneren dat er regelmatig wat negatieve reacties stonden...
    Misschien moet de moderator eens in 't archief snuffelen. Ik heb in 't verleden ook negatief geschreven over Femke.
    Ofwel kan ik mijn recensie herschrijven .
    Laatst gewijzigd door 3500; 16-10-14, 15:21.

Commentaar

Had ook 2 zeer negatieve en terechte recencies geschreven en eveneens beiden verdwenen.

Commentaar

Ga er zo dadelijk eens naar zoeken of ik hier nog recensies van zal vinden...Femke dus, laat jullie nog wel iets weten als ik iets terug zal vinden hierover.
        Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

Heren collega's, ik vind idd. recensies terug vanuit het verleden aangaande dit item. Men heeft toen vanuit Hookers blijkbaar besloten om dit item uit de rubriek te halen destijds. Zelf was ik toen afwezig en heb deze zaak zelf persoonlijk dan niet helemaal kunnen opvolgen. Wat als tot gevolg heeft nu dat ik echter over onvoldoende dossierkennis beschik om dit helemaal te verwoorden. Blijkbaar waren er voldoende redenen om dit item voor altijd offline te gaan plaatsen hier...reden die ik dus ook niet kan benoemen althans.

Onder de noemer strikt verboden om nog over te schrijven destijds...

Ik zal hierover verder meer informatie trachten in te winnen bij de moderators die toen dit item hebben behandeld...

Hou er eventueel rekening mee dat dit item ook evenwel van het Hookers toneel kan gaan verdwijnen weldra wellicht.

Het spijt me, meer kan ik er dus voorlopig niet over zeggen. Grtjs, Peter
          Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

Dit ruikt naar belangenvermenging!!

Eén of andere moderator z'n nichtje misschien...??

Commentaar

had me ook eens laten verleiden door de lekkere fotos maar kan jullie alleen maar bijtreden , het werd èèn afknapper van formaat , had betaald voor 30 min en heb haar er maar 15 min van gezien .niet voor herhaling vatbaar

Commentaar

Ook ik ben door de zeer knappe sexy foto's verleid geweest en ben naar Femke gegaan, maar ben zeer ontgoocheld naar buiten gestapt.
                Zeer knappe verschijning als je van slank houd, maar de ontnuchtering komt snel.
                Ik heb toen op deze forum een negatief verslagje geschreven, maar dat is ook verdwenen.
                Spijtig voor de lezers die meer info willen en de eerlijke dames die staan voor hun werk of hobby.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Peter Starbuck
                  Geen slechte reactie van de postbode hier...moet toegeven dat ik me aangesproken kan voelen hierbij
                  Vind ik leuk

Commentaar

Vorig topic was om moverende redenen offline na overleg in de moderatorhoek. Soms willen we er wel over uiteinden maar kunnen we dat als moderators niet, dat heeft niets met belangenverstrengeling te maken.

Geschiedenis herhaalt zich dus topic blijft nu wel online mits berichten aan de boardregels voldoen.

Ben je het niet eens met ons handelen, stuur ons een pm. Bij klachten over ons handelen kan je je richten tot de hoofdmoderator.

Hier gaan we terug naar recensies!

GR. SOT
                    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 24-10-14, 01:25.

Commentaar

Femke schrijft nu op afspraakjes " Een nieuw jaar met een volledige nieuwe aanpak. "
                      Ik ben benieuwd naar nieuwe ervaringen. Misschien ga ik dan ook wel eens terug.

Commentaar

femke even na de feestdagen bezocht voor de eerste en laaste maal . trap naar boven op kamer haar vergoeding betaald daarna naar de badkamer voor je kleren en even op frissen maar dat laatste kun je beter laten je komt er vuiler uit dan je er in kwam zo vies . maar ja had betaalt anders was het zo al afgelopen dan toch maar een massage van een uur wat na 30 min gedaan was en ook niet voor naar huis te schrijven was .Dus even kort samen vatten 0/10

Commentaar

Uiteindelijk toch maar besloten om het eens te proberen. Ondertussen (lees: na mijn vorige/bovenstaande post) ben ik van job veranderd en werk ik eigenlijk op 10 minuutjes van Femke. Ondertussen heeft ze ook een hele tijd promo's, waaronder 50 EUR voor een vluggertje. Gezien de promo, de afstand en het feit ik erg geil stond heb ik het toch geprobeerd. Ik moet zeggen, zo negatief of slecht was het niet. Oké, mijn ervaring was maar vrij beperkt (vluggertje/kwartiertje), maar toch even mijn bevindingen.

Persoonlijk vond ik haar wel vriendelijk. Ze is wel een spraakwaterval en dat stoort mij wel na een tijdje. Ik ben zelf ook wel vrij sociaal aangelegd, maar toch... ik kom voor de seks, niet voor een koffieklets zonder koffie. Het is ook wel duidelijk dat het haar om het geld te doen is. Niet dat het bandwerk is, maar toch... Ze zegt van zichzelf dat ze GFE aanbiedt, maar dan stel ik me wel de vraag in hoeverre die GFE 'echt' is.

Over de seks zelf: eerst wat stijf maken met de hand (gewoon wat streelwerk), daarna heel effe met de mond (met condoom) en daarna is ze gehurkt op mij komen zitten. Heeft nog een vrij strak kutje, dus dat was op zich wel lekker. Heeft écht wel kleine borstjes, was wel wat tegenvallen. Wat me opviel was dat er een bed stond en een massagetafel. Zij zegt dat ze vluggertjes steeds afwerkt op de tafel, niet op bed. Je kan bij een vluggertje ook slechts kiezen tussen twee opties: haar staand/doggy neuken, of liggen op de tafel terwijl zij op je komt zitten. Niet meer, niet minder. Uiteindelijk wel relatief goed, doch kort, geneukt.

Hygiëne was OK, afgezien van haar teen- en vingernagels die ik niet zo netjes vond. Sommigen zullen dit muggezifterij vinden, maar ik vind hygiëne belangrijk. Ook de kleine details...

Conclusie: blij dat ik het eens heb geprobeerd. Was kort maar zeker niet slecht. Doch voor mij absoluut geen herhalingsgevaar!
                          Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 07-02-18, 17:57. Reden: RECFORM

Commentaar

wandelaars,

ben denk ik een 2 jaar geleden ook eens bij haar geweest,en het klopt als een bus wat hier al is geschreven,romelig,niet echt proper toch wel een beetje "flodder" gevoel

toen ook gekozen voor de fem massage,niet slecht maar het erotische gedeelte is zeer kort en matig,het is bij die éné keer gebleven,ik had haar nog voorgesteld om een volgende keer de massage achterwege te laten en enkel het erotische en itiem te doen,maar daar wou ze niet op in gaan ( wat haar goed recht is hé )

Commentaar

ik sluit me aan wat betreft de hygiëne wat hier geschreven staat als vind ik dat je wel krijgt wat ze zegt te geven.
                              ok er is maar één standje mogelijk maar ik vind de massage, het pijpen ZC en het aftrekken wel de moeite !.
                              ik heb gezien dat ze een tijdje ook adverteerde voor vluggertjes, is er toen iemand geweest?.
                              als ik ergens wil gaan neuken kies ik iets anders maar voor massage met hoogtepunt toch wel ok vind ik.
                              Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 19-11-16, 01:02. Reden: RECFORM

Commentaar

Heren, ik ben aan de weet gekomen dat er leugens aangaande de dame werden geschreven door concurrenten. Ik zal dit item scherp in de gaten moeten houden vanaf hier dus.

Commentaar

begin van de week ben ik bij Femke geweest , vriendelijke meid ;wat heeft ze klein borstjes ,echt zoals een eitje .....in de pan geklopt; .....ze is wel heel eng geschapen wat het intieme contact bemoeilijkte
                                  ieder zijn smaak hé , voor mij hoeft het niet meer, gelukkig koos ik voor een vluggertje !!
                                  Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 18-07-17, 10:51. Reden: RECFORM

Commentaar

Ben ook naar Femke geweest super mooie foto,s maar daar blijft het bij. Na 15` buiten, vind het niet proper daar geen wasje vooraf en erna ook niets. Ga nooit meer terug echt te mijden. Had er veel van verwacht maar zeer ontgoocheld naar buiten gestapt..
                                    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 15-10-17, 20:31. Reden: RECFORM

Commentaar

Ik denk dat ze nu als alias Kim 28J Paal gebruikt op afspraakjes, misschien dat iemand dit kan bevestigen?

Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 07-02-18, 17:56.

Commentaar

Inderdaad, Femke noemt nu Kim. Ze ontvangt nu in Beringen - Paal. Ik ben er enkele dagen terug, na ongeveer 6 jaar nog eens ingetrapt. Ik had het niet direct door dat zij het was. Maar afgaand op haar koele doen, kwam het besef dat ik bij Femke was. Nog steeds niet knuffelen of kussen. Wel massage, pijpen en neuken zonder enige emotie..

https://www.redlights.be/prive-ontva...eamspromo.html
                                        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 07-02-18, 17:38. Reden: RECFORM

Commentaar

Tijdje geleden ook en bezoekje gebracht aan Kim in Paal. Afspraakje gemaakt voor uurtje kinky massage met als afsluiter nzc. Massage stelde niet veel voor zoals je van een kinky massage mag verwachten. Voor er een half uur om was kwam ze reeds zc op me zitten en heeft ze me klaargereden wat wel redelijk goed was aangezien ze nogal een strak kutje heeft. Omdat ik aanhaalde dat er nog maar een half uurtje om was vertelde ze me dat ze geen tijd meer had omdat de volgende klant er bijna was. Aangezien de hogere prijsklasse is er dus helemaal geen herhaalingsgevaar.