Maasmechelen, privéontvangst, Natasja

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Maasmechelen, privéontvangst, Natasja

Vanmiddag naar Natasja (34) geweest in Maasmechelen, gevonden via advertentie in Trompetter. Gebeld en adres gekregen. Op afgesproken tijd aangekomen en de deur werd geopend door de 'madame'. Dit was duidelijk niet Natasja
    Naar de kamer gebracht, die er prachtig uit zag.
    Even later kwam Natasja: een prachtige parel uit de Franse antillen. Ze spreekt zeer goed Nederlands en is een prachtige sensuale dame.
    Na het wassen snel op bed en even later begon ze mij lekker te pijpen. Dit deed ze bijzonder lekker en daarbij keek ze me geil aan.
    Op verzoek kwam ze daarna met haar geschoren poesje boven m'n mond zodat ik haar lekker kon beffen. Ze schokte regelmatig en bewoog haar heerlijke lichaam ritmisch en even later proefde ik haar heerlijke nectar
    Hierna ging het jasje aan en liet ze zich over mijn paal zakken. Zachtjes wiegde ze heen en weer, steeds sneller en heftiger. Deze dame weet hoe het moet!
    In een vloeiende beweging rolden we om en gingen verder in het oudste standje ter wereld.
    Afgemaakt in doggy style en nog even lekker samen blijven liggen.
    Deze dame verleid je met haar hele lichaam, haar lach en haar geile blik.
    Super adres, zal er zeker nog eens terug gaan.
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 18-10-16, 13:15. Reden: RECFORM

Re: Maasmechelen, priveontvangst , Natasja(uitstekend)

Geen website, maar advertentie is te vinden in de trompetter
    http://www.prepresskelpen.nl/epaper/...ger/index.html
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 02-12-11, 17:18.

Commentaar

ook eens geweest, lekkere meid en vooral heel lief.
      Niet duur en ze heeft veel aandacht voor je.
      Pijpt zonder tot het eind maar doet dat niet met plezier en dat laatste merk je.
      Zonde, maar al de rest is heerlijk en ze is heel mooi
      Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 18-10-16, 13:14. Reden: RECFORM

Commentaar

deze week ook eindelijk eens kunnen afspreken met natasja
        inderdaad staat enkel in de trompetter (weekblad in maasmechelen) was even onder de indruk dat ik ze gevonden had op internet.
        voor de rest een zeer goede ontvangst een leuke lekkere meid met een prachtige kont en ferme borsten .
        eerst een wasje van kleine jan en dan wat strelen en droogneuken spijtig dat ze geen tongzoenen doet maar wel kussen (had schrik voor ziektes mee akkoord )
        daarna op bed me lekker laten pijpen ,mag haar ook beffen en vingeren
        maar ze pijpte zo lekker dat ik nogal snel klaarkwam maar geen probleem ze pijpte terug tot hij lekker terug op sterkte was voor een tweede ronde
        Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 18-10-16, 13:14. Reden: RECFORM

Commentaar

Vorige week bij natasja geweest.
          Geboekt voor een uurtje in maasmechelen.
          Natasja is geen lelijke dame maar ik heb er mooiere gezien. De nepborsten vielen aardig mee. Het was voor mij helemaal geen waaw effect.
          Na het intiem wasje zijn we in bed geland, pijpen doet ze met condoom en viel echt tegen. ik heb dan maar gevraagd om zonder condoom te pijpen en dat deed ze wel.
          Echter het pijpwerk bleef matig.
          Ze probeerde daarna tijd te rekken en voor we het wisten was de tijd om. dus het is gebleven bij het slechte pijpwerk. Ze wou natuurlijk wel meer tegen meerprijs??
          Wat een afknapper, heren blijf hier weg
          Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 18-10-16, 13:13. Reden: RECFORM

Commentaar

Archief 2011

Is dit item nog wel actief aub ? Anders archief 2011
            Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Commentaar

Aan het werk...
            X