Meeuwen-Gruitrode, privéontvangst, Toos

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Meeuwen-Gruitrode, privéontvangst, Toos

Hallo, ik heb Toos verleden week een bezoek gebracht..
    Ze ziet er prachtig uit, aan haar lichaam zou je zeker niet vermoeden dat ze al 46 jaar is. Strak slank lijfje, stevige tieten.
    Na een hygiënisch onderhoud van mijn jongeheer begaven we ons naar de slaapkamer.
    Ze (tong)zoent en pijpt geweldig en met liefde!
    Na wat geklungel van mij vond eindelijk ik toch haar plekje en kwam ze meermaals spuitend klaar.
    Al de gemaakte afspraken kwam ze na, ik ga zeker nog eens terug alleen jammer dat het zo ver voor mij is.
    Je vindt haar gegevens op http://afspraakjes.be/index.asp?pagina=search TOOS 8745
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 12-06-18, 14:42. Reden: RECFORM w

Re: Meeuwen-Gruitrode, priveontvangst , Toos(uitstekend)

Heb ook eens met dit mooi blondje afgesproken. Het is een lieve vriendelijke dame die niet echt op de klok kijkt. De seks is prima. Zoals ze zelf schrijft: als je haar plekje vindt dan komt ze ook spuitend klaar. Heb er zelfs een leuke babbel mee gehad.
    Voor de liefhebbers van parenclubs. Soms kom je haar wel eens tegen in een of ander club in het Limburgse.
    Hie ook een andere Link http://www.deernes.com/toos.html
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 17-11-16, 15:09. Reden: RECFORM

Commentaar

Toosje

Het is een tijdje geleden dat ik het genoegen had deze dame te daten . Maar steeds is het weer thuis komen als ik bij haar kom
      Lief en vriendelijk opent ze je de deur , beter nog ooit komt ze me al tegemoet aan de auto . Gekleed in een langere jas met daar onder heel leuke dingen .Eer de deur in het slot is verrast ze je al met een lekkere geile zoen . dat is het startschot vaneen heerlijke sexpartij waar het woord nee niet voorkomt . Verwen je haar met de nodige feeling en vind je haar"plekje"spuit ze jou veelvuldig onder . Ik kan 1001 dingen vertellen en neerschrijven hier maar Toosje moet je gewoon ervaren .
      Je kan haar ook vinden opDeernes en Afspraakjes.com
      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 17-11-16, 15:09. Reden: RECFORM

Commentaar

ben er al een paar keer geweest telkens super super pijpen komt lekker spuitend klaar en geniet echt en laat u ook echt genieten . en gisteren een trio gedaan met haar vriendin en dat is echt het toppunt 2 spuitende dames

Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 17-11-16, 15:13. Reden: RECFORM

Commentaar

Regelmatig haar advertenties op Deernes.com bekeken en na veel twijfelen (niet over haar maar ik ben hierin nu eenmaal geen held) een eerste afspraak gemaakt met haar.
          Mijn "bevindingen" luiden als volgt.
          Mooie en ondanks de ligging toch een zeer discrete ontvangstlocatie. Ik heb alleen de gang en slaapkamer van de locatie mogen aanschouwen maar dit ziet er allemaal prima verzorgd uit.
          De dame:
          Toos is een prachtige dame om te zien. Zij is nu precies datgene wat ik zoek in een dame van haar leeftijd. Heerlijk gekleed, mooi hooggehakt schoentje, ontzettend mooi "mature" en slank lichaam voorzien van een leuk hoofdje, zeer goed verzorgd.
          Ze opent de deur met een glimlach en een heerlijk tongzoen, leidt me naar de slaapkamer en zet de tongzoen om in een heerlijke vrijpartij. Vervolgens een heerlijk en ontzettend relaxt uurtje gehad met een zeer vriendelijke en lieve dame.
          Ik heb bijna 2 jaar ten gevolge van een aantal slechte DVP-ervaringen, nadat (na vele jaren) afscheid moest nemen van mijn Litouwse DVP-schoonheid, niet meer gewandeld omdat ik een dame zoals Toos niet kon vinden.
          Conclusie: Voor mij is Toos een topper.
          Mijn beoordeling:
          Gewoon: alles uitstekend ! Ik ben met een glimlach naar binnen en later weer naar buiten gegaan; kortom een tevreden mens.

Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 17-11-16, 15:13. Reden: RECFORM

Commentaar

Heerlijk uurtje met Toos doorgebracht in heel mooi appartement.
            Mooie slanke vrouw, heerlijk lichaam.
            Lekker tongzoenen, rustig opbouwen, uitkleden, zalig pz en een fantastische diepe lotuskus. Nog niet eerder zo goed meegemaakt.
            Met wat aanwijzingen haar plekje weten te vinden waarna ze meerdere keren spuitend klaarkwam, prachtig.
            Ik heb ervan genoten en Toos volgens mij ook. http://deernes.com/toos
            Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 17-11-16, 15:12. Reden: RECFORM
            Carpe Diem

Commentaar

toos-privebezoek Meeuwen

een tijdeje geleden me laten verleiden door een hete maar toch klassevolle advertentie van toos uit hetverre limburg. Voor mij 110 km enkele richting. De afspraak met toos moest dus "top" worden. en dat werd het ook. Al bij ons telefoongesprek een goed gevoel door de warme aangename stem en vriendelijke uitleg bij de mogelijkheden en mijn wensen mbt tot kledij.Bij aankompst werd de deur geopend door een breed lachende slanke dame in doorschijnend kleedje waardoor ik reeds een eerste shot van heet verlangen voelde.Toos drukte me stevig tegen haar mooie lijfje en een eerste natte tongzoen werd uitgewisseld waarna ze me in haar speelkamer leidde en we ons voor de spiegel aan wederzijdse "handtastelijkheden"overgaven. al spelend ontdeed ze mij van mijn kledij en werd een spielerij van zoenen, likken,vingeren,pijpen en opnieuw en opnieuw.De tijd vloog wat me er toe bracht een tweede uur genot te boeken waar Toos gretig op inging. Al het lekkere van haar advertentie moest punt voor punt worden afgewerkt en dat deed ik met overgave.Geen letter uit de advertentie bleek gelogen, integendeel Toos voegde ongevraagd wat lekkere dingen toe.Na deze uitspattingen samen naar de douche om weer bij zinnen te komen. Een lange hete tongzoen tot afschei.De terugrit naar de noorderkempen verliep in een roes van nagenot. Ik beloofde Toos dat ik in de loop van maart een nieuw bezoekje zeker zag zitten. de maand loopt op haar einde, dus één deze dagen moet ik weer eens afspreken.Ik word nu al onrustig.
              Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 17-11-16, 15:18. Reden: RECFORM

Commentaar

Heb een week of twee geleden ook afgesproken met Toos in haar discreet appartementje.
                Eerste indruk toen ze de deur opendeed was alvast erg veelbelovend : een mooie slanke blonde dame, gehuld ineen transparant niemandalletje met daaronder enkel een piepklein broekje.
                In de slaapkamer eerst het financiele geregeld, dan de kleren uit en samen onder de douche. Nadien een hele gezellige, intieme vrijpartij met heel veel tongzoenen (doet ze als de beste en vol overgave), pijpen, likken, strelen, knuffelen, kortom, alles waar ik echt van kan genieten. De laatste tien minuutjes ging 't rubbertje erover en ben ik lekker klaargekomen.
                Met Toos vrijen is vrijen zoals met je beste vriendin. Moest ze deuren aan haar kleerkast hebben zou je zelfs niet de idee gehad hebben bij 'n DVP op bezoek te zijn (zij die er al geweest zijn weten wel wat ik bedoel). Ondanks dat laatste puntje van kritiek krijgt ze van mij toch 'n welverdiende 9+ op 10, en zal zij wellicht - nee, zéker - de dame zijn bij wie ik wie ik m'n volgende wandelcentjes zal achterlaten...

Commentaar

Een maand of 2 geleden ben ik bij Toos geweest.
                  Op basis van de recensies hier had ik een superdate verwacht, maar het viel een beetje tegen.
                  Niet slecht, gewoon ook niet super.
                  Denk dat dit misschien met mijn leeftijd te maken had. Het klikte niet echt tussen ons.
                  Ze doet in ieder geval prima haar best en doet alles wat ze schrijft in haar profiel.
                  Alles is netjes en proper.
                  Maar zoals ik zei, was de klik er niet en het was een beetje een koele date.
                  Leg de fout niet bij haar, denk echt dat het het leeftijdsverschil was dat ons parten speelde. Voor de liefhebbers, ze spuit jou en het hele bed vol!
                  Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 17-11-16, 15:11. Reden: RECFORM

Commentaar

Deze week bij Tooske geweest!
                    Mooie,propere ontvangst,bij haar thuis.Ze wachte achter de reeds geopende deur,gekleed in een sexy doorkijk kleedje,zonder slip!!
                    Kreeg meteen een lekkere tongzoen,zeer vriendelijke dame met een heerlijk lichaam en een lekker strak kutje.
                    Ze maakt alle beloftes waar en kijkt niet op de klok.
                    Ik heb me er prima geamuseerd,en volgens haar spuitend kutje,genoot ze er zelf ook wel van,haha....
                    Zeker voor herhaling vatbaar! vriendelijke,propere,geile dame,die haar afspraken nakomt!

Commentaar

Enige tijd geleden met Toos (Meeuwen-Eksel) afgesproken. Eenmaal aan haar discreet gelegen appartement aangekomen, belde ik aan. De deur ging open en voor mij zag ik een mooie slanke blonde dame met een brede glimlach. Na een lekkere tongzoen bij het binnengaan, betaald en meteen gaan douchen. We gingen beide uit de kleren: ik werd al meteen supergeil. Ze heeft een slank en sportief lichaam en ik moest moeite doen om me eerst te douchen vooraleer ik ze zou beginnen knuffelen. Op de slaapkamer meteen beginnen kussen, knuffelen ... en kreeg enorm veel zin om haar lekker te beffen. Zij op haar rug en ik mijn hoofd tussen haar benen begon ik ze te beffen. De geur en smaak van haar kutje was heerlijk! Ik vroeg of ze op mijn gezicht wou komen zitten: eerst met haar kutje naar mij, daarna in 69 met haar lekker kontje op mijn gezicht. De smaak van haar kutje en haar zalige billen op mijn gezicht maakten dat ik me niet meer kon houden en een hevig orgasme kreeg. Na een korte pauze (drankje, wat geknuffel) opnieuw beginnen beffen (zij op mijn gezicht). Ze reageerde steeds heviger en plots kwam ze spuitend klaar. Ik kon haar zoete sappen proeven, en ze bleef maar spuiten ... weet niet hoe lang het duurde maar het was een zalige ervaring! Ondertussen was het uurtje bijna om: geen tijd gehad voor intiem, maar dat vind ik sowieso minder belangrijk dan beffen. Als ik naar buiten ging, voelde ik me geheel voldaan.
                      Vriendelijk is deze dame zeker, en ze heeft ook niveau. Hygiëne is perfect. Zowel badkamer als slaapkamer waren proper en het rook er fris. Mij ziet ze zeker nog terug!

Commentaar

Ik verheug me alweer op de volgende ontmoeting met haar . Een klasse meid met een body waar menig jong ding niet aan kan tippen . De sex met haar is steeds weer verrassend en vernieuwend . Ze volgt je in je geilste wensen . De superlatieven voor sex met haar moeten nog geschreven worden . Ik kijk uit naar de volgende werkweek voor een geil moment met haar

Commentaar

Tijd om eindelijk mijn huiswerk eens te maken-

Op een mooie zaterdagvoormiddag, een goede maand geleden, even gebeld om tegen de middag door de openstaande voordeur naar binnen te glippen in haar kraaknette, moderne flat.
                          Een knappe verschijning stond me sliploos op te wachten, slechts gekleed in een doorzichtige zwarte body en op sexy zwarte pumps. Vooraf een klein beetje onzeker, want bij "slanke blonde dames" verwacht ik meestal zwaar geplamuurde, ****ige bimbo's, tè bleekblond van haar en tè oranje-uit-een-potje van huidskleur- maar Toos is gewoon een hele mooie, lieve, natuurlijke dame. Sportief slank, maar gelukkig met net voldoende houvast

Vooraf eventjes afrekenen, beetje aangeven wat ik precies zocht en dan -nog nat van de douche thuis- konden we er meteen aan beginnen...
                          Ik ben ontzettend oraal gericht en ik was bijzonder content te merken dat Toos daar óók pap van lust.
                          Het werd een uur van passioneel zoenen, beffen, pijpen, likken, strelen,...
                          Lang geleden dat ik nog eens een dame ontmoet heb die met zoveel passie zoent en die je met zoveel gevoel en afwisseling pijpt. Ze speelt goed in op je reacties- ik kan het niet verbergen dat ik meer hou van het lekker nat aflekken van mijn lul dan van machinaal afzuigen als een pomp. En dus gaat ze erg lang door daarmee.
                          Visueel bijzonder opwindend !
                          Om nog maar te zwijgen van die lekkere, warme waterval uit haar gladde kutje, wanneer je haar beft en vingert.
                          Om niet uit te weiden; zo ging het een vol uur door alvorens ik me in haar zachte handen liet komen.
                          Ik had misschien niet het zeldzame gevoel in bed beland te zijn met een toevallig vakantieliefje,
                          maar Toos is zò lekker, duidelijk iemand die ook voluit durft te genieten van haar eigen geilheid,
                          die ze voor een kleine vergoeding wil delen met u en mij.
                          ...
                          ° zucht °
                          Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 17-11-16, 15:10. Reden: RECFORM
                          Vrouwen met een leren broek hebben leren pijpen.

Commentaar

Re: Meeuwen-Gruitrode, priveontvangst , Toos

Het kan verkeren, en blijkbaar kan je over smaken inderdaad van smaak verschillen.
                            Ben s bij Toos gepasseerd, en voor mij was het niet echt een geslaagde date.
                            Hygiene viel al wat tegen. Dame waste zich niet bij aanvang. Kan zijn dat zij dat voordien gedaan had, maar ik moest zelf vragen of ik me ook even kon opfrissen.
                            Was het inbeelding over het niet-wassen of niet, maar dame rook echt niet fris.
                            Tot daar het bef-verhaal. Niet dus ;-)
                            Volgens mij is Toos ook een stuk(je) over de 50. Heeft toch ook al een aantal kleinkinderen op deze wereld rondlopen.
                            Ze heeft een nog wel een redelijk lichaam. Haar gezicht viel me ook wat tegen, te Hollands misschien ;-)
                            Vermits de klik er niet echt was, bleef het intieme gedeelte ook wat ondermaats.
                            Voor mij geen herhalingsgevaar, maar blijkbaar heeft ze fans genoeg.
                            Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 17-11-16, 15:18. Reden: RECFORM

Commentaar

Re: Meeuwen-Gruitrode, priveontvangst, Toos

Volkomen eens met m'n voorganger...
                              Het verval heeft duidelijk z'n intrede gedaan bij deze dame...
                              Vele jaren geleden deze dame eens ontmoet in een erotisch cafe waar ze toen nog vrijblijvend en gewillig iets met de klanten ondernam....
                              De nieuwsgierigheid deed me overstag gaan, maar helaas.
                              Zoals eerder reeds gemeld, geen wasje vooraf, onfrisse luchtjes, het strakke slanke figuurtje is ook reeds 15kg geleden.. Voor mij geen herhalingsgevaar...
                              Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 17-11-16, 15:18. Reden: RECFORM geen ratings

Commentaar

Ben ook eens bij Toosje geweest. Mooie blonde Milf van tegen de 50. Goed verzorgd, Lekkere sex.
                                Kan goed pijpen. wordt goed nat en kan spuiten al moet je met de vingers entong wat moeite doen
                                Was haar centen waard.
                                Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 24-05-16, 18:57. Reden: RECFORM

Commentaar

Voor diegenen die dachten dat Toos het opgegeven had...niets is minder waar http://deernes.com/toos
                                  Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

Vandaag op afspraakjes 49 jarige Toos gevonden , telefonische afspraak gemaakt en deze Nederlandse vrouw was heel vriendelijk aan de telefoon . Aangekomen op haar adres en stelde dadelijk vast dat de vermelde leeftijd helemaal niet klopt . Zou er zeker een 10 tal jaar bijtellen , de nood was zeer groot en toch binnen gegaan . Zeer vriendelijke vrouw en de hygiëne prima maar de tand des tijds geeft toegeslagen . Spijtig dat een vrouw op haar leeftijd zich nog moet prostitueren . Herhaling zeer onwaarschijnlijk
                                    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 13-06-18, 15:04. Reden: RECFORM

Commentaar

Klopt haar postuur athletisch nog wel?

Commentaar

Haar postuur is zeker niet meer zoals op de foto , er is een beetje gewicht bijgekomen .

Commentaar

Ontvangt ze nog in Bree?
                                          Bij haar profiel stond altijd Meeuwen, maar 't was in Bree.
                                          De dame is zeker 60+
                                          Wel vriendelijk en pijpt met alle ervaring die ze heeft (aanrader!), maar ik denk niet er nog langs te gaan.